Mijn God, dit ga je niet menen? Bruce afserveren op een festival ten faveure van Dylan? Bruce is drie uur lang een feest, of de muziek je nu ligt of niet. Bij Dylan is het altijd maar weer hopen of hij er zin in heeft en een glimlach kan produceren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Asl zo nou iemand asl Bowie of Dylan hadden gehaald.
Dat zijn pas helden. Springsteen is niks meer en niks minder dan middle of the road.
Middelmatigheid te top. Depeche mode was al geen topper, maar dit gaat hem niet worden.
Ik vind die sfeer van Dylan heerlijk. Hij stapt zijn oldschool podium op, doet zijn ding (zeer goede muziek spelen) en vertrekt weer. De interactie met het publiek, of wat jij noemt ''feest'', kan mij gestolen worden. Het gaat mij puur om de muziek die hij speelt. Het gelul over Bush etc hoef ik niet aan te horen: daar word ik al genoeg mee lastig gevallen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mijn God, dit ga je niet menen? Bruce afserveren op een festival ten faveure van Dylan? Bruce is drie uur lang een feest, of de muziek je nu ligt of niet. Bij Dylan is het altijd maar weer hopen of hij er zin in heeft en een glimlach kan produceren.
Zet dan lekker thuis een CD op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef JosD. het volgende:
[..]
Ik vind die sfeer van Dylan heerlijk. Hij stapt zijn oldschool podium op, doet zijn ding (zeer goede muziek spelen) en vertrekt weer. De interactie met het publiek, of wat jij noemt ''feest'', kan mij gestolen worden. Het gaat mij puur om de muziek die hij speelt. Het gelul over Bush etc hoef ik niet aan te horen: daar word ik al genoeg mee lastig gevallen.
Velen zullen het met mij oneens zijn m.b.t. de interactie etc: dat zal dan ook de reden zijn waarom Dylan niet op een festival zal verschijnen en Springsteen wel.
Gebroeders Ko is oo drie uur lang een feest.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mijn God, dit ga je niet menen? Bruce afserveren op een festival ten faveure van Dylan? Bruce is drie uur lang een feest, of de muziek je nu ligt of niet. Bij Dylan is het altijd maar weer hopen of hij er zin in heeft en een glimlach kan produceren.
Nou ja, daar vakt over te discussiërenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gebroeders Ko is oo drie uur lang een feest.
Sorry, maar dat Dylan een rare kwibus is ben ik met je eens, maar Springsteen mag nog niet eens zijn zolen likken.Dylan hoef voor mij ook niet 3 uur op een festival te spelen trouwens. Waarom zou de afsluitende act uberhaupt 3 uur moeten spelen?
Zal ik zeker doen, nadat ik de levende legende heb mogen aanschouwen. Reden genoeg dus.quote:
Gast, een beetje respect voor die man, deze opmerking is pure waanzin. Als het aan mij ligt mogen Bowie en Dylan misschien op meer respect rekenen met de muziek die ze hebben uitgebracht, maar Live komen ze (buiten hun hoogtijdagen om) niet eens in buurt bij Bruce...(is in ieder geval totaal niet te vergelijken)quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Asl zo nou iemand asl Bowie of Dylan hadden gehaald.
Dat zijn pas helden. Springsteen is niks meer en niks minder dan middle of the road.
Middelmatigheid te top. Depeche mode was al geen topper, maar dit gaat hem niet worden.
Da's ook inderdaad precies wat ik ga doen als er niets beters bijkomt. Feit is dat er voor dit soort gezeur een Pinkpop CLASSIC is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Timmie1983 het volgende:
Typische Nederlandse zeikinstelling...het is ook nooit goed. Blijf dan lekker thuis
![]()
Muse, Arcade Fire, Calvin Harris, Justice.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef Downtime het volgende:
en cdtje van bruce klinkt leuk... live is hij 10x beter. niemand is live zo goed.
Bruce wel eens gezien?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Muse, Arcade Fire, Calvin Harris, Justice.
Live niet, filmpjes wel.quote:
JAAA FILMPJES.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
JAAA FILMPJES.
[ afbeelding ]
Prima, beslist doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Da's ook inderdaad precies wat ik ga doen als er niets beters bijkomt. Feit is dat er voor dit soort gezeur een Pinkpop CLASSIC is.
Justice beter dan Springsteen op het podium?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
quote:
Idd, net als bij vrijwel alle dance-acts is de hele set al van tevoren gemaakt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
Ben een groot danceliefhebber hoor, maar dit kan je absoluut niet live noemen. Net als bij alle grote danceacts, het gaat los en is 1 groot feest, maar liveze rommelen wat met knopjes en dat is het wel.
Camper en caravancamping! Met schone wc's en voor elke plek een noodknopje voor als je naar de wc moet. Vergeet ook de exclusieve eetgelegenheden niet en geen lawaai na 23.00. Maar zo'n grote act heeft wel als voordeel dat de rest van het weekend wat rustiger is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Oh de Springsteen groupies zijn ook in dit topic komen opdagen
Denk dat ze bij Pinkpop wat meer bejaardenvoorzieningen moeten regelen dit jaar.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Denk dat ze bij Pinkpop wat meer bejaardenvoorzieningen moeten regelen dit jaar.
Bang dat je je plaatsje op de camping kwijt raakt, vriend?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Apfelsaft het volgende:
Die eerste twee heb ik wel eens live gezien en die spelen toch echt twee divisies lager. Beiden zijn goed maar niet zo goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Denk dat met Bruce en de verhalen dat Snow Patrol de maandag gaat headlinen de kans klein is dat The Prodigy op Pinkpop staat, waarschijnlijk staan ze op Lowlands.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:49 schreef Christiaan het volgende:
Ik hoop trouwens nog op Prodigy en Lily Allen. Touren allebei.
ieder zijn eigen ding he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
Het wordt voor mij steeds onaantrekkelijker om naar Pinkpop toe te gaan. Ik heb The Boss een keer in de Kuip gezien, dat was heus niet slecht, maar het was niet mijn ding. En dan drie uur lang op Pinkpop?! Ik denk dat ik dit jaar Pinkpop ga overslaan als er geen leukere bands gaan komen!
Eerst afgeven op Bruce Springsteen en dan hopen dat Lily Allen komt.quote:
Basement Jaxxquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Denk dat met Bruce en de verhalen dat Snow Patrol de maandag gaat headlinen de kans klein is dat The Prodigy op Pinkpop staat, waarschijnlijk staan ze op Lowlands.
Qua dance acts op PP geef ik Pendulum en Bassement Jaxx een goede kans.
Springsteen is geen pop. Springsteen is de belichaming van de traditionele Amerikaanse rock.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Sloggi het volgende:
Wehehe, noobs die Springsteen niet moeten maar metal of hardrock willen. Springsteen is meer PinkPOP dan al die schijtbands bij elkaar. Ze kunnen het tegenwoordig beter PinkROCK noemen.
Dylan doet trouwens wel af en toe een festival, in 2006 stond hij op Roskilde.
Klopt, mijn onderscheid is ook wat kort door de bocht maar ik maakte het om aan te geven dat hardrock acts als Metallica, Serj Tankian en Rage Against the Machine wat mij betreft niet bij Pinkpop passen. De laatste jaren gaat Pinkpop helaas een heel andere richting op, en dat vind ik jammer. Gelukkig wordt dat nu goed gemaakt met Springsteen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Springsteen is geen pop. Springsteen is de belichaming van de traditionele Amerikaanse rock.
Ik denk dat je Springsteen persoonlijk zou beledigen mocht je zijn muziek bestempelen als pop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |