Ja, dan zeg je gewoon dat je eerst een nieuw topic aan moet maken.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, mensen die me weer om hulp vragen.
't Is mijn moeder, mên.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan zeg je gewoon dat je eerst een nieuw topic aan moet maken.
HOAX, die staat hier naast me.quote:
Kan kloppen, had haar net dan ook aan de telefoon. Ze had het over een kleine, stinkende penis en of ze er iets van moest zeggen tegen die jongen...quote:
Die komt helemaal pas NA de SC.quote:
Wat doet jouw moeder met een kleine stinkende penis?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan kloppen, had haar net dan ook aan de telefoon. Ze had het over een kleine, stinkende penis en of ze er iets van moest zeggen tegen die jongen...
Dat moet je aan Lakitu vragen...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doet jouw moeder met een kleine stinkende penis?
Ja, ze heeft het met me erover gehad. Ik heb haar geadviseerd om te stoppen met jullie incestueuze relatie.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan kloppen, had haar net dan ook aan de telefoon. Ze had het over een kleine, stinkende penis en of ze er iets van moest zeggen tegen die jongen...
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het met me erover gehad. Ik heb haar geadviseerd om te stoppen met jullie incestueuze relatie.
Nice try, maar het slaat nergens op als ze tegen míj over de telefoon praat over "die jongen".quote:Op maandag 19 januari 2009 13:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het met me erover gehad. Ik heb haar geadviseerd om te stoppen met jullie incestueuze relatie.
Kringspiermusketier.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
BT, ik wil graag jouw poep aanstampen
Wat LIEF van je.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
Reetridder!quote:
ze stuurt zo spoedig mogelijk een emmertje vol opquote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
he bahquote:Op maandag 19 januari 2009 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ze stuurt zo spoedig mogelijk een emmertje vol op
Darmtoerist!quote:
Gadverquote:Op maandag 19 januari 2009 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ze stuurt zo spoedig mogelijk een emmertje vol op
Anaalkanaalvandaal!quote:
Half. Maar ik vond het opzich wel interessant. Had alleen meer willen zien over de ontdekking en de inval en wat voor invloed het uiteindelijk heeft gehad op de industrie.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:43 schreef Fascination het volgende:
Oh IQM wat vond je van reportage? Of heb je niet gekeken?
Daar heb ik mijn spreekbeurt een keer over gedaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom kennen jullie zoveel synoniemen voor anale neuqseks?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Associatie_(begrip)quote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom kennen jullie zoveel synoniemen voor anale neuqseks?
Heb je wel het stuk gezien over dat ze zo vocaal wasquote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Half. Maar ik vond het opzich wel interessant. Had alleen meer willen zien over de ontdekking en de inval en wat voor invloed het uiteindelijk heeft gehad op de industrie.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je wel het stuk gezien over dat ze zo vocaal was? Dat was 't leukste stuk.
Aahhhh oeehhhh ahhhh *pruillip* *tieten schuddend* ahhhhhhh ahh ah ahh.quote:
Ik kwam klaar.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aahhhh oeehhhh ahhhh *pruillip* *tieten schuddend* ahhhhhhh ahh ah ahh.
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn spreekbeurt een keer over gedaan.
Ik wil niemands vriendin zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel mijn vriendin wilde zijn
Da's ook niet lief.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil niemands vriendin zijn.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ook niet die van mij?
waar doe ik dan al die moeite voor.
Of gewoon ongecompliceerde, geile neuqseks zonder relatiequote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooit wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je onvriendelijk vandaag.quote:
Jij mag me vriendje wel zijn hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BOH FAS!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aahhhh oeehhhh ahhhh *pruillip* *tieten schuddend* ahhhhhhh ahh ah ahh.
Nou ja, BT heeft mijn hart gebroken, ik ben weg hier.quote:
Daar zal ik dan toch eerst een paar operaties voor nodig hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij mag me vriendje wel zijn hoor.
Omdat dat bij de meeste mensen zo is. Ja ik weet dat dat niet per se hoeft te gelden voor jou maar toch.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, BT heeft mijn hart gebroken, ik ben weg hier.![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, BT heeft mijn hart gebroken, ik ben weg hier.![]()
Nee, dat is niet de bedoeling.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar zal ik dan toch eerst een paar operaties voor nodig hebben.
Voorbindschwanz.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar zal ik dan toch eerst een paar operaties voor nodig hebben.
quote:
En hoe moet ik dat weten?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sukkeldaar moet je niet in trappen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sukkeldaar moet je niet in trappen.
Ik mot d'r heulemaal niet meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Voet bij stuk houden, Bobby! Laat haar maar kruipen voor je! Smeken!
Ronnie is een psycho, laat 'm maar lekker onder toezicht blijvenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef IQM het volgende:
Ronnie gaat trouwens helemaal niet naar huis. Hij denkt dat 'ie naar huis mag. De arme jongen. [ afbeelding ]
Doe het op z'n minst helemaal naakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking kruipt en smeekt.
[ afbeelding ]
Nice, een voetenbankje!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking kruipt en smeekt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ronnie is een psycho, laat 'm maar lekker onder toezicht blijven
True.quote:
Oehquote:
Je wees bobby ook af, en nu doen je allemaal moeite voor hem en niet voor mijquote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je nu gemeen doen omdat ik je afwees? Want daar ben ik niet echt gevoelig voor hoor!
Omdat ik niet lelijk doe tegen haar.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je wees bobby ook af, en nu doen je allemaal moeite voor hem en niet voor mij
Hier, ook een pleister voor jou:quote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je wees bobby ook af, en nu doen je allemaal moeite voor hem en niet voor mij
Als je maar gelooft in de werking ervan liefje, daar draait het tenslotte allemaal om.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
Bt lijkt nu net op een moeder die een (lucht)kusje geeft op een kniewond, waarna het kindje weer vrolijk verderspeelt.
quote:Ik zal je zeggen dat ik 10 uur gelopen heb
Ik zal je zeggen dat ik woon op een zeilboot
Dan zal ik zeggen dat ik neergestoken ben
toen ik een jaar of twaalf was
Het is nooit gebeurd maar dat is geen bezwaar
het is evengoed een soort van waar
Je hoort me zingen
Waar ik ga
In alle talen van mijn tong
In de auto van de week
zag ik een wolk die op Arafat leek
Ik zal je zeggen dat ik van je houd
Als je niet kijkt gaat de klok soms achteruit
Hé, da's grappig zeg
Het lijkt wel of je huilt
Je hoort me zingen
Waar ik ga
In alle talen van mijn tong
Hoho!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je maar gelooft in de werking ervan liefje, daar draait het tenslotte allemaal om.
Een beetje fantasie, daar zijn bob en jitzzze wel goed in.
Ik heb een hele grote fantasiequote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je maar gelooft in de werking ervan liefje, daar draait het tenslotte allemaal om.
Of ze zijn gewoon te goedgelovig. Net als die kindjes.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
Bt lijkt nu net op een moeder die een (lucht)kusje geeft op een kniewond, waarna het kindje weer vrolijk verderspeelt.
Oh, ik dacht wat anders.quote:
Ik geloof helemaal niks. Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon te goedgelovig. Net als die kindjes.
Alleen zo jammer dat je erectie meteen verdwijnt zodra ze beginnen te praten.quote:
Alléé Manneke, bin je nog beetje cheiilllquote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je erectie meteen verdwijnt zodra ze beginnen te praten.
Verman jezelf.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoho!Mijn hart is nog steeds gebroken hoor.
Nee. Je hebt me echt pijn gedaan. Dit zal ik nooit vergeten.quote:
Oké.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Je hebt me echt pijn gedaan. Dit zal ik nooit vergeten.
fotoquote:Op maandag 19 januari 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
WHAHAHAHAH d'r rijdt hier iemand met z'n audi zo het fietsenhok in.![]()
wat een sukkel.
als ik een camera zou hebben zou ik er 1 maken. Helaas valt de schade mee.quote:
"Oké"?quote:
Jeetje.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, oké. Ik doe er weinig aan he.
Wat een vrolijke binnenkomst.quote:
Een Vlaams accent is vet lief.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je erectie meteen verdwijnt zodra ze beginnen te praten.
Studie nerdquote:Op maandag 19 januari 2009 14:51 schreef Florian_ het volgende:
Whaha
Ik heb een acht voor een tentamen terwijl ik dacht dat ik het vet kut had gemaakt (niet geleerd)
Leuke is dat ik het hoogste punt van alle studenten heb
Whehehe, ik ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lekker wijf he
Ik kijk ook altijd Spangas vanwege haar![]()
Bwoh, over marketing- en organisatiestrategiën. We hebben een week lang seminars gehad en moesten daarna een tentamen maken met inhoudelijke vragen over hetgeen wat we behandeld hebben.quote:
Mja, ik krijg er altijd meteen een slappe van.quote:
Nee, jij wel?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi, [ afbeelding ].
Had je tentamen vandaag?
Bel eens je huisarts.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, ik krijg er altijd meteen een slappe van.
Is het een zij?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een stijve als ik m'n huisarts bel.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een stijve als ik m'n huisarts bel.
En je hebt de verborgen users-club gejoind!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
Aantal posts: 13443 (gemiddeld 22 per dag)
4378 (gemiddeld 62 per dag)quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
Tentamens.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Tentamens.Al een jaar niet gehad.
Waarvoor was je gisteren nog aan het leren dan?
dat is nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, omdat jij me altijd lastig valt met het feit of ik al van fok af ben of niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
[..]
En je hebt de verborgen users-club gejoind!
Ik ben voordehand.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt bijdehand en je hebt voorspelbaar.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, omdat jij me altijd lastig valt met het feit of ik al van fok af ben of niet.
Ik probeer je soms gewoon even met je neusje op de feiten te drukken, schat.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, omdat jij me altijd lastig valt met het feit of ik al van fok af ben of niet.
Zelfde hier, heb een jaar lang gelurktquote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik slechts 9. Was 2/3 voordat ik begon te posten in de SC
Jij hebt het een begrip gemaakt. Niemand anders die het er zo vaak over heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer je soms gewoon even met je neusje op de feiten te drukken, schat.
En kom, het is nu gewoon een begrip geworden. Dat je welterusten of doei zegt, en daarna nog een halfuur meepost.
Ik zie een uitdaging!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb dit jaar al 2610 posts![]()
Dus als ik zo door post heb ik er aan het eind van het jaar 47402
Ik ook, vooral in SEX en R&Pquote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zelfde hier, heb een jaar lang gelurkt
Heb ik wel meteen een plekje in de top 500quote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie een uitdaging!
[ afbeelding ]
Ik vind dat eerder getuigen van levenloosheid dan tofheidquote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik wel meteen een plekje in de top 500
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik wel meteen een plekje in de top 500
quote:
True.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt het een begrip gemaakt. Niemand anders die het er zo vaak over heeft.
quote:
Doe je ook mee danquote:
Als je je daggemiddelde echter aanhoudt, kom je op het eind uit op 20729. Valt mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
Dan mag je jezelf officiëel kansloos noemen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je ook mee dan? Allebei aan het eind van dit jaar 40 000 posts hebben lijkt me niet zo'n opgave.
Jij hebt nogal een voorsprong!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je ook mee dan? Allebei aan het eind van dit jaar 40 000 posts hebben lijkt me niet zo'n opgave.
Hoe de kutneuk zie je datquote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar mijn daggemiddelde is geen goede afspiegeling van mijn postgedrag.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je je daggemiddelde echter aanhoudt, kom je op het eind uit op 20729. Valt mee.
voornaam: Joelquote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
Ik heb totaal, in 6 jaar FOK!, met twee users (de rest voor het gemak maar niet meegerekend) 95278 posts. En ik sta in de top 25 van de top 500. [ afbeelding ]
Klopt, want in het begin postte je nauwelijks, toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar mijn daggemiddelde is geen goede afspiegeling van mijn postgedrag.
Valt best mee. Jij hebt voor dit jaar meer potentie dan ik denk ik, ik heb straks examens enzoquote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij hebt nogal een voorsprong!
Ik ben ook kansloos.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan mag je jezelf officiëel kansloos noemen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
voornaam: Joel
achternaam: Barish?
Daar kan de huisarts weinig aan doen schat.quote:
Maar jij hebt dan weer vroeg zomervakantie!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Valt best mee. Jij hebt voor dit jaar meer potentie dan ik denk ik, ik heb straks examens enzo![]()
[..]
Ik ben ook kansloos.
quote:
LEKKER DE HELE DAG FOKK!EN!1!!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer vroeg zomervakantie!
Bel de huisarts van IQM.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kan de huisarts weinig aan doen schat.
Ja maar dan ben ik van plan nog even keihard te gaan werkenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer vroeg zomervakantie!
Aan je postaantal op FOK!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik van plan nog even keihard te gaan werken
Vraag aan Danny of hij dat wilquote:Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Daar betaalt niemand me voor.
Computer tester?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Daar betaalt niemand me voor.
Zelfs DIE erectie verdwijnt bij het horen van een Vlaams accent.quote:
Toetsenbord tester hoeveel aanslagen overleeft het toetsenbord .quote:
Mooi nummer.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef iszinloos het volgende:
Measuring a summers day,
I only finds it slips away to grey,
The hours, they bring me pain.
*tangerine, tangerine,
Living reflection from a dream;
I was her love, she was my queen,
And now a thousand years between.
Thinking how it used to be,
Does she still remember times like these?
To think of us again?
And I do.
* chorus
Je gaat naar de Fok Search, de goede natuurlijk, dan zoek je naar 2008 met JortK als TS omdat je het topic even kwijt wasquote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef reetveter het volgende:
BT antwoord eensHoe zie je wat je dit jaar hebt gepost
Damn die gozer heeft dan maar een mooie fok.rarquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heeft 'ie al lang achterhaald via zijn PM-spionagepraktijken.
Kunnen admins dat nou eigk ook, ja toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heeft 'ie al lang achterhaald via zijn PM-spionagepraktijken.
Inderdaad. Laten we het hebben over schoonmaakmiddel. Deze spiegel had dat wel kunnen gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
Wat een oninteressante onderwerpen allemaal hier
quote:
Ja. Theoretisch gezien.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kunnen admins dat nou eigenlijk ook, ja toch?
En de vloer.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we het hebben over schoonmaakmiddel. Deze spiegel had dat wel kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
Ik vind het niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je gaat naar de Fok Search, de goede natuurlijk, dan zoek je naar 2008 met JortK als TS omdat je het topic even kwijt wasdan vind je het topic. Dan blader je een beetje en kom je de versie van 1 januari tegen.
Je ziet je aantal posts daar, dan neem je je huidige postaantal en trekt daar het aantal uit dat topic vanaf (JAJA AFTREKKEN HIHIHI) En ta-daaaaaaa.
Schimmelkaastosti.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef reetveter het volgende:
Bah, er zat schimmel op mijn tosti apparaat omdat die een paar weken ongebruikt was en niet was schoongemaakt. Maak ik een tosti, 1 woord: Kan-ker-goor
If you see what I see, you will shit bricks like a motherfuckerquote:Op maandag 19 januari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we het hebben over schoonmaakmiddel. Deze spiegel had dat wel kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
If you see what I see, you will shit bricks like a motherfucker![]()
Ongesteld?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lelijk kuthoofd die voorstequote:Op maandag 19 januari 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
Wat vinden jullie van Dove? Ik persoonlijk vind het een beetje wijven badspul.
[ afbeelding ]
Remlof vroeg namelijk laatst of ik het was die een PM rond stuurde met plaatjes van vissenseksquote:
Ik zie het niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vissenseks?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Remlof vroeg namelijk laatst of ik het was die een PM rond stuurde met plaatjes van vissensekshelaas was het waar.
Vissenseks? Vissen hebben toch geen seks?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Remlof vroeg namelijk laatst of ik het was die een PM rond stuurde met plaatjes van vissensekshelaas was het waar.
Lieverd, enkele uitzonderingen daargelaten heeft alles dat ademt seks.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vissensex? Vissen hebben toch geen sex?![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA. Mensen die seks hebben met vissen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dan moet hij wel vermoedens hebben gehad dat jij het was (misschien van iemand gehoord), want normaal kijken ze PM's echt niet zomaar in. Helemaal niet vanwege dat soort dingen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom echt op het juiste moment binnenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik schreef sex en toen ninja edit maar BT quote al.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vissenseks? Vissen hebben toch geen seks?![]()
Weet ik nietquote:
Het had niet echt een reden ofzo, hij vroeg het zomaar uit het niets en het was verder ook niet ergquote:Op maandag 19 januari 2009 15:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar dan moet hij wel vermoedens hebben gehad dat jij het was (misschien van iemand gehoord), want normaal kijken ze PM's echt niet zomaar in. Helemaal niet vanwege dat soort dingen.
Sex is slecht, seks is goed.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik schreef sex en toen ninja edit maar BT quote al.
Dan leest remlof al je PM's.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik niet!
[..]
Het had niet echt een reden ofzo, hij vroeg het zomaar uit het niets en het was verder ook niet erg!
Zoiets?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef iszinloos het volgende:
Omg een man met een zijn leuter in een vis en dan die glazige vissen ogen die je aan kijken terwijl dat ding naar lucht hapt.![]()
Tis bijna natuurlijk.
Tering, zou die ook last van kiespijn hebben?quote:
JAAAAquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Wie wil er een PM met vissenseks plaatje?
quote:
Het ziet er ook een beetje ontstoken uit, zo rood.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tering, zou die ook last van kiespijn hebben?
Al die gaten in zn tandvlees
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Remlof?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ikquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
AAAHHHH IK NIET!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
IKquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
Whaha dat plaatje
Ik dacht trouwens dat het ging om een man die een vis penetreert. I was wrong
Ooh dat bestaat ook wel hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
Whaha dat plaatje
Ik dacht trouwens dat het ging om een man die een vis penetreert. I was wrong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |