abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2009 @ 19:53:31 #51
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65182986
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga bij de sundays solliciteren denk ik! Ik verdien nu iets van een tientje maar er is nooit werk wanneer ik kan.. ik moet dan 60 euro per week verdienen is 6 uurtjes werken.. Woah, dat is echt super makkelijk te doen!!!!!
Precies! Succes ermee . Moet lukken.

En nu ga ik weer even leren. Om ervoor te zorgen dat ik m'n diploma haal en over 'n paar jaartjes lekker heel veel centjes mag verdienen .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 19:54:56 #52
163650 Greys
pi_65183038
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha die TT, priceless .
Nu móet ze ook echt stoppen hè.
Ik heb me ook al, op aanraden van Kim, aangemeld in het Stoppen met roken topic.
Dacht je dat ik niet serieus was? Ik doe het echt!
Zometeen nog wel even snel Allen Carr uitlezen! Misschien dat het toch helpt!

Sugar, hoe was het zwemmen?

PF, ik heb het in de PM al gezegd, maar echt práchtig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 19:56:39 #53
163650 Greys
pi_65183113
Ohhhhh en die bananensoes!
Het enige gebakje dat ik ECHT heel erg lekker vind!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65183119
Waarom rook je vanavond eigenlijk nog ?
  zondag 18 januari 2009 @ 19:57:06 #55
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65183130
blegh, langzamerhand ben ikfamilie wel een beetje zat...en bezoek, en de buren, en vrienden van m'n ouders....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 19:58:24 #56
163650 Greys
pi_65183189
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef P.F het volgende:
Waarom rook je vanavond eigenlijk nog ?
Omdat dat mijn plan was en ik me daar dan gewoon aan hou.
Ik rook tot ik het boek uit heb (dat staat ook in het boek trouwens, dat dat het beste is) en ik wil er officieel 'afscheid' van nemen zeg maar, hoe stom dat dat ook moge klinken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 januari 2009 @ 19:58:36 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65183199
Greys, het was oké. Thank you.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65183209
Nee prima hoor! Maar ik dacht dan kun je net zo goed zo snel mogelijk stoppen
  Vis een optie? zondag 18 januari 2009 @ 19:59:13 #59
70532 loveli
N
pi_65183226
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 20:00:06 #60
163650 Greys
pi_65183271
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie je plaatje alleen als ik het quote
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65183278

Ik kijk met frisse moed uit naar morgen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65183311
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef Goodbye het volgende:

Ik kijk met frisse moed uit naar morgen
Ik ben zenuwachtig voor morgen !!
pi_65183382
oi

weer geen lapo gemacht

enneh, de lasagne was toch erg lekker zit wel goed vol nu, waarmee mijn lijstje komt op:

Brunch: 3 witte kleine afbakpistoletjes met slankie, filet americain, Maaslander 30+ en een zachtgekookt eitje
Tussendoor: mandarijn
Tussendoor: Banaan
Avondeten: lasagne met spinazie, zalm, flinterdunne rode ui en flinterdunne champignons en flinterdunne courgette

stras nog een mandarijntje en dan is 't wel weer genoeg
Ja doei.
pi_65183418
SHE, als het schema voor BP klaar is mag ik hem dan ook?
pi_65183440
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Ga je morgen kamer kijken?

Ik moet gewoon werken, een alledaagse dag. Alleen ga ik eens stoppen met troep in mijn lichaam stoppen. Alleen vandaag neem ik nog afscheid van eten, net als Greys afscheid neemt van roken
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 20:03:40 #66
163650 Greys
pi_65183447
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ook!

Maar tof voor je, wel leuke zenuwen toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? zondag 18 januari 2009 @ 20:03:57 #67
70532 loveli
N
pi_65183454
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie je plaatje alleen als ik het quote
Geen idee wat er fout gaat, plaatje is een wannabe spoiler
crap in = crap out
pi_65183469
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
oi

weer geen lapo gemacht

enneh, de lasagne was toch erg lekker zit wel goed vol nu, waarmee mijn lijstje komt op:

Brunch: 3 witte kleine afbakpistoletjes met slankie, filet americain, Maaslander 30+ en een zachtgekookt eitje
Tussendoor: mandarijn
Tussendoor: Banaan
Avondeten: lasagne met spinazie, zalm, flinterdunne rode ui en flinterdunne champignons en flinterdunne courgette

stras nog een mandarijntje en dan is 't wel weer genoeg
Een flinterdun mandarijntje?

hihihihi
pi_65183491
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ga je morgen kamer kijken?

Ik moet gewoon werken, een alledaagse dag. Alleen ga ik eens stoppen met troep in mijn lichaam stoppen. Alleen vandaag neem ik nog afscheid van eten, net als Greys afscheid neemt van roken
Ik ga morgen tekenen!! Maar maar maar ik heb mijn bewijs van inschrijving dus niet maar die mocht ik ook later laten zien maar toch ben ik zenuwachtig!! Want ik ga geloof ik ook helemaal alleen!!
  zondag 18 januari 2009 @ 20:05:15 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65183509
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef Sugar het volgende:
SHE, is mijn friet, tuinerwtjes- en varkensfiletverhaal heel erg?
Nee, en zeker niet als je de rest van de week al zo streng eet. Een beetje uit je ritme gaan af en toe is juist optimaal voor je stofwisseling. Houd het lekker scherp.

Was het ook lekker?
pi_65183531
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een flinterdun mandarijntje?

hihihihi

is er tenminste nog iets dun hier
Ja doei.
pi_65183536
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga morgen tekenen!! Maar maar maar ik heb mijn bewijs van inschrijving dus niet maar die mocht ik ook later laten zien maar toch ben ik zenuwachtig!! Want ik ga geloof ik ook helemaal alleen!!
Oehh, maar het is wel spannend! Je zelfstandige leven begint nu PFertje

Bewijs van inschrijving kan je nog wel regelen op schule deze week, of niet?
pi_65183551
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vond het zo schattig staan in je lasagne omschrijving
pi_65183563
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja dat kan ook wel, maar hij moet hier ergens zijn dus ik loop al dagen te zoeken en ondertussen een beetje in te pakken.. M'n kamer is nog nooit zo netjes en schoon geweest
  zondag 18 januari 2009 @ 20:07:31 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65183616
Eh wat is er morgen met Goodbye? Ik lees terug, maar ik zie niks?
En nu niet zeggen dat ik naast doof zeker ook nog blind ben .

Over 20 mins Boer zoekt vrouw. Hoop dat er nog eens een seizoen met een lesbische boerin komt .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 18 januari 2009 @ 20:07:47 #76
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65183625
Ja, was wel lekker, dankjewel voor je antwoord.
Ik zit gewoon even rot in mijn vel (daardoor) en dat maakt het zonde en kut en dan begin ik te vragen om geruststelling, denk ik. Sorry en bedankt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 18 januari 2009 @ 20:08:08 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65183646
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
SHE, als het schema voor BP klaar is mag ik hem dan ook?
Je kunt niet zomaar hetzelfde eten.
Als je een schema wilt dan Pm je maar en zet je erin wat je nodig hebt; hoe strikt vega je wil eten, hoe vaak je kan eten en wat je wel/niet lust. Bovendien ging jij veel sporten toch? Daar moet ook rekening mee gehouden worden.

En voorwaarde is dan dat je je er ook aan houd, want anders word ik boos en zeg ik lelijke dingen tegen je. Over je benen
pi_65183652
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die krijg je toch altijd aan het begin van het studiejaar als je je collegeld hebt betaald?

Oh, en t viel mee die 4 uur op het station hangen 's nachts.
pi_65183680
Ze had vandaag een baaldag toch ?!
pi_65183741
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Eh wat is er morgen met Goodbye? Ik lees terug, maar ik zie niks?
En nu niet zeggen dat ik naast doof zeker ook nog blind ben .

Over 20 mins Boer zoekt vrouw. Hoop dat er nog eens een seizoen met een lesbische boerin komt .
Oh er is niks speciaals met mij hoor.

Alleen vind ik dat ik nu weer eens even serieus aan de slag moet met eten en bewegen. Ik zit niet zo lekker in mijn vel op het moment, en ik wéét dat dat altijd beter gaat wanneer ik goed voor mezelf zorg door goed te eten en bewegen. Dus dat is er morgen met Goodbye
pi_65183753
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
Ze had vandaag een baaldag toch ?!
Klopt helemaal
pi_65183768
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Je kunt niet zomaar hetzelfde eten.
Als je een schema wilt dan Pm je maar en zet je erin wat je nodig hebt; hoe strikt vega je wil eten, hoe vaak je kan eten en wat je wel/niet lust. Bovendien ging jij veel sporten toch? Daar moet ook rekening mee gehouden worden.

En voorwaarde is dan dat je je er ook aan houd, want anders word ik boos en zeg ik lelijke dingen tegen je. Over je benen
Nou ik dacht als ik mijn eigen centjes ga uitgeven en alleen eet en soms met mr PF dat ik dan maar het beste goed & gezond kan eten.. En ja dan hou ik mij er aan, maar de enige valkuil is dat als je een schema met vlees maakt dat ik wel een paar keer per week samen eet met die vega dus dat het daar mis op gaat lopen.. Ik ga je PMen!!!!!
pi_65183772
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef Totziens het volgende:

[..]

Die krijg je toch altijd aan het begin van het studiejaar als je je collegeld hebt betaald?

Oh, en t viel mee die 4 uur op het station hangen 's nachts.
Doos Was 't leuk?
  zondag 18 januari 2009 @ 20:11:34 #84
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65183816
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n minitaartvormpje. Dan kan ik een keer in de zoveel tijd tenminste een appeltaart(tje) maken zonder dat ik me meteen verplicht voel dat ding helemaal op te eten .
Bij IKEA, kinderkeukengerei, een springvormpje van 10cm doorsnee!
Prrrrr
  zondag 18 januari 2009 @ 20:12:12 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65183837
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef Sugar het volgende:
Ja, was wel lekker, dankjewel voor je antwoord.
Ik zit gewoon even rot in mijn vel (daardoor) en dat maakt het zonde en kut en dan begin ik te vragen om geruststelling, denk ik. Sorry en bedankt.
Het is ook lastig om te switchen van streng eten doordeweeks, naar een dagje dat je eens wat losser doet.
Ik heb dat ook hoor; die neiging om me dan vreselijk schuldig en teleurgesteld te voelen terwijl ik dondersgoed weet dat 1 dag in de week juist relaxter eten veel voor mijn verbranding doet.
Maar toch kan ik er dan mee zitten

Het is gewoon je natuurlijke drang naar controle over je voeding en daar is in principe niets mis mee, want het zorgt ervoor dat je je niet teveel laat gaan.
Wel is het belangrijk dat je je realiseert dat het stom is je druk te maken om een paar frietjes als je de hele week braaf bent geweest.

Probeer het anders eens een vast patroon te maken; van ma tot zaterdag braaf , sober en streng en dan zondag iets kiezen wat je ziet als zondigen.
Je zult dat gevoel nog wel ff houden, maar naarmate je het vaker doet, ga je wennen aan het idee en er ook meer plezier van hebben.
Het is dan voorspelbaar en controleerbaar. En controle vind tante Sug toch wel zoooo lekker
pi_65183926
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is ook lastig om te switchen van streng eten doordeweeks, naar een dagje dat je eens wat losser doet.
Ik heb dat ook hoor; die neiging om me dan vreselijk schuldig en teleurgesteld te voelen terwijl ik dondersgoed weet dat 1 dag in de week juist relaxter eten veel voor mijn verbranding doet.
Maar toch kan ik er dan mee zitten

Het is gewoon je natuurlijke drang naar controle over je voeding en daar is in principe niets mis mee, want het zorgt ervoor dat je je niet teveel laat gaan.
Wel is het belangrijk dat je je realiseert dat het stom is je druk te maken om een paar frietjes als je de hele week braaf bent geweest.

Probeer het anders eens een vast patroon te maken; van ma tot zaterdag braaf , sober en streng en dan zondag iets kiezen wat je ziet als zondigen.
Je zult dat gevoel nog wel ff houden, maar naarmate je het vaker doet, ga je wennen aan het idee en er ook meer plezier van hebben.
Het is dan voorspelbaar en controleerbaar. En controle vind tante Sug toch wel zoooo lekker
Volgensmij heb ik daar ook een handje van

Alleen, een dagje losser doen werkt nooit zo goed bij mij. Dan denk ik gelijk dat het 'verpest' is en dat ik dan toch ook wel *insert koekjes/snoep/pizza/patat* kan eten.

Om me vervolgens nóg kutter te voelen
  zondag 18 januari 2009 @ 20:14:54 #87
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65183941
Waarmee had je de lasagne uiteindelijk gemaakt Mo?
pi_65183993
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Doos Was 't leuk?
Jups, geslapen van 11 tot 5 en de ouderssssssss vonden het nodig om langs te komen zometeen (ze gaan me echt missen ) dus ik kan nog niet op bed terwijl ik zo moeeeeeeeeeeeeeee ben.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:17:41 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65184054
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volgensmij heb ik daar ook een handje van

Alleen, een dagje losser doen werkt nooit zo goed bij mij. Dan denk ik gelijk dat het 'verpest' is en dat ik dan toch ook wel *insert koekjes/snoep/pizza/patat* kan eten.

Om me vervolgens nóg kutter te voelen
Volgens mij kent 8 op de 10 vrouwen die valkuil en de 1 gaat er wat dramatischer mee om dan de ander.
Het creeeren van voorspelbaarheid is daarom erg belangrijk; dat geeft je controle over een situatie waarin je de controle verliest.
Min of meer, bewust de controle verliezen

Je moet dan alleen erg consequent zijn en herhalen, herhalen, herhalen.
pi_65184106
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef SHE het volgende:
Waarmee had je de lasagne uiteindelijk gemaakt Mo?
het pastadeeg was mislukt
maar gelukkig had ik nog een pakje gedroogde staan voor nood
dus heb ik:

teentje knof fijngesneden en met dunne reepjes rode ui even licht glazig gebakken in een drup olijfolie.
Hierbij de dunne champignonnetjes gegooid en dit even mee laten bakken.
Zak Spinazie en wat peper erbij gekieperd en de deksel erop na slinken nog even wat extra fijn gesneden.

Daarna laagjes gemaakt: spinaziemeuk, bechamel, zalm, dunne plakjes courgette, lasagneblad

bechamel is hemels, ik zou zo een hele pan leeg kunnen likken
Ja doei.
pi_65184135
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Volgens mij kent 8 op de 10 vrouwen die valkuil en de 1 gaat er wat dramatischer mee om dan de ander.
Het creeeren van voorspelbaarheid is daarom erg belangrijk; dat geeft je controle over een situatie waarin je de controle verliest.
Min of meer, bewust de controle verliezen

Je moet dan alleen erg consequent zijn en herhalen, herhalen, herhalen.

Ik ben de dramaqueen onder eters dan

Ik ben nu mijn week ook een beetje aan het plannen qua eten. Misschien dat dat helpt
pi_65184157
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Totziens het volgende:

[..]

Jups, geslapen van 11 tot 5 en de ouderssssssss vonden het nodig om langs te komen zometeen (ze gaan me echt missen ) dus ik kan nog niet op bed terwijl ik zo moeeeeeeeeeeeeeee ben.
Hahahaha, arme jij. Had je niet gewoon kunnen zeggen dat je moe bent?
pi_65184171
Weet je wat ook vreemd is?? Ik was altijd een enorme zoetekauw en dat is weg!! Ik heb 's avonds nog weleens trek, maar altijd in hartig!! Terwijl ik vroegah echt hele pakken koekjes wegwerkte!!
pi_65184199
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Echt ?? Ik vind het alleen lekker als er kaas overheen is gestrooid en dat dan hard is geworden in de oven
  zondag 18 januari 2009 @ 20:21:37 #96
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65184214
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het pastadeeg was mislukt
maar gelukkig had ik nog een pakje gedroogde staan voor nood
dus heb ik:

teentje knof fijngesneden en met dunne reepjes rode ui even licht glazig gebakken in een drup olijfolie.
Hierbij de dunne champignonnetjes gegooid en dit even mee laten bakken.
Zak Spinazie en wat peper erbij gekieperd en de deksel erop na slinken nog even wat extra fijn gesneden.

Daarna laagjes gemaakt: spinaziemeuk, bechamel, zalm, dunne plakjes courgette, lasagneblad

Het is ook 1 van de dingen die in mijn keuken nogal eens verkeerd gaan
Ik geloof dat je voor pasta ook veel geduld en zen nodig hebt en dat heb ik niet altijd.

Bechamel vind ik ook heerlijk, maar ik probeer het wel een beetje mager te maken, dan valt de schade mee.

Ik ga vanavond ook lekker een bak pasta wegwerken; morgen breekt de carbloze periode weer aan en pasta is altijd het enige wat ik echt mis
pi_65184219
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:20 schreef conleche het volgende:
Weet je wat ook vreemd is?? Ik was altijd een enorme zoetekauw en dat is weg!! Ik heb 's avonds nog weleens trek, maar altijd in hartig!! Terwijl ik vroegah echt hele pakken koekjes wegwerkte!!
Ja! Je verslaving wordt minder, wat alleen maar goed is !!
  zondag 18 januari 2009 @ 20:21:58 #98
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65184229
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:20 schreef conleche het volgende:
Dat heb ik ook!
Hoe het komt weet ik alleen niet.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65184244
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is ook 1 van de dingen die in mijn keuken nogal eens verkeerd gaan
Ik geloof dat je voor pasta ook veel geduld en zen nodig hebt en dat heb ik niet altijd.

Bechamel vind ik ook heerlijk, maar ik probeer het wel een beetje mager te maken, dan valt de schade mee.

Ik ga vanavond ook lekker een bak pasta wegwerken; morgen breekt de carbloze periode weer aan en pasta is altijd het enige wat ik echt mis
Ga je low carben??
pi_65184295
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt ?? Ik vind het alleen lekker als er kaas overheen is gestrooid en dat dan hard is geworden in de oven
bechamel is mijn cake-beslag vervanger
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')