Dan nog zal jouw telefoontje gefilterd worden als "niet-urgent". Een aanrijding met letsel is urgenter dan het gegeven dat jij je plee niet kan doortrekken. Zou me dan echt veel eerder melden bij de lokale wijkpost / het bureau.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat de politie kan doen is de buren een schop onder hun weledele zitvlak geven en zeggen dat ze de huisbaas danwel een loodgieter moeten bellen.
Er zit een albert heijn (quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Isegrim het volgende:
'Niet urgent'.Zonder water ga je dood.
zonder eten ookquote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Isegrim het volgende:
'Niet urgent'.Zonder water ga je dood.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
albert heijn
Zelfs een Jumbo.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zit een albert heijn () op loopafstand. Daar verkopen ze vast wel wat water voor onze dorstige TS.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:09 schreef Isegrim het volgende:
Dit wordt géén supermarktreltopic, ik herhaal, dit wordt géén supermarktreltopic.
gmtaquote:Op maandag 19 januari 2009 15:06 schreef Isegrim het volgende:
Bel nou toch met Kolpa om te vragen welk loodgietersbedrijf de opdracht heeft gekregen...
Gelukkig.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef littledrummergirl het volgende:
de loodgieter is niet geweest, maar er is een andere geweest die heeft gekeken hoe het zit
er is toch een rioolverstopping bij de buurtjes van 140c dus iedereen heeft nu water behalve zij. we proberen nu maar via hun huiseigenaar de loodgieter die zou komen alsnog te laten komen, dan is het hele gedonder tenminste over.
maar wij hebben ( voor nu in ieder geval ) weer water
Zonder te willen generaliseren, maar ik begrijp dat het niet Westerse allochtonen zijn? Die hebben er een handje van om van alles en nog wat door de gootsteen te kieperen. Veel dierlijk vet ook, dat stolt bij lage temperaturen. De meest smerige drek verzamelt zich daardoor in die buizen en dan is het wachten op een verstopping.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef littledrummergirl het volgende:
de loodgieter is niet geweest, maar er is een andere geweest die heeft gekeken hoe het zit
er is toch een rioolverstopping bij de buurtjes van 140c dus iedereen heeft nu water behalve zij. we proberen nu maar via hun huiseigenaar de loodgieter die zou komen alsnog te laten komen, dan is het hele gedonder tenminste over.
maar wij hebben ( voor nu in ieder geval ) weer water
Je hebt wel gelijk. Wij vastgoedbeheerders merken dat ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:07 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Zonder te willen generaliseren, maar ik begrijp dat het niet Westerse allochtonen zijn? Die hebben er een handje van om van alles en nog wat door de gootsteen te kieperen. Veel dierlijk vet ook, dat stolt bij lage temperaturen. De meest smerige drek verzamelt zich daardoor in die buizen en dan is het wachten op een verstopping.
doe ik het stiekem toch...
Fijn dat jullie weer kunnen douchen, het zaakje begon al te stinken.
Ies koeltoer.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt wel gelijk. Wij vastgoedbeheerders merken dat ook.Blijkbaar snappen ze het niet?
Beweer je nu dat negers lui zijn?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:27 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ies koeltoer.
Ze vinden het de normaalste zaak van de wereld, en malen er ook helemaal niet om als het stuk is. Dan wordt dat gewoon wel weer een keer gemaakt. Zoiets... Ik snap het ook niet.
Geef ze prachtige machines om het land te bewerken, en bij de eerste storing wordt het apparaat afgedankt. De interesse (en kennis) ontbreekt om het te maken, en dan wordt alles weer vrolijk met de hand gedaan. Deze voorbeelden zijn er te over, zeker waar blanke boeren verjaagd zijn door de oorspronkelijke bewoners.
Het gaat om antillianen en surinamers. Laatste keer dat ik het controlleerde waren het nog gewoon Nederlanders dus. De enige die er actief achteraan zat -naast wijzelf- was de Congolese vrouw van de culture shop.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:07 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Zonder te willen generaliseren, maar ik begrijp dat het niet Westerse allochtonen zijn? Die hebben er een handje van om van alles en nog wat door de gootsteen te kieperen. Veel dierlijk vet ook, dat stolt bij lage temperaturen. De meest smerige drek verzamelt zich daardoor in die buizen en dan is het wachten op een verstopping.
doe ik het stiekem toch...
Fijn dat jullie weer kunnen douchen, het zaakje begon al te stinken.
Die instantie is er wel, de VVE.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Eigenlijk bizar dat je volkomen machteloos staat en er geen instantie is die druk kan uitvoeren om de situatie op te lossen. Lijkt wel een nachtmerrie.
Als er drie eerdere inbraakpogingen waren in een jaar?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ok kutsituatie,
maar seriously, 112 bellen voor een deur die openstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |