Deel je mening niet, absoluut niet, maar er is wel en oplossing voor je probleem toch? Gewoon ervoor zorgen dat de vrouw haar BH ten aller tijde aanhoudt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik borsten alleen mooi in een strakke sexy bh
Dan nog is het een achterlijke vraag, het hele topic gaat over vrouwen, en dan denk jij even grappig te zijn. Waar je keihard in faalt.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er moest vrouwelijke staan overigens... maar dat was toch wel duidelijk?
sorry, zal het niet meer doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan nog is het een achterlijke vraag, het hele topic gaat over vrouwen, en dan denk jij even grappig te zijn. Waar je keihard in faalt.
Je hebt last van ochtendhumeur?quote:Op maandag 2 februari 2009 08:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan nog is het een achterlijke vraag, het hele topic gaat over vrouwen, en dan denk jij even grappig te zijn. Waar je keihard in faalt.
nee hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 08:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je hebt last van ochtendhumeur?
maar tegelijkertijd vind ik te kleine borsten ook helemaal niets, damn wat ben ik kieskeurig en dat kan ik me helemaal niet veroorloven !quote:
tja, dat doe je zelf he.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
maar tegelijkertijd vind ik te kleine borsten ook helemaal niets, damn wat ben ik kieskeurig en dat kan ik me helemaal niet veroorloven !![]()
Heb geen vriendin met kleine borsten....eigenlijk behoorlijk groot. Maar toch haar billen zijn mijn favoriete plekje!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:24 schreef Beregd het volgende:
Ik geef het toe, ik ben een tettengek.
ik vermoed trouwens dat al deze die billen zeggen ofwel een anale fixatie hebben, ofwel een vriendin met kleine borsten.
Jij mag hier helemaal niet zijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Billen, ben niet zo van de manboobs
je kan er altijd nog een zak overdoenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef leguaan1988 het volgende:
de kop van de vrouw want als dat lelijk is, is alles al verpest
Hahaha Gino waardeert jou stijl. Gino ook veel lelijke tanga's gepakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
je kan er altijd nog een zak overdoen
Billen of Borsten?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:17 schreef EricT het volgende:
poll
mooie romige vrouwen met flinke heupenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:35 schreef blanke_creool het volgende:
Beide eigenlijk....
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:QxdsifIclFZI1M:http://i264.photobucket.com/albums/ii186/Yungstupid18/buffie-the-body-nude.jpg
Maar billen zijn mijn ding. zolang het groot en zo strak mogelijk is...(aangezien dat 90% van de gasten op fok hier blank zijn ben ik benieuwd naar de reacties)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |