post nummer 13 in dit topicquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:31 schreef Black-Star het volgende:
Ik heb heel het topic al doorgelezen zo'n beetje, maar kan het nergens ontdekken:)
Waar wordt het op gebaseerd dat KoL en MUSE niet komen? Het feit dat AC/DC en Coldplay beiden niet komen heeft Jan Smeets zelf bevestigd, maar over KoL en MUSE kan ik niks vinden..
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Christiaan het volgende:
Kings of Leon komen NIET
Zojuist gezegd door Eric Corton, die notabene op Pinkpop werkt. Ze touren dan al ergens anders.
Ik zit in het verkeerde topic... Ik was op zoek naar Pinkpop topic, maar dit is neem ik aan het Pinkpop Classic topic met verkeerde TT?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Ja Neil Young, hartstikke leuk, maar lieve deugd zeg.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post nummer 13 in dit topic
[..]
Zal wel heel leuk zijn, maar hoort gewoon op Classic. Nu ben ik de afgelopen twee jaar maar een headliner en dat was Muse, dus ik blijf hopen dat de rest van het programma OK is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef HPayne het volgende:
Neil Young is stukken beter dan Bruce, alleen zijn de artiesten wel te veel met elkaar te vergelijken. En dat als hoofdacts
Die evenaarde die van 2007 dan ook niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef J0hos het volgende:
De line-up van vorig jaar gaat in ieder geval niet geëvenaard worden.
Pinkpop is inderdaad leuk als je met een groep mensen bent. Ik amuseer me er altijd. Maar alleen kan het echt hel zijn. Sommige andere festivals zijn daar meer open in. Elk festival is daar weer anders in.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:27 schreef theKiD het volgende:
Volgens mij gaan de meeste hier alleen of met mensen waarmee ze geen plezier maken ofzoIk heb t zowiezo wel naar me zin, muziek is gaaf, maar de groep waarmee je mee gaat, zorgt imo voor meer sfeer dan de allerbeste bandjes die er zijn..
Voor mij is Pinkpop meer het festival van de grote namen en komt de sfeer wat meer op de 2e plek. Precies het omgekeerde heb ik met Lowlands.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:27 schreef theKiD het volgende:
Volgens mij gaan de meeste hier alleen of met mensen waarmee ze geen plezier maken ofzoIk heb t zowiezo wel naar me zin, muziek is gaaf, maar de groep waarmee je mee gaat, zorgt imo voor meer sfeer dan de allerbeste bandjes die er zijn..
Welk festival ook, sfeer komt voor mij op de eerste plaatsquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:33 schreef J0hos het volgende:
[..]
Voor mij is Pinkpop meer het festival van de grote namen en komt de sfeer wat meer op de 2e plek. Precies het omgekeerde heb ik met Lowlands.
Vind ik niet, maar die van 2007 sprak me nog altijd meer aan dan dat wat er tot nu toe bekend is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die evenaarde die van 2007 dan ook niet.
Geen enkele heeft die meer van 1996 evenaart maar dat terzijde...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die evenaarde die van 2007 dan ook niet.
Toen tradquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geen enkele heeft die meer van 1996 evenaart maar dat terzijde...
En vergeet niet Radiohead, Prodigy, Rage against the Machine, Therepy?, Sepultera, Underworld, Dog eat dog, Skunk Anansie, Orbital, Chemical Brothers, K's Choice, Rancid, Presidents of the united states, Fun Lovin Criminals, Leftfield, Life of Agony en Pennywise. Damn...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen tradBush
op, maar was ik pas 14
.
Jezus waarom was ik toen nog maar 7quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
En vergeet niet Radiohead, Prodigy, Rage against the Machine, Therepy?, Sepultera, Underworld, Dog eat dog, Skunk Anansie, Orbital, Chemical Brothers, K's Choice, Rancid, Presidents of the united states, Fun Lovin Criminals, Leftfield, Life of Agony en Pennywise. Damn...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen tradBush
op, maar was ik pas 4
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |