Vissenseks?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Remlof vroeg namelijk laatst of ik het was die een PM rond stuurde met plaatjes van vissensekshelaas was het waar.
Vissenseks? Vissen hebben toch geen seks?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Remlof vroeg namelijk laatst of ik het was die een PM rond stuurde met plaatjes van vissensekshelaas was het waar.
Lieverd, enkele uitzonderingen daargelaten heeft alles dat ademt seks.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vissensex? Vissen hebben toch geen sex?![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA. Mensen die seks hebben met vissen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dan moet hij wel vermoedens hebben gehad dat jij het was (misschien van iemand gehoord), want normaal kijken ze PM's echt niet zomaar in. Helemaal niet vanwege dat soort dingen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom echt op het juiste moment binnenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik schreef sex en toen ninja edit maar BT quote al.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vissenseks? Vissen hebben toch geen seks?![]()
Weet ik nietquote:
Het had niet echt een reden ofzo, hij vroeg het zomaar uit het niets en het was verder ook niet ergquote:Op maandag 19 januari 2009 15:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar dan moet hij wel vermoedens hebben gehad dat jij het was (misschien van iemand gehoord), want normaal kijken ze PM's echt niet zomaar in. Helemaal niet vanwege dat soort dingen.
Sex is slecht, seks is goed.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik schreef sex en toen ninja edit maar BT quote al.
Dan leest remlof al je PM's.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik niet!
[..]
Het had niet echt een reden ofzo, hij vroeg het zomaar uit het niets en het was verder ook niet erg!
Zoiets?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef iszinloos het volgende:
Omg een man met een zijn leuter in een vis en dan die glazige vissen ogen die je aan kijken terwijl dat ding naar lucht hapt.![]()
Tis bijna natuurlijk.
Tering, zou die ook last van kiespijn hebben?quote:
JAAAAquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Wie wil er een PM met vissenseks plaatje?
quote:
Het ziet er ook een beetje ontstoken uit, zo rood.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tering, zou die ook last van kiespijn hebben?
Al die gaten in zn tandvlees
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Remlof?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ikquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
AAAHHHH IK NIET!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
IKquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
Whaha dat plaatje
Ik dacht trouwens dat het ging om een man die een vis penetreert. I was wrong
Ooh dat bestaat ook wel hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 15:36 schreef Florian_ het volgende:
Whaha dat plaatje
Ik dacht trouwens dat het ging om een man die een vis penetreert. I was wrong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |