Wat ik ten zeerste afraad overigensquote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jezus wat een kutsituatie zeg.
Prachtig weer. Je zult eerst je buurman neer moeten knuppelen om aandacht te krijgen in Nederland
Turf voor de gein eens hoevaak je water gebruikt. Alleen de plee doorspoelen met de stortbak is al een liter of 10. Met de gieter lukt het zelf met 5 liter water. Dat is vaak heen en weer lopen naar de overburen om flessen te vullen hoor. Handen wassen, drinken, konijnendrinkwater, douche, ..... een dag is al kut, driedagen wordt onleefbaar.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef TheSilverSpoon het volgende:
112 bellen lijkt me nou niet echt de bedoeling. De definitie van noodsituatie neem je iets te ruim.
quote:Verder is het natuurlijk wel heel erg vervelend om zo te moeten wonen, al is het voor een aantal dagen. Op korte termijn kan je niets anders dan blijven aandringen bij je buren en de huisbaas. Ik neem niet aan dat één pand van meerdere eigenaren is.
Dan komt iig de politie vast ook wel kijkenquote:Wellicht is een slotenmaker én een loodgieter en goed idee om ze binnen te krijgen op 140C.
Ik ga ook proberen te achterhalen wat het telefoonnummer van ene -weg- isquote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kassa etc ook effe inlichten. Waarom stappen ondernemen tegen je buren? Die zit toch net als jij zonder water? Je moet de huisbaas eigenaar aanspreken.
En het portiek vol gepist wordt, en de buren geen moeite doen om het water stromend te krijgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
112 bellen omdat een deur openstaat
Mijn eigen huisbaas mag niet bij de buren (andere eigenaar) de vloer open laten breken. De buren zijn niet echt gemotiveerd om uberhaupt ook maar iets te doen..quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef Sjeen het volgende:
Je eigen huisbaas opbellen en het die laten regelen. Hij is degene die moet zorgen dat jij fatsoenlijk kunt wonen...
Nee, maar hij mag wel erachteraan gaan dat zijn huurders normaal woongenot krijgen. Dus zijn taak ook om te zorgen dat je water hebt, hoe... dat is zijn probleem.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn eigen huisbaas mag niet bij de buren (andere eigenaar) de vloer open laten breken. De buren zijn niet echt gemotiveerd om uberhaupt ook maar iets te doen..
Omdat 0900 tuig alleen zegt "ja meneer, daar kunnen we niets mee". Als je 112 belt zijn ze verplicht om langs te komen. Enige wat de buren hoeven te doen, is met hun luie reet van de bank af komen, de telefoon te pakken, en een loodgieter danwel de huiseigenaar te bellenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef _Led_ het volgende:
Ik zie niet in waarom je 112 belt in plaats van de politie, er is toch geen accute nood ?
(Er ligt toch niemand op sterven ?)
Ja. Om jou te vragen waarom je van 112 gebruik maakt als er geen echte nood is.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat 0900 tuig alleen zegt "ja meneer, daar kunnen we niets mee". Als je 112 belt zijn ze verplicht om langs te komen.
Blijkbaar niet. Die zitten er zelfs met een kleintje in. En 1 van de bovenburen hebben zelfs 2 of 3 kinderen, die heb ik wel veel met water langs zien komen. Iedereen in het blok is er mee bezig, behalve die lui naast mij. Als het omgekeerd was, dat niemand ene flikker deed, maar zij wel, dan hadden we zaterdag dus al weer water gehad.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Hebben de buren geen dorst dan?
Handen wassen kan je doen met die 'gel', te koop bij de drogist. Het is geen ideale oplossing, maar het is beter dan steeds water moeten halen. Dat moet je al genoeg voor het toilet!
Geloof me, na 3 dagen stapelt de afwas zich aardig op, de wc doorspoelen gaat maar half half en is dus ook niet al te fris, je kan niet thuis douche (isegrim en heiden6 hebben hun warme, stromende water ter beschikking gesteldquote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ja. Om jou te vragen waarom je van 112 gebruik maakt als er geen echte nood is.
Behalve dat wildplassen is er helemaal niets strafbaars gebeurd. Dit probleem moet je toch echt zelf (met je buren) oplossen, of door jouw huisbaas laten oplossen. In ieder geval niet de politie mee lastig vallen, en al helemaal geen 112 bellen (dat is alleen voor levensbedreigende situaties).quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat 0900 tuig alleen zegt "ja meneer, daar kunnen we niets mee". Als je 112 belt zijn ze verplicht om langs te komen. Enige wat de buren hoeven te doen, is met hun luie reet van de bank af komen, de telefoon te pakken, en een loodgieter danwel de huiseigenaar te bellenDat hadden ze eigenlijk zaterdag al moeten doen, maar toen deed de politie dat al voor ze (die is toen trouwens niet door mij gebeld, de 2e keer wel).
Zuid!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Twee uur snachts: Ik kom thuis, buren hebben een feestje. En dus geen toilet. Resultaat: Portiek en bomen zijn tot toilet verkozen. En de deur hebben ze geblokkeerd, zodat deze open blijft staan. Hoera, op zuid, deur open, zit je echt op te wachten.
Politie!quote:Als ik dan zeg dat de agent smiddags wél gebeld heeft, wordt ik eigenlijk voor leugenaar uitgemaakt door de politie![]()
Buren!quote:De buren zijn eigenlijk te laks om iets te doen
Als er meerdere eigenaren zijn, dan is er altijd een VVE. Wanneer je voor leidingen afhankelijk bent van je buren, dan vormt dat samen één blok. Wanneer de woning waar het probleem zit een andere eigenaar heeft dan jouw woning, dan is er altijd sprake van een VVE. Die zijn in dit geval verantwoordelijk voor het onderhoud en kunnen daardoor ook druk uitoefenen op de eigenaar van het appartement naast je.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
t'is een huurblok, dus geen VVE....
Typ het dan ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef zuchtje het volgende:
Mij is geleerd om 112 te bellen in noodsituaties. Dat er geen water/gas/elektra je huis binnenkomt is geen noodsituatie. Je gaat niet dood zonder stromend water in huis. Dat je het veel gebruikt, en dat je gewend bent om veel water te verbruiken doet hier niets aan af. Je kunt gewoon water kopen. In de winkel. En douchen bij iemand anders. Dan maar niet elke dag. Kleding wassen kun je ook wel ergens anders.
onleefbaar.. Je bent niks gewend. Weet je dat er mensen zijn die gewoon, uit vrije wil, een weekje gaan kamperen? In een tentje! Zonder stromend water!!! Het is een wonder dat ze dat overleven. Maar goed, die mensen zijn natuurlijk gevaarlijk bezig.
maar dit is allemaal offtopic, en kan daarom genegeerd worden..
Al is het misschien een noodsituatie, dan is het nog steeds niet iets wat de politie moet oplossen. Waarom zou dit door de politie moeten worden opgelost?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En na een dag of wat is dat dus wel een noodsituatie aan het worden.
Nee, voor noodsituaties, niet zozeer voor levensbedreigende situaties.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Behalve dat wildplassen is er helemaal niets strafbaars gebeurd. Dit probleem moet je toch echt zelf (met je buren) oplossen, of door jouw huisbaas laten oplossen. In ieder geval niet de politie mee lastig vallen, en al helemaal geen 112 bellen (dat is alleen voor levensbedreigende situaties).
Omdat door toedoen van mijn buren 8(!) woningen en 2 winkels zonder water zitten?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Al is het misschien een noodsituatie, dan is het nog steeds niet iets wat de politie moet oplossen. Waarom zou dit door de politie moeten worden opgelost?
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zuid!![]()
[..]
Politie!![]()
[..]
Buren!![]()
Rampscenario. Sterkte.
Onzin.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
(dat is alleen voor levensbedreigende situaties).
Gaan er binnen nu en 1 uur mensen dood dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat door toedoen van mijn buren 8(!) woningen en 2 winkels zonder water zitten?En dat die mensen misschien een handje geholpen moeten worden met het intoetsen van een telefoonnummer?
Maar nu even niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ik zat er op te wachten
Maar hier hebben we tenminste stromend water, itt Gouda
Gouda is gebouwd op dik water, en het stroomt ook nog. Maak je over Gouda maar geen zorgen. Geef nou maar gewoon toe dat sommige delen van Rotterdam kansloos gebied zijn, hoeveel miljoenen je er ook in pompt.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ik zat er op te wachten
Maar hier hebben we tenminste stromend water, itt Gouda
Nee, als er mensen in elkaar gerost worden in het centrum gaat er ook niemand dood binnen een uur. Bel ik ook 112. Je zou maar door het gebrek aan hygiene aan de schijt raken op het momentquote:Op maandag 19 januari 2009 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gaan er binnen nu en 1 uur mensen dood dan?
Nee? geen noodsituatie.
Ja? vertel.
Wel een uitermate hoerige situatie.
De politie is er niet voor dit soort zaken. Ga met de andere buren naar je buren toe zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat door toedoen van mijn buren 8(!) woningen en 2 winkels zonder water zitten?En dat die mensen misschien een handje geholpen moeten worden met het intoetsen van een telefoonnummer?
Ja, cholera breekt zometeen uit bij jullie.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, als er mensen in elkaar gerost worden in het centrum gaat er ook niemand dood binnen een uur. Bel ik ook 112. Je zou maar door het gebrek aan hygiene aan de schijt raken op het momenttoch lastig zonder stromend water. Na drie dagen is er toch zeker wel een bepaald gevaar voor de volksgezondheid van 8 woningen, twee gezinnen met kinderen, aan het ontstaan.
Alweer?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
De politie is er niet voor dit soort zaken. Ga met de andere buren naar je buren toe zou ik zeggen.
Gezien de tijd van het jaar is buikgriep iets logischer denk ikquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, cholera breekt zometeen uit bij jullie.
Dat kan sowieso al aangezien griep meestal een incubatietijd heeft van ongeveer 10 dagen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gezien de tijd van het jaar is buikgriep iets logischer denk ik
Ik weet gelijk weer waarom ik niet meer op Zuid wilde wonen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zuid!![]()
[..]
Politie!![]()
[..]
Buren!![]()
Rampscenario. Sterkte.
Ik hoop serieus dat de politie betere dingen te doen heeft dan te zorgen dat jij stromend water hebt.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geloof me, na 3 dagen stapelt de afwas zich aardig op, de wc doorspoelen gaat maar half half en is dus ook niet al te fris, je kan niet thuis douche (isegrim en heiden6 hebben hun warme, stromende water ter beschikking gesteld), je kan niet je tanden poetsen met wat water, ....
En na een dag of wat is dat dus wel een noodsituatie aan het worden.
En de politie vertoont gelukkig op alle fronten het gedrag dat ik op Zuid al eerder meemaakte, er verandert ook nooit iets.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik weet gelijk weer waarom ik niet meer op Zuid wilde wonen.
Waarom draai je de hoofdkraan niet gewoon weer open?
In dat geval kan TS nog een truukje gebruiken uit mijn oude wijk op Zuid: gewoon de hens erin. (in het huis van de buren wel te verstaan)quote:Op maandag 19 januari 2009 11:40 schreef Duvel het volgende:
En de politie vertoont gelukkig op alle fronten het gedrag dat ik op Zuid al eerder meemaakte, er verandert ook nooit iets.
Als je er boven woont is dat misschien minder aan te raden.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef Cothen het volgende:
[..]
In dat geval kan TS nog een truukje gebruiken uit mijn oude wijk op Zuid: gewoon de hens erin. (in het huis van de buren wel te verstaan)
heeft TS in ieder geval waterquote:Op maandag 19 januari 2009 11:48 schreef Deetch het volgende:
ik zou lekker doorgaan met 112 bellen. Dan komen ze je vanzelf ophalen wegens misbruik van het noodnummer en dan zit jij lekker een nachtje op water en brood.
Die zit in de cultureshop, die dan onderlooptquote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik weet gelijk weer waarom ik niet meer op Zuid wilde wonen.
Waarom draai je de hoofdkraan niet gewoon weer open?
Als je had gelezen, dan had je gezien dat ik dat al gedaan heb vanmorgen. Die kan hier alleen niet veel mee, anders dan kijken wie de verhuurder naast mij is.quote:
Kolpa wíst dus al wel van het probleem???quote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je had gelezen, dan had je gezien dat ik dat al gedaan heb vanmorgen. Die kan hier alleen niet veel mee, anders dan kijken wie de verhuurder naast mij is.
Ik heb nu de VVE beheerder gebeld. Die verbaast was dat én mijn naam niet op het contract stond (joh, ik huur...) én dat er nog geen loodgieter was geweest.
Hoe gaat die loodgieter naar binnen toe?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Bel zelf een loodgieter en stuur de rekening naar de bewuste huisbaas. Dat helpt je sneller aan water dan 112 hoor.
Wie weet laten de buren een kant-en-klare loodgieter waar ze zelf geen moeite voor hoeven te doen wel binnen?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:02 schreef Alicey het volgende:
Hoe gaat die loodgieter naar binnen toe?
Het is niet onmogelijk, maar het beeld dat bij mij ontstaan is n.a.v. dit topic biedt daar weinig ruimte voor..quote:Op maandag 19 januari 2009 12:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie weet laten de buren een kant-en-klare loodgieter waar ze zelf geen moeite voor hoeven te doen wel binnen?
Iedere deur is open te krijgen hoor. Neem aan dat ze geen kluisdeur als voordeur hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe gaat die loodgieter naar binnen toe?
Ik blijf het vreemd vinden dat jouw verhuurder zegt niet veel te kunnen. Hij is toch aan jou verplicht te zorgen dat je fatsoenlijk kunt wonen... Lekker makkelijk om het op jou af te schuiven dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je had gelezen, dan had je gezien dat ik dat al gedaan heb vanmorgen. Die kan hier alleen niet veel mee, anders dan kijken wie de verhuurder naast mij is.
Ik heb nu de VVE beheerder gebeld. Die verbaast was dat én mijn naam niet op het contract stond (joh, ik huur...) én dat er nog geen loodgieter was geweest.
Natuurlijk is iedere deur open te krijgen, maar als je het legaal wil aanpakken speelt dat ook weer een minder grote rol.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Iedere deur is open te krijgen hoor. Neem aan dat ze geen kluisdeur als voordeur hebben.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef TheSilverSpoon het volgende:
En als je nu de kinderbescherming belt voor die mensen? Met een kleintje en zonder stromend water kunnen ze nooit goed voor zo'n kind zorgen. Die sociaal werkers staan altijd te springen om een verzetje, en staan waarschijnlijk vrij snel op de stoep. Dan kan een en ander toch wel snel gaan.
Als zij echt niets ondernemen, valt het best te verantwoorden hoor. Je kan toch niet 7 huishoudens zonder water laten zitten alleen omdat jij te ranzig bent om je huisbaas te bellen?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk is iedere deur open te krijgen, maar als je het legaal wil aanpakken speelt dat ook weer een minder grote rol.
Die lui smullen van dit soort dingen. Daarbij klinkt het niet alsof het echt verantwoordelijke ouders zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast, alsof die mensen niks beters te doen hebben.
Die verhuurder dient de VvE-beheerder achter de broek aan te gaan zitten...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat jouw verhuurder zegt niet veel te kunnen. Hij is toch aan jou verplicht te zorgen dat je fatsoenlijk kunt wonen... Lekker makkelijk om het op jou af te schuiven dan.
Het is uiteindelijk wel te verantwoorden, maar het kan alsnog een hoop gezeur opleveren.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als zij echt niets ondernemen, valt het best te verantwoorden hoor. Je kan toch niet 7 huishoudens zonder water laten zitten alleen omdat jij te ranzig bent om je huisbaas te bellen?![]()
Then again, het is Zuid, dus daar kan zoiets wel. Klaarblijkelijk.
Nee, juist niet. Er had maar 1 huiseigenaar even hoeven te bellen...quote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kolpa wíst dus al wel van het probleem???
Het adres maakt deel uit van een VvE. In de splitsingsakte is geregeld dat een eigenaar (of bewoner, zoals in dit geval) verplicht is om toegang te verlenen tot zijn appartement bij noodzakelijke werkzaamheden. Alleen, hoe dwing je dat af als er sprake is van een acute situatie? In principe is de VvE-beheerder gerechtigd om zich, onder begeleiding van de politie, toegang te verschaffen tot het betreffende appartement. Alleen de VvE-beheerder heeft tot nog toe blijkbaar weinig ondernomen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:14 schreef Ugjerke het volgende:
Hoe zijn dit soort situaties in de wet geregeld eigenlijk?
Zijn het niet allemaal huurwoningen? Wel slordig dat jouw verhuurder niets heeft doorgegeven.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Er had maar 1 huiseigenaar even hoeven te bellen...![]()
Maar goed, die staan daar blijkbaar niet om te springen...
Ja, hij kan kijken wie de eigenaar van de woning met de lekkage is. De eigenaar van de buren is alleen verantwoordelijk atm.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat jouw verhuurder zegt niet veel te kunnen. Hij is toch aan jou verplicht te zorgen dat je fatsoenlijk kunt wonen... Lekker makkelijk om het op jou af te schuiven dan.
Wat waarschijnlijk nog zo is ook ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die verhuurder dient de VvE-beheerder achter de broek aan te gaan zitten...
Als je die buren nou wilt naaien vanwege hun gedrag, geef je de gemeente gewoon een tip dat ze daar illegaal wonen.
Daar is een loodgieter geweest, die zij dat hij bij de bovenburen moest zijn...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt ook vragen of het via het plafond van de winkel mag. Schade is voor rekening van de huisbaas van de buren...
Is alles (onder)verhuurd of wonen er ook kopers? Of zijn het de verhuurders die hun plicht verzaken?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Er had maar 1 huiseigenaar even hoeven te bellen...![]()
Maar goed, die staan daar blijkbaar niet om te springen...
Daarom.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk nog zo is ook ja.
Enkel huurders in de woningen, winkelpand durf ik niet te zeggen...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is alles (onder)verhuurd of wonen er ook kopers? Of zijn het de verhuurders die hun plicht verzaken?
Nee. Heb de eigenaar ook amper gesproken. Wel een neef gesproken. En de buurvrouw (althans, vrouw, toch ietwat jonger dan ik ben, het meisje dat de moeder is van mn 3 jarige buurjongetje zeg maar). Alleen die laatste wist niet eens wie de verhuurder was, de buurman en zn neef bleven maar over vestia dit en vestia dat, en "die afrikanen hier onder"...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:25 schreef Isegrim het volgende:
Heb je trouwens aan die lui van 140C gevraagd of ze iets veranderd hebben ofzo? Een verbouwing? Al kan er ook gewoon een leiding gesprongen zijn natuurlijk.
Die heb ik toenstraks pas te pakken gekregen. Ik heb daar allemaal losse nummers van; 2 eigenaren, 1 klusjesman, en de contactpersoon nl. Van der Laan Makelaardij te Schiedam. Die gingen de eigenaar/juiste persoon bellen, maar dan vooral om te kijken of die contact met de eigenaar van 140C op kunnen nemen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:26 schreef Isegrim het volgende:
En jouw verhuurder dan? heeft die ook niet met Kolpa gebeld?
Mja, onze bovenbuurman had een kwartier na het lek al Evides gebeld. Anifa van de cultureshop zit er achteraan, alleen onze buren, waar dus een loodgieter moet komen, lijken nou niet echt te porren voor actie.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
echt joh.. het gaat allemaal zo lekker langs elkaar heenen wij ( ik woon samen met ts) lopen maar te bellen en te regelen omdat de rest te laks is om iets aan hun eigen probleem te doen lijkt wel.
Wanneer de VVE beheerder belde naar de eigenaar van het pand boven me kreeg hij ook altijd iemand te pakken die zich de neef van noemde.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. Heb de eigenaar ook amper gesproken. Wel een neef gesproken.
Mja. De buurman is bruin. Suri-bruin zeg maar. De neef was toch iets lichter gekleurd en had kroeshaar. Misschien de neef van het buurmeisje, wie weet.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer de VVE beheerder belde naar de eigenaar van het pand boven me kreeg hij ook altijd iemand te pakken die zich de neef van noemde.![]()
Ja, dat kleurtje had de vorige eigenaar ook zo'n beetje.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja. De buurman is bruin. Suri-bruin zeg maar. De neef was toch iets lichter gekleurd en had kroeshaar. Misschien de neef van het buurmeisje, wie weet.
of je doet dat niet, of via de neef van de buurvrouw dr zusquote:Op maandag 19 januari 2009 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Die eigenaar van 140C is ook van Surinaamse origine (geboren in Suriname).
Maar hoe kun je nou in godsnaam NIET weten van wie je een woning huurt? Je maakt toch elke maand geld over?
Rotterdam-Zuid.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of je doet dat niet, of via de neef van de buurvrouw dr zus
tja tenzij je zelf het geld niet hebt, of de woning niet op je naam staat en bang bent voor gezeik...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Afgezien van het feit of je (weet aan wie je) huur betaalt, je wilt toch niet dagenlang zonder water zitten?
Als het dezelfde lui zijn als die dat feestje gaven en het portiek tot toilet bombardeerden, denk ik niet dat ze hygiëne hoog in het vaandel hebbenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Afgezien van het feit of je (weet aan wie je) huur betaalt, je wilt toch niet dagenlang zonder water zitten?
Dat geloof je zelf zeker ook wel?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
maar das allemaal speculatie natuurlijkonze buren kunnen ook gewoon nette mensen zijn die toevallig niet weten waar hun geld heen gaat
je weet het niet
Dat kan ook nog.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben bang dat de verhuurder niet beter weet dan dat de woning leegstaat ofzo
Of ze hebben er een werkplaats van gemaakt. ik kan me nog een verhaal herinneren van mijn eerste buurvrouw op Zuid: "Gelukkig bij jij een rustige jongen, tot vorige maand hadden we hier op de derde een jongeman die met zijn vrienden een scooterwerkplaats bedreef." Drie hoog in een portiekflat, zonder lift wel te verstaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben bang dat de verhuurder niet beter weet dan dat de woning leegstaat ofzo
Misschien een voormalig pandje van Cees Engelquote:Op maandag 19 januari 2009 12:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.Maar ja, er is helemaal geen adres bekend van die eigenaar. Ja, Dordtselaan 140C, maar daar woont 'ie obviously niet.
Nou, dat kan toch alsnog best ook een loodgieter zijn?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik keek net ff naar buiten stond er een mannetje met zon fluo oranje werkjas aan, dus ik helemaal zo van
toen pas zag ik dat het een gehandicapte met krukken was die langs kwam gestrompeld
Nop. Ik denk dat de huur wel netjes is geregeld, maar de huisvestingsvergunning niet. Vandaar dat "de neef van" ook de politie heeft gesproken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.Maar ja, er is helemaal geen adres bekend van die eigenaar. Ja, Dordtselaan 140C, maar daar woont 'ie obviously niet.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuid.
Kom maar lekker in Heliport wonen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het dezelfde lui zijn als die dat feestje gaven en het portiek tot toilet bombardeerden, denk ik niet dat ze hygiëne hoog in het vaandel hebben.
Nee, het zit hoogst waarschijnlijk in de drukleiding, dus de algemene leiding die door het pand alle woningen van water voorziet. Drukleiding afgesloten == geen water in 10 panden / 8 woningenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:18 schreef dvr het volgende:
Dit lijkt me meer iets voor de GGD, heb je die al gebeld? Als je zegt dat er acht gezinnen al drie dagen zonder water zitten en dat er niemand iets doet kunnen zij misschien iets ondernemen.
Is het trouwens niet mogelijk alleen dat ene huis waar de leidingbreuk zit af te sluiten?
Mja de normale route zou zijn > verhuurder bellen > die belt de VVE...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:27 schreef Isegrim het volgende:
De VvE is gewoon de aan te spreken partij in deze. Alleen was er tot nog toe niemand zo snugger om hen te bellen...
Zodra er meer dan één eigenaar is binnen een complex, heb je automatisch een VvE. Als er geen VvE is, zijn alle appartementen in eigendom van één partij.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja de normale route zou zijn > verhuurder bellen > die belt de VVE...Ik wist niet eens dat je in een huurpand ook een VVE hebt...
Vraag ze aan wie ze opdracht hebben verstrekt en bel er zelf achteraan. Ik weet hoe het gaat bij veel VvE-beheerders en deze staat niet zo goed bekend...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
VVE heeft een loodgietersbedrijf "de opdracht" gegeven. Alleen heb ik daar nog niets van gehoord. Even afwachten dus nog.
Wat een situatiequote:Op maandag 19 januari 2009 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, het zit hoogst waarschijnlijk in de drukleiding, dus de algemene leiding die door het pand alle woningen van water voorziet. Drukleiding afgesloten == geen water in 10 panden / 8 woningen![]()
Wat zou de GGD in deze kunnen betekenen? Alcohol zeep en flessen water ofzo?
Die lopen geregeld tegen mensen aan die dit soort dingen zelf niet kunnen regelen (gekkies, bejaarden) en zorgen dan dat de betrokken partijen het probleem oplossen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat zou de GGD in deze kunnen betekenen? Alcohol zeep en flessen water ofzo?
Als ze de gegevens hebben van de eigenaar... En anders nog maar een keer de VvE-beheerder bellen en deze verzoeken om onder politiebegeleiding de woning open te (laten) breken ofzo...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
maar dan zitten we er alsnog mee dat de winkel dicht is, en de buren niet open doen.... nja we zien wel.. we moeten toch wat proberen.. dan regelen ze maar toestemming vd eigenaar om t open te breken ofzo, zou dat te doen zijn?
Anifa is naar het consultatiebureau, maar die kunnen we bellen. Buren zal idd gevalletje politie worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
maar dan zitten we er alsnog mee dat de winkel dicht is, en de buren niet open doen.... nja we zien wel.. we moeten toch wat proberen.. dan regelen ze maar toestemming vd eigenaar om t open te breken ofzo, zou dat te doen zijn?
De vrouw nam met haar voornaam op, en moest diep zuchten toen ik vroeg of ze van kolpa was. Ik kreeg het idee dat ze gewoon thuis zat en dat nummer toevallig naar haar stond doorgeschakeldquote:Op maandag 19 januari 2009 13:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vraag ze aan wie ze opdracht hebben verstrekt en bel er zelf achteraan. Ik weet hoe het gaat bij veel VvE-beheerders en deze staat niet zo goed bekend...
A. Bhajanquote:Op maandag 19 januari 2009 13:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het topic niet doorgelezen maar weet je al van wie het pand is? zo niet , doet ff pm naar mij. Of je blij bent met de eigenaar is een 2e
.
Beheer is van Kolpa, eigenaar is een hinduquote:Op maandag 19 januari 2009 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het schijnt dat die sleutelboer ook wat panden beheert. O.a. het pand waar ie zelf inzit. Nou, als je de staat van onderhoud daarvan ziet, kan je je lol op nu. Die doet dus echt niks.
tja.. wij willen toch echt weer de kraan kunnen gebruiken dus ze sturen de rekening zelf maar op... zien ze maar hoe ze hun geld krijgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Deze beste mensen (en nog wat andere 'namen' in deze sector) staan er dan ook niet bekend om dat ze goede huurbazen zijn. Beter bekend als de hindoestaanse huisjesmelkers die er zeer slecht voor staan.
Kolpa heeft wel gewoon een officieel kantoor, aan de Schiekade. Desnoods ga je bij ze langs om ze aan te sporen tot actie.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De vrouw nam met haar voornaam op, en moest diep zuchten toen ik vroeg of ze van kolpa was. Ik kreeg het idee dat ze gewoon thuis zat en dat nummer toevallig naar haar stond doorgeschakeld
Ja maar, en dan nog? Wat verwacht je van 112? Dat de brandweer wat emmertjes water komt brengenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Drie dagen, en de buren te laks zijn actie te ondernemen.
0900 8844 doet niets, zelfs niet als er wel wat aan de hand isquote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar, en dan nog? Wat verwacht je van 112? Dat de brandweer wat emmertjes water komt brengen. Als je wilt dat de politie wat doet, kun je beter 0900 - 8844 bellen en/of het lokale bureau bezoeken.
no time... lho is onderweg en ik ga nu ook de benen nemen... loodgieter heeft lho's nummer dus mochten ze vragen hebben....quote:Op maandag 19 januari 2009 15:06 schreef Isegrim het volgende:
Bel nou toch met Kolpa om te vragen welk loodgietersbedrijf de opdracht heeft gekregen...
Dan nog zal jouw telefoontje gefilterd worden als "niet-urgent". Een aanrijding met letsel is urgenter dan het gegeven dat jij je plee niet kan doortrekken. Zou me dan echt veel eerder melden bij de lokale wijkpost / het bureau.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat de politie kan doen is de buren een schop onder hun weledele zitvlak geven en zeggen dat ze de huisbaas danwel een loodgieter moeten bellen.
Er zit een albert heijn (quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Isegrim het volgende:
'Niet urgent'.Zonder water ga je dood.
zonder eten ookquote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Isegrim het volgende:
'Niet urgent'.Zonder water ga je dood.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
albert heijn
Zelfs een Jumbo.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zit een albert heijn () op loopafstand. Daar verkopen ze vast wel wat water voor onze dorstige TS.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:09 schreef Isegrim het volgende:
Dit wordt géén supermarktreltopic, ik herhaal, dit wordt géén supermarktreltopic.
gmtaquote:Op maandag 19 januari 2009 15:06 schreef Isegrim het volgende:
Bel nou toch met Kolpa om te vragen welk loodgietersbedrijf de opdracht heeft gekregen...
Gelukkig.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef littledrummergirl het volgende:
de loodgieter is niet geweest, maar er is een andere geweest die heeft gekeken hoe het zit
er is toch een rioolverstopping bij de buurtjes van 140c dus iedereen heeft nu water behalve zij. we proberen nu maar via hun huiseigenaar de loodgieter die zou komen alsnog te laten komen, dan is het hele gedonder tenminste over.
maar wij hebben ( voor nu in ieder geval ) weer water
Zonder te willen generaliseren, maar ik begrijp dat het niet Westerse allochtonen zijn? Die hebben er een handje van om van alles en nog wat door de gootsteen te kieperen. Veel dierlijk vet ook, dat stolt bij lage temperaturen. De meest smerige drek verzamelt zich daardoor in die buizen en dan is het wachten op een verstopping.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef littledrummergirl het volgende:
de loodgieter is niet geweest, maar er is een andere geweest die heeft gekeken hoe het zit
er is toch een rioolverstopping bij de buurtjes van 140c dus iedereen heeft nu water behalve zij. we proberen nu maar via hun huiseigenaar de loodgieter die zou komen alsnog te laten komen, dan is het hele gedonder tenminste over.
maar wij hebben ( voor nu in ieder geval ) weer water
Je hebt wel gelijk. Wij vastgoedbeheerders merken dat ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:07 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Zonder te willen generaliseren, maar ik begrijp dat het niet Westerse allochtonen zijn? Die hebben er een handje van om van alles en nog wat door de gootsteen te kieperen. Veel dierlijk vet ook, dat stolt bij lage temperaturen. De meest smerige drek verzamelt zich daardoor in die buizen en dan is het wachten op een verstopping.
doe ik het stiekem toch...
Fijn dat jullie weer kunnen douchen, het zaakje begon al te stinken.
Ies koeltoer.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt wel gelijk. Wij vastgoedbeheerders merken dat ook.Blijkbaar snappen ze het niet?
Beweer je nu dat negers lui zijn?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:27 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ies koeltoer.
Ze vinden het de normaalste zaak van de wereld, en malen er ook helemaal niet om als het stuk is. Dan wordt dat gewoon wel weer een keer gemaakt. Zoiets... Ik snap het ook niet.
Geef ze prachtige machines om het land te bewerken, en bij de eerste storing wordt het apparaat afgedankt. De interesse (en kennis) ontbreekt om het te maken, en dan wordt alles weer vrolijk met de hand gedaan. Deze voorbeelden zijn er te over, zeker waar blanke boeren verjaagd zijn door de oorspronkelijke bewoners.
Het gaat om antillianen en surinamers. Laatste keer dat ik het controlleerde waren het nog gewoon Nederlanders dus. De enige die er actief achteraan zat -naast wijzelf- was de Congolese vrouw van de culture shop.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:07 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Zonder te willen generaliseren, maar ik begrijp dat het niet Westerse allochtonen zijn? Die hebben er een handje van om van alles en nog wat door de gootsteen te kieperen. Veel dierlijk vet ook, dat stolt bij lage temperaturen. De meest smerige drek verzamelt zich daardoor in die buizen en dan is het wachten op een verstopping.
doe ik het stiekem toch...
Fijn dat jullie weer kunnen douchen, het zaakje begon al te stinken.
Die instantie is er wel, de VVE.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Eigenlijk bizar dat je volkomen machteloos staat en er geen instantie is die druk kan uitvoeren om de situatie op te lossen. Lijkt wel een nachtmerrie.
Als er drie eerdere inbraakpogingen waren in een jaar?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ok kutsituatie,
maar seriously, 112 bellen voor een deur die openstaat
Wat een n00b-TVP trouwens.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef heiden6 het volgende:
...hoe zal het allemaal aflopen... komt het wel goed... ?
1. Ik heb maar 1 keer 112 gebeld.quote:
Je mag ook niet harder dan 120km/u op de snelweg....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
je mag pas 112 bellen als er levensgevaar is. Ik heb het nog niet gezien in het verhaal van ts.
Was er levensbedreigende situatie?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als er drie eerdere inbraakpogingen waren in een jaar?Heel raar ja!
En daarnaast dat het misschien niet zo tof is ons portiek danwel de straat als toilet te gebruiken, bij gebrek aan water.
Ja, dit weten we nu wel. Het punt is duidelijk, zeg maar.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was er levensbedreigende situatie?
weleens van 0900-8844 gehoord...
Gelukkig heb je bij koop totaal geen lakse of aso burenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef JK het volgende:
[..]
Je mag ook niet harder dan 120km/u op de snelweg....
Irritant hoor, van die lakse buren. Blij dat ik zelf van huur naar koop ga, want lakse buren heb ik hier ook genoeg.
0900 8844 ooit gebruikt voor inbraak, toen kwamen ze na drie weken vragen of ik nog last had van mensen in het portiekquote:Op zondag 25 januari 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was er levensbedreigende situatie?
weleens van 0900-8844 gehoord...
Met 112 ja, maar 0900 tuig niet...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Lol dat is wel heel dramatisch ja,
Moet zeggen de keren dat ik ze belde (bij mn oude werk vaak overlast hangjongeren enzo) dan waren ze er zo, soms zelfs nog met gillende sirenes ook
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog een update! We staan weer droog
kennelijk dachten de buren dat de verstopping vanzelf wel over zou gaan en zijn ze de boel weer gaan gebruikenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog een update! We staan weer droog
Ik ga zo de deelgemeente bellen denk ik. Aangezien de woningeigenaar ook op dat adres ingeschreven staat (dhr. Bhajan) wat dus betekend dat onze buren geen huisvestingsvergunning hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kennelijk dachten de buren dat de verstopping vanzelf wel over zou gaan en zijn ze de boel weer gaan gebruikenonderbuurvrouw weer water in haar winkel en die heeft de kraan dicht getrokken.
benieuwd hoe lang het deze keer weer gaat duren
Tsss, Xcuz_me mag best in dit topic posten. En zo primitief is gouda nou ook weer niet. Ze hebben er ook grachten om de behoefte in te doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:05 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, zulke mensen moet je dus echt terugsturen naar hun primitieve land, dan gaan ze daar maar achter een bosje schijten ofzo.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik zal even een muntautomaat in mijn douche installeren.
Echt, get over itquote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tsss, Xcuz_me mag best in dit topic posten. En zo primitief is gouda nou ook weer niet. Ze hebben er ook grachten om de behoefte in te doen.
Zeg.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tsss, Xcuz_me mag best in dit topic posten. En zo primitief is gouda nou ook weer niet. Ze hebben er ook grachten om de behoefte in te doen.
Die van de vorige keer heeft van Heiden het label: Verjaardag gekregen. Ik heb nog wel een lekkere chileense witte liggenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Of een wijnautomaat, beter nog. Eén fles wijn is een kwartier douchen.
Slecht geslapen dit weekend?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeg.Ik heb het over die pauperige kutburen van je.
En ja, ik ben echt verschrikkelijk chagrijnig op dit moment. Pardon my French.
Wie was er jarig dan, want die is allang op volgens mij.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die van de vorige keer heeft van Heiden het label: Verjaardag gekregen. Ik heb nog wel een lekkere chileense witte liggen(Jumbo
).
Niemand kookt in mijn keuken behalve ik.quote:Evt. wil ik ook wel komen koken. Zie lamsvleestopic![]()
Ik hoop het ook voor ons, stinkerd.quote:(Ik hoop dat anifa vanavond de kraan weer opentrekt en dat ik gewoon thuis kan douche...)
Nee, dat niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Slecht geslapen dit weekend?
Heiden, 21 maartquote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie was er jarig dan, want die is allang op volgens mij.
[..]
Ik heb lekker wel stromend gas thuisquote:Niemand kookt in mijn keuken behalve ik.
[..]
quote:Ik hoop het ook voor ons, stinkerd.
Nee, die is 20 maart jarig. Feestje is op 21 maart. Maar dat haalt die fles heus niet, als hij er nog staat.quote:
Da's levensgevaarlijk.quote:Ik heb lekker wel stromend gas thuis![]()
Dat gaat er in als zoete baileys?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, die is 20 maart jarig. Feestje is op 21 maart. Maar dat haalt die fles heus niet, als hij er nog staat.
quote:[..]
Da's levensgevaarlijk.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mn gasfornuis heb ik van Duvel en Xcuz_Me overgenomen, ik weet niet in hoeverre die een aanslag op mij geplanned hebben met gasfornuis als moordwapen....
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Zag ik je nou gisteren douchen in de hofpleinfontein LHO??
Sjit je hebt mn complot achterhaald nog voordat ik back-up krijg van alle Rdammers die doen alsof ze werkenquote:
Oeh, lekkage of incontinent?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:37 schreef heiden6 het volgende:
Wij hebben hier continu overal water, in de logeerkamer, in de slaapkamer, in de gang...
Met Ise in de buurt zeg ik: Het laatstequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oeh, lekkage of incontinent?
Voel me helemaal thuis hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voel me helemaal thuis hier.
Hier wel thuis nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou TJ, jij zit gebakken met zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen schat me altijd veel jonger dan ik ben.![]()
We zien jou graag met kinderen denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Isegrim het volgende:
Hoe kom je van een afgesloten hoofdkraan naar klapperende eierstokken?
Nou dat zal wel meevallen hoor. Tis de waarheid!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nou TJ, jij zit gebakken met zo'n opmerking
could-be MILFquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen schat me altijd veel jonger dan ik ben.![]()
Gezelligquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Politie handen omhoog we komen binnen! Maak u kenbaar!"
Bij de buren.
Is er al een granaat gegooid?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Politie handen omhoog we komen binnen! Maak u kenbaar!"
Bij de buren.
Netjes. Pics?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, wel de deur ingebeukt
Stuk of acht geblindeerde bmw's voor de deur op de stoep, politiehond binnen, mn vriendin wilde naar de waserette lopen maar mocht het huis niet uit (onze voordeur zit in het portiek recht naast de deur van de burenquote:
Wietplantage? Surinaamse penose? Illegale roti-handel?'quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stuk of acht geblindeerde bmw's voor de deur op de stoep, politiehond binnen, mn vriendin wilde naar de waserette lopen maar mocht het huis niet uit (onze voordeur zit in het portiek recht naast de deur van de buren).
Eerste had ik wel gemerkt. Slecht geisoleerd huis enzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wietplantage? Surinaamse penose? Illegale roti-handel?'
Ik ken alleen een Nederlandse snelkookpan moord? http://www.ad.nl/binnenland/article901700.ecequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De Jeffrey Dahmer van de lage landen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef Isegrim het volgende:
Dan hadden ze wel een héél goede reden om geen loodgieter te bellen.
ikke welquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Lag je nog te maffen?
En hebben ze alle bewoners afgevoerd?
AT's zijn geen gewone parkeerbonagenten hequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat vinden die agenten ook wel lachen natuurlijk, beetje actie.
Ik ga in elk geval een briefje voor de eigenaar op de deur van de woning plakken. Dat hij wel eerst de verstopping op moet lossen voor er nieuw tuig in de woning komt wonenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef Isegrim het volgende:
Ohhh en dan is het spannend wat er gebeurt als de buren terugkomen.
denk niet dat er in de tussentijd nog iemand in gaat wonen... die kunnen er nog minder dan een jaar in.. nja we'll seequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval een briefje voor de eigenaar op de deur van de woning plakken. Dat hij wel eerst de verstopping op moet lossen voor er nieuw tuig in de woning komt wonen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
" sorry dat we u hebben wakker gemaakt, we gaan even bij uw buren op bezoek"
Mwa nog een paar posts en je kunt dat zelf doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een modje moet eigenlijk de titel even veranderen in "geen water, arrestatieteam bij buren"
Ze zijn gewoon voorzichtiger dan hun collega's in Westquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, het is niet zo zeer dat syl niet naar buiten mocht, ze hebben gezegd " nou mevrouw, we weten niet wat er nog gebeuren gaat, dus het is beter als u binnen blijft!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |