could-be MILFquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen schat me altijd veel jonger dan ik ben.![]()
Gezelligquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Politie handen omhoog we komen binnen! Maak u kenbaar!"
Bij de buren.
Is er al een granaat gegooid?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Politie handen omhoog we komen binnen! Maak u kenbaar!"
Bij de buren.
Netjes. Pics?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, wel de deur ingebeukt
Stuk of acht geblindeerde bmw's voor de deur op de stoep, politiehond binnen, mn vriendin wilde naar de waserette lopen maar mocht het huis niet uit (onze voordeur zit in het portiek recht naast de deur van de burenquote:
Wietplantage? Surinaamse penose? Illegale roti-handel?'quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stuk of acht geblindeerde bmw's voor de deur op de stoep, politiehond binnen, mn vriendin wilde naar de waserette lopen maar mocht het huis niet uit (onze voordeur zit in het portiek recht naast de deur van de buren).
Eerste had ik wel gemerkt. Slecht geisoleerd huis enzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wietplantage? Surinaamse penose? Illegale roti-handel?'
Ik ken alleen een Nederlandse snelkookpan moord? http://www.ad.nl/binnenland/article901700.ecequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De Jeffrey Dahmer van de lage landen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef Isegrim het volgende:
Dan hadden ze wel een héél goede reden om geen loodgieter te bellen.
ikke welquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Lag je nog te maffen?
En hebben ze alle bewoners afgevoerd?
AT's zijn geen gewone parkeerbonagenten hequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat vinden die agenten ook wel lachen natuurlijk, beetje actie.
Ik ga in elk geval een briefje voor de eigenaar op de deur van de woning plakken. Dat hij wel eerst de verstopping op moet lossen voor er nieuw tuig in de woning komt wonenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef Isegrim het volgende:
Ohhh en dan is het spannend wat er gebeurt als de buren terugkomen.
denk niet dat er in de tussentijd nog iemand in gaat wonen... die kunnen er nog minder dan een jaar in.. nja we'll seequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval een briefje voor de eigenaar op de deur van de woning plakken. Dat hij wel eerst de verstopping op moet lossen voor er nieuw tuig in de woning komt wonen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
" sorry dat we u hebben wakker gemaakt, we gaan even bij uw buren op bezoek"
Mwa nog een paar posts en je kunt dat zelf doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een modje moet eigenlijk de titel even veranderen in "geen water, arrestatieteam bij buren"
Ze zijn gewoon voorzichtiger dan hun collega's in Westquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, het is niet zo zeer dat syl niet naar buiten mocht, ze hebben gezegd " nou mevrouw, we weten niet wat er nog gebeuren gaat, dus het is beter als u binnen blijft!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |