quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef LasTeR het volgende:
Máár een mooi kontje geniet toch mijn voorkeur.
Tsjakkaa!quote:
Is ook mooi. Tenminste niet van die tieten die onder het navelrokje uitkomenquote:
Agree, maar ook zéker geen stalpoten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:15 schreef JJH het volgende:
Billen
[ afbeelding ]
Met een paar mooie pootjes eronder graag, géén luciferstokjes!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:15 schreef JJH het volgende:
Billen
[ afbeelding ]
Maar dat spreekt dan weer voor zich dacht ik zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:17 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Agree, maar ook zéker geen stalpoten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet die spleetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:30 schreef luvley het volgende:
dacht dat jongens die spleet juist mooi vonden?
Deze spleet!quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:15 schreef JJH het volgende:
Billen
[ afbeelding ]
Als jij daar de hand in hebt, schep ze dan ook . . .quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef Godshand het volgende:
Liefst beiden, maar mooie billen hebben net een streepje voor
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Borsten, niet te groot.
Persoonlijk vind ik borsten alleen mooi in een strakke sexy bhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:24 schreef Beregd het volgende:
Ik geef het toe, ik ben een tettengek.
ik vermoed trouwens dat al deze die billen zeggen ofwel een anale fixatie hebben, ofwel een vriendin met kleine borsten.
En wie borsten zegt verlangt terug naar zijn moeder.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:24 schreef Beregd het volgende:
ik vermoed trouwens dat al deze die billen zeggen ofwel een anale fixatie hebben, ofwel een vriendin met kleine borsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Ik kan van beiden super genieten en het ligt echt onwijs dicht bij elkaar maar als ik moest kiezen toch borsten!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef luvley het volgende:
Stelling klinkt heel simpel,
Billen of borsten welke van de 2 moet zeker okay zijn bij de vrouwen?
Als we het dan toch over billen hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:10 schreef SwitcheR het volgende:
Billen. Liefst mooie volle ronde stevige billen. Ubergeil!!!!!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef erik87 het volgende:
De reden waarom wij mannen altijd naar borsten en billen van vrouwen kijken is, dat we die zure chagarijnige gezichten niet willen zien.
quote:
Ik had verwacht dat een usert met de naam "Anus" wel voor de billen ging ipv beidequote:
billen,borsten en een streepje................quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef Godshand het volgende:
Liefst beiden, maar mooie billen hebben net een streepje voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:06 schreef rival het volgende:
stelletje keurslagers hier!
je houd toch van een vrouw vanwege haar innerlijk!helemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
..quote:Op maandag 2 februari 2009 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
manboobs of gewoon van die lekkere trouwelijke?
Melkerige tieten?quote:Op maandag 2 februari 2009 08:16 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zeg maar altijd: de meest lelijkste ransbakken hebben zo nu en dan dikke melkerige tieten, maar bijna alle dames met een mooi kontje zijn ook mooi in 't gezicht.
Je kent het vast wel. Een blik waarbij je moet denken aan een hamer en de daarbij opgelopen inslagkrater, 'trendy' bril, overgewicht, lijkbleek, geen bandshirts (maar ook weer geen hippe kleding). Dat soort types wat je op het station ziet zitten zonder echt een doel in leven, zegmaar.quote:
Deel je mening niet, absoluut niet, maar er is wel en oplossing voor je probleem toch? Gewoon ervoor zorgen dat de vrouw haar BH ten aller tijde aanhoudt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik borsten alleen mooi in een strakke sexy bh
Dan nog is het een achterlijke vraag, het hele topic gaat over vrouwen, en dan denk jij even grappig te zijn. Waar je keihard in faalt.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er moest vrouwelijke staan overigens... maar dat was toch wel duidelijk?
sorry, zal het niet meer doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan nog is het een achterlijke vraag, het hele topic gaat over vrouwen, en dan denk jij even grappig te zijn. Waar je keihard in faalt.
Je hebt last van ochtendhumeur?quote:Op maandag 2 februari 2009 08:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan nog is het een achterlijke vraag, het hele topic gaat over vrouwen, en dan denk jij even grappig te zijn. Waar je keihard in faalt.
nee hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 08:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je hebt last van ochtendhumeur?
maar tegelijkertijd vind ik te kleine borsten ook helemaal niets, damn wat ben ik kieskeurig en dat kan ik me helemaal niet veroorloven !quote:
tja, dat doe je zelf he.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
maar tegelijkertijd vind ik te kleine borsten ook helemaal niets, damn wat ben ik kieskeurig en dat kan ik me helemaal niet veroorloven !![]()
Heb geen vriendin met kleine borsten....eigenlijk behoorlijk groot. Maar toch haar billen zijn mijn favoriete plekje!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:24 schreef Beregd het volgende:
Jij mag hier helemaal niet zijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Billen, ben niet zo van de manboobs
je kan er altijd nog een zak overdoenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef leguaan1988 het volgende:
de kop van de vrouw want als dat lelijk is, is alles al verpest
Hahaha Gino waardeert jou stijl. Gino ook veel lelijke tanga's gepakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
je kan er altijd nog een zak overdoen
Billen of Borsten?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:17 schreef EricT het volgende:
poll
mooie romige vrouwen met flinke heupenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:35 schreef blanke_creool het volgende:
Beide eigenlijk....
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:QxdsifIclFZI1M:http://i264.photobucket.com/albums/ii186/Yungstupid18/buffie-the-body-nude.jpg
Maar billen zijn mijn ding. zolang het groot en zo strak mogelijk is...(aangezien dat 90% van de gasten op fok hier blank zijn ben ik benieuwd naar de reacties)
most definitely vind ik billen belangrijk,ben er dol op !quote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef luvley het volgende:
Stelling klinkt heel simpel,
Billen of borsten welke van de 2 moet zeker okay zijn bij de vrouwen?
Bij mij is het zondermeer een anale fixatiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:24 schreef Beregd het volgende:
Zonder meer ben ik ook heel boeiend.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Bij mij is het zondermeer een anale fixatie
Heupbotten die uitsteken vind ik zo'n afknapper!quote:Op maandag 28 september 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Borsten, maar zo belangrijk vind ik ze niet, cupmaat is van ondergeschikt belang imo. Maar als ik zelf mag kiezen ga ik voor taille idd. Mooie heupen, een strak buikje en dat die heupbotten dan een beetje uitsteken.
Ik vind dat een van de mooiste delen van het vrouwelijk lichaamquote:Op maandag 28 september 2009 14:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heupbotten die uitsteken vind ik zo'n afknapper!
quote:Op maandag 28 september 2009 18:15 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben een echte borstenman, een mooie kont is natuurlijk mooi meegenomen maar borsten zijn wel het eerste waar ik naar kijk
Maar waar moet je dan je handen laten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat een usert met de naam "Anus" wel voor de billen ging ipv beide
Ik denk, waar heb jij het dan overquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:33 schreef Anus het volgende:
[..]
Maar waar moet je dan je handen laten?
Moet!quote:
Wat streng zeg!quote:
Lekkere cup Bquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:20 schreef Emanuelle_Bdsm het volgende:
[..]
Wat streng zeg!![]()
Borsten zijn lekkerst als ze niet te groot zijn. B-cup maximaal met misschien wat rozige tepels. Billen ....tsja...maakt me minder uit. Een vrouw die voorover buigt heeft altijd mooie billen tenzij te mager...dat is zo lelijk dan om die heupbotten te zien...iek!
Borsten dus.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:57 schreef blanke_creool het volgende:
Billen...
Coco(Ice T's Vrouw)
http://i131.photobucket.c(...)co1.jpg?t=1236354360
Bria Miles(OMG!!!!)
http://1.bp.blogspot.com/(...)+Myles+BlackBack.jpg
mooie borsten, dijen, en billen
http://i28.tinypic.com/2m7exw2.jpg
http://i30.tinypic.com/33vohg4.jpg
http://i30.tinypic.com/2v1n52u.jpg
http://mandommag.com/wp-content/uploads/2009/01/alo1.jpg
http://i29.tinypic.com/egobnk.jpg
Borsten:
cup I of J gok ik...
http://farm4.static.flickr.com/3472/3309722820_aa514daa2b.jpg
http://i41.tinypic.com/oqm9ly.jpg
een intro.
Ik heb over de 5000 van dit soort pics.
Maar ik hou van Billen EN Borsten.
ik wil ze allebei.
Funbaggs, Cockhuggers, all the wayquote:
ik vermoed dat borsten-zeggers een zoogtijd fixatie hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:24 schreef Beregd het volgende:
QFTquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind strings juist lelijk. Vrouwen krijgen er zo'n langwerpige kont van. Helemaal van die ordinaire dingen die alleen uit een touwtje bestaan.
Vrouwen met een ronde kont in een string.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind strings juist lelijk. Vrouwen krijgen er zo'n langwerpige kont van. Helemaal van die ordinaire dingen die alleen uit een touwtje bestaan.
hotpants / strakke boxersquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
enorme hangende uiers.... hmmmm... kan mij niet groot genoeg zijn.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga voor de ogen![]()
en daarna voor de billen
dan zie je d'r kontgaatje!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:11 schreef scanman1 het volgende:
Ik blijft voor de billen gaan. Het zal wel iets typisch mannelijks zijn, maar als je vrouwenbillen uit elkaar trekt hebt je toch een waanzinnig mooie aanblik. Daar kan wat mij betreft weinig tegenop.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind die foto maar vies eigenlijk.
Beter:
[ afbeelding ]
![]()
.
Ze mag wel tegen mij op lopenquote:
vinden jullie dat nou echt mooi van die neptieten? vind het trouwens echt een onaantrekkelijk huppelkutje en die borsten vind ik ook echt NIET mooi... vind die foto van dei meid in die string dan nog mooier hoewel ik dr ook wel beetje korte benen vind hebben maar wel veeeeel mooier dan die opgeblazen meid daaronder....quote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 november 2009 15:06 schreef 2cv het volgende:
Ik heb mijn twijfels of die nep zijn.
quote:
hey bedankt voor de link pik!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:10 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
o...m....g.....
Iets voor jou? http://loi.nl/cursussen/t(...)_schrijven/index.htm
Btw tietuuuuh! Mannen hebben ook een kont, tieten niet![]()
Deze link is veel beter en beschrijft beter het topic:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |