QFTquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind strings juist lelijk. Vrouwen krijgen er zo'n langwerpige kont van. Helemaal van die ordinaire dingen die alleen uit een touwtje bestaan.
Vrouwen met een ronde kont in een string.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind strings juist lelijk. Vrouwen krijgen er zo'n langwerpige kont van. Helemaal van die ordinaire dingen die alleen uit een touwtje bestaan.
hotpants / strakke boxersquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
enorme hangende uiers.... hmmmm... kan mij niet groot genoeg zijn.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga voor de ogen![]()
en daarna voor de billen
dan zie je d'r kontgaatje!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:11 schreef scanman1 het volgende:
Ik blijft voor de billen gaan. Het zal wel iets typisch mannelijks zijn, maar als je vrouwenbillen uit elkaar trekt hebt je toch een waanzinnig mooie aanblik. Daar kan wat mij betreft weinig tegenop.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind die foto maar vies eigenlijk.
Beter:
[ afbeelding ]
![]()
.
Ze mag wel tegen mij op lopenquote:
vinden jullie dat nou echt mooi van die neptieten? vind het trouwens echt een onaantrekkelijk huppelkutje en die borsten vind ik ook echt NIET mooi... vind die foto van dei meid in die string dan nog mooier hoewel ik dr ook wel beetje korte benen vind hebben maar wel veeeeel mooier dan die opgeblazen meid daaronder....quote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 november 2009 15:06 schreef 2cv het volgende:
Ik heb mijn twijfels of die nep zijn.
quote:
hey bedankt voor de link pik!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:10 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
o...m....g.....
Iets voor jou? http://loi.nl/cursussen/t(...)_schrijven/index.htm
Btw tietuuuuh! Mannen hebben ook een kont, tieten niet![]()
Deze link is veel beter en beschrijft beter het topic:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |