Nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
PF, mag ik ook een pm?.
Co, ik heb ook 70D, en het is inderdaad veel minder impressive dan het klinkt.. Maar dat hoeft de rest niet te weten toch?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ook! Gewoon met rode saus, of met verse champs en ham, of met alleen champs, of met spinazie, of met vis, of of of... Canneloni is ook heerlijk! En tortellini ook.quote:
ja, na één bordje heb ik wel genoeg, maar kan er wel echt van genieten..quote:
Dat is een bekend verschijnsel van het langdurig volgen van een koolhydraatbeperkend dieet.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:20 schreef conleche het volgende:
Weet je wat ook vreemd is?? Ik was altijd een enorme zoetekauw en dat is weg!! Ik heb 's avonds nog weleens trek, maar altijd in hartig!! Terwijl ik vroegah echt hele pakken koekjes wegwerkte!!
Iets van 30 ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en mandarijntjes..
weet iemand hoeveel Kcal daar in zit?
ga zo aan de 5e denk ik
Pas op met die dingen he; barsten van de suikersquote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en mandarijntjes..
ga zo aan de 5e denk ik
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee.Oh, wat gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb vanmiddag honderden pm's vol zitten gooien, die er nu ook inderdaad niet meer bij staan... Even kijken wat ik verkeerd heb gedaan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
ohw.. dan neem ik wel een banaan?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Pas op met die dingen he; barsten van de suikers![]()
Ik raak ze niet aan, want ik vreet zo een heel netje leeg
Ik zie 16 en ik zie 25 staanquote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en mandarijntjes..
ga zo aan de 5e denk ik
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
PF, mag ik ook een pm?.
Co, ik heb ook 70D, en het is inderdaad veel minder impressive dan het klinkt.. Maar dat hoeft de rest niet te weten toch?
.
Appels en peren, zijn dat handige tussendoortjes om elke dag te eten (één van de twee)? Of zitten daar ook teveel suikers in?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Pas op met die dingen he; barsten van de suikers![]()
Ik raak ze niet aan, want ik vreet zo een heel netje leeg
grote en kleine mandarino'squote:Op zondag 18 januari 2009 20:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zie 16 en ik zie 25 staan
ik zal wel even in m'n voedingcentrum tabel kijken!
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ohw.. dan neem ik wel een banaan?
Je moet ook je verwijderde berichten map leegmakenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, wat gek.. Ik heb vanmiddag honderden pm's vol zitten gooien, die er nu ook inderdaad niet meer bij staan... Even kijken wat ik verkeerd heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |