Je wees bobby ook af, en nu doen je allemaal moeite voor hem en niet voor mijquote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je nu gemeen doen omdat ik je afwees? Want daar ben ik niet echt gevoelig voor hoor!
Omdat ik niet lelijk doe tegen haar.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je wees bobby ook af, en nu doen je allemaal moeite voor hem en niet voor mij
Hier, ook een pleister voor jou:quote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je wees bobby ook af, en nu doen je allemaal moeite voor hem en niet voor mij
Als je maar gelooft in de werking ervan liefje, daar draait het tenslotte allemaal om.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
Bt lijkt nu net op een moeder die een (lucht)kusje geeft op een kniewond, waarna het kindje weer vrolijk verderspeelt.
quote:Ik zal je zeggen dat ik 10 uur gelopen heb
Ik zal je zeggen dat ik woon op een zeilboot
Dan zal ik zeggen dat ik neergestoken ben
toen ik een jaar of twaalf was
Het is nooit gebeurd maar dat is geen bezwaar
het is evengoed een soort van waar
Je hoort me zingen
Waar ik ga
In alle talen van mijn tong
In de auto van de week
zag ik een wolk die op Arafat leek
Ik zal je zeggen dat ik van je houd
Als je niet kijkt gaat de klok soms achteruit
Hé, da's grappig zeg
Het lijkt wel of je huilt
Je hoort me zingen
Waar ik ga
In alle talen van mijn tong
Hoho!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je maar gelooft in de werking ervan liefje, daar draait het tenslotte allemaal om.
Een beetje fantasie, daar zijn bob en jitzzze wel goed in.
Ik heb een hele grote fantasiequote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je maar gelooft in de werking ervan liefje, daar draait het tenslotte allemaal om.
Of ze zijn gewoon te goedgelovig. Net als die kindjes.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
Bt lijkt nu net op een moeder die een (lucht)kusje geeft op een kniewond, waarna het kindje weer vrolijk verderspeelt.
Oh, ik dacht wat anders.quote:
Ik geloof helemaal niks. Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon te goedgelovig. Net als die kindjes.
Alleen zo jammer dat je erectie meteen verdwijnt zodra ze beginnen te praten.quote:
Alléé Manneke, bin je nog beetje cheiilllquote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je erectie meteen verdwijnt zodra ze beginnen te praten.
Verman jezelf.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoho!Mijn hart is nog steeds gebroken hoor.
Nee. Je hebt me echt pijn gedaan. Dit zal ik nooit vergeten.quote:
Oké.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Je hebt me echt pijn gedaan. Dit zal ik nooit vergeten.
fotoquote:Op maandag 19 januari 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
WHAHAHAHAH d'r rijdt hier iemand met z'n audi zo het fietsenhok in.![]()
wat een sukkel.
als ik een camera zou hebben zou ik er 1 maken. Helaas valt de schade mee.quote:
"Oké"?quote:
Jeetje.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, oké. Ik doe er weinig aan he.
Wat een vrolijke binnenkomst.quote:
Een Vlaams accent is vet lief.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je erectie meteen verdwijnt zodra ze beginnen te praten.
Studie nerdquote:Op maandag 19 januari 2009 14:51 schreef Florian_ het volgende:
Whaha
Ik heb een acht voor een tentamen terwijl ik dacht dat ik het vet kut had gemaakt (niet geleerd)
Leuke is dat ik het hoogste punt van alle studenten heb
Whehehe, ik ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lekker wijf he
Ik kijk ook altijd Spangas vanwege haar![]()
Bwoh, over marketing- en organisatiestrategiën. We hebben een week lang seminars gehad en moesten daarna een tentamen maken met inhoudelijke vragen over hetgeen wat we behandeld hebben.quote:
Mja, ik krijg er altijd meteen een slappe van.quote:
Nee, jij wel?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi, [ afbeelding ].
Had je tentamen vandaag?
Bel eens je huisarts.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, ik krijg er altijd meteen een slappe van.
Is het een zij?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een stijve als ik m'n huisarts bel.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een stijve als ik m'n huisarts bel.
En je hebt de verborgen users-club gejoind!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
Aantal posts: 13443 (gemiddeld 22 per dag)
4378 (gemiddeld 62 per dag)quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
Tentamens.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Tentamens.Al een jaar niet gehad.
Waarvoor was je gisteren nog aan het leren dan?
dat is nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, omdat jij me altijd lastig valt met het feit of ik al van fok af ben of niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
[..]
En je hebt de verborgen users-club gejoind!
Ik ben voordehand.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt bijdehand en je hebt voorspelbaar.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, omdat jij me altijd lastig valt met het feit of ik al van fok af ben of niet.
Ik probeer je soms gewoon even met je neusje op de feiten te drukken, schat.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, omdat jij me altijd lastig valt met het feit of ik al van fok af ben of niet.
Zelfde hier, heb een jaar lang gelurktquote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik slechts 9. Was 2/3 voordat ik begon te posten in de SC
Jij hebt het een begrip gemaakt. Niemand anders die het er zo vaak over heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer je soms gewoon even met je neusje op de feiten te drukken, schat.
En kom, het is nu gewoon een begrip geworden. Dat je welterusten of doei zegt, en daarna nog een halfuur meepost.
Ik zie een uitdaging!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb dit jaar al 2610 posts![]()
Dus als ik zo door post heb ik er aan het eind van het jaar 47402
Ik ook, vooral in SEX en R&Pquote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zelfde hier, heb een jaar lang gelurkt
Heb ik wel meteen een plekje in de top 500quote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie een uitdaging!
[ afbeelding ]
Ik vind dat eerder getuigen van levenloosheid dan tofheidquote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik wel meteen een plekje in de top 500
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik wel meteen een plekje in de top 500
quote:
True.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt het een begrip gemaakt. Niemand anders die het er zo vaak over heeft.
quote:
Doe je ook mee danquote:
Als je je daggemiddelde echter aanhoudt, kom je op het eind uit op 20729. Valt mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
Dan mag je jezelf officiëel kansloos noemen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je ook mee dan? Allebei aan het eind van dit jaar 40 000 posts hebben lijkt me niet zo'n opgave.
Jij hebt nogal een voorsprong!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je ook mee dan? Allebei aan het eind van dit jaar 40 000 posts hebben lijkt me niet zo'n opgave.
Hoe de kutneuk zie je datquote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar mijn daggemiddelde is geen goede afspiegeling van mijn postgedrag.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je je daggemiddelde echter aanhoudt, kom je op het eind uit op 20729. Valt mee.
voornaam: Joelquote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
Ik heb totaal, in 6 jaar FOK!, met twee users (de rest voor het gemak maar niet meegerekend) 95278 posts. En ik sta in de top 25 van de top 500. [ afbeelding ]
Klopt, want in het begin postte je nauwelijks, toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar mijn daggemiddelde is geen goede afspiegeling van mijn postgedrag.
Valt best mee. Jij hebt voor dit jaar meer potentie dan ik denk ik, ik heb straks examens enzoquote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij hebt nogal een voorsprong!
Ik ben ook kansloos.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan mag je jezelf officiëel kansloos noemen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
voornaam: Joel
achternaam: Barish?
Daar kan de huisarts weinig aan doen schat.quote:
Maar jij hebt dan weer vroeg zomervakantie!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Valt best mee. Jij hebt voor dit jaar meer potentie dan ik denk ik, ik heb straks examens enzo![]()
[..]
Ik ben ook kansloos.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |