neeuh.. nog ff niet heur!quote:
Ik heet helemaal geen paracetamolquote:
En toch houdt je me op de been!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heet helemaal geen paracetamol
Prison Break vind ik wel een beetje héél erg kolderiek worden hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef versabommie het volgende:
ohwja that 70's show! maar ik heb nu alle seizoen en al gezien![]()
Jericho was gewoon zoooooooooo'n enorm goede serie ... dus dan kappen ze ermee
Wat een gewéldige uitvinding hè! Kun je je tenminste nog énigszins mens voelen.quote:
ik kijk helemaal geen seriesquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:25 schreef Coos het volgende:
Sjeesss Caro wat een lijst. Ik kijk alleen Prison Break.
seker.........quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:36 schreef Laysa het volgende:
ik kijk altijd house......lekker cynische man
eet smakelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
seker.........
[ afbeelding ]
ik ga effe met mijn pannetjes spelen want die stomme gastarbeider moet ook op tijd eten
voordat ie de nachtdienst ingaat.........
teruglezen doe ik later wel
Nee en dat weet je best.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:12 schreef Smash-it het volgende:
Ik ben zeker de enige met een diepzittende liefde voor Buffy en Angel? Daar baalde ik pas van toen ze het stopten.
*ga meteen dat topic weer eens opzoeken
Moest er veel aan gebeuren? Of ben je alleen de keuringskosten kwijt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:24 schreef blomst het volgende:
goedemiddag
Mijn auto is weer goedgekeurd![]()
Geen idee wat de kosten, de rekening komt nog
meestal is keuring niet zo duur toch.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moest er veel aan gebeuren? Of ben je alleen de keuringskosten kwijt?
De keuring an sich niet. Maar als er eerst het een en ander moet worden versleuteld om door de keuring te komen ...quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:29 schreef Laysa het volgende:
meestal is keuring niet zo duur toch.....
das waar ja...niet aan gedachtquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De keuring an sich niet. Maar als er eerst het een en ander moet worden versleuteld om door de keuring te komen ...
Kleine dingentjes en remblokjes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moest er veel aan gebeuren? Of ben je alleen de keuringskosten kwijt?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
BrianCosmo meisjes
HenM
zo dat is er uit
![]()
en nu etenvandaag Chili con carne
Oh, dan zal het wel meevallen met de kosten, schat ik. Met een beetje geluk blijf je onder de 100.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:36 schreef blomst het volgende:
Kleine dingentjes en remblokjes.
en moet niet te lang wachten met nieuwe banden, profiel kon nog net.
Oja en de voorstoel scheen stuk te zijn, is opnieuwe gelast, nooit wat van gemerkt
Dat die man gewoon thuis blijft, daar wil je als vent toch niet bij zijn?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel meevallen met de kosten, schat ik. Met een beetje geluk blijf je onder de 100.
Even chill voordat ik me stort in een vrouwenetentje. Is zo niks voor mij, eigenlijk, maar ik ben erin geluisd. Zou eigenlijk gisteren bij een vriendin gaan eten, maar dat werd naar vandaag verzet. "Oh ja, dan komen Truusje, Sientje en Annie ook. Maken we er een vrouwenavond van."
![]()
Ik ga gewoon de hele avond met haar man praten. Dat zal d'r leren.
Als Cc komt wel!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat die man gewoon thuis blijft, daar wil je als vent toch niet bij zijn?
En het zijn ook allemaal kapstersquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Dat die man gewoon thuis blijft, daar wil je als vent toch niet bij zijn?
Pony knippen hoort erbij op zo'n kapstervrouwenavondquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het zijn ook allemaal kapsters.
Hij niet. Hij heeft een stoer mannenberoep. En ik ben blij dat ie thuis blijft, ondanks dat ie waarschijnlijk een groot deel van de avond achter de computer zit.
Maar het zijn wel leuke meiden, dat dan gelukkig weer wel. Misschien willen ze mijn pony wel even bijknippen. Is een leuke touch, voor zo'n vrouwenavond..
ha gratis knipbeurtquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij niet. Hij heeft een stoer mannenberoep. En ik ben blij dat ie thuis blijft, ondanks dat ie waarschijnlijk een groot deel van de avond achter de computer zit.
Maar het zijn wel leuke meiden, dat dan gelukkig weer wel. Misschien willen ze mijn pony wel even bijknippen. Is een leuke touch, voor zo'n vrouwenavond..
Uhuh, zo droogkomisch was dat!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef Smash-it het volgende:
Hahaha, Gert! Net bij De TV draait door dat stukje van P&W gisteren, dat zei jij toch, Maarten van Rossem over die orengrapjes? Daar kan je heel lang mee doorgaan.
Leuk! Dus je hebt nog niet streng op hoeven treden?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prima, het forum loopt prima dus er valt weinig te modden
. Gewoon meeposten ftw
!
Nee! Stom! 'avondquote:
Neeeee!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gekeken? De eerste 10 zijn aardig, daarna wordt 't echt retevetquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:30 schreef CarOnline het volgende:
Terwijl ik eind seizoen 1 al niet door te komen vond. Met die Brian wannabe!
Alles, daarlinkquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gekeken? De eerste 10 zijn aardig, daarna wordt 't echt retevet.
quote:
Ze speelt ook in Weedsquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was helemaal verliefd op 't dove blondje. Nu moet ik weer ff een foto zoeken
.
Neeee! Echt, als er iets níet suf is, is het weeds!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weeds, je had 't over een suffe serie?
Oh, dan moet je nog even doorzetten, want het wordt écht heel interessant!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met m'n frambozenlimonade. Heb er een stuk of 6 episodes van gezien, er zit helemaal geen spanning in
, een komedie is 't ook weer niet
.
Nou en!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net 24 gekeken, episode 5 alweer, het einde.
Geweldigquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook een glijbaan van mijn werk naar mijn huis!![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)jbaan_naar_huis.html
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb nachtzuster al een tijd niet meer gezien. Jullie?
er blijven wel meer mensen weg.......quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb nachtzuster al een tijd niet meer gezien. Jullie?
Sorry fan(n)quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:49 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)osnoot__.html?p=17,1
wat een watje die vent........
hij had dat ding best effe kunnen uitpissen...... volgens mij net zo groot als een babyhoofdje ........
dussssssssssss..........
Gerucht? Of echt in de planningquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zo negatief, komt er binnenkort geen DGK2? Dan kunnen we weer los
.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry fan(n). Dat gevalletje waar jij het over heb is er voor gemaakt om er een zaadje uit te laten komen, niet vee meer
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:49 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)osnoot__.html?p=17,1
wat een watje die vent........
hij had dat ding best effe kunnen uitpissen...... volgens mij net zo groot als een babyhoofdje ........
dussssssssssss..........
Het was meer een vraag, geen idee namelijkquote:
Ja en je laatste spieker is ook nog es anoniem.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef FANN het volgende:tis wel érrug luchtig hier hé.........
ik stijg er bijna van op.........
heb je geen lijntje met ''de Febo" ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was meer een vraag, geen idee namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |