Kunnen admins dat nou eigk ook, ja toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heeft 'ie al lang achterhaald via zijn PM-spionagepraktijken.
Inderdaad. Laten we het hebben over schoonmaakmiddel. Deze spiegel had dat wel kunnen gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
Wat een oninteressante onderwerpen allemaal hier
quote:
Ja. Theoretisch gezien.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kunnen admins dat nou eigenlijk ook, ja toch?
En de vloer.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we het hebben over schoonmaakmiddel. Deze spiegel had dat wel kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
Ik vind het niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je gaat naar de Fok Search, de goede natuurlijk, dan zoek je naar 2008 met JortK als TS omdat je het topic even kwijt wasdan vind je het topic. Dan blader je een beetje en kom je de versie van 1 januari tegen.
Je ziet je aantal posts daar, dan neem je je huidige postaantal en trekt daar het aantal uit dat topic vanaf (JAJA AFTREKKEN HIHIHI) En ta-daaaaaaa.
Schimmelkaastosti.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef reetveter het volgende:
Bah, er zat schimmel op mijn tosti apparaat omdat die een paar weken ongebruikt was en niet was schoongemaakt. Maak ik een tosti, 1 woord: Kan-ker-goor
If you see what I see, you will shit bricks like a motherfuckerquote:Op maandag 19 januari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we het hebben over schoonmaakmiddel. Deze spiegel had dat wel kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
If you see what I see, you will shit bricks like a motherfucker![]()
Ongesteld?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lelijk kuthoofd die voorstequote:Op maandag 19 januari 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
Wat vinden jullie van Dove? Ik persoonlijk vind het een beetje wijven badspul.
[ afbeelding ]
Remlof vroeg namelijk laatst of ik het was die een PM rond stuurde met plaatjes van vissenseksquote:
Ik zie het niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vissenseks?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Remlof vroeg namelijk laatst of ik het was die een PM rond stuurde met plaatjes van vissensekshelaas was het waar.
Vissenseks? Vissen hebben toch geen seks?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Remlof vroeg namelijk laatst of ik het was die een PM rond stuurde met plaatjes van vissensekshelaas was het waar.
Lieverd, enkele uitzonderingen daargelaten heeft alles dat ademt seks.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vissensex? Vissen hebben toch geen sex?![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA. Mensen die seks hebben met vissen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dan moet hij wel vermoedens hebben gehad dat jij het was (misschien van iemand gehoord), want normaal kijken ze PM's echt niet zomaar in. Helemaal niet vanwege dat soort dingen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom echt op het juiste moment binnenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik schreef sex en toen ninja edit maar BT quote al.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vissenseks? Vissen hebben toch geen seks?![]()
Weet ik nietquote:
Het had niet echt een reden ofzo, hij vroeg het zomaar uit het niets en het was verder ook niet ergquote:Op maandag 19 januari 2009 15:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar dan moet hij wel vermoedens hebben gehad dat jij het was (misschien van iemand gehoord), want normaal kijken ze PM's echt niet zomaar in. Helemaal niet vanwege dat soort dingen.
Sex is slecht, seks is goed.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik schreef sex en toen ninja edit maar BT quote al.
Dan leest remlof al je PM's.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik niet!
[..]
Het had niet echt een reden ofzo, hij vroeg het zomaar uit het niets en het was verder ook niet erg!
Zoiets?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef iszinloos het volgende:
Omg een man met een zijn leuter in een vis en dan die glazige vissen ogen die je aan kijken terwijl dat ding naar lucht hapt.![]()
Tis bijna natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |