Precies! Succes ermeequote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga bij de sundays solliciteren denk ik! Ik verdien nu iets van een tientje maar er is nooit werk wanneer ik kan.. ik moet dan 60 euro per week verdienen is 6 uurtjes werken.. Woah, dat is echt super makkelijk te doen!!!!!
Ik heb me ook al, op aanraden van Kim, aangemeld in het Stoppen met roken topic.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha die TT, priceless.
Nu móet ze ook echt stoppen hè.
Omdat dat mijn plan was en ik me daar dan gewoon aan hou.quote:
Ik ben zenuwachtig voor morgenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik kijk met frisse moed uit naar morgen
Ga je morgen kamer kijken?quote:
Geen idee wat er fout gaat, plaatje is een wannabe spoilerquote:Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie je plaatje alleen als ik het quote
Een flinterdun mandarijntje?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
oi
weer geen lapo gemacht
enneh, de lasagne was toch erg lekkerzit wel goed vol nu, waarmee mijn lijstje komt op:
Brunch: 3 witte kleine afbakpistoletjes met slankie, filet americain, Maaslander 30+ en een zachtgekookt eitje
Tussendoor: mandarijn
Tussendoor: Banaan
Avondeten: lasagne met spinazie, zalm, flinterdunne rode ui en flinterdunne champignons en flinterdunne courgette
stras nog een mandarijntje en dan is 't wel weer genoeg
Ik ga morgen tekenen!! Maar maar maar ik heb mijn bewijs van inschrijving dus niet maar die mocht ik ook later laten zien maar toch ben ik zenuwachtig!! Want ik ga geloof ik ook helemaal alleen!!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga je morgen kamer kijken?
Ik moet gewoon werken, een alledaagse dag. Alleen ga ik eens stoppen met troep in mijn lichaam stoppen. Alleen vandaag neem ik nog afscheid van eten, net als Greys afscheid neemt van roken
Nee, en zeker niet als je de rest van de week al zo streng eet. Een beetje uit je ritme gaan af en toe is juist optimaal voor je stofwisseling. Houd het lekker scherp.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef Sugar het volgende:
SHE, is mijn friet, tuinerwtjes- en varkensfiletverhaal heel erg?
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een flinterdun mandarijntje?![]()
hihihihi
Oehh, maar het is wel spannend!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga morgen tekenen!! Maar maar maar ik heb mijn bewijs van inschrijving dus niet maar die mocht ik ook later laten zien maar toch ben ik zenuwachtig!! Want ik ga geloof ik ook helemaal alleen!!
Ik vond het zo schattig staan in je lasagne omschrijvingquote:
Ja dat kan ook wel, maar hij moet hier ergens zijn dus ik loop al dagen te zoeken en ondertussen een beetje in te pakken.. M'n kamer is nog nooit zo netjes en schoon geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oehh, maar het is wel spannend!Je zelfstandige leven begint nu PFertje
![]()
Bewijs van inschrijving kan je nog wel regelen op schule deze week, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |