Oh taille heb ik wel, ik zie er alleen anders uit dan jijquote:Op zondag 18 januari 2009 19:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat was het eerste wat ik kon bedenken
En die platte buik komt door kickboksen en minder suiker!! Ik deed eerst 2 uur spinning + krachttraining per week met 0 resultaat.
Toen gezond eten +2,5 uur kickboksen per week en opeens kreeg ik een taille, echt zo tof!
Dat zijn die benen he!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh taille heb ik wel, ik zie er alleen anders uit dan jijmijn taille is ook anders. Ik vind het zo vreemd dat jij meer weegt dan ik!
Hmm ik zal er eens op letten tijdens de meet!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat zijn die benen he!
(Hoewel ik ze nog steeds wel dun vind, maar SHE niet![]()
Maar daar zit wel veel gewicht..)
Ik doe weer een donkere skinny met heels aan, denk ik, dus niets te zienquote:Op zondag 18 januari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm ik zal er eens op letten tijdens de meet!
Ik zou wel willen weten wat er van mijn lichaam gevonden word, maar ik durf geen naaktfoto's te maken
Tsss!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik doe weer een donkere skinny met heels aan, denk ik, dus niets te zien
O noes! Dan zie je zo Kleding + lichaam + 2 koude dingen ter hoogte van mijn borsten >> gel!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsss!
Dan stel ik mijn implantaat gewoon even op X-ray vision in.
Bilvergrotgers! hahaha!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
[..]
O noes! Dan zie je zo Kleding + lichaam + 2 koude dingen ter hoogte van mijn borsten >> gel!
En misschien wel een korset en bil vergroters
En m'n houten been!
Is dat je SHE schema??quote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jezusmina, volgens mij heb ik nog nooit in m'n leven zoveel groenten gegeten als de afgelopen dagen.
Lijstje:
O: Japanse rijst
L: Rijst met vegachili
T: Halfuurtje krachttraining + Evy les 13
T: Mandarijn en banaan
D: Vieze Marokkaanse burger + halve kilo bloemkool/sperziebonen
Ik wil geen groente meer zien vandaag!.
Niet? Maar ze zijn zo mooi!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jezusmina, volgens mij heb ik nog nooit in m'n leven zoveel groenten gegeten als de afgelopen dagen.
Lijstje:
O: Japanse rijst
L: Rijst met vegachili
T: Halfuurtje krachttraining + Evy les 13
T: Mandarijn en banaan
D: Vieze Marokkaanse burger + halve kilo bloemkool/sperziebonen
Ik wil geen groente meer zien vandaag!.
Ik denk niet dat ze 14 000 euro gaan kwijtscheldenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ouders zijn over het algemeen ook iets coulanter in het kwijtschelden van leningen dan de IB-groep. Ik zeg doen, PF!
Als je het zo zegt, klinkt het als een groot bedrag. Dat delen door 4(5?) jaar valt best mee hoor.. Zeker omdat je ouders allebei werken. Ik ken ze verder niet hoor, maar ik heb genoeg verhalen gehoord van ouders die onder het mom van een 'lening' (vanwege verantwoordelijkheidsgevoel e.d.) hun kinderen zoveel geld geven.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 14 000 euro gaan kwijtscheldenHehe, nee dat betaal ik dan terug als ik een vaste baan heb!
Ze gaan mij geloof ik al geld geven, ze zeiden: nu betalen we ook je eten etc, dus wat je extra gaat uitgeven moet je lenen maar de rest betalen wij nog. Als je dat wil.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, klinkt het als een groot bedrag. Dat delen door 4(5?) jaar valt best mee hoor.. Zeker omdat je ouders allebei werken. Ik ken ze verder niet hoor, maar ik heb genoeg verhalen gehoord van ouders die onder het mom van een 'lening' (vanwege verantwoordelijkheidsgevoel e.d.) hun kinderen zoveel geld geven.
Dat zijn ze ook verplichtquote:Op zondag 18 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze gaan mij geloof ik al geld geven, ze zeiden: nu betalen we ook je eten etc, dus wat je extra gaat uitgeven moet je lenen maar de rest betalen wij nog. Als je dat wil.
En ik zo, ja wat denk je!!
In een bananensoes zit gewoon gesneden banaan heur!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gelukkig houd ik niet van bananen als ze niet in hun oorspronkelijke vorm zijn.
You won't get me. *evil laugh*
Gesneden is toch niet in de originele vorm? Nou danquote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In een bananensoes zit gewoon gesneden banaan heur!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het blijft je dwarszittten he.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat zijn die benen he!
(Hoewel ik ze nog steeds wel dun vind, maar SHE niet![]()
Maar daar zit wel veel gewicht..)
Hehe, jaquote:Op zondag 18 januari 2009 19:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Het blijft je dwarszittten he.
Damn, jij bent zo makkelijk te plagen
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Gesneden is toch niet in de originele vorm? Nou dan.
Oh en aardbeien en chocola zijn ook niet aan mij besteed.
Uhm, iedere maand werken en dan 260 euro verdienen of 260 per maand lenen.. (Was de berekening van mijn vader)quote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, klinkt het als een groot bedrag. Dat delen door 4(5?) jaar valt best mee hoor.. Zeker omdat je ouders allebei werken. Ik ken ze verder niet hoor, maar ik heb genoeg verhalen gehoord van ouders die onder het mom van een 'lening' (vanwege verantwoordelijkheidsgevoel e.d.) hun kinderen zoveel geld geven.
Je hebt nog steeds de dunste benen, bolletjequote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, jaWant mijn benen waren altijd 't dunste en nu niet meer
!
Nja, plagen mag!
Ja?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds de dunste benen, bolletje
Dat moet toch makkelijk te doen zijn? Volgens mij is het minimumloon voor een 21-jarige iets van 6,50.. Dan hoef je maar 10 uur per week te werken om dat te halen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel ander werk zoeken wil ik 260 per maand verdienen..
Ik ga bij de sundays solliciteren denk ik! Ik verdien nu iets van een tientje maar er is nooit werk wanneer ik kan.. ik moet dan 60 euro per week verdienen is 6 uurtjes werken.. Woah, dat is echt super makkelijk te doen!!!!! In theorie, maar in praktijk gaat 't vaak op 't laatste moment niet door etc..quote:Op zondag 18 januari 2009 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat moet toch makkelijk te doen zijn? Volgens mij is het minimumloon voor een 21-jarige iets van 6,50.. Dan hoef je maar 10 uur per week te werken om dat te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |