quote:Op zondag 18 januari 2009 20:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had ook een blauwe, best een mooie kleur blauw!
See I reckon you're about an 8 or a 9,
Maybe even 9 and a half in four beers time.
That blue top shop top you've got on IS nice,
Bit too much fake tan though - but yeah you score high.
The Streetsquote:
dank!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
300ml soja of rijstmelk ( ongeveer, kijk even hoe dik je'm wil maken )
1 scheutje limoensap/citroensap ( theelepel )
1 theelepel zonnebloemolie
150 gram boekweitmeel
1 theelepel bakpoeder
150 gram rijstmeel ( als je het helemaal glutenvrij wilt ) of gewoon volkorenmeel als je daar geen last van hebt
snuf zout ( half theelepeltje )
garneren met: Ahorn siroop! en fruit
alle natte dingen mengen, dan alle droge dingen mengen. Pan op vuur, olie erin, met pollepel klein pannekoekje maken.
Maak het beslag zo dik als je wilt, meer meel als je dikker wilt. Wil je dunner, dan meer rijstmelk toevoegen. ( flensjes bijv )
Eventueel kun je er plakjes banaan op leggen en meebakken, of ananas.
Als ze gaar zijn,op bordje leggen en er ahorn siroop over gieten.
Ohhh nou je het zegt!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef P.F het volgende:
[..]
The Streets
But theres just one little thing thats really really,
Really really annoying me about you you see,
Yeah yeah like i said you are really fit
But my gosh don't you just know it
http://www.sing365.com/mu(...)977248256E7000251676
Ja!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
als ik zo naar de kroeg ga, kan ik dan beter rode wijn (of droge witte) drinken dan bier?
Neenee, volledige narcose!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Phaidra het volgende:
En muis, je mocht toch wel onder volledige narcose he, tijdens de operatie!? Of moet je bij kennis zijn en wordt je verdoofd? Dat lijkt me echt de hel!
Misschien kan je het vinden op www.watchtvsitcoms.com?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef Chicolate het volgende:
Weet iemand waar ik de House van afgelopen donderdag kan kijken? Tijdens het laatste reclameblok kwamen de mensen waar ik oppastte thuis, en nu mis ik het laatste deel. Aflevering: allemaal mensen dood die een orgaan van dezelfde donor hadden gekregen, "a cancer, that's no cancer, but acts like it".
Nee, kipfilet broodbeleg. Heb je ook in kalkoen variant. Bij de reguliere supermarkt nogal prijzig, maar die van Lidl is lekker en goedkoop.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
naais
ook maar 's doen![]()
en ik ben wel van de kip de laatste tijd...gewoon gegrilde kip? Of gerookt?
Neem een wodka! En 2 cola light!!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
als ik zo naar de kroeg ga, kan ik dan beter rode wijn (of droge witte) drinken dan bier?
Okee dan, gelukkig maar! Narcose is teh bom! (alleen het wakker worden is minder)quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neenee, volledige narcose!
Zoveel troep in je lichaam dat je 3 weken lang niet fatsoenlijk een Sudoku kan maken en tientallen puistjes op je armen krijgt.
Good times!
WOW ik vond de mijne van 2 uur al lang!!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Om even aan te geven: mijn operaties duren rond de 6, 7 uur. Die in Engeland 8.5!
beiden.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
en dan liever rood of wit?ik wil 't niet te gek maken namelijk, áls ik ga..
Wakker worden, praat me er niet vanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Okee dan, gelukkig maar! Narcose is teh bom! (alleen het wakker worden is minder)
Ik ben 2 keer onder narcose geweest en de tweede keer was pijnlijk omdat ze naast m'n ader geprikt had (denk ik). Nog 3 maanden een hele pijnlijke blauwe hand gehadquote:Op zondag 18 januari 2009 21:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Okee dan, gelukkig maar! Narcose is teh bom! (alleen het wakker worden is minder)
Baas boven baas TJquote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
WOW ik vond de mijne van 2 uur al lang!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |