Pardon, reeds.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft het over Snow Patrol denk ik.
Sinds Smashing Pumpkins kunnen de headliners/afsluiters alleen maar beter worden imhoquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Na Smashing Pumpkins en RATM is dit in mijn ogen toch wel een teleurstellende afsluiter. Hoewel ik me voorgenomen heb om te gaan vraag ik me nu och wel af of ik het geld niet beter in mijn zak kan houden. De andere namen moeten dan wel heel verrassend (Lees The Knife ofzo) zijn wil ik toch gaan.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Bruce op Pinkpop, dat geloof je toch zelf niet? Zou het wel een stunt vinden!
Precies... ik krijg een beetje het idee dat het een echte oude lullen-editie wordt... het schijnt dat The Cure ook nog komt...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
DRIE UUR. Overdreven zeg. Wat je al niet had kunnen halen voor dat geld!
Guns N' Roses heeft momenteel geen tourplannen. Desondanks weet je nooit wat er met een wispelturige band als Guns N' Roses opeens kan gebeuren...quote:
Ben alweer wat jaren niet geweest, maar ik overweeg sterk de zaterdagquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Wel dus!
Bizar hoor, toch maar eens naar Pinkpop dan!
Zeker nog nooit naar een optreden van hem geweest, The E Street Band is gewoon 1 van de beste bands ter wereld, zijn stuk voor stuk topartiesten!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij is nu op 3fm. Eigenlijk irriteert het me steeds meer dat er gewoon zoveel geld neergelegd wordt om hem 3 uur op te laten treden.
DRIE UUR. Overdreven zeg. Wat je al niet had kunnen halen voor dat geld!
Daar is nooit over gesproken... In het metro interview zegt hij ook dat we voor de maandag GEEN nieuwe act hoeven te verwachten in de lijn van Bruce Springsteen en Depeche Mode. Dus reacties als "Oh dan komt er maandag nog iets groters" kan je inhouden. Het komt er niet. Dus 99% zeker geen Pearl Jam/U2 of andere grote band. Ik gok op The Killers of Snow Patrol...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef Tunerd het volgende:
Guns 'n Roses dan???
Ik las op Graz dat de nummer 1 van de Gouden Tip (dat moeten dan wel The Killers zijn) van de maandag weer terugwilde naar de zaterdag, het management van Bruce ziet dit volgens de geruchten niet zitten. Eigenlijk wel klote want The Killers vind ik qua muziek iets meer geschikt als afsluiter als het ingetogenere Snow Patrol, wat wel briljant mooi is natuurlijk maar ik ben echt bang dat ze voor een half leeg veld zullen staan..quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef chansadres het volgende:
Jan Smeets had het over een band die vrijwillig van de afsluitact naar een plek voor Bruce wilt. EN dat terwijl ze zelf hadden gezegd dat ze niet voor minder komen dan een afsluitplek. Hmmm, wie zijn er ook alweer grote fans van Bruce... Iets met een groepje moordenaars?...
Dat een band bestaat uit topartiesten wil nog niet zeggen dat het ook ieders smaak is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker nog nooit naar een optreden van hem geweest, The E Street Band is gewoon 1 van de beste bands ter wereld, zijn stuk voor stuk topartiesten!
Leuk dat hij komt, maar 3 uur? Als je er geen zak aan vindt, en dat kan gebeuren bij een festival, is drie uur wel erg langquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens word ik ook niet wild van Bruce Springsteen en al helemaal niet voor 3 uur.
Believe me, you're gonna LOVE it!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk dat hij komt, maar 3 uur? Als je er geen zak aan vindt, en dat kan gebeuren bij een festival, is drie uur wel erg lang.
Idem hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef Apfelsaft het volgende:
Bruce Springsteen dus... Dan ga ik definitief niet naar Pinkpop.
Omdat dat betekent dat Pearl Jam of iets dergelijks er niet meer inzit. En hoewel ik de muziek van Springsteen wel aardig vind, vind ik het niet leuk genoeg om er zoveel tijd/geld aan te besteden (dit in combinatie met Depeche Mode, dat ik ook wel aardig vind, maar meer ook niet).quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Pure interesse...waarom is de komst van Bruce een reden om niet te gaan?
Bedankt voor je uitleg. Ik snap het.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Omdat dat betekent dat Pearl Jam of iets dergelijks er niet meer inzit. En hoewel ik de muziek van Springsteen wel aardig vind, vind ik het niet leuk genoeg om er zoveel tijd/geld aan te besteden (dit in combinatie met Depeche Mode, dat ik ook wel aardig vind, maar meer ook niet).
De kans is nu erg klein dat ze voor de maandagafsluiter nog een band boeken die mij over de streep zal trekken.
Dankzij de komst van Springsteen is het bejaardenhuis compleet en geeft het mij aanleiding om dit Pinkpop te aanschouwen als Pinkpop Classic: iets waar ik niet om sta te springen. Iets waar ik wel letterlijk en figuurlijk om stond te springen was de line-up van vorig jaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Pure interesse...waarom is de komst van Bruce een reden om niet te gaan?
Ik heb gezegd dat het bejaardenhuis compleet is, dankzij Springsteen. Dat wil niet zeggen dat er niemand van onder de 50 jaar mag komen. Er moet wel een evenwicht aanwezig zijn, die ik nu niet kan vinden met artiesten als Springsteen, Depeche Mode en Simple Minds.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef RedGuy het volgende:
Dus er mogen alleen artiesten zijn die jonger zijn dan 50, 40 jaar? Wat een bullshit.
Simple Minds komen nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:44 schreef JosD. het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat het bejaardenhuis compleet is, dankzij Springsteen. Dat wil niet zeggen dat er niemand van onder de 50 jaar mag komen. Er moet wel een evenwicht aanwezig zijn, die ik nu niet kan vinden met artiesten als Springsteen, Depeche Mood en Simple Minds.
Jammer genoeg zit het er toch dik in. Of The Killers. Maar maandag maken ze bekend wie de grote winnaar van de Gouden Tip is. Die zou maandag afsluiten maar wil nu dus (zoals eerder gezegd) naar de zaterdag avond. Gezien dat het de nummer 1 is van de Gouden Tip gok ik op The Killers. Als ze zaterdag staan, dan is het een goede mogelijkheid dat Snow Patrol afsluiter word. Maar maandag weten we het allemaal zeker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef ralfseltje het volgende:
Niemand meende toch serieus dat Snow Patrol de afsluiter van Pinkpop gaat worden? Supervet dat Springsteen komt
Die zijn headliner op PP Classicquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef JosD. het volgende:
[..]
Oké; ik was in de veronderstelling dat zij ook kwamen.
Oja, dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Omdat dat betekent dat Pearl Jam of iets dergelijks er niet meer inzit. En hoewel ik de muziek van Springsteen wel aardig vind, vind ik het niet leuk genoeg om er zoveel tijd/geld aan te besteden (dit in combinatie met Depeche Mode, dat ik ook wel aardig vind, maar meer ook niet).
De kans is nu erg klein dat ze voor de maandagafsluiter nog een band boeken die mij over de streep zal trekken.
Snow Patrol wordt toch evengoed (waarschijnlijk) de afsluiter? De afsluiter is de band die de tradiotionele PP maandag afsluit. Bruce komt zaterdag....quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef ralfseltje het volgende:
Niemand meende toch serieus dat Snow Patrol de afsluiter van Pinkpop gaat worden? Supervet dat Springsteen komt
Dylan lijkt mij niks voor een groot festival; komt toch wel een apart slag volk op af. Laat hem zijn ding maar doen in de HMH, begin aprilquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Asl zo nou iemand asl Bowie of Dylan hadden gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |