Oeh, lekkage of incontinent?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:37 schreef heiden6 het volgende:
Wij hebben hier continu overal water, in de logeerkamer, in de slaapkamer, in de gang...
Met Ise in de buurt zeg ik: Het laatstequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oeh, lekkage of incontinent?
Voel me helemaal thuis hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voel me helemaal thuis hier.
Hier wel thuis nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou TJ, jij zit gebakken met zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen schat me altijd veel jonger dan ik ben.![]()
We zien jou graag met kinderen denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Isegrim het volgende:
Hoe kom je van een afgesloten hoofdkraan naar klapperende eierstokken?
Nou dat zal wel meevallen hoor. Tis de waarheid!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nou TJ, jij zit gebakken met zo'n opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |