LEKKER DE HELE DAG FOKK!EN!1!!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer vroeg zomervakantie!
Bel de huisarts van IQM.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kan de huisarts weinig aan doen schat.
Ja maar dan ben ik van plan nog even keihard te gaan werkenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer vroeg zomervakantie!
Aan je postaantal op FOK!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik van plan nog even keihard te gaan werken
Vraag aan Danny of hij dat wilquote:Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Daar betaalt niemand me voor.
Computer tester?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Daar betaalt niemand me voor.
Zelfs DIE erectie verdwijnt bij het horen van een Vlaams accent.quote:
Toetsenbord tester hoeveel aanslagen overleeft het toetsenbord .quote:
Mooi nummer.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef iszinloos het volgende:
Measuring a summers day,
I only finds it slips away to grey,
The hours, they bring me pain.
*tangerine, tangerine,
Living reflection from a dream;
I was her love, she was my queen,
And now a thousand years between.
Thinking how it used to be,
Does she still remember times like these?
To think of us again?
And I do.
* chorus
Je gaat naar de Fok Search, de goede natuurlijk, dan zoek je naar 2008 met JortK als TS omdat je het topic even kwijt wasquote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef reetveter het volgende:
BT antwoord eensHoe zie je wat je dit jaar hebt gepost
Damn die gozer heeft dan maar een mooie fok.rarquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heeft 'ie al lang achterhaald via zijn PM-spionagepraktijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |