quote:
quote:
Ach dat verhaaltje van RATM vorig jaar heb ik ook zonder klagen overleefd (wat was men daar over aan het mekkeren achteraf zeg!).quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef JosD. het volgende:
Maak je borst maar nat voor voor zijn propaganda![]()
Toen stond ik me al helemaal op te pompen voor de komende wall of death waar ik aan het randje stondquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ach dat verhaaltje van RATM vorig jaar heb ik ook zonder klagen overleefd (wat was men daar over aan het mekkeren achteraf zeg!).
Toeval dat het wederom op Reading is?quote:
En stiekem vind ik het toch wel bijzonder amusante filmpjesquote:I used to think this was pretty shocking but after receiving hundreds of comments and pm's from stupid butthurt emos I now find it hilarious
ah dan komen ze niet dus , of 't moet tijdens de world tour die ze op dat moment gaan doen vallen , ben alleen bang van nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:27 schreef Numbie het volgende:
Green Day zou ook wel erg tof zijn! Hoorde zaterdag op 3fm dat ze begin mei een nieuwe plaat uitbrengen...
hopelijk eentje die ook echt vet isquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:49 schreef Smart_ass het volgende:
Alhoewel ik toch niet naar PP ga ben ik wel benieuwd wie die tweede grote naam is waar Jan Smeets 't over had.
Hij zei toch dat het een naam was die hoog stond op dat Gouden Tip lijstje? Dat moet te achterhalen zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hopelijk eentje die ook echt vet is
the offspring oid
Heb je Bowie wel eens horen zingen de laatste jaren? De laatste keer dat ik 'm hoorde was ik in ieder geval niet onder de indruk...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:36 schreef peaceman het volgende:
Oke... ik had liever Bowie gehad, maar Bruce is absoluut iemand die een feestje kan bouwen.
hehe mijn goude tip lijstje zal t wel niet zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het een naam was die hoog stond op dat Gouden Tip lijstje? Dat moet te achterhalen zijn zou je zeggen.
Nee, maar Bowie heb ik helaas moeten missen jaren geleden op Rock Werchter (hij moest zelf afzeggen) en Bruce heb ik vorig jaar nog gezien.. vandaar.. maar Bruce is wel erg goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb je Bowie wel eens horen zingen de laatste jaren? De laatste keer dat ik 'm hoorde was ik in ieder geval niet onder de indruk...
Tenzij hij tijdens onderstaand filmpje een héle slechte dag had, hoef ik Bowie niet live te zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar Bowie heb ik helaas moeten missen jaren geleden op Rock Werchter (hij moest zelf afzeggen) en Bruce heb ik vorig jaar nog gezien.. vandaar.. maar Bruce is wel erg goed.
Da's een deal!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en anders mag je wel met je mod open naar mij staren 't 3e uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |