Oh taille heb ik wel, ik zie er alleen anders uit dan jijquote:Op zondag 18 januari 2009 19:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat was het eerste wat ik kon bedenken
En die platte buik komt door kickboksen en minder suiker!! Ik deed eerst 2 uur spinning + krachttraining per week met 0 resultaat.
Toen gezond eten +2,5 uur kickboksen per week en opeens kreeg ik een taille, echt zo tof!
Dat zijn die benen he!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh taille heb ik wel, ik zie er alleen anders uit dan jijmijn taille is ook anders. Ik vind het zo vreemd dat jij meer weegt dan ik!
Hmm ik zal er eens op letten tijdens de meet!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat zijn die benen he!
(Hoewel ik ze nog steeds wel dun vind, maar SHE niet![]()
Maar daar zit wel veel gewicht..)
Ik doe weer een donkere skinny met heels aan, denk ik, dus niets te zienquote:Op zondag 18 januari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm ik zal er eens op letten tijdens de meet!
Ik zou wel willen weten wat er van mijn lichaam gevonden word, maar ik durf geen naaktfoto's te maken
Tsss!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik doe weer een donkere skinny met heels aan, denk ik, dus niets te zien
O noes! Dan zie je zo Kleding + lichaam + 2 koude dingen ter hoogte van mijn borsten >> gel!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsss!
Dan stel ik mijn implantaat gewoon even op X-ray vision in.
Bilvergrotgers! hahaha!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
[..]
O noes! Dan zie je zo Kleding + lichaam + 2 koude dingen ter hoogte van mijn borsten >> gel!
En misschien wel een korset en bil vergroters
En m'n houten been!
Is dat je SHE schema??quote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jezusmina, volgens mij heb ik nog nooit in m'n leven zoveel groenten gegeten als de afgelopen dagen.
Lijstje:
O: Japanse rijst
L: Rijst met vegachili
T: Halfuurtje krachttraining + Evy les 13
T: Mandarijn en banaan
D: Vieze Marokkaanse burger + halve kilo bloemkool/sperziebonen
Ik wil geen groente meer zien vandaag!.
Niet? Maar ze zijn zo mooi!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jezusmina, volgens mij heb ik nog nooit in m'n leven zoveel groenten gegeten als de afgelopen dagen.
Lijstje:
O: Japanse rijst
L: Rijst met vegachili
T: Halfuurtje krachttraining + Evy les 13
T: Mandarijn en banaan
D: Vieze Marokkaanse burger + halve kilo bloemkool/sperziebonen
Ik wil geen groente meer zien vandaag!.
Ik denk niet dat ze 14 000 euro gaan kwijtscheldenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ouders zijn over het algemeen ook iets coulanter in het kwijtschelden van leningen dan de IB-groep. Ik zeg doen, PF!
Als je het zo zegt, klinkt het als een groot bedrag. Dat delen door 4(5?) jaar valt best mee hoor.. Zeker omdat je ouders allebei werken. Ik ken ze verder niet hoor, maar ik heb genoeg verhalen gehoord van ouders die onder het mom van een 'lening' (vanwege verantwoordelijkheidsgevoel e.d.) hun kinderen zoveel geld geven.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 14 000 euro gaan kwijtscheldenHehe, nee dat betaal ik dan terug als ik een vaste baan heb!
Ze gaan mij geloof ik al geld geven, ze zeiden: nu betalen we ook je eten etc, dus wat je extra gaat uitgeven moet je lenen maar de rest betalen wij nog. Als je dat wil.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, klinkt het als een groot bedrag. Dat delen door 4(5?) jaar valt best mee hoor.. Zeker omdat je ouders allebei werken. Ik ken ze verder niet hoor, maar ik heb genoeg verhalen gehoord van ouders die onder het mom van een 'lening' (vanwege verantwoordelijkheidsgevoel e.d.) hun kinderen zoveel geld geven.
Dat zijn ze ook verplichtquote:Op zondag 18 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze gaan mij geloof ik al geld geven, ze zeiden: nu betalen we ook je eten etc, dus wat je extra gaat uitgeven moet je lenen maar de rest betalen wij nog. Als je dat wil.
En ik zo, ja wat denk je!!
In een bananensoes zit gewoon gesneden banaan heur!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gelukkig houd ik niet van bananen als ze niet in hun oorspronkelijke vorm zijn.
You won't get me. *evil laugh*
Gesneden is toch niet in de originele vorm? Nou danquote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In een bananensoes zit gewoon gesneden banaan heur!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het blijft je dwarszittten he.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat zijn die benen he!
(Hoewel ik ze nog steeds wel dun vind, maar SHE niet![]()
Maar daar zit wel veel gewicht..)
Hehe, jaquote:Op zondag 18 januari 2009 19:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Het blijft je dwarszittten he.
Damn, jij bent zo makkelijk te plagen
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Gesneden is toch niet in de originele vorm? Nou dan.
Oh en aardbeien en chocola zijn ook niet aan mij besteed.
Uhm, iedere maand werken en dan 260 euro verdienen of 260 per maand lenen.. (Was de berekening van mijn vader)quote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, klinkt het als een groot bedrag. Dat delen door 4(5?) jaar valt best mee hoor.. Zeker omdat je ouders allebei werken. Ik ken ze verder niet hoor, maar ik heb genoeg verhalen gehoord van ouders die onder het mom van een 'lening' (vanwege verantwoordelijkheidsgevoel e.d.) hun kinderen zoveel geld geven.
Je hebt nog steeds de dunste benen, bolletjequote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, jaWant mijn benen waren altijd 't dunste en nu niet meer
!
Nja, plagen mag!
Ja?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds de dunste benen, bolletje
Dat moet toch makkelijk te doen zijn? Volgens mij is het minimumloon voor een 21-jarige iets van 6,50.. Dan hoef je maar 10 uur per week te werken om dat te halen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel ander werk zoeken wil ik 260 per maand verdienen..
Ik ga bij de sundays solliciteren denk ik! Ik verdien nu iets van een tientje maar er is nooit werk wanneer ik kan.. ik moet dan 60 euro per week verdienen is 6 uurtjes werken.. Woah, dat is echt super makkelijk te doen!!!!! In theorie, maar in praktijk gaat 't vaak op 't laatste moment niet door etc..quote:Op zondag 18 januari 2009 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat moet toch makkelijk te doen zijn? Volgens mij is het minimumloon voor een 21-jarige iets van 6,50.. Dan hoef je maar 10 uur per week te werken om dat te halen.
Precies! Succes ermeequote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga bij de sundays solliciteren denk ik! Ik verdien nu iets van een tientje maar er is nooit werk wanneer ik kan.. ik moet dan 60 euro per week verdienen is 6 uurtjes werken.. Woah, dat is echt super makkelijk te doen!!!!!
Ik heb me ook al, op aanraden van Kim, aangemeld in het Stoppen met roken topic.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha die TT, priceless.
Nu móet ze ook echt stoppen hè.
Omdat dat mijn plan was en ik me daar dan gewoon aan hou.quote:
Ik ben zenuwachtig voor morgenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik kijk met frisse moed uit naar morgen
Ga je morgen kamer kijken?quote:
Geen idee wat er fout gaat, plaatje is een wannabe spoilerquote:Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie je plaatje alleen als ik het quote
Een flinterdun mandarijntje?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
oi
weer geen lapo gemacht
enneh, de lasagne was toch erg lekkerzit wel goed vol nu, waarmee mijn lijstje komt op:
Brunch: 3 witte kleine afbakpistoletjes met slankie, filet americain, Maaslander 30+ en een zachtgekookt eitje
Tussendoor: mandarijn
Tussendoor: Banaan
Avondeten: lasagne met spinazie, zalm, flinterdunne rode ui en flinterdunne champignons en flinterdunne courgette
stras nog een mandarijntje en dan is 't wel weer genoeg
Ik ga morgen tekenen!! Maar maar maar ik heb mijn bewijs van inschrijving dus niet maar die mocht ik ook later laten zien maar toch ben ik zenuwachtig!! Want ik ga geloof ik ook helemaal alleen!!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga je morgen kamer kijken?
Ik moet gewoon werken, een alledaagse dag. Alleen ga ik eens stoppen met troep in mijn lichaam stoppen. Alleen vandaag neem ik nog afscheid van eten, net als Greys afscheid neemt van roken
Nee, en zeker niet als je de rest van de week al zo streng eet. Een beetje uit je ritme gaan af en toe is juist optimaal voor je stofwisseling. Houd het lekker scherp.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef Sugar het volgende:
SHE, is mijn friet, tuinerwtjes- en varkensfiletverhaal heel erg?
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een flinterdun mandarijntje?![]()
hihihihi
Oehh, maar het is wel spannend!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga morgen tekenen!! Maar maar maar ik heb mijn bewijs van inschrijving dus niet maar die mocht ik ook later laten zien maar toch ben ik zenuwachtig!! Want ik ga geloof ik ook helemaal alleen!!
Ik vond het zo schattig staan in je lasagne omschrijvingquote:
Ja dat kan ook wel, maar hij moet hier ergens zijn dus ik loop al dagen te zoeken en ondertussen een beetje in te pakken.. M'n kamer is nog nooit zo netjes en schoon geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oehh, maar het is wel spannend!Je zelfstandige leven begint nu PFertje
![]()
Bewijs van inschrijving kan je nog wel regelen op schule deze week, of niet?
Je kunt niet zomaar hetzelfde eten.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
SHE, als het schema voor BP klaar is mag ik hem dan ook?
Die krijg je toch altijd aan het begin van het studiejaar als je je collegeld hebt betaald?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oehh, maar het is wel spannend!Je zelfstandige leven begint nu PFertje
![]()
Bewijs van inschrijving kan je nog wel regelen op schule deze week, of niet?
Oh er is niks speciaals met mij hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Eh wat is er morgen met Goodbye? Ik lees terug, maar ik zie niks?
En nu niet zeggen dat ik naast doof zeker ook nog blind ben.
Over 20 mins Boer zoekt vrouw. Hoop dat er nog eens een seizoen met een lesbische boerin komt![]()
.
Klopt helemaalquote:
Nou ik dacht als ik mijn eigen centjes ga uitgeven en alleen eet en soms met mr PF dat ik dan maar het beste goed & gezond kan eten.. En ja dan hou ik mij er aan, maar de enige valkuil is dat als je een schema met vlees maakt dat ik wel een paar keer per week samen eet met die vega dus dat het daar mis op gaat lopen.. Ik ga je PMen!!!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar hetzelfde eten.
Als je een schema wilt dan Pm je maar en zet je erin wat je nodig hebt; hoe strikt vega je wil eten, hoe vaak je kan eten en wat je wel/niet lust. Bovendien ging jij veel sporten toch? Daar moet ook rekening mee gehouden worden.
En voorwaarde is dan dat je je er ook aan houd, want anders word ik boos en zeg ik lelijke dingen tegen je. Over je benen
Doosquote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef Totziens het volgende:
[..]
Die krijg je toch altijd aan het begin van het studiejaar als je je collegeld hebt betaald?
Oh, en t viel mee die 4 uur op het station hangen 's nachts.
Bij IKEA, kinderkeukengerei, een springvormpje van 10cm doorsnee!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n minitaartvormpje. Dan kan ik een keer in de zoveel tijd tenminste een appeltaart(tje) maken zonder dat ik me meteen verplicht voel dat ding helemaal op te eten.
Het is ook lastig om te switchen van streng eten doordeweeks, naar een dagje dat je eens wat losser doet.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef Sugar het volgende:
Ja, was wel lekker, dankjewel voor je antwoord.
Ik zit gewoon even rot in mijn vel (daardoor) en dat maakt het zonde en kut en dan begin ik te vragen om geruststelling, denk ik. Sorry en bedankt.
Volgensmij heb ik daar ook een handje vanquote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is ook lastig om te switchen van streng eten doordeweeks, naar een dagje dat je eens wat losser doet.
Ik heb dat ook hoor; die neiging om me dan vreselijk schuldig en teleurgesteld te voelen terwijl ik dondersgoed weet dat 1 dag in de week juist relaxter eten veel voor mijn verbranding doet.
Maar toch kan ik er dan mee zitten
Het is gewoon je natuurlijke drang naar controle over je voeding en daar is in principe niets mis mee, want het zorgt ervoor dat je je niet teveel laat gaan.
Wel is het belangrijk dat je je realiseert dat het stom is je druk te maken om een paar frietjes als je de hele week braaf bent geweest.
Probeer het anders eens een vast patroon te maken; van ma tot zaterdag braaf , sober en streng en dan zondag iets kiezen wat je ziet als zondigen.
Je zult dat gevoel nog wel ff houden, maar naarmate je het vaker doet, ga je wennen aan het idee en er ook meer plezier van hebben.
Het is dan voorspelbaar en controleerbaar. En controle vind tante Sug toch wel zoooo lekker
Jups, geslapen van 11 tot 5 en de ouderssssssss vonden het nodig om langs te komen zometeen (ze gaan me echt missenquote:
Volgens mij kent 8 op de 10 vrouwen die valkuil en de 1 gaat er wat dramatischer mee om dan de ander.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik daar ook een handje van![]()
Alleen, een dagje losser doen werkt nooit zo goed bij mij. Dan denk ik gelijk dat het 'verpest' is en dat ik dan toch ook wel *insert koekjes/snoep/pizza/patat* kan eten.
Om me vervolgens nóg kutter te voelen
het pastadeeg was misluktquote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef SHE het volgende:
Waarmee had je de lasagne uiteindelijk gemaakt Mo?
Ik ben de dramaqueen onder eters danquote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij kent 8 op de 10 vrouwen die valkuil en de 1 gaat er wat dramatischer mee om dan de ander.
Het creeeren van voorspelbaarheid is daarom erg belangrijk; dat geeft je controle over een situatie waarin je de controle verliest.
Min of meer, bewust de controle verliezen![]()
Je moet dan alleen erg consequent zijn en herhalen, herhalen, herhalen.
Hahahaha, arme jij. Had je niet gewoon kunnen zeggen dat je moe bent?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Totziens het volgende:
[..]
Jups, geslapen van 11 tot 5 en de ouderssssssss vonden het nodig om langs te komen zometeen (ze gaan me echt missen) dus ik kan nog niet op bed terwijl ik zo moeeeeeeeeeeeeeee ben.
Echtquote:Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bechamel is hemels, ik zou zo een hele pan leeg kunnen likken![]()
Het is ook 1 van de dingen die in mijn keuken nogal eens verkeerd gaanquote:Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het pastadeeg was mislukt![]()
maar gelukkig had ik nog een pakje gedroogde staan voor nood
dus heb ik:
teentje knof fijngesneden en met dunne reepjes rode ui even licht glazig gebakken in een drup olijfolie.
Hierbij de dunne champignonnetjes gegooid en dit even mee laten bakken.
Zak Spinazie en wat peper erbij gekieperd en de deksel eropna slinken nog even wat extra fijn gesneden.
Daarna laagjes gemaakt: spinaziemeuk, bechamel, zalm, dunne plakjes courgette, lasagneblad
bechamel is hemels, ik zou zo een hele pan leeg kunnen likken![]()
Ja! Je verslaving wordt minder, wat alleen maar goed isquote:Op zondag 18 januari 2009 20:20 schreef conleche het volgende:
Weet je wat ook vreemd is?? Ik was altijd een enorme zoetekauw en dat is weg!! Ik heb 's avonds nog weleens trek, maar altijd in hartig!! Terwijl ik vroegah echt hele pakken koekjes wegwerkte!!
Dat heb ik ook!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:20 schreef conleche het volgende:
Weet je wat ook vreemd is?? Ik was altijd een enorme zoetekauw en dat is weg!! Ik heb 's avonds nog weleens trek, maar altijd in hartig!! Terwijl ik vroegah echt hele pakken koekjes wegwerkte!!
Ga je low carben??quote:Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is ook 1 van de dingen die in mijn keuken nogal eens verkeerd gaan
Ik geloof dat je voor pasta ook veel geduld en zen nodig hebt en dat heb ik niet altijd.
Bechamel vind ik ook heerlijk, maar ik probeer het wel een beetje mager te maken, dan valt de schade mee.
Ik ga vanavond ook lekker een bak pasta wegwerken; morgen breekt de carbloze periode weer aan en pasta is altijd het enige wat ik echt mis
bechamel is mijn cake-beslag vervangerquote:Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Echt?? Ik vind het alleen lekker als er kaas overheen is gestrooid en dat dan hard is geworden in de oven
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
PF, mag ik ook een pm?.
Co, ik heb ook 70D, en het is inderdaad veel minder impressive dan het klinkt.. Maar dat hoeft de rest niet te weten toch?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ook! Gewoon met rode saus, of met verse champs en ham, of met alleen champs, of met spinazie, of met vis, of of of... Canneloni is ook heerlijk! En tortellini ook.quote:
ja, na één bordje heb ik wel genoeg, maar kan er wel echt van genieten..quote:
Dat is een bekend verschijnsel van het langdurig volgen van een koolhydraatbeperkend dieet.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:20 schreef conleche het volgende:
Iets van 30 ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en mandarijntjes..
weet iemand hoeveel Kcal daar in zit?
ga zo aan de 5e denk ik
Pas op met die dingen he; barsten van de suikersquote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en mandarijntjes..
ga zo aan de 5e denk ik
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee.Oh, wat gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb vanmiddag honderden pm's vol zitten gooien, die er nu ook inderdaad niet meer bij staan... Even kijken wat ik verkeerd heb gedaan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
ohw.. dan neem ik wel een banaan?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Pas op met die dingen he; barsten van de suikers![]()
Ik raak ze niet aan, want ik vreet zo een heel netje leeg
Ik zie 16 en ik zie 25 staanquote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en mandarijntjes..
ga zo aan de 5e denk ik
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
PF, mag ik ook een pm?.
Co, ik heb ook 70D, en het is inderdaad veel minder impressive dan het klinkt.. Maar dat hoeft de rest niet te weten toch?
.
Appels en peren, zijn dat handige tussendoortjes om elke dag te eten (één van de twee)? Of zitten daar ook teveel suikers in?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Pas op met die dingen he; barsten van de suikers![]()
Ik raak ze niet aan, want ik vreet zo een heel netje leeg
grote en kleine mandarino'squote:Op zondag 18 januari 2009 20:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zie 16 en ik zie 25 staan
ik zal wel even in m'n voedingcentrum tabel kijken!
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ohw.. dan neem ik wel een banaan?
Je moet ook je verwijderde berichten map leegmakenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, wat gek.. Ik heb vanmiddag honderden pm's vol zitten gooien, die er nu ook inderdaad niet meer bij staan... Even kijken wat ik verkeerd heb gedaan.
Of die combinatie!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
mandarijntjes zijn echt zo goddelijk
maarja, dat vind ik van chocolade ook
Mandarijn, 55gr, 25 kcal, 5 gram koolhydratenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zie 16 en ik zie 25 staan
ik zal wel even in m'n voedingcentrum tabel kijken!
Nee dat is dus het frappante, want ik eet nu best veel carbs!! Weer brood en crackers en 1 op de 2 keer ook bij het avondeten en ook weer volop fruit! Alleen geen koek en snoep en witbrood en dat soort shit. Ben benieuwd of die zoete trek nog terugkomt! Ik hoop het niet, want het maakt het leven wel eenvoudiger!!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een bekend verschijnsel van het langdurig volgen van een koolhydraatbeperkend dieet.
Omgekeerd werkt het ook zo; langdurig hoog in je carbs zitten maakt dat je sneller gaat vragen om suikers. Meer trek krijgt in fruit, etc.
Optie 1 is dan de meest favorabele
Aangezien je nu weer langzaamaan carbs eet, merk je iets van een piekende bloedsuiker als je carbs gegeten hebt? Ben je nog gevoelig voor je drang naar kh's? Of kan je het nu beter bij de gematigde porties houden?
ik houd het bij de mandarijnquote:Op zondag 18 januari 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Mandarijn, 55gr, 25 kcal, 5 gram koolhydraten
Banaan, 100 gr, 90 kcal, 20 gram koolhydraten
Yep; niet Atkins, maar een max van 20gr carbs per dag en dan alleen complexe kh's,quote:
Viespeukquote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ohhhh, weet je wat écht lekker is? Wokkels en M&M's, tegelijk in je mond stoppen!.
Ik ben queen van de vunzige foto's, dus kom maar op.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Je weet dat je om een vunzige foto vraagt eh!
Tegelijk???!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ohhhh, weet je wat écht lekker is? Wokkels en M&M's, tegelijk in je mond stoppen!.
euh...quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
appels en peren zijn helemaal snelle suiker leveranciers. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van fruit en dat is eigenlijk niemand, want zelfs het debiele voedingscentrum kent de max van 2 stuks toe.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Appels en peren, zijn dat handige tussendoortjes om elke dag te eten (één van de twee)? Of zitten daar ook teveel suikers in?
Atkins is alleen de 1e 2 weken zo streng van ten hoogste 20 gram. Je zit er ook zo aan, die 20 gram!! Maar goed het werkt als een tiet natuurlijk en na een week of zo, had ik juist altijd veel energie. Alleen de zin in eten verlies je op den duur. En dat is op lange termijn jammer, maar op korte termijn perfect, natuurlijk!!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep; niet Atkins, maar een max van 20gr carbs per dag en dan alleen complexe kh's,
Mijn buik trekt die kh's niet..ik zwel op als een balonnetje.
Wel jammer , want ik voel me mentaal altijd zoveel beter bij kh's. Superveel energie en gewoon stress bestendiger en ..ik weet niet, meer on top of things?
Ik ga wel om en om doen..4 maanden op ( no carbs ) en 1 maand af ( wel/gematigd ) . Misschien kan ik het probleem zo een beetje omzeilen.
O ja dat is waar, jij hebt je tepel hier gewoon gepost!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben queen van de vunzige foto's, dus kom maar op..
Nou nee, want toen had ik nog 70B. M'n borsten zijn vrij laat pas gaan groeien.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:35 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja dat is waar, jij hebt je tepel hier gewoon gepost!
Plus dan weten we allemaal sowieso al hoe 70D er uitziet!!
Ik vind het gewoon de ideale tussendoortje die ik handig mee kan nemen naar mijn werk. De enige ander tussendoortjes die mij handig lijken bevatten volgensmij ook teveel suikers:quote:Op zondag 18 januari 2009 20:35 schreef SHE het volgende:
[..]
appels en peren zijn helemaal snelle suiker leveranciers. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van fruit en dat is eigenlijk niemand, want zelfs het debiele voedingscentrum kent de max van 2 stuks toe.
Het is ook nergens voor nodig, want in groenten zit meer vit C dan in fruit.
En vezels haal je uit goede granen en groenten.
Het is dus niet perse nodig, maar als je het onmisbaar vind, doen...alleen dan wel op je suikerinname de rest van de dag letten.
exotische vruchten zijn echt de aller, aller, allerergste. Fruit uit eigen land is altijd het beste.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ohw.. dan neem ik wel een banaan?
Ik heb ook 70B (nou ja ik pas net zo lang totdat ik een BH heb die klein valt en waar 70B instaat..)quote:Op zondag 18 januari 2009 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou nee, want toen had ik nog 70B. M'n borsten zijn vrij laat pas gaan groeien..
Ja precies, dat heb ik dus ook!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
maar fruit is zo'n fijn tussendoortje:
makkelijk mee te nemen, je hoeft 't niet te 'smeren' ofzo?
wat is er nog meer makkelijk meeneembaar voor tijdens colleges enzo?maar minder suikerbommig?
Zijn duur buiten het seizoen om!!quote:
Ik zou kiezen voor nog een boterham ( mits volkoren )quote:Op zondag 18 januari 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon de ideale tussendoortje die ik handig mee kan nemen naar mijn werk. De enige ander tussendoortjes die mij handig lijken bevatten volgensmij ook teveel suikers:
* vitalinea (wil ik ook niet elke dag eten, want duur)
* ontbijtkoek
* fruit
* nog een boterham ofzo
Ja zonde is dat he!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zijn duur buiten het seizoen om!!
Maar wel goddelijk
* Oké, dat is te doen. Maar bijvoorbeeld wel meer calorieen dan een appel ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 20:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor nog een boterham ( mits volkoren )
Klein volkoren/boekweit pannekoekje niets voor je?
Magere yoghurt met een lepeltje suikervrije jam? ( goedkoper dan vitalinea en en komt op hetzelfde neer )
Soepje?
Optimel?
Ik ben opeens allergisch voor ananas.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef conleche het volgende:
frambozen zijn ook goed en ze bevatten mindr suikers dan het meeste andere fruit.
Ik ben echt dol op ananas. Kan ik iedere dag wel een bakje van op
Dat heb ik ook!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben opeens allergisch voor ananas.Ik krijg een branderig gevoel op mijn tong en als ik echt te veel eet worden dat blaartjes... Had ik eerst nooit! Met kiwi's heb ik het ook (maar gelukkig niet met gele kiwi's, en die zijn nog lekkerder ook).
Dat ontbijtkoek gezond is is volgensmij ook een fabeltje.. Ik hou het er nog wel in, maar dan als een soort traktatie denk ik. Sowieso volkoren!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
is er iets van een koek/cracker/ontbijtkoekding wat te kopen is en mee te nemen wat niet schadelijk is?
Brood eet ik er liever max twee van per dag en mn knackebrodjes zijn zo lastig mee te nemen enzo...
dus tsjah.. als ik dan 2 mandarijnen tussendoor eet, wil ik nog wel iets extra's, vooral als ik ook nog ga sporten enzo..
Ik had op de uni altijd een tupperware bakje met gesneden rauwkost en gegrilde kip bij me. Koude pannekoekjes nam ik ook weleens mee, een paar crackers of een bakje gekookte mosselen ( die ruik je echt niet ) , wat blokjes magere kaas ( niet elke dag ), of mini babybell light ( ook niet elke dag )quote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
maar fruit is zo'n fijn tussendoortje:
makkelijk mee te nemen, je hoeft 't niet te 'smeren' ofzo?
wat is er nog meer makkelijk meeneembaar voor tijdens colleges enzo?maar minder suikerbommig?
Iehh, dat lijkt me eng. Nu zie ik jou helemaal voor me op de operatietafel. McDreamy met die rare bril op endezoquote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!
Maar dat heb ik pas sinds ik in 2006 niet zo goed reageerde op de beademing tijdens mijn operatie.
Onder het mes geweest de laatste tijd?
Haha ik lig wel iets anders! De patienten van McDreamy liggen altijd op hun rug, ik moet altijd op een zij (welke zij was afhankelijk van welke tumor ze onder handen namenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iehh, dat lijkt me eng. Nu zie ik jou helemaal voor me op de operatietafel. McDreamy met die rare bril op endezo
oh, dat weet ik wel, dat 't niet gezond is, maar ik ben van 't gemakquote:Op zondag 18 januari 2009 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat ontbijtkoek gezond is is volgensmij ook een fabeltje.. Ik hou het er nog wel in, maar dan als een soort traktatie denk ik. Sowieso volkoren!
Hmm, nee, niet dat ik weet. Misschien ben ik ontvoerd door aliens!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!
Maar dat heb ik pas sinds ik in 2006 niet zo goed reageerde op de beademing tijdens mijn operatie.
Onder het mes geweest de laatste tijd?
Van Atkins mag je geloof ik maar 10 grquote:Op zondag 18 januari 2009 20:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Atkins is alleen de 1e 2 weken zo streng van ten hoogste 20 gram. Je zit er ook zo aan, die 20 gram!! Maar goed het werkt als een tiet natuurlijk en na een week of zo, had ik juist altijd veel energie. Alleen de zin in eten verlies je op den duur. En dat is op lange termijn jammer, maar op korte termijn perfect, natuurlijk!!
Mijn fantasie valt nog wel iets aan te passen hoor. Nu lig je op je zijquote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ik lig wel iets anders! De patienten van McDreamy liggen altijd op hun rug, ik moet altijd op een zij (welke zij was afhankelijk van welke tumor ze onder handen namen)
Klinkt wel lekker in ieder geval. Pannenkoekjesquote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, dat weet ik wel, dat 't niet gezond is, maar ik ben van 't gemak
maar als ik bijvoorbeeld op maandag een paar van die pannekoekjes kan bakken en daarmee tot woensdag of donderdag kan doen, dan is dat wel te doen, denk ik
Oh het is niet zozeer een allergie, het is meer dat mijn tong veel gevoeliger is geworden door die stomme tube down my throat. Toen ik in het ziekenhuis lag destijds (in Tilburg, om maar even een nutteloos detail te geven) was eten ook echt een ramp. Ik deed een uur over 2 boterhammen, en die moest ik echt wegeten met 4 bakjes vla erbij. Mijn tong was ook helemaal wit alsof ie aan het vervellen was.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hmm, nee, niet dat ik weet. Misschien ben ik ontvoerd door aliens!![]()
Maar ik heb wel eens gehoord dat allergieën altijd spontaan kunnen ontstaan, dus daar houd ik het dan maar op. En af en toe eet ik nog wel een stukje hoor! Wel raar dat je ook door een operatie opeens allergisch kan wordenHet menselijk lichaam is maar een vreemd iets!
Ontbijt koek is gewoon koek.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat ontbijtkoek gezond is is volgensmij ook een fabeltje.. Ik hou het er nog wel in, maar dan als een soort traktatie denk ik. Sowieso volkoren!
Op mijn zij met mijn hoofd in een klem! En die kleim zit op 3 plaatsen in je hoofd vastgeschroefd. Mijn oor ligt wat naar voren geklaptquote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn fantasie valt nog wel iets aan te passen hoor. Nu lig je op je zij![]()
When in GA, zou McDreamy je opereren dan? Ja toch?
Heb je niet eens McArmy als dokter, bummer!
Pruim, 40 gram, 15 kcal, 1 g koolhydratenquote:
Thanks voor the picture Muisquote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op mijn zij met mijn hoofd in een klem! En die kleim zit op 3 plaatsen in je hoofd vastgeschroefd. Mijn oor ligt wat naar voren geklapten achter mijn oor maken ze een luikje.
Graag gedaan mop!quote:
Ja haha lekker accessible!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef P.F het volgende:
Zo een operatie hemd is wel sexy by the way
* noteert: suikervrije jamquote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef SHE het volgende:
Sidenote: de ahornsiroop en fruit dus weglaten!
Dun insmeren met suikervrije jam kan; maar je kunt ze ook prima zo eten.
Pruimquote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Pruim, 40 gram, 15 kcal, 1 g koolhydraten
Kersen, 1 schaaltje, 160 gram, 85 kcal, 21 g koolhydraten
Wel elk seizoen een nieuwe collectie toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Graag gedaan mop!![]()
Ik heb ook nog zo'n prachtig operatiehemd aan, met 3 dekens erover (OK's zijn koud!), een catheter, een drain en een dik infuus in mijn hand.
In Engeland had ik een witte met gele polkadots!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel elk seizoen een nieuwe collectie toch?Ook in de OK kan je er fashionable uitzien
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Engeland had ik een witte met gele polkadots!
In Nederland een blauwe.
Ik heb nog ergens een foto van mezelf in Engeland, uitgedost in operatiehemd en met mijn anti-embolismesokken (ook erg sexy overigens) al aan. Terwijl ik een zen-houding aanneem en scheel kijkquote:
Je snapt dat je me nu erg nieuwsgierig maakt he?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van mezelf in Engeland, uitgedost in operatiehemd en met mijn anti-embolismesokken (ook erg sexy overigens) al aan. Terwijl ik een zen-houding aanneem en scheel kijk
Ik had ook een blauwe, best een mooie kleur blauw!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Engeland had ik een witte met gele polkadots!
In Nederland een blauwe.
Ah, oke, ik snap 'm. Beademing lijkt me sowieso naarquote:Op zondag 18 januari 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh het is niet zozeer een allergie, het is meer dat mijn tong veel gevoeliger is geworden door die stomme tube down my throat. Toen ik in het ziekenhuis lag destijds (in Tilburg, om maar even een nutteloos detail te geven) was eten ook echt een ramp. Ik deed een uur over 2 boterhammen, en die moest ik echt wegeten met 4 bakjes vla erbij. Mijn tong was ook helemaal wit alsof ie aan het vervellen was.
Ik denk dat ik mijn brein ook echt moet foppen, ik ben een zoetekauw eersteklas!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:58 schreef SHE het volgende:
Oh en voor iemand denkt dat ik inconsequent ben:
de reden dat ik aanraad suikervrije jam dun te smeren is de volgende; suikervrije jam is natuurlijk ook gewoon fruit, maar zeer geconcentreerd en een heel dun laagje geeft al een ontzettende zoetsmaak aan je pannekoekje.
Alleen is dat nog geen 5 gr ( zelfs iets minder ) en dus totaal niet noemenswaardig.
Eigenlijk een dikke cheat op je brein; en een goede manier om zoet cravings onder controle te houden.
Je krijgt in verhouding namelijk geen jota binnen.
Ik zal hem morgen voor je zoekenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je snapt dat je me nu erg nieuwsgierig maakt he?
Ik vind boekweitpannekoekjes lekkerder zelfs. Veel minder machtig en 'deeg'-erig.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
Smaken die pannenkoekjes trouwens anders dan 'gewone' meergranenpannenkoeken?
Nu je het zegt klinkt het ook wel logisch! Als ik pannekoeken eet en ik doe er meer dan een klein beetje jam op, is het meteen veel te zoet. Terwijl je met suiker veel meer nodig hebt om hetzelfde effect te bereiken.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:58 schreef SHE het volgende:
Oh en voor iemand denkt dat ik inconsequent ben:
de reden dat ik aanraad suikervrije jam dun te smeren is de volgende; suikervrije jam is natuurlijk ook gewoon fruit, maar zeer geconcentreerd en een heel dun laagje geeft al een ontzettende zoetsmaak aan je pannekoekje.
Alleen is dat nog geen 5 gr ( zelfs iets minder ) en dus totaal niet noemenswaardig.
Eigenlijk een dikke cheat op je brein; en een goede manier om zoet cravings onder controle te houden.
Je krijgt in verhouding namelijk geen jota binnen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had ook een blauwe, best een mooie kleur blauw!
See I reckon you're about an 8 or a 9,
Maybe even 9 and a half in four beers time.
That blue top shop top you've got on IS nice,
Bit too much fake tan though - but yeah you score high.
The Streetsquote:
dank!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
300ml soja of rijstmelk ( ongeveer, kijk even hoe dik je'm wil maken )
1 scheutje limoensap/citroensap ( theelepel )
1 theelepel zonnebloemolie
150 gram boekweitmeel
1 theelepel bakpoeder
150 gram rijstmeel ( als je het helemaal glutenvrij wilt ) of gewoon volkorenmeel als je daar geen last van hebt
snuf zout ( half theelepeltje )
garneren met: Ahorn siroop! en fruit
alle natte dingen mengen, dan alle droge dingen mengen. Pan op vuur, olie erin, met pollepel klein pannekoekje maken.
Maak het beslag zo dik als je wilt, meer meel als je dikker wilt. Wil je dunner, dan meer rijstmelk toevoegen. ( flensjes bijv )
Eventueel kun je er plakjes banaan op leggen en meebakken, of ananas.
Als ze gaar zijn,op bordje leggen en er ahorn siroop over gieten.
Ohhh nou je het zegt!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef P.F het volgende:
[..]
The Streets
But theres just one little thing thats really really,
Really really annoying me about you you see,
Yeah yeah like i said you are really fit
But my gosh don't you just know it
http://www.sing365.com/mu(...)977248256E7000251676
Ja!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
als ik zo naar de kroeg ga, kan ik dan beter rode wijn (of droge witte) drinken dan bier?
Neenee, volledige narcose!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Phaidra het volgende:
En muis, je mocht toch wel onder volledige narcose he, tijdens de operatie!? Of moet je bij kennis zijn en wordt je verdoofd? Dat lijkt me echt de hel!
Misschien kan je het vinden op www.watchtvsitcoms.com?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef Chicolate het volgende:
Weet iemand waar ik de House van afgelopen donderdag kan kijken? Tijdens het laatste reclameblok kwamen de mensen waar ik oppastte thuis, en nu mis ik het laatste deel. Aflevering: allemaal mensen dood die een orgaan van dezelfde donor hadden gekregen, "a cancer, that's no cancer, but acts like it".
Nee, kipfilet broodbeleg. Heb je ook in kalkoen variant. Bij de reguliere supermarkt nogal prijzig, maar die van Lidl is lekker en goedkoop.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
naais
ook maar 's doen![]()
en ik ben wel van de kip de laatste tijd...gewoon gegrilde kip? Of gerookt?
Neem een wodka! En 2 cola light!!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
als ik zo naar de kroeg ga, kan ik dan beter rode wijn (of droge witte) drinken dan bier?
Okee dan, gelukkig maar! Narcose is teh bom! (alleen het wakker worden is minder)quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neenee, volledige narcose!
Zoveel troep in je lichaam dat je 3 weken lang niet fatsoenlijk een Sudoku kan maken en tientallen puistjes op je armen krijgt.
Good times!
WOW ik vond de mijne van 2 uur al lang!!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Om even aan te geven: mijn operaties duren rond de 6, 7 uur. Die in Engeland 8.5!
beiden.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
en dan liever rood of wit?ik wil 't niet te gek maken namelijk, áls ik ga..
Wakker worden, praat me er niet vanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Okee dan, gelukkig maar! Narcose is teh bom! (alleen het wakker worden is minder)
Ik ben 2 keer onder narcose geweest en de tweede keer was pijnlijk omdat ze naast m'n ader geprikt had (denk ik). Nog 3 maanden een hele pijnlijke blauwe hand gehadquote:Op zondag 18 januari 2009 21:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Okee dan, gelukkig maar! Narcose is teh bom! (alleen het wakker worden is minder)
Baas boven baas TJquote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
WOW ik vond de mijne van 2 uur al lang!!
laat die laatste hier nou net niet in de buurt zitten, maargoed, Aldi zal 't misschien ook hebbenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, kipfilet broodbeleg. Heb je ook in kalkoen variant. Bij de reguliere supermarkt nogal prijzig, maar die van Lidl is lekker en goedkoop.
Ik heb één operatie gehad. Mijn amandelen eruitquote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Om even aan te geven: mijn operaties duren rond de 6, 7 uur. Die in Engeland 8.5!
Waarom Engeland? Woonde je daar op dat moment toevallig of huist daar een specialist op dat gebied? Wel lange operaties ja! Mag ook wel als ze in je hoofd bezig zijn; liever een uurtje meer dan dat ze moeten gaan haasten ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Hahaha.. Ik had van die slangetjes overal die begon ik er als een gek af te rukken (maar die keer was ik ook niet doodziek) omdat ik mezelf erin vast had gedraaidquote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wakker worden, praat me er niet vanIk kan het me niet meer herinneren, maar ik word schijbaar ongelooflijk agressief van die narcose. Als ik op de uitslaapkamer wakker werd was ik zó boos, en wilde ik met mijn hoofd tegen de hekken om het bed aan bonken enzo. Alleen mijn moeder kon me kalm krijgen
Ik heb hem gevonden, maar toen ik wilde kijken moest ik iets installeren en bleken er mallware oid bij te zitten en heb ik alles moeten verwijderen. Maar dankje, nu weet ik waar ik naar moet zoekenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien kan je het vinden op www.watchtvsitcoms.com?
Specialist inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waarom Engeland? Woonde je daar op dat moment toevallig of huist daar een specialist op dat gebied? Wel lange operaties ja! Mag ook wel als ze in je hoofd bezig zijn; liever een uurtje meer dan dat ze moeten gaan haasten ofzo
WOW, klinkt eng!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wakker worden, praat me er niet vanIk kan het me niet meer herinneren, maar ik word schijbaar ongelooflijk agressief van die narcose. Als ik op de uitslaapkamer wakker werd was ik zó boos, en wilde ik met mijn hoofd tegen de hekken om het bed aan bonken enzo. Alleen mijn moeder kon me kalm krijgen
Alcohol is geen suiker, maar de drankjes waar ze het in stoppen/in zit, zit vaak veel suikerquote:Op zondag 18 januari 2009 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
laat die laatste hier nou net niet in de buurt zitten, maargoed, Aldi zal 't misschien ook hebben
hoe kan het trouwens dat wodka wel goed is? Alcohol is toch een grote suikerbom en wodka is nog net geen pure alcohol![]()
Ik hoef nooit iets te installeren?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden, maar toen ik wilde kijken moest ik iets installeren en bleken er mallware oid bij te zitten en heb ik alles moeten verwijderen. Maar dankje, nu weet ik waar ik naar moet zoeken.
Ja mijn ouders schrokken ook behoorlijk geloof ik. Dat geeft toch wel weer aan wat voor gif het is dat ze eigenlijk in je stoppen. Maar ja liever dat dan "heel geconcentreerd naar de kaars blijven kijken"quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Specialist inderdaadtoen ik geimplanteerd werd, werd die techniek nog niet in Nederland toegepast. Ik ben dan ook officieel de eerste Nederlander met een hersenstamimplantaat
Haha true! Dat klinkt ook wel gaafquote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat kan je iig op je CV zetten! *I was the first Dutch cyborg!*
Dat kan ik me voorstellen! Ik ben wel vaak geopereerd, maar steeds redelijk kort (lui oog op m'n 2e, 6x buisjes in m'n oren, 1x alle 4 (!) de verstandskiezen er in 1x uit). Gelukkig nooit echt last van de narcose gehad, alleen 1x heel misselijk omdat ik voor de operatie nogal overstuur was.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja mijn ouders schrokken ook behoorlijk geloof ik. Dat geeft toch wel weer aan wat voor gif het is dat ze eigenlijk in je stoppen. Maar ja liever dat dan "heel geconcentreerd naar de kaars blijven kijken"
Smakelijk alvast!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef conleche het volgende:
Yay!! Net Thais besteld en the mister is onderweg hierheen. Geen fiets voor mij!!
Wat ga je eten?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef conleche het volgende:
Yay!! Net Thais besteld en the mister is onderweg hierheen. Geen fiets voor mij!!
Ben blij dat je er niet bij hoort zou ik zeggen!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoor er echt niet bij, ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, laat staan geopereerd. Dichtstbij komt een opmerking van de KNO-arts, dat mijn amandelen eruit zouden moeten als ze bleven ontsteken. Wat ze tegenwoordig bijna nooit meer doen.
Ik chant met je mee: Hummmm.... weg... oogontsteking... ga weg..!!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
Oh en godverdegodver, mijn linkeroog doet vervelendopzwellen en jeuken enzo. Gaat heen, oogontsteking!
Als kind was ik er echt boos omquote:Op zondag 18 januari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben blij dat je er niet bij hoort zou ik zeggen!
Neequote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik chant met je mee: Hummmm.... weg... oogontsteking... ga weg..!!
.
.
.
.
Helpt het al?
Nee, zonder mascarpone. Het recept komt van Jamie Oliver, met knolselderij, ui, bouillon, parmezaan en boter.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
mascarpooooooooooooooooooooooonebom
Waarom doet ie dat? Hecht ie niet veel waarde aan zijn ballen die jij eraf gaat rukken in blinde woede?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef P.F het volgende:
Ieuw mijn vriendje gaat met een meisje eten
en ze is stom
en hij vond haar leuk
of andersom
en ze is stom
zei ik dat al
Jaweetikveelquote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom doet ie dat? Hecht ie niet veel waarde aan zijn ballen die jij eraf gaat rukken in blinde woede?
En ze is idd héél stom!
Met lelijk haar. En een dikke kont!
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef P.F het volgende:
Ieuw mijn vriendje gaat met een meisje eten heeft met een meisje gegeten
en ze is stom
en hij vond haar leuk
of andersom
en ze is stom
zei ik dat al
en nu baal ik dat ik niet met hem ben gaan studeren omdat hij blijkbaar met haar is gaan studeren.
stom kind.
Vereniging?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Jaweetikveel?! Ze is van zijn vereniging of zo!
Shit, dan hou ik verder mijn mond maar! En doe snel een goede daad om van je slechte karma af te komen!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neehet zwol weer eens extra op zodat mijn oog half dichtkneep.
Zie je, dit komt ervan als je door rood oversteekt bij het ziekenhuis!
quote:
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 18 januari 2009 21:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Shit, dan hou ik verder mijn mond maar! En doe snel een goede daad om van je slechte karma af te komen!
(Hoewel je best door rood kan lopen daar, als we het nog steeds over de vu hebben, that is)
studenten vereniging! Ik voel dan altijd al het bloed uit m'n gezicht trekken en m'n maag naar doenquote:
Ik was vroeger eens heel teleurgesteld omdat mijn vinger alleen gekneusd was en niet gebroken.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als kind was ik er echt boos om. Ik wilde ook eens een arm breken, of hele dag waterijsjes eten omdat je net je amandelen kwijt bent. Nu ben ik er wel blij mee ja
. Helaas ben ik wel heel erg goed in kneuzen en allerlei chronische ontstekingen
. Dus de dokter ziet mij vaak genoeg, en de apotheek ook.
Ik ook!!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was vroeger eens heel teleurgesteld omdat mijn vinger alleen gekneusd was en niet gebroken.
Daar loop ik ook wel eens door rood (behalve als ik met mijn moeder ben, die loopt niet snel genoeg). Eigenlijk wel bij alle stoplichten rond de vu. Na een tijdje weet je gewoon precies wanneer je wel en niet over kan steken!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikdat zebrapad tussen het poligebouw en het 'daar liggen de zieke mensen' gedeelte
Ahhhquote:Op zondag 18 januari 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
[..]
studenten vereniging! Ik voel dan altijd al het bloed uit m'n gezicht trekken en m'n maag naar doenIk keek op z'n hyves of ie leuke liedjes had zag ik dat
Stom jaloers kind ben ik ook!!
Ja je moet gewoon oppassen voor de tramsquote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar loop ik ook wel eens door rood (behalve als ik met mijn moeder ben, die loopt niet snel genoeg). Eigenlijk wel bij alle stoplichten rond de vu. Na een tijdje weet je gewoon precies wanneer je wel en niet over kan steken!
Oh maar dat heb ik nog steedsquote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was vroeger eens heel teleurgesteld omdat mijn vinger alleen gekneusd was en niet gebroken.
Dat soort dingen zijn echt naar!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Als het helpt: ik ben ook jaloers hoor! Mijn vriend gaat in maart mee op zwemkamp als begeleider, en een meisje waar hij ooit, 5 jaar geleden ofzo, 3 weken 'verkering' mee heeft gehad gaat ook mee voor de zoveelste keer. En toch blijf ik het naar vinden en vind ik dat zij het recht niet heeft om in zijn levensruimte te zijn.
Ik heb echt superveel jongens vrienden waar ik mee uitga (nou ja gingquote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Als het helpt: ik ben ook jaloers hoor! Mijn vriend gaat in maart mee op zwemkamp als begeleider, en een meisje waar hij ooit, 5 jaar geleden ofzo, 3 weken 'verkering' mee heeft gehad gaat ook mee voor de zoveelste keer. En toch blijf ik het naar vinden en vind ik dat zij het recht niet heeft om in zijn levensruimte te zijn.
Ja he! Ik voel me daar altijd ongemakkelijk bijquote:
Vroeger waren er veel meer parkeerplaatsen en mochten patiënten ook in de garage. Maar opeens werd de garage alleen voor werknemers en moesten de patiënten maar ergens anders staan. En nu zijn ze weer aan het bouwen, waardoor er nog minder parkeerplaatsen zijn! Echt raar!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja je moet gewoon oppassen voor de trams![]()
Parkeren is wel een ramp hoor daar. En waarom mogen patienten niet onder de gebouwen parkeren?
Ja maar ik ben altijd heel aardig en tolerant en ik word altijd semi best friends met de meisjes die hij leuk vindt, ik ga ze toch zeker niet tegen me hebben, HA!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja he! Ik voel me daar altijd ongemakkelijk bijmaar ik wil ook weer niet de dominatrix zijn die haar vriend verbiedt om iets te doen.
Nou eigenlijk wil ik dat welmaar ja het is geven en nemen.
\\quote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vroeger waren er veel meer parkeerplaatsen en mochten patiënten ook in de garage. Maar opeens werd de garage alleen voor werknemers en moesten de patiënten maar ergens anders staan. En nu zijn ze weer aan het bouwen, waardoor er nog minder parkeerplaatsen zijn! Echt raar!
Toen mijn vader in het ziekenhuis lag, kwamen we er achter dat als je bij de automaat op de knop 'kaart verloren' drukte, dat je dan maar 25 cent hoefde te betalenZo hebben we echt in een paar maanden tijd heel veel geld uitgespaard. Helaas kwamen ze er na een tijdje achter (op de automaat stond namelijk dat je het maximale dagtarief moest betalen bij verlies van je kaartje) en werd de fout hersteld.
Helemaal mee eens! Zelf ga ik altijd met openbaar vervoer naar uni (ik woon ook redelijk dichtbij) maar voor patiënten vind ik het onacceptabel! En dan dat busje, dat 1x in de zoveel tijd (half uur ofzo) van en naar de parkeerplaats rijdt... jaja, echt service hoor! Tsssquote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
\\
Ja het is belachelijk! En dan staat er bij die parkeerplaats bij de snelweg een bord dat personeel zoveel mogelijk achteraan moet parkeren om de patienten te ontzien. Nou mooi niet dus! Ik was 2 weken geleden om 8 uur 's ochtends daar en toen stond het helemaal vol vooraan.
Aso's!
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
Mijn pink is ook gebroken geweest, terwijl ik dacht dattie gekneusd was. Nu is hij een cm. korter dan de andere en er zit ook een knilkje in; het bovenste kootje staat naar binnen.
WTF??quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als kind was ik er echt boos om. Ik wilde ook eens een arm breken, of hele dag waterijsjes eten omdat je net je amandelen kwijt bent. Nu ben ik er wel blij mee ja
. Helaas ben ik wel heel erg goed in kneuzen en allerlei chronische ontstekingen
. Dus de dokter ziet mij vaak genoeg, en de apotheek ook.
Kunnen wij ook samen in het circusquote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Dat heb ik ook! Dat is me nooit opgevallen dat ie ook korter is.
Ja echtquote:Op zondag 18 januari 2009 21:49 schreef SHE het volgende:
[..]
WTF??
![]()
Ik had wat dat betreft echt een fantastische jeugd; mijn keelamandelen zijn geknipt ( ging overigens ook nog mis, want ze knipten per ongeluk een ader door en dus was ik extra zielig ), mijn beiden ellebogen heb ik gebroken, net als mijn polsen, mijn sleutelbeen, mijn bekken, mijn enkel , mijn knokkels, mijn schouder en mijn neus!
( no kidding , ik was nogal een wild kind)
Ik heb meer snoep,ijsjes en fruitmandjes gehad dan menig kankerpatient.
Dat klinkt als een goede dag!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is genoeg geweest voor vandaag. Hard geleerd, gesport en goed gegeten. Nu lekker op de bank een film kijken en wachten totthuiskomt.
Slaap lekker alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |