quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Anders verneuk je ff heel pinkpop door 3 uur lang maar liefst 1 act te plaatsen...
Face it, ook al hou je van Bruce, 3 uur is gewoon te lang voor een act, dan kunnen ze die eerste dag nog zo vroeg laten beginnen als ze willen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ander ga je even als volwassene reageren en niet als een verwende puber.
Nou, voor mij was 2 uur ook wel genoeg geweest. Hoewel ik Bruce Springsteen nog nooit gezien heb, dan is het wel mooi om een complete show te zien denk ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Face it, ook al hou je van Bruce, 3 uur is gewoon te lang voor een act, dan kunnen ze die eerste dag nog zo vroeg laten beginnen als ze willen...
Het hele idee van een festival is dat gewoon iedere band 1 tot 2 uurtjes max speelt en je gewoon lekker veel kan zien, en er mensen van allerlei gading zijn. Dus niet alleen Bruce fans voor zn overdreven show van 3 uur lang
Ik vind 3 uur ook best lang, maar ik weet wel dat Bruce een uitstekende live-artiest is. Niet eens echt mijn smaak, maar feest kan ie wel maken. Veel bands kunnen daar nog veel van leren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Face it, ook al hou je van Bruce, 3 uur is gewoon te lang voor een act, dan kunnen ze die eerste dag nog zo vroeg laten beginnen als ze willen...
Het hele idee van een festival is dat gewoon iedere band 1 tot 2 uurtjes max speelt en je gewoon lekker veel kan zien, en er mensen van allerlei gading zijn. Dus niet alleen Bruce fans voor zn overdreven show van 3 uur lang
Voor "een act" wel ja, maar niet voor Bruce Springsteen. Klinkt alsof ik hem aanbid, maar dat is niet zo. Hij kan 3 uur makkelijk hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
3 uur is gewoon te lang voor een act
Voor Bruce is het gewoon normaal om minstens 3 uur te spelen, minder wilt hij zelf niet eens. Redelijk uniek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik blijf erbij , jou pappa is tofquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef Noortje. het volgende:
Mijn vader geeft me zojuist een CD van Bruce, en die vind ik stiekem heel leuk want die wordt ook heel vaak in de auto gedraaid.
Ja tof, weekendkaartje voor 675,- euro en maandagkaartje voor 199,- euro.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:04 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik wil bands als Pearl Jam, AC/DC of desnoods U2. Dat zijn tenminste echte grote namen met historie.
Ik bedoel ook niet dat ze alledrie daar moeten staan, maar gewoon éen grote naam als afsluiter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja tof, weekendkaartje voor 675,- euro en maandagkaartje voor 199,- euro.
Ja, want stadionacts als Bruce Springsteen en Depeche Mode zijn leuk voor een provinciefestivalletje, maar op Pinkpop verwacht je toch wel wat groters.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:03 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ze alledrie daar moeten staan, maar gewoon éen grote naam als afsluiter.
Vorig jaar was iets van 120 toch? Dan mag ik hopen dat 130 wel de max is dit jaar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
t zal wel weer gewoon een euro of 130 / 145 zijn neem ik aan ?
Ik heb het over de afsluiter voor de 3de keer. Het is het 40ste jubilieum en dan verwacht ik ook dat een grote naam gaat AFSLUITEN en niet een band als The Killers of Snow Patrol.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, want stadionacts als Bruce Springsteen en Depeche Mode zijn leuk voor een provinciefestivalletje, maar op Pinkpop verwacht je toch wel wat groters.
Wat boeit dat nou als je al twee dagen mega-acts als afsluiter hebt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:23 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Ik heb het over de afsluiter voor de 3de keer. Het is het 40ste jubilieum en dan verwacht ik ook dat een grote naam gaat AFSLUITEN en niet een band als The Killers of Snow Patrol.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |