idem!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Geweldig dat veel mensen niet meer gaan vanwege Springsteen. Meer plaats voor mij.
Valt best mee...PP heeft de afgelopen jaren ook Moby, Faithless en The Prodigy verschillende keren op het podium gehad. Toen was de kritiek dat PP te veel richting Dance/Techno ging. Er komen zo'n 60,000 mensen per dag, onmogelijk om iedereen tevreden te houden. Ben geen enorme fan van Springsteen, maar hij is toch iemand die je gewoon een keer gezien moet hebben. Dat gevoel had ik bijvoorbeeld niet bij Linkin Park, Blöf of Alanis Morisette.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, mijn onderscheid is ook wat kort door de bocht maar ik maakte het om aan te geven dat hardrock acts als Metallica, Serj Tankian en Rage Against the Machine wat mij betreft niet bij Pinkpop passen. De laatste jaren gaat Pinkpop helaas een heel andere richting op, en dat vind ik jammer. Gelukkig wordt dat nu goed gemaakt met Springsteen.
Chip Skylark!?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
Potverdomme! Bruce Springsteen! Bijna zeker dat ik ga. Placebo, Novastar en The Kooks zijn uiteraard ook toppers.
Nu is het nog hopen op the Killers, Oasis, Muse, Milow, dEUS, Fleet Foxes en dan als dance act DAFT PUNK.
Zou top zijn als er daar een paar van kwamen.
Muse hoeft van mij ook niet te komen vóórdat ze een nieuw album hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Muse lijkt mij een beetje optimistisch, tenzij ze rond April een nieuwe album uitbrengen.
30 mei speelt ie in Londen en 2 juni in Parijs. Zou dus qua tourschema wel kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:30 schreef Joesse het volgende:
Ik hoop nog op Morrissey eigenlijk (zonder dat de line-up dan teveel op die van 2006 gaat lijken).
Welquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef Christiaan het volgende:
Maar even de TT verduidelijk, al die Musezeurders. Nee die komen écht niet.
Als Muse komt, zal ik live op FOK!radio een nummer van ze zingen.quote:
JAAAAAAAAAAAAAA MUSEEE!!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:48 schreef Christiaan het volgende:
Gadverdamme zeg. Like I said, classic is de andere kant op. Drie uur, dat speelde Metallica niet eens. Die vind ik zelfs minder kut dan Springsteen. Volgend jaar Muse drie uur! Ook The Killers en Snow Patrol zijn niet meer dan aardig, enkel Novastar zou mij nu overhalen, maar die ga ik in februari al zien, dus daar hoef ik niet voor te gaan. Ik denk dat ik me naast D_A voor de TV nestel, al twijfel ik of zelfs dat boeiend is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |