quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
Kings of Leon komen NIET
Zojuist gezegd door Eric Corton, die notabene op Pinkpop werkt. Ze touren dan al ergens anders.
Kings of Leon komen NIET
Zojuist gezegd door Eric Corton, die notabene op Pinkpop werkt. Ze touren dan al ergens anders.
Hè kut.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
Kings of Leon komen NIET
hey jij ging slapen !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hè kut.
Ik hoop ook nog steeds opBlur
.
als Corton dit gezegd heeft, verwacht dan wel dat The Killers en SnowPatrol officieel bevestigd worden. En ik kan hier alleen maar blij mee zijn!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef Kidney_Bean het volgende:
Morgen maakt Giel toch nieuwe namen bekend geloof ik? It better be good...
Jaaaaaa. Kunnen blijven hopenquote:
Blur heeft gezegd dat ze eerst exclusief op Hyde Park optreden. Daarna een kleine UK tour. Lowlands is dan de dichtstbijzijnde optie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hè kut.
Ik hoop ook nog steeds opBlur
.
Bruce is nog steeds grootquote:Op woensdag 21 januari 2009 06:09 schreef scrub_nurse het volgende:
ja giel heeft t verteld...bruce op zaterdag.. ja als ie op classic kwam zou ik t beter begrijpen
Rammstein zal het zeker niet worden, die gaan pas eind 2009 weer touren tot midden 2010.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:41 schreef Shadow_NL het volgende:
Denk dat we Pearl Jam nu wel definitief af kunnen schrijven aangezien Jan Smeets in het interview had laten weten dat nog een hardere band zou komen.
Mocht dit Rammstein zijn, vallen me de afsluiters toch een beetje tegen dit jaar.
Ik vind Bruce Springsteen best vet, maar Rammstein en Depeche mode zijn toch niet echt mijn ding.
RAMMSSSSSSSTEEEEEEEEEEEIN TOUUUUUURT NIET.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:41 schreef Shadow_NL het volgende:
Denk dat we Pearl Jam nu wel definitief af kunnen schrijven aangezien Jan Smeets in het interview had laten weten dat nog een hardere band zou komen.
Mocht dit Rammstein zijn, vallen me de afsluiters toch een beetje tegen dit jaar.
Ik vind Bruce Springsteen best vet, maar Rammstein en Depeche mode zijn toch niet echt mijn ding.
En je wilt hier een serieuze reactie op?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef Jimbo het volgende:
**topic niet doorgelezen**
maar net op de radio zei giel () dat miss montreal en bruce springsteen ook komen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Na Smashing Pumpkins en RATM is dit in mijn ogen toch wel een teleurstellende afsluiter. Hoewel ik me voorgenomen heb om te gaan vraag ik me nu och wel af of ik het geld niet beter in mijn zak kan houden. De andere namen moeten dan wel heel verrassend (Lees The Knife ofzo) zijn wil ik toch gaan.
Hij heeft het over Snow Patrol denk ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Die twee bands mogen niet eens in de schaduw van Bruce staan!
quote:BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND
HOOFDACT OP JUBILEUM PINKPOP
Pinkpop maakt zich op voor een ultiem muzikaal hoogtepunt in de geschiedenis van het 40-jarig bestaan. Niemand minder dan de wereldberoemde Amerikaanse rockzanger BRUCE SPRINGSTEEN komt met zijn voltallige E-STREET BAND naar de 40ste editie van Pinkpop. Een topact van dit kaliber is een waanzinnig mooi jubileumkado voor Pinkpop en haar trouwe fans. BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND doen op Pinkpop de aftrap van een uitgebreide Europese stadiontournee. BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND zijn op de eerste festivaldag, zaterdag 30 mei, de afsluiter op het hoofdpodium. De organisatie heeft al eerder de komst van DEPECHE MODE, PLACEBO en THE KOOKS aangekondigd.
BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND
Een fenomeen als BRUCE SPRINGSTEEN heeft feitelijk geen introductie nodig. De carrière van Bruce Springsteen bevindt zich al jarenlang op een hoogtepunt. Sinds zijn ontdekking in 1972 is Bruce uitgegroeid tot een van de grootste artiesten van de wereld. Zijn grote doorbraak had hij met het album "Born To Run" uit 1975. Met zijn eerlijke pure muziek en working class hero imago zagen de critici hem als redder van de Rock 'n Roll. Zijn status als superster werd in 1984 definitief verzegeld met hits als "Dancing In The Dark" en "Born In The USA" van het gelijknamige album. In het kader van zijn recente wereldtour "Magic" (2007-2008) stond The Boss in een uitverkocht Gelredome en Amsterdam Arena. BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND stond met deze tournee wereldwijd op de 5e plaats van de meest succesvolle tournees. Op 27 januari komt "Working On A Dream" uit, zijn 24ste album en wederom opgenomen met de E-Street Band en bevat 13 nieuwe kenmerkende Springsteen nummers. In de E-Street band zit de legendarische gitarist Nils Lofgren. Het zal zijn weerzien met Pinkpop worden want hij was als eens te gast met zijn eigen band op Pinkpop 1977.
GOUDEN TIP
Ook nu weer hebben de fans van Pinkpop zich kunnen bemoeien met het samenstellen van een deel van het programma. Op de website kwam een record van 15.072 unieke stemmen binnen. Uit alle inzendingen worden weer entreekaarten verloot. De uitslag staat binnenkort op de website www.pinkpop.nl.
40 JAAR PINKPOP
Pinkpop zal in 2009 voor de 40ste keer plaatsvinden. Sinds 1990 staat Pinkpop in het Groot Guiness Book Of Records als het oudste onafgebroken georganiseerde popfestival. De eerste editie vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar Pinkpop 17 keer werd gehouden. In 1987 werd eenmalig uitgeweken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op het evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf en zal daar in 2009 voor de 22ste keer plaatsvinden. De traditionele perspresentatie wordt gehouden op woensdag 4 maart in poptempel Paradiso te Amsterdam. De voorverkoop start om 10.00 uur op zaterdag 7 maart via de bekende voorverkoopadressen. Meer info op de website www.pinkpop.nl.
Landgraaf, 21 januari 2009
Jan Smeets
Pardon, reeds.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft het over Snow Patrol denk ik.
Sinds Smashing Pumpkins kunnen de headliners/afsluiters alleen maar beter worden imhoquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Na Smashing Pumpkins en RATM is dit in mijn ogen toch wel een teleurstellende afsluiter. Hoewel ik me voorgenomen heb om te gaan vraag ik me nu och wel af of ik het geld niet beter in mijn zak kan houden. De andere namen moeten dan wel heel verrassend (Lees The Knife ofzo) zijn wil ik toch gaan.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Bruce op Pinkpop, dat geloof je toch zelf niet? Zou het wel een stunt vinden!
Precies... ik krijg een beetje het idee dat het een echte oude lullen-editie wordt... het schijnt dat The Cure ook nog komt...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
DRIE UUR. Overdreven zeg. Wat je al niet had kunnen halen voor dat geld!
Guns N' Roses heeft momenteel geen tourplannen. Desondanks weet je nooit wat er met een wispelturige band als Guns N' Roses opeens kan gebeuren...quote:
Ben alweer wat jaren niet geweest, maar ik overweeg sterk de zaterdagquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Wel dus!
Bizar hoor, toch maar eens naar Pinkpop dan!
Zeker nog nooit naar een optreden van hem geweest, The E Street Band is gewoon 1 van de beste bands ter wereld, zijn stuk voor stuk topartiesten!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij is nu op 3fm. Eigenlijk irriteert het me steeds meer dat er gewoon zoveel geld neergelegd wordt om hem 3 uur op te laten treden.
DRIE UUR. Overdreven zeg. Wat je al niet had kunnen halen voor dat geld!
Daar is nooit over gesproken... In het metro interview zegt hij ook dat we voor de maandag GEEN nieuwe act hoeven te verwachten in de lijn van Bruce Springsteen en Depeche Mode. Dus reacties als "Oh dan komt er maandag nog iets groters" kan je inhouden. Het komt er niet. Dus 99% zeker geen Pearl Jam/U2 of andere grote band. Ik gok op The Killers of Snow Patrol...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef Tunerd het volgende:
Guns 'n Roses dan???
Ik las op Graz dat de nummer 1 van de Gouden Tip (dat moeten dan wel The Killers zijn) van de maandag weer terugwilde naar de zaterdag, het management van Bruce ziet dit volgens de geruchten niet zitten. Eigenlijk wel klote want The Killers vind ik qua muziek iets meer geschikt als afsluiter als het ingetogenere Snow Patrol, wat wel briljant mooi is natuurlijk maar ik ben echt bang dat ze voor een half leeg veld zullen staan..quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef chansadres het volgende:
Jan Smeets had het over een band die vrijwillig van de afsluitact naar een plek voor Bruce wilt. EN dat terwijl ze zelf hadden gezegd dat ze niet voor minder komen dan een afsluitplek. Hmmm, wie zijn er ook alweer grote fans van Bruce... Iets met een groepje moordenaars?...
Dat een band bestaat uit topartiesten wil nog niet zeggen dat het ook ieders smaak is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker nog nooit naar een optreden van hem geweest, The E Street Band is gewoon 1 van de beste bands ter wereld, zijn stuk voor stuk topartiesten!
Leuk dat hij komt, maar 3 uur? Als je er geen zak aan vindt, en dat kan gebeuren bij een festival, is drie uur wel erg langquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens word ik ook niet wild van Bruce Springsteen en al helemaal niet voor 3 uur.
Believe me, you're gonna LOVE it!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk dat hij komt, maar 3 uur? Als je er geen zak aan vindt, en dat kan gebeuren bij een festival, is drie uur wel erg lang.
Idem hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef Apfelsaft het volgende:
Bruce Springsteen dus... Dan ga ik definitief niet naar Pinkpop.
Omdat dat betekent dat Pearl Jam of iets dergelijks er niet meer inzit. En hoewel ik de muziek van Springsteen wel aardig vind, vind ik het niet leuk genoeg om er zoveel tijd/geld aan te besteden (dit in combinatie met Depeche Mode, dat ik ook wel aardig vind, maar meer ook niet).quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Pure interesse...waarom is de komst van Bruce een reden om niet te gaan?
Bedankt voor je uitleg. Ik snap het.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Omdat dat betekent dat Pearl Jam of iets dergelijks er niet meer inzit. En hoewel ik de muziek van Springsteen wel aardig vind, vind ik het niet leuk genoeg om er zoveel tijd/geld aan te besteden (dit in combinatie met Depeche Mode, dat ik ook wel aardig vind, maar meer ook niet).
De kans is nu erg klein dat ze voor de maandagafsluiter nog een band boeken die mij over de streep zal trekken.
Dankzij de komst van Springsteen is het bejaardenhuis compleet en geeft het mij aanleiding om dit Pinkpop te aanschouwen als Pinkpop Classic: iets waar ik niet om sta te springen. Iets waar ik wel letterlijk en figuurlijk om stond te springen was de line-up van vorig jaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Pure interesse...waarom is de komst van Bruce een reden om niet te gaan?
Ik heb gezegd dat het bejaardenhuis compleet is, dankzij Springsteen. Dat wil niet zeggen dat er niemand van onder de 50 jaar mag komen. Er moet wel een evenwicht aanwezig zijn, die ik nu niet kan vinden met artiesten als Springsteen, Depeche Mode en Simple Minds.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef RedGuy het volgende:
Dus er mogen alleen artiesten zijn die jonger zijn dan 50, 40 jaar? Wat een bullshit.
Simple Minds komen nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:44 schreef JosD. het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat het bejaardenhuis compleet is, dankzij Springsteen. Dat wil niet zeggen dat er niemand van onder de 50 jaar mag komen. Er moet wel een evenwicht aanwezig zijn, die ik nu niet kan vinden met artiesten als Springsteen, Depeche Mood en Simple Minds.
Jammer genoeg zit het er toch dik in. Of The Killers. Maar maandag maken ze bekend wie de grote winnaar van de Gouden Tip is. Die zou maandag afsluiten maar wil nu dus (zoals eerder gezegd) naar de zaterdag avond. Gezien dat het de nummer 1 is van de Gouden Tip gok ik op The Killers. Als ze zaterdag staan, dan is het een goede mogelijkheid dat Snow Patrol afsluiter word. Maar maandag weten we het allemaal zeker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef ralfseltje het volgende:
Niemand meende toch serieus dat Snow Patrol de afsluiter van Pinkpop gaat worden? Supervet dat Springsteen komt
Die zijn headliner op PP Classicquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef JosD. het volgende:
[..]
Oké; ik was in de veronderstelling dat zij ook kwamen.
Oja, dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Omdat dat betekent dat Pearl Jam of iets dergelijks er niet meer inzit. En hoewel ik de muziek van Springsteen wel aardig vind, vind ik het niet leuk genoeg om er zoveel tijd/geld aan te besteden (dit in combinatie met Depeche Mode, dat ik ook wel aardig vind, maar meer ook niet).
De kans is nu erg klein dat ze voor de maandagafsluiter nog een band boeken die mij over de streep zal trekken.
Snow Patrol wordt toch evengoed (waarschijnlijk) de afsluiter? De afsluiter is de band die de tradiotionele PP maandag afsluit. Bruce komt zaterdag....quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef ralfseltje het volgende:
Niemand meende toch serieus dat Snow Patrol de afsluiter van Pinkpop gaat worden? Supervet dat Springsteen komt
Dylan lijkt mij niks voor een groot festival; komt toch wel een apart slag volk op af. Laat hem zijn ding maar doen in de HMH, begin aprilquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Asl zo nou iemand asl Bowie of Dylan hadden gehaald.
Mijn God, dit ga je niet menen? Bruce afserveren op een festival ten faveure van Dylan? Bruce is drie uur lang een feest, of de muziek je nu ligt of niet. Bij Dylan is het altijd maar weer hopen of hij er zin in heeft en een glimlach kan produceren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat zijn pas helden. Springsteen is niks meer en niks minder dan middle of the road.
Middelmatigheid te top. Depeche mode was al geen topper, maar dit gaat hem niet worden.
Ik vind die sfeer van Dylan heerlijk. Hij stapt zijn oldschool podium op, doet zijn ding (zeer goede muziek spelen) en vertrekt weer. De interactie met het publiek, of wat jij noemt ''feest'', kan mij gestolen worden. Het gaat mij puur om de muziek die hij speelt. Het gelul over Bush etc hoef ik niet aan te horen: daar word ik al genoeg mee lastig gevallen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mijn God, dit ga je niet menen? Bruce afserveren op een festival ten faveure van Dylan? Bruce is drie uur lang een feest, of de muziek je nu ligt of niet. Bij Dylan is het altijd maar weer hopen of hij er zin in heeft en een glimlach kan produceren.
Zet dan lekker thuis een CD op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef JosD. het volgende:
[..]
Ik vind die sfeer van Dylan heerlijk. Hij stapt zijn oldschool podium op, doet zijn ding (zeer goede muziek spelen) en vertrekt weer. De interactie met het publiek, of wat jij noemt ''feest'', kan mij gestolen worden. Het gaat mij puur om de muziek die hij speelt. Het gelul over Bush etc hoef ik niet aan te horen: daar word ik al genoeg mee lastig gevallen.
Velen zullen het met mij oneens zijn m.b.t. de interactie etc: dat zal dan ook de reden zijn waarom Dylan niet op een festival zal verschijnen en Springsteen wel.
Gebroeders Ko is oo drie uur lang een feest.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mijn God, dit ga je niet menen? Bruce afserveren op een festival ten faveure van Dylan? Bruce is drie uur lang een feest, of de muziek je nu ligt of niet. Bij Dylan is het altijd maar weer hopen of hij er zin in heeft en een glimlach kan produceren.
Nou ja, daar vakt over te discussiërenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gebroeders Ko is oo drie uur lang een feest.
Sorry, maar dat Dylan een rare kwibus is ben ik met je eens, maar Springsteen mag nog niet eens zijn zolen likken.Dylan hoef voor mij ook niet 3 uur op een festival te spelen trouwens. Waarom zou de afsluitende act uberhaupt 3 uur moeten spelen?
Zal ik zeker doen, nadat ik de levende legende heb mogen aanschouwen. Reden genoeg dus.quote:
Gast, een beetje respect voor die man, deze opmerking is pure waanzin. Als het aan mij ligt mogen Bowie en Dylan misschien op meer respect rekenen met de muziek die ze hebben uitgebracht, maar Live komen ze (buiten hun hoogtijdagen om) niet eens in buurt bij Bruce...(is in ieder geval totaal niet te vergelijken)quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat zijn pas helden. Springsteen is niks meer en niks minder dan middle of the road.
Middelmatigheid te top. Depeche mode was al geen topper, maar dit gaat hem niet worden.
Da's ook inderdaad precies wat ik ga doen als er niets beters bijkomt. Feit is dat er voor dit soort gezeur een Pinkpop CLASSIC is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Timmie1983 het volgende:
Typische Nederlandse zeikinstelling...het is ook nooit goed. Blijf dan lekker thuis
![]()
Muse, Arcade Fire, Calvin Harris, Justice.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef Downtime het volgende:
en cdtje van bruce klinkt leuk... live is hij 10x beter. niemand is live zo goed.
Bruce wel eens gezien?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Muse, Arcade Fire, Calvin Harris, Justice.
Live niet, filmpjes wel.quote:
JAAA FILMPJES.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
JAAA FILMPJES.
[ afbeelding ]
Prima, beslist doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Da's ook inderdaad precies wat ik ga doen als er niets beters bijkomt. Feit is dat er voor dit soort gezeur een Pinkpop CLASSIC is.
Justice beter dan Springsteen op het podium?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
quote:
Idd, net als bij vrijwel alle dance-acts is de hele set al van tevoren gemaakt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
Ben een groot danceliefhebber hoor, maar dit kan je absoluut niet live noemen. Net als bij alle grote danceacts, het gaat los en is 1 groot feest, maar liveze rommelen wat met knopjes en dat is het wel.
Camper en caravancamping! Met schone wc's en voor elke plek een noodknopje voor als je naar de wc moet. Vergeet ook de exclusieve eetgelegenheden niet en geen lawaai na 23.00. Maar zo'n grote act heeft wel als voordeel dat de rest van het weekend wat rustiger is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Oh de Springsteen groupies zijn ook in dit topic komen opdagen
Denk dat ze bij Pinkpop wat meer bejaardenvoorzieningen moeten regelen dit jaar.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Denk dat ze bij Pinkpop wat meer bejaardenvoorzieningen moeten regelen dit jaar.
Bang dat je je plaatsje op de camping kwijt raakt, vriend?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Die eerste twee heb ik wel eens live gezien en die spelen toch echt twee divisies lager. Beiden zijn goed maar niet zo goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Denk dat met Bruce en de verhalen dat Snow Patrol de maandag gaat headlinen de kans klein is dat The Prodigy op Pinkpop staat, waarschijnlijk staan ze op Lowlands.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:49 schreef Christiaan het volgende:
Ik hoop trouwens nog op Prodigy en Lily Allen. Touren allebei.
ieder zijn eigen ding he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
Het wordt voor mij steeds onaantrekkelijker om naar Pinkpop toe te gaan. Ik heb The Boss een keer in de Kuip gezien, dat was heus niet slecht, maar het was niet mijn ding. En dan drie uur lang op Pinkpop?! Ik denk dat ik dit jaar Pinkpop ga overslaan als er geen leukere bands gaan komen!
Eerst afgeven op Bruce Springsteen en dan hopen dat Lily Allen komt.quote:
Basement Jaxxquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Denk dat met Bruce en de verhalen dat Snow Patrol de maandag gaat headlinen de kans klein is dat The Prodigy op Pinkpop staat, waarschijnlijk staan ze op Lowlands.
Qua dance acts op PP geef ik Pendulum en Bassement Jaxx een goede kans.
Springsteen is geen pop. Springsteen is de belichaming van de traditionele Amerikaanse rock.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Sloggi het volgende:
Wehehe, noobs die Springsteen niet moeten maar metal of hardrock willen. Springsteen is meer PinkPOP dan al die schijtbands bij elkaar. Ze kunnen het tegenwoordig beter PinkROCK noemen.
Dylan doet trouwens wel af en toe een festival, in 2006 stond hij op Roskilde.
Klopt, mijn onderscheid is ook wat kort door de bocht maar ik maakte het om aan te geven dat hardrock acts als Metallica, Serj Tankian en Rage Against the Machine wat mij betreft niet bij Pinkpop passen. De laatste jaren gaat Pinkpop helaas een heel andere richting op, en dat vind ik jammer. Gelukkig wordt dat nu goed gemaakt met Springsteen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Springsteen is geen pop. Springsteen is de belichaming van de traditionele Amerikaanse rock.
Ik denk dat je Springsteen persoonlijk zou beledigen mocht je zijn muziek bestempelen als pop.
idem!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Geweldig dat veel mensen niet meer gaan vanwege Springsteen. Meer plaats voor mij.
Valt best mee...PP heeft de afgelopen jaren ook Moby, Faithless en The Prodigy verschillende keren op het podium gehad. Toen was de kritiek dat PP te veel richting Dance/Techno ging. Er komen zo'n 60,000 mensen per dag, onmogelijk om iedereen tevreden te houden. Ben geen enorme fan van Springsteen, maar hij is toch iemand die je gewoon een keer gezien moet hebben. Dat gevoel had ik bijvoorbeeld niet bij Linkin Park, Blöf of Alanis Morisette.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, mijn onderscheid is ook wat kort door de bocht maar ik maakte het om aan te geven dat hardrock acts als Metallica, Serj Tankian en Rage Against the Machine wat mij betreft niet bij Pinkpop passen. De laatste jaren gaat Pinkpop helaas een heel andere richting op, en dat vind ik jammer. Gelukkig wordt dat nu goed gemaakt met Springsteen.
Chip Skylark!?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
Potverdomme! Bruce Springsteen! Bijna zeker dat ik ga. Placebo, Novastar en The Kooks zijn uiteraard ook toppers.
Nu is het nog hopen op the Killers, Oasis, Muse, Milow, dEUS, Fleet Foxes en dan als dance act DAFT PUNK.
Zou top zijn als er daar een paar van kwamen.
Muse hoeft van mij ook niet te komen vóórdat ze een nieuw album hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Muse lijkt mij een beetje optimistisch, tenzij ze rond April een nieuwe album uitbrengen.
30 mei speelt ie in Londen en 2 juni in Parijs. Zou dus qua tourschema wel kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:30 schreef Joesse het volgende:
Ik hoop nog op Morrissey eigenlijk (zonder dat de line-up dan teveel op die van 2006 gaat lijken).
Welquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef Christiaan het volgende:
Maar even de TT verduidelijk, al die Musezeurders. Nee die komen écht niet.
Als Muse komt, zal ik live op FOK!radio een nummer van ze zingen.quote:
JAAAAAAAAAAAAAA MUSEEE!!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:48 schreef Christiaan het volgende:
Gadverdamme zeg. Like I said, classic is de andere kant op. Drie uur, dat speelde Metallica niet eens. Die vind ik zelfs minder kut dan Springsteen. Volgend jaar Muse drie uur! Ook The Killers en Snow Patrol zijn niet meer dan aardig, enkel Novastar zou mij nu overhalen, maar die ga ik in februari al zien, dus daar hoef ik niet voor te gaan. Ik denk dat ik me naast D_A voor de TV nestel, al twijfel ik of zelfs dat boeiend is!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat The Cure komt.
En toch was die Pinkpop ook relaxt. Je had tenminste lekker de ruimte. Op zich waren er ook nog wel redelijke bands toen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn allereerste Pinkpop stond ik bij The Sugababes en Dj Tiesto![]()
, echt, mij hoor je over het alternatieve genre absoluut niet klagen
Het is gewoon het hoofd/de stem van Bruce Springsteen die me niet aanstaat.
Ik wilde net zeggen, dat is wel heel erg positiefquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef BloodyLotte het volgende:
En iedereen over Daft Punk, ik wil Daft Punk EN Aphex Twin. Zo. Never gonna happen, maar dromen mag altijd he
Ach ik ga met het niveau mee. Ik word moe van de mensen die serieus denken dat er nog een Pearl Jam, Coldplay, Muse, AC/DC of andere band komt met een prijskaart van tegen de miljoen. En het is echt overal. Op de straat hoorde ik ook al een groep mensen praten dat ze iets heel groots verwachten voor de maandag. Als 2 headliners samen al ongeveer 2 miljoen kosten dan kan je dat toch niet verwachten met een budget van 4 miljoen... Of ben ik nou zo slim...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ha ha en Nirvana zeker ook?Krijgen we die leeeeeuke grapjes weer.
Mee eens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Sloggi het volgende:
Wehehe, noobs die Springsteen niet moeten maar metal of hardrock willen. Springsteen is meer PinkPOP dan al die schijtbands bij elkaar. Ze kunnen het tegenwoordig beter PinkROCK noemen.
Nou nou, hij stond er niet echt hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou nou, hij stond er niet echt hoor
Meer een dood lijk op een stoel.
Nee, Jimi Hendrix! Bill Haley staat in het voorpogramma.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef chansadres het volgende:
Ik heb gehoord dat Jan de Beatles heeft geregeld voor de maandag!
Pearl Jam is de enige die ik nog wel verwacht eigenlijk... Vorig jaar was er budget voor Metallica, Foo Fighters en Rage Against the Machine... dan kost Bruce Springsteen samen met Pearl Jam echt niet meer dan die 3 samenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ach ik ga met het niveau mee. Ik word moe van de mensen die serieus denken dat er nog een Pearl Jam, Coldplay, Muse, AC/DC of andere band komt met een prijskaart van tegen de miljoen. En het is echt overal. Op de straat hoorde ik ook al een groep mensen praten dat ze iets heel groots verwachten voor de maandag. Als 2 headliners samen al ongeveer 2 miljoen kosten dan kan je dat toch niet verwachten met een budget van 4 miljoen... Of ben ik nou zo slim...
Wehe, jij hebt 't gezien? Hij had er dus geen zin an?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik was erbij, naja een half uurtje en toen was ik zelf ongeveer in slaap aan het kieperen en op Roskilde is er veel meer leuks te ontdekkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wehe, jij hebt 't gezien? Hij had er dus geen zin an?
Ik vertrouw je. Maar dan alsnog, als ik geen zin heb ga ik er niet heen. Ik vond Metallica toen ik er eenmaal was fucking vet, maar heb geen spijt ofzo omdat ik er niet eerder heen was gegaan. Zo zal het ook dit jaar wel gaan met Bruce.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:35 schreef jakkop het volgende:
Noortje., bij dezen beloof ik je dat je minimaal 2 van de 3 uur met open mond staat te kijken naar 1 van de grootste helden uit de recente muziekgeschiedenis.
Een illustratie bij mijn post:
Tsja, en ik vind Arcade Fire weer niets....quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef Christiaan het volgende:
En Arcade Fire moet er staan natuurlijk.
Gaat niet gebeuren dit jaar, maar toch. Dat is echt het briljantste stukje AF ooit.
Dat was het sneuste wat ik ooit op een podium heb gezien. Afgezien van Gordon.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan me 50 cent nog wel herinneren op Reading. Past een beetje in dat rijtje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat was het sneuste wat ik ooit op een podium heb gezien. Afgezien van Gordon.
en anders mag je wel met je mod open naar mij staren 't 3e uurquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vertrouw je. Maar dan alsnog, als ik geen zin heb ga ik er niet heen. Ik vond Metallica toen ik er eenmaal was fucking vet, maar heb geen spijt ofzo omdat ik er niet eerder heen was gegaan. Zo zal het ook dit jaar wel gaan met Bruce.
quote:
quote:
Ach dat verhaaltje van RATM vorig jaar heb ik ook zonder klagen overleefd (wat was men daar over aan het mekkeren achteraf zeg!).quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef JosD. het volgende:
Maak je borst maar nat voor voor zijn propaganda![]()
Toen stond ik me al helemaal op te pompen voor de komende wall of death waar ik aan het randje stondquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ach dat verhaaltje van RATM vorig jaar heb ik ook zonder klagen overleefd (wat was men daar over aan het mekkeren achteraf zeg!).
Toeval dat het wederom op Reading is?quote:
En stiekem vind ik het toch wel bijzonder amusante filmpjesquote:I used to think this was pretty shocking but after receiving hundreds of comments and pm's from stupid butthurt emos I now find it hilarious
ah dan komen ze niet dus , of 't moet tijdens de world tour die ze op dat moment gaan doen vallen , ben alleen bang van nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:27 schreef Numbie het volgende:
Green Day zou ook wel erg tof zijn! Hoorde zaterdag op 3fm dat ze begin mei een nieuwe plaat uitbrengen...
hopelijk eentje die ook echt vet isquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:49 schreef Smart_ass het volgende:
Alhoewel ik toch niet naar PP ga ben ik wel benieuwd wie die tweede grote naam is waar Jan Smeets 't over had.
Hij zei toch dat het een naam was die hoog stond op dat Gouden Tip lijstje? Dat moet te achterhalen zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hopelijk eentje die ook echt vet is
the offspring oid
Heb je Bowie wel eens horen zingen de laatste jaren? De laatste keer dat ik 'm hoorde was ik in ieder geval niet onder de indruk...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:36 schreef peaceman het volgende:
Oke... ik had liever Bowie gehad, maar Bruce is absoluut iemand die een feestje kan bouwen.
hehe mijn goude tip lijstje zal t wel niet zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het een naam was die hoog stond op dat Gouden Tip lijstje? Dat moet te achterhalen zijn zou je zeggen.
Nee, maar Bowie heb ik helaas moeten missen jaren geleden op Rock Werchter (hij moest zelf afzeggen) en Bruce heb ik vorig jaar nog gezien.. vandaar.. maar Bruce is wel erg goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb je Bowie wel eens horen zingen de laatste jaren? De laatste keer dat ik 'm hoorde was ik in ieder geval niet onder de indruk...
Tenzij hij tijdens onderstaand filmpje een héle slechte dag had, hoef ik Bowie niet live te zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar Bowie heb ik helaas moeten missen jaren geleden op Rock Werchter (hij moest zelf afzeggen) en Bruce heb ik vorig jaar nog gezien.. vandaar.. maar Bruce is wel erg goed.
Da's een deal!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en anders mag je wel met je mod open naar mij staren 't 3e uur![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Anders verneuk je ff heel pinkpop door 3 uur lang maar liefst 1 act te plaatsen...
Face it, ook al hou je van Bruce, 3 uur is gewoon te lang voor een act, dan kunnen ze die eerste dag nog zo vroeg laten beginnen als ze willen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ander ga je even als volwassene reageren en niet als een verwende puber.
Nou, voor mij was 2 uur ook wel genoeg geweest. Hoewel ik Bruce Springsteen nog nooit gezien heb, dan is het wel mooi om een complete show te zien denk ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Face it, ook al hou je van Bruce, 3 uur is gewoon te lang voor een act, dan kunnen ze die eerste dag nog zo vroeg laten beginnen als ze willen...
Het hele idee van een festival is dat gewoon iedere band 1 tot 2 uurtjes max speelt en je gewoon lekker veel kan zien, en er mensen van allerlei gading zijn. Dus niet alleen Bruce fans voor zn overdreven show van 3 uur lang
Ik vind 3 uur ook best lang, maar ik weet wel dat Bruce een uitstekende live-artiest is. Niet eens echt mijn smaak, maar feest kan ie wel maken. Veel bands kunnen daar nog veel van leren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Face it, ook al hou je van Bruce, 3 uur is gewoon te lang voor een act, dan kunnen ze die eerste dag nog zo vroeg laten beginnen als ze willen...
Het hele idee van een festival is dat gewoon iedere band 1 tot 2 uurtjes max speelt en je gewoon lekker veel kan zien, en er mensen van allerlei gading zijn. Dus niet alleen Bruce fans voor zn overdreven show van 3 uur lang
Voor "een act" wel ja, maar niet voor Bruce Springsteen. Klinkt alsof ik hem aanbid, maar dat is niet zo. Hij kan 3 uur makkelijk hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
3 uur is gewoon te lang voor een act
Voor Bruce is het gewoon normaal om minstens 3 uur te spelen, minder wilt hij zelf niet eens. Redelijk uniek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik blijf erbij , jou pappa is tofquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef Noortje. het volgende:
Mijn vader geeft me zojuist een CD van Bruce, en die vind ik stiekem heel leuk want die wordt ook heel vaak in de auto gedraaid.
Ja tof, weekendkaartje voor 675,- euro en maandagkaartje voor 199,- euro.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:04 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik wil bands als Pearl Jam, AC/DC of desnoods U2. Dat zijn tenminste echte grote namen met historie.
Ik bedoel ook niet dat ze alledrie daar moeten staan, maar gewoon éen grote naam als afsluiter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja tof, weekendkaartje voor 675,- euro en maandagkaartje voor 199,- euro.
Ja, want stadionacts als Bruce Springsteen en Depeche Mode zijn leuk voor een provinciefestivalletje, maar op Pinkpop verwacht je toch wel wat groters.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:03 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ze alledrie daar moeten staan, maar gewoon éen grote naam als afsluiter.
Vorig jaar was iets van 120 toch? Dan mag ik hopen dat 130 wel de max is dit jaar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
t zal wel weer gewoon een euro of 130 / 145 zijn neem ik aan ?
Ik heb het over de afsluiter voor de 3de keer. Het is het 40ste jubilieum en dan verwacht ik ook dat een grote naam gaat AFSLUITEN en niet een band als The Killers of Snow Patrol.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, want stadionacts als Bruce Springsteen en Depeche Mode zijn leuk voor een provinciefestivalletje, maar op Pinkpop verwacht je toch wel wat groters.
Wat boeit dat nou als je al twee dagen mega-acts als afsluiter hebt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:23 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Ik heb het over de afsluiter voor de 3de keer. Het is het 40ste jubilieum en dan verwacht ik ook dat een grote naam gaat AFSLUITEN en niet een band als The Killers of Snow Patrol.
quote:
The Offspring.. ook leuk om een keer live te mogen aanschouwenquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ineens heeft die cameraman door dat hij vanalles in zijn rug krijgt
SoaDquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:17 schreef rubbereend het volgende:
3 overleven is toch geen probleem, ik heb ook ooit SoaD, Lanny Kravitz en Marcy Gray moeten overleven
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef JosD. het volgende:
Maak je borst maar nat voor voor zijn propaganda![]()
System of a Down is uit elkaar. Ofja op "hiatus". Maar ze hebben alletwee kenbaar gemaakt dat ze liever apart blijven werken...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:08 schreef Duizendpootje het volgende:
kwam soad maar!!!!!
DIe kan je beter in een klein zaaltje zien, dan komt het pas echt goed over. Maar mss speelt ze in de tent.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Als Amanda Palmer komt stap ik van mn geloof af en koop ik toch maar een kaartje.
Amanda Palmer.. kan iemand daar eens wat Youtube filmpjes met haar beste werk als voorbeeld geven.. ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Als Amanda Palmer komt stap ik van mn geloof af en koop ik toch maar een kaartje.
sorryquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.
In drie of vier dagen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:29 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Amanda Palmer.. kan iemand daar eens wat Youtube filmpjes met haar beste werk als voorbeeld geven.. ?
En vorig jaar zat ik in Australie, dus niet mee kunnen maken, maar hoe snel waren de weekendkaarten toen uitverkocht??
Daft Punk is een dagafsluiter en daar is als ik het topic zo lees geen plek voor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.
lees ff terug, heb ik gistern ook gedaan. Dan ben je helemaal bij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:12 schreef Black-Star het volgende:
Nog een keer dan maar, hoe weten jullie zo zeker dat KoL en MUSE niet komen?
Je zeurt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:12 schreef Black-Star het volgende:
Nog een keer dan maar, hoe weten jullie zo zeker dat KoL en MUSE niet komen?
Weehee! Of heb je het over jezelf!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergens past die laatste ouwelul ook wel in het plaatje
post nummer 13 in dit topicquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:31 schreef Black-Star het volgende:
Ik heb heel het topic al doorgelezen zo'n beetje, maar kan het nergens ontdekken:)
Waar wordt het op gebaseerd dat KoL en MUSE niet komen? Het feit dat AC/DC en Coldplay beiden niet komen heeft Jan Smeets zelf bevestigd, maar over KoL en MUSE kan ik niks vinden..
Kings of Leon komen NIET
Ik zit in het verkeerde topic... Ik was op zoek naar Pinkpop topic, maar dit is neem ik aan het Pinkpop Classic topic met verkeerde TT?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Ja Neil Young, hartstikke leuk, maar lieve deugd zeg.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post nummer 13 in dit topic
[..]
Zal wel heel leuk zijn, maar hoort gewoon op Classic. Nu ben ik de afgelopen twee jaar maar een headliner en dat was Muse, dus ik blijf hopen dat de rest van het programma OK is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef HPayne het volgende:
Neil Young is stukken beter dan Bruce, alleen zijn de artiesten wel te veel met elkaar te vergelijken. En dat als hoofdacts
Die evenaarde die van 2007 dan ook niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef J0hos het volgende:
De line-up van vorig jaar gaat in ieder geval niet geëvenaard worden.
Pinkpop is inderdaad leuk als je met een groep mensen bent. Ik amuseer me er altijd. Maar alleen kan het echt hel zijn. Sommige andere festivals zijn daar meer open in. Elk festival is daar weer anders in.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:27 schreef theKiD het volgende:
Volgens mij gaan de meeste hier alleen of met mensen waarmee ze geen plezier maken ofzoIk heb t zowiezo wel naar me zin, muziek is gaaf, maar de groep waarmee je mee gaat, zorgt imo voor meer sfeer dan de allerbeste bandjes die er zijn..
Voor mij is Pinkpop meer het festival van de grote namen en komt de sfeer wat meer op de 2e plek. Precies het omgekeerde heb ik met Lowlands.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:27 schreef theKiD het volgende:
Volgens mij gaan de meeste hier alleen of met mensen waarmee ze geen plezier maken ofzoIk heb t zowiezo wel naar me zin, muziek is gaaf, maar de groep waarmee je mee gaat, zorgt imo voor meer sfeer dan de allerbeste bandjes die er zijn..
Welk festival ook, sfeer komt voor mij op de eerste plaatsquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:33 schreef J0hos het volgende:
[..]
Voor mij is Pinkpop meer het festival van de grote namen en komt de sfeer wat meer op de 2e plek. Precies het omgekeerde heb ik met Lowlands.
Vind ik niet, maar die van 2007 sprak me nog altijd meer aan dan dat wat er tot nu toe bekend is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die evenaarde die van 2007 dan ook niet.
Geen enkele heeft die meer van 1996 evenaart maar dat terzijde...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die evenaarde die van 2007 dan ook niet.
Toen tradquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geen enkele heeft die meer van 1996 evenaart maar dat terzijde...
En vergeet niet Radiohead, Prodigy, Rage against the Machine, Therepy?, Sepultera, Underworld, Dog eat dog, Skunk Anansie, Orbital, Chemical Brothers, K's Choice, Rancid, Presidents of the united states, Fun Lovin Criminals, Leftfield, Life of Agony en Pennywise. Damn...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen tradBush
op, maar was ik pas 14
.
Jezus waarom was ik toen nog maar 7quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
En vergeet niet Radiohead, Prodigy, Rage against the Machine, Therepy?, Sepultera, Underworld, Dog eat dog, Skunk Anansie, Orbital, Chemical Brothers, K's Choice, Rancid, Presidents of the united states, Fun Lovin Criminals, Leftfield, Life of Agony en Pennywise. Damn...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen tradBush
op, maar was ik pas 4
.
Zie hierboven ffquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:56 schreef Sloggi het volgende:
Waar komt het gerucht van Neil Young eigenlijk vandaan? Of is het gewoon een namedrop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |