quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
Kings of Leon komen NIET
Zojuist gezegd door Eric Corton, die notabene op Pinkpop werkt. Ze touren dan al ergens anders.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
Kings of Leon komen NIET
Zojuist gezegd door Eric Corton, die notabene op Pinkpop werkt. Ze touren dan al ergens anders.
Hè kut.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
Kings of Leon komen NIET
hey jij ging slapen !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hè kut.
Ik hoop ook nog steeds opBlur
.
als Corton dit gezegd heeft, verwacht dan wel dat The Killers en SnowPatrol officieel bevestigd worden. En ik kan hier alleen maar blij mee zijn!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef Kidney_Bean het volgende:
Morgen maakt Giel toch nieuwe namen bekend geloof ik? It better be good...
Jaaaaaa. Kunnen blijven hopenquote:
Blur heeft gezegd dat ze eerst exclusief op Hyde Park optreden. Daarna een kleine UK tour. Lowlands is dan de dichtstbijzijnde optie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hè kut.
Ik hoop ook nog steeds opBlur
.
Bruce is nog steeds grootquote:Op woensdag 21 januari 2009 06:09 schreef scrub_nurse het volgende:
ja giel heeft t verteld...bruce op zaterdag.. ja als ie op classic kwam zou ik t beter begrijpen
Rammstein zal het zeker niet worden, die gaan pas eind 2009 weer touren tot midden 2010.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:41 schreef Shadow_NL het volgende:
Denk dat we Pearl Jam nu wel definitief af kunnen schrijven aangezien Jan Smeets in het interview had laten weten dat nog een hardere band zou komen.
Mocht dit Rammstein zijn, vallen me de afsluiters toch een beetje tegen dit jaar.
Ik vind Bruce Springsteen best vet, maar Rammstein en Depeche mode zijn toch niet echt mijn ding.
RAMMSSSSSSSTEEEEEEEEEEEIN TOUUUUUURT NIET.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:41 schreef Shadow_NL het volgende:
Denk dat we Pearl Jam nu wel definitief af kunnen schrijven aangezien Jan Smeets in het interview had laten weten dat nog een hardere band zou komen.
Mocht dit Rammstein zijn, vallen me de afsluiters toch een beetje tegen dit jaar.
Ik vind Bruce Springsteen best vet, maar Rammstein en Depeche mode zijn toch niet echt mijn ding.
En je wilt hier een serieuze reactie op?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:56 schreef Jimbo het volgende:
**topic niet doorgelezen**
maar net op de radio zei giel () dat miss montreal en bruce springsteen ook komen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Na Smashing Pumpkins en RATM is dit in mijn ogen toch wel een teleurstellende afsluiter. Hoewel ik me voorgenomen heb om te gaan vraag ik me nu och wel af of ik het geld niet beter in mijn zak kan houden. De andere namen moeten dan wel heel verrassend (Lees The Knife ofzo) zijn wil ik toch gaan.
Hij heeft het over Snow Patrol denk ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Die twee bands mogen niet eens in de schaduw van Bruce staan!
quote:BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND
HOOFDACT OP JUBILEUM PINKPOP
Pinkpop maakt zich op voor een ultiem muzikaal hoogtepunt in de geschiedenis van het 40-jarig bestaan. Niemand minder dan de wereldberoemde Amerikaanse rockzanger BRUCE SPRINGSTEEN komt met zijn voltallige E-STREET BAND naar de 40ste editie van Pinkpop. Een topact van dit kaliber is een waanzinnig mooi jubileumkado voor Pinkpop en haar trouwe fans. BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND doen op Pinkpop de aftrap van een uitgebreide Europese stadiontournee. BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND zijn op de eerste festivaldag, zaterdag 30 mei, de afsluiter op het hoofdpodium. De organisatie heeft al eerder de komst van DEPECHE MODE, PLACEBO en THE KOOKS aangekondigd.
BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND
Een fenomeen als BRUCE SPRINGSTEEN heeft feitelijk geen introductie nodig. De carrière van Bruce Springsteen bevindt zich al jarenlang op een hoogtepunt. Sinds zijn ontdekking in 1972 is Bruce uitgegroeid tot een van de grootste artiesten van de wereld. Zijn grote doorbraak had hij met het album "Born To Run" uit 1975. Met zijn eerlijke pure muziek en working class hero imago zagen de critici hem als redder van de Rock 'n Roll. Zijn status als superster werd in 1984 definitief verzegeld met hits als "Dancing In The Dark" en "Born In The USA" van het gelijknamige album. In het kader van zijn recente wereldtour "Magic" (2007-2008) stond The Boss in een uitverkocht Gelredome en Amsterdam Arena. BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND stond met deze tournee wereldwijd op de 5e plaats van de meest succesvolle tournees. Op 27 januari komt "Working On A Dream" uit, zijn 24ste album en wederom opgenomen met de E-Street Band en bevat 13 nieuwe kenmerkende Springsteen nummers. In de E-Street band zit de legendarische gitarist Nils Lofgren. Het zal zijn weerzien met Pinkpop worden want hij was als eens te gast met zijn eigen band op Pinkpop 1977.
GOUDEN TIP
Ook nu weer hebben de fans van Pinkpop zich kunnen bemoeien met het samenstellen van een deel van het programma. Op de website kwam een record van 15.072 unieke stemmen binnen. Uit alle inzendingen worden weer entreekaarten verloot. De uitslag staat binnenkort op de website www.pinkpop.nl.
40 JAAR PINKPOP
Pinkpop zal in 2009 voor de 40ste keer plaatsvinden. Sinds 1990 staat Pinkpop in het Groot Guiness Book Of Records als het oudste onafgebroken georganiseerde popfestival. De eerste editie vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar Pinkpop 17 keer werd gehouden. In 1987 werd eenmalig uitgeweken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op het evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf en zal daar in 2009 voor de 22ste keer plaatsvinden. De traditionele perspresentatie wordt gehouden op woensdag 4 maart in poptempel Paradiso te Amsterdam. De voorverkoop start om 10.00 uur op zaterdag 7 maart via de bekende voorverkoopadressen. Meer info op de website www.pinkpop.nl.
Landgraaf, 21 januari 2009
Jan Smeets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |