The Offspring.. ook leuk om een keer live te mogen aanschouwenquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ineens heeft die cameraman door dat hij vanalles in zijn rug krijgt
SoaDquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:17 schreef rubbereend het volgende:
3 overleven is toch geen probleem, ik heb ook ooit SoaD, Lanny Kravitz en Marcy Gray moeten overleven
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef JosD. het volgende:
Maak je borst maar nat voor voor zijn propaganda![]()
System of a Down is uit elkaar. Ofja op "hiatus". Maar ze hebben alletwee kenbaar gemaakt dat ze liever apart blijven werken...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:08 schreef Duizendpootje het volgende:
kwam soad maar!!!!!
DIe kan je beter in een klein zaaltje zien, dan komt het pas echt goed over. Maar mss speelt ze in de tent.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Als Amanda Palmer komt stap ik van mn geloof af en koop ik toch maar een kaartje.
Amanda Palmer.. kan iemand daar eens wat Youtube filmpjes met haar beste werk als voorbeeld geven.. ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Als Amanda Palmer komt stap ik van mn geloof af en koop ik toch maar een kaartje.
sorryquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.
In drie of vier dagen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:29 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Amanda Palmer.. kan iemand daar eens wat Youtube filmpjes met haar beste werk als voorbeeld geven.. ?
En vorig jaar zat ik in Australie, dus niet mee kunnen maken, maar hoe snel waren de weekendkaarten toen uitverkocht??
Daft Punk is een dagafsluiter en daar is als ik het topic zo lees geen plek voor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.Laat Daft Punk komen.
lees ff terug, heb ik gistern ook gedaan. Dan ben je helemaal bij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:12 schreef Black-Star het volgende:
Nog een keer dan maar, hoe weten jullie zo zeker dat KoL en MUSE niet komen?
Je zeurt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:12 schreef Black-Star het volgende:
Nog een keer dan maar, hoe weten jullie zo zeker dat KoL en MUSE niet komen?
Weehee! Of heb je het over jezelf!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergens past die laatste ouwelul ook wel in het plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |