Dunno, hoe m'n haar stond hing af van m'n kleding volgens meneer farfallus, dus ik zou eigenlijk in retro jaren 50 pakjes moeten lopen oid. En dat paste ook weer niet helemaal bij mij. Of zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je persoonlijkheid aanpassen aan je pony?.
Weet er iemand nog wat het goede nr zou moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
fipo
mèn, wat een dyslectische wijven hiero. Kan er nu niet één keer een nummer goed zijn??
Nah!! Je bent een natuur talent!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
SHE, je brief! Whehehe!
Moet nog wel iets aangedikt inderdaad, heb je gelijk in, nog net niet dramatisch genoeg!
Ik denk dat we er nog wat alcoholistische familieleden in moeten werpen! En een achterneef die ze al 32 jaar niet gezien heeft ofzo! Waddayathink?
Da's knap, op je 20e je achterneef al 32 jaar niet hebben gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
SHE, je brief! Whehehe!
Moet nog wel iets aangedikt inderdaad, heb je gelijk in, nog net niet dramatisch genoeg!
Ik denk dat we er nog wat alcoholistische familieleden in moeten werpen! En een achterneef die ze al 32 jaar niet gezien heeft ofzo! Waddayathink?
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
fipo
mèn, wat een dyslectische wijven hiero. Kan er nu niet één keer een nummer goed zijn??
fixed!![]()
Dan is het NOG dramatischer en erger!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's knap, op je 20e je achterneef al 32 jaar niet hebben gezien!
Ze heeft het al gniepig goedgefuzzellevozelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
I feel the love![]()
But srsly! Wat is nou het goede nummer?
Whehehe, die was onder de gordel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef P.F het volgende:
Co weet vast het goede nummer, die is namelijk goed met getallen
Laseren? Why?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef SHE het volgende:
Ik ben trouwens niet gelasered vandaag( oh ja, thnx for asking bitches, of is het niet tumorig genoeg ofzo????
)
Ik was te bruin!
Waaaaaat?
Ja! Te fucking bruin! En dan doet die lasert niks. De 30e mag ik terugkomen. Zo naar!
Mwehehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef SHE het volgende:
Ik ben trouwens niet gelasered vandaag( oh ja, thnx for asking bitches, of is het niet tumorig genoeg ofzo????
)
Ik was te bruin!
Waaaaaat?
Ja! Te fucking bruin! En dan doet die lasert niks. De 30e mag ik terugkomen. Zo naar!
Gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan sta je raar te kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb wel een stiekeme wens je ooit goed pissig te zien
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef SHE het volgende:
)
Ik was te bruin!
Waaaaaat?
Ik dacht dat er al de hele tijd 479 stond.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze heeft het al gniepig goedgefuzzellevozelt.
Wat leuk! Ik wil ook heel graag zo een taart maken maar ik wist niet waar ik mee moest beginnen en met welk recept en met welke spullen en welk ontwerpquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar m'n bestelling van deleukstetaartenshop.nl is binnen. Dus ik ga lekker aan de knutsel dit weekend..
Maak eerst maar eens een goudbruine, luchtige boerencake die mooi rijst, dan praten we wel verder!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil ook heel graag zo een taart maken maar ik wist niet waar ik mee moest beginnen en met welk recept en met welke spullen en welk ontwerp
Ik ben raar met lijstjes. Ze moeten kloppen. Daarom was ik ook zo pissed, dat ik dus blijkbaar alles fout had gedaan. Niks voor mij. Vind het al moeilijk genoeg die boekhoudeing. En nu moet het ook nog creatief.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat er al de hele tijd 479 stond.
Could'nt care less about tha number![]()
Da's nog best moeilijk ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maak eerst maar eens een goudbruine, luchtige boerencake die mooi rijst, dan praten we wel verder!
Nee joh, ik had een heel menu samengesteld:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Laseren? Why?
Onder de zonnebank?
Je tanden bleken?
Ik niet snap?
Je ogen? Je ogen zijn te bruin?
Ik ga als kapsel een moskovische taart maken (ik denk namelijk dat ik dat wel kanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil ook heel graag zo een taart maken maar ik wist niet waar ik mee moest beginnen en met welk recept en met welke spullen en welk ontwerp
Tof!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar m'n bestelling van deleukstetaartenshop.nl is binnen. Dus ik ga lekker aan de knutsel dit weekend..
Zie de post boven je.quote:
Die heb ik al te vaak gemaaktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maak eerst maar eens een goudbruine, luchtige boerencake die mooi rijst, dan praten we wel verder!
Permanent ontharen lijkt mij heerlijk! Maar te bruinquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee joh, ik had een heel menu samengesteld:
- permanent ontharen oksels
- weghalen pigment vlekje jukbeen
- micro dermabrasie voor een nieuwe jeugdige blik
- spidertje weghalen borst
- permanent ontharen foefje
Hij heeft wel een paar pulsen gedaan om te testen, maar hij zei meteen dat ik te bruin was.
Dus ik heel verontwaardigd ' Is it because I'm black??'
Nou en dat was het dus. Ik moet schijnbaar in 2 weken witter worden
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee joh, ik had een heel menu samengesteld:
- permanent ontharen oksels
- weghalen pigment vlekje jukbeen
- micro dermabrasie voor een nieuwe jeugdige blik
- spidertje weghalen borst
- permanent ontharen foefje
Hij heeft wel een paar pulsen gedaan om te testen, maar hij zei meteen dat ik te bruin was.
Dus ik heel verontwaardigd ' Is it because I'm black??'
Nou en dat was het dus. Ik moet schijnbaar in 2 weken witter worden
Ik gooi overal jodium zout over, dus ik zit savequote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:21 schreef sigme het volgende:
Om nog even terug te komen op de jodium; dat zit dus niet in nuttige hoeveelheden in kraanwater.
Bij mijn waterleidingbedrijf zit er minder dan 10 microgram/liter in. (edit: bij mijn andere waterleidingbedrijf rapporteren ze minder dan 10 nanogram/liter. Zouden die lui hun eenheden wel beheersen?)
ADH is 130 - 200 microgram.
Jodiumgehaltes van diverse voedingsmiddelen:Jozo zout/100 gr >5000 mcg, bij 1 tl >150 mcg Zeezout/100 gr >140 mcg, bij 1 tl >4,2 mcg Nezo zout 0 mcg Boterham >20 mcg Schelvis/100 gr >415 mcg Zeevis (overig)/100 gr >110 - 200 mcg Zeewieren/gram >100 - 2600mcg Schaal/schelpdieren/100gr 150 mcg
[..]
bron
't Was laatst in het nieuws dat steeds meer mensen jodiumdeficientie oplopen omdat ze ontbijten met 'broodvervangers' (muesli/cruesli/brinta/niet) en daardoor zoveel minder brood binnenkrijgen dat er tekorten ontstaan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:10 schreef SHE het volgende:
Microdermabrasie + uitleg
blabla; babyhuid in 20 minuten
Waarom ziet die vrouw van Dr Phil er dan zo eng uit?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:17 schreef P.F het volgende:
Wat veel dingen zijn er eigenlijk voor een mooi uiterlijk!
Mooi misschien, maar natuurlijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:17 schreef P.F het volgende:
Wat veel dingen zijn er eigenlijk voor een mooi uiterlijk!
Ben je ziek ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef kwakveense het volgende:
ik ga maar eens kijken of ik kan douchen zonder om te vallen. het os verdorie al kwar tover vijf en ik ben vandaag nog maar 2 uurtjes wakker geweest ongeveer...
Nee, de donkere huid was geen probleem voor het ontharen hoor; wel voor de pigmentvlekjes en spiderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat heeft mijn zus vorige week bij mij gedaan. Krijg je zo'n mooie zachte huid van
. Ik heb overigens ook nog even bij haar nagevraagd met welk systeem je wél kunt ontharen als je een donkere huid hebt, en dat is LHE, waar zij mee werkt. Ik weet niet of ze dat bij jouw salon aanbieden SHE, maar met LHE kunnen zelfs de donkerste huidtypes behandeld worden.
Idd... rrrrrquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom ziet die vrouw van Dr Phil er dan zo eng uit?
[ afbeelding ]
Oke. Hoe dat zit weet ik niet. Ik bel mijn zus altijd voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, de donkere huid was geen probleem voor het ontharen hoor; wel voor de pigmentvlekjes en spider
Ja hier hetzelfde. Dus ik wacht gespannen de resultaten van SHE's foefje afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd... rrrrr.
Dat laseren wil ik ook nog eens doen (mijn haartjes zijn donker en komen snel terug), maar het is zo duuhuuurrrrr
. En ik weet ook niet eens of het wel echt helpt
.
Nee ik bedoel in het algemeenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooi misschien, maar natuurlijk?
De vrouw van Dr. Phil is een goed voorbeeld.
Ik zou ook niet alles doen hoor. Bepaalde plekken kan ik namelijk probleemloos epileren zonder wondjes te krijgen (bovenbenen vooral). Maar m'n onderbenen zijn echt een slagveld en aan m'n foefje (quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde. Dus ik wacht gespannen de resultaten van SHE's foefje af![]()
Ik was vanmorgen 63.0Tof, zo verkouden zijn dat je toch niks proeft en dan maar geen snackjes eet.
Of ik heb 1.6 kilo aan snot verloren de afgelopen dagen, aan het aantal zakdoeken in de was te zien kan dat wel
Tot je in de kist ligt, denk ik. Het heet niet voor niets 'permanent'. Maar er zijn volgens mij wel meerdere behandelingen voor nodig. Maar sowieso: zelfs als ik al minder zou hoeven scheren en epileren zou ik het al een uitkomst vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:30 schreef P.F het volgende:
Stel dat ik nu (ik ben 21) mijn oksels, benen en "foefje" permanent zou laten ontharen. Zou ik dan tot m'n 65e of zo haarloos blijven??
Nee, ik had voor jou besloten dat bare escentuals je nieuw merk ging worden. Mac is niksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik bedoel in het algemeen
Ik had net besloten dat MAC mijn make up merk zou worden (doordat die mensen daar mij goed kunnen adviseren) komt SHE weer met nog iets beters
En met crémes heb je ook 1000 soorten en dan nog technieken en dit en dat en zus en zo. PFFF
jaquote:
Volgens mij is dat niet waar, maar ik weet er het fijne niet van. Ik kan zo snel alleen dit vinden: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=1507788.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tot je in de kist ligt, denk ik. Het heet niet voor niets 'permanent'. Maar er zijn volgens mij wel meerdere behandelingen voor nodig. Maar sowieso: zelfs als ik al minder zou hoeven scheren en epileren zou ik het al een uitkomst vinden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, ik had voor jou besloten dat bare escentuals je nieuw merk ging worden. Mac is niks
@ Tink: een vaatlaser is een andere machine dan de huidlaser en naar het schijnt kan een vaatlaser zijn werk niet doen op een gebruinde huid. Mooi kut, maar eigen schuld, want ik zie het nu met koeienletters op de site staan
Dat is plastische chirurgie denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom ziet die vrouw van Dr Phil er dan zo eng uit?
[ afbeelding ]
Hehe, als ik de foef niet doe katapulteer ik zo de jaren 70 inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet alles doen hoor. Bepaalde plekken kan ik namelijk probleemloos epileren zonder wondjes te krijgen (bovenbenen vooral). Maar m'n onderbenen zijn echt een slagveld en aan m'n foefje () kom ik maar niet te vaak
.
Zeg maar wanneer je gaat shoppen voor je smoel, dan ga ik wel met je mee. Ik ben dol op smoelshoppenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar lieve SHE, is er dan een vrouw die mij kan vertellen welke kleur oogschaduw en foundation ik moet hebben?? Ik heb sinds oktober/november een blush van MAC maar ik heb het idee dat hij nog wat perfecter kan omdat ik wat bleker ben geworden..
Ik heb dus echt iemand nodig die mij advies geeft! En ik kwam er achter dat ik geen clinique nodig heb voor mijn extreem droge huid omdat het gewoon eczeem is(Maar hij is wel heel gevoelig!!)
Dus dan twijfel ik tussen oil of olaz (6 euro) of iets anders? Wel met spf >30. Maar is alleen de make up super of ook de creme? Want ik ben een beetje zoekende!
Volgens mij ook niet. Maar het duurt wel heeeeeeel lang voor er wat haartjes terug komen en het zijn er ook een stuk minder dan eerst. Het hangt naar ik heb begrepen ook een beetje van de gebruikte methode af.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet waar, maar ik weet er het fijne niet van. Ik kan zo snel alleen dit vinden: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=1507788.
Als ik zo snel kijk, dan vind ik:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is plastische chirurgie denk ik.
En persoonlijk vind ik dat zelden mooi gedaan.
Ik beperk me tot behandelingen die vooral niet onder narcose gedaan worden.
Sowieso geen goed idee, want de kliniek waar ik kom is vorig jaar nog een chick overleden op de behandeltafel
Toch nog eentje dan: beterschap.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jaen ik haat het als ik er dingen voor moet afzeggen, en tegelijk haat ik het ook dat ik de duer alsnog uit moet omdat ik een sleutel heb van iets... etc.
maar ik heb er al genoeg over gezeurd hier, en beterschapjes gehad enzodus ik zal me wer even terugtrekken.
ik ben een verschrikking als ik ziek ben, net een vent, ik klaag steen en been en kan er absoluut niet tegen!
En haar nek verdwijnt door die hoge kraag. En ik vind die oorbellen maar niks.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik zo snel kijk, dan vind ik:
- haar huid te smooth, maar dat kan aan de belichting liggen (jeez louise, waar zijn de lachrimpels?)
- haar wenkbrauwen niet mooi gedaan (zouden verder naar binnen moeten lopen en lopen aan de buitenkant te ver door)
- haar tanden te wit en te perfect van vorm
- haar oogmake-up niet mooi (ik zie alleen maar wimpers terwijl haar ogen al zo klein zijn)
- haar kapsel te 'gemaakt' slordig (en ze krijgt een raar voorhoofd van die halve pony)
Al deze zaken zijn een kwestie van styling. Ik vermoed dat ze er veel leuker uitziet als ze 's ochtends uit bed komt rollen. Maar hey, ik zal wel een rare smaak hebben heb een rare smaak.![]()
Ik denk voor 2 februari en na 23 januari (klein gokje)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer je gaat shoppen voor je smoel, dan ga ik wel met je mee. Ik ben dol op smoelshoppen![]()
Goede make-up hoeft helemaal niet duur te zijn. Dat is een kwestie van zoeken, lezen en proberen.
Ik vind Mac een leuk marketingconcept, maar geen fijne make-up![]()
( en dat is persoonlijk! )
Oeh, 2 februari wordt er zo een foto van mij gemaakt, maar dan mooi! Wat zou je mij adviseren qua make up/haar/kleding/sieradenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En haar nek verdwijnt door die hoge kraag. En ik vind die oorbellen maar niks.
Heb jij het laten doen of weet je dat via je zus?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Maar het duurt wel heeeeeeel lang voor er wat haartjes terug komen en het zijn er ook een stuk minder dan eerst. Het hangt naar ik heb begrepen ook een beetje van de gebruikte methode af.
Oh boy, dat vraag je aan mij? Wat voor stijl wil je qua foto? Je kunt zoveel kanten op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeh, 2 februari wordt er zo een foto van mij gemaakt, maar dan mooi! Wat zou je mij adviseren qua make up/haar/kleding/sieraden?!
Ja simpel.. En mooi.. (En ik ben alleen maar "model" er is ook een visagiste die haar make up fantasieën op mij mag uitleven en de fotograaf heeft vooral veel ideeën.. Ik moet gewoon wat shirtjes meenemen en nadenken of ik sieraden om wil.. En natuurlijk zeg ik wel wat ik mooi vind maar ik heb daar nu nog niet zo een hele duidelijke mening over!)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh boy, dat vraag je aan mij? Wat voor stijl wil je qua foto? Je kunt zoveel kanten op.
(Ik houd van simpel en elegant.)
Mijn moeder is 58 en heeft wel rimpels, mijn vader 62 en die bijna niet. Ik hoop dat ik op mijn vader lijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
Mijn moeder is 54 en heeft niet echt rimpels, mijn vader is ook 54 en die heeft ook niet echt rimpels. Maar ze zijn wel een tikje zwaar... Er is hoop
Mijn moeder is 65 en mijn vader 66. En ze hebben allebei rimpelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn moeder is 58 en heeft wel rimpels, mijn vader 62 en die bijna niet. Ik hoop dat ik op mijn vader lijk.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:40 schreef neen het volgende:
Ik ga vanavond voor de TJ maaltijd, ik ga iets bestellen.
Lekker dan!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn moeder is 65 en mijn vader 66. En ze hebben allebei rimpels.
Wat is niet waar? Het eerste of het laatste wat ik zei? (link doet t trouwens niet)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet waar, maar ik weet er het fijne niet van. Ik kan zo snel alleen dit vinden: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=1507788.
Zo simpel gaat dat bij mij niet helaas. Ik heb er echt paarse littekens aan overgehouden. En die zie je vooral als m'n benen nat zijn. Ik wil nu wel gaan oppassen dat ik er niet nog meer bij krijgquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hehe, als ik de foef niet doe katapulteer ik zo de jaren 70 inIk wil ook niet weten hoe vaak ik terug zal moeten voordat alles weg is. Van epileren krijg ik echt altijd wondjes, dat je na drie weken denkt: Jeetje, zit het er nu nog dat wondje *duw* hee, haar *pluk* en dan geneest het pas.
PF, doe es niet zo gek. Jij hebt helemaal geen rimpels!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
Ik heb sinds ik 4 ben al rimpels in mijn voorhoofd. En ik kan daardoor heel goed boos kijken, misschien moet ik mijn voorhoofd maar plat botoxen ()
Noh, ik ben pas over 40 jaar zo verquote:
Maar die van mij zijn dan ook idioot jong voor mijn leeftijd. M'n moeder was zelf nog bijna een kind! (19!)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noh, ik ben pas over 40 jaar zo ver.
Ik heb best oude ouders, bedenk ik me nu, als die van jou ook al jonger zijn dan de mijne. Ik vind het helemaal niet leuk dat ze al zo oud zijn...
.
Ha, nu weet ik ook hoe oud jij bentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar die van mij zijn dan ook idioot jong voor mijn leeftijd. M'n moeder was zelf nog bijna een kind! (19!)
Dat wist je allang!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, nu weet ik ook hoe oud jij bent.
Dan zie je er nog jong uit joh.
Ja dat doe ik ook! Maar ik moet zelf shirtjes meenemen en ik dacht dat grijs en groen mij 't beste staanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
PF, niet te veel over nadenken denk ik dan, als er een visagiste bij is
Laat het lekker over je heen komen! En bedenk tijdens het opmaken dat het er op een foto heel anders uit ziet als in de spiegel! Ik werd een keer opgemaakt en dacht 'Jezus, doe even normaal, ik lijk wel een hoer' maar omdat het zwartwit foto's werden pakte dat juist super uit en zag je precies de goede schaduwen enzo.
Misschien wat voorbeelden meenemen van wat jij mooie foto's vindt? En verder op hun creativiteit vertrouwen.
Had je ook besteltquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Mijn pizza was wel ok. Niet fucking fabulous though. Wat is dat met mij en bezorgmaaltijden de laatste tijd? Niks staat me meer aan. Had ik nu toch maar gewoon gekookt
.
Nee das m'n liegleeftijd. Misschien moeten we even editten dus!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht 3 jaartjes jonger.
Bij New York Pizzaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:07 schreef neen het volgende:
[..]
Had je ook bestelddie van mij komt er zo aan
Misschien moet jij je niet zo druk maken om je leeftijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee das m'n liegleeftijd. Misschien moeten we even editten dus!!
Dan neem je wat sieraden mee en een hoge kraag en iets zonder kraag (of dat je blote schouders ziet en verder naar boven) en dan kijken jullie ter plekke wat er het leukst staat. Of hij maakt van alle versies wat foto's - je gaat daar heus niet heen voor 4 klikjes - en dan kijk je na afloop wat het beste staat!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook! Maar ik moet zelf shirtjes meenemen en ik dacht dat grijs en groen mij 't beste staan
(daarna zwart en wit.. ) En dan denk ik hoge kraag.. Geen kraag.. Wel/geen sieradenetc..
Nee ik ook niet, maakt me echt niets uit. Maar soms kan ik er moe uitzien, dat vind ik wel jammer, maar geen idee wat je daar nu aan moet doen, behalve veel slapen en ik geloof niet dat dat er inzit!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook wel een paar rimpels. Vooral als ik lach inderdaad. Dat zag je op die onderste foto van de drie uit het vorige topic wel naast mijn oog. Maar daar stoor ik me dan weer totaal niet aan
New York Pizzaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij New York Pizza. Pepperoni en jij?
Ik spreek jou nog wel tegen die tijd. Het is echt wel een nijlpaard hoor!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je niet zo druk maken om je leeftijd.
"Je bent zo jong als je je voelt"
Vrouwen die dat als motto hebben knal ik af
Maar niet meer lachen danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook wel een paar rimpels. Vooral als ik lach inderdaad. Dat zag je op die onderste foto van de drie uit het vorige topic wel naast mijn oog. Maar daar stoor ik me dan weer totaal niet aan
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn ouders waren allebei 20 toen ze mij kregen. Wat een succes.
Ik moet er ook écht niet aan denken al een jaar een kind te hebben gehad.
Ik merk echt héél duidelijk verschil aan mijn oogleden als ik te weinig slaap.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maakt me echt niets uit. Maar soms kan ik er moe uitzien, dat vind ik wel jammer, maar geen idee wat je daar nu aan moet doen, behalve veel slapen en ik geloof niet dat dat er inzit!
Waarom niet? Ze bezorgen vast niet in Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:10 schreef neen het volgende:
Ik dus bij een gewone maar ik zeg niet welke
Mental image van een modebewuste papaquote:en m'n moeder is echt niet met haar uiterlijk bezig terwijl m'n vader altijd iets heeft van: "zit m'n haar goed jongens? Hoe zie ik eruit"
Dan zou ik voor het slapengaan wel even controleren of je pilletje niet is vervangen door een placeboquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik vind mijn mr stiekem een beetje eng, hij heeft een baby fetisj, en baby's zijn engVolgens mij zou hij het niet eens erg vinden om een baby te krijgen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
. Wat weet jij van Greys haar doos?
.
Is delicaat en ander woord voor kleinquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:15 schreef Claudia_x het volgende:
PF: ik was aan het zoeken naar foto's, maar ik kon zo snel niets vinden en moet nu eten.
(Ik vind een V-hals zo mooi bij vrouwen met een delicate voorgevel.Ook ben ik een groot wittebloesjesfan, maar dan absoluut zonder sieraden).
Denk je niet dat de visagiste de make up en haar regelt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeh, 2 februari wordt er zo een foto van mij gemaakt, maar dan mooi! Wat zou je mij adviseren qua make up/haar/kleding/sieraden?!
Ja PM eens naar mij. Of laat Muis het zelf naar mij PM'en, ben nieuwsgierigquote:
Ik herinner me ook een witte bloesjesfoto van jou. Ben jij ook gezegend met een delicate voorgevel dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:15 schreef Claudia_x het volgende:
PF: ik was aan het zoeken naar foto's, maar ik kon zo snel niets vinden en moet nu eten.
(Ik vind een V-hals zo mooi bij vrouwen met een delicate voorgevel.Ook ben ik een groot wittebloesjesfan, maar dan absoluut zonder sieraden).
In de winkelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Muis. Je ziet er echt lief uit!
En Chico, wanneer heb jij besteld bij H&M? Ik de 5e en ik heb 't nog niet binnen.
Ik zei toch, ik ben niet sociaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
"Thanks voor het pm'en van de foto, Viking!"
"Graag gedaan hoor!"
Besquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:29 schreef P.F het volgende:
In wat voor catogoriën zou je fruit in kunnen delen?
- citrus vruchten
- besachtigen?
- meloen achtigen?
- aardvruchten?
't zijn er sowieso vier
Ja godverquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bes
Steenvruchten
Citrusvruchten
Pitvruchten
Aldus wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrucht_(plant)
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Ja op Google kan je het ook zo vinden
Is je Google stuk PF?
Dankjewelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:37 schreef Vivi het volgende:
Muis, ik heb de foto ook gemist!
En leuke foto's Greys!
Oh zo bedoel ik het niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wist citrus en steen wel zelf hoor.
Ik keek op wiki maar daar zag ik het nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Ja op Google kan je het ook zo vinden
Is je Google stuk PF?
Ik wel, mocht ze wel/niet op mn intolerantiedieetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoel ik het niet!
Ik had steen niet eens geweten!
Zusjes dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Hoooooooooooooooi!![]()
Groetjes van Goodbye en Totziens, hihihihi
Zus zit in het buitenland danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zusjes dus. Leuk. Komt het zusje ook naar de meet? Dan kunnen we even zien wie de mooiste is van jullie tweeën
.
Dan zou ik al niet eens meer durven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zusjes dus. Leuk. Komt het zusje ook naar de meet? Dan kunnen we even zien wie de mooiste is van jullie tweeën
.
Zeg dan gewoon dat je dat niet durftquote:
Ik was er tenminste de vorige meetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je dat niet durft. Ok, flauw
.
Ik zou gerust met m'n jongste zus (38) naar de meet komen. Zij was de bèta-versie, ik de finale versiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan zou ik al niet eens meer durven.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was er tenminste de vorige meet
+ 1 voor Goodbyequote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was er tenminste de vorige meet
quote:
Ehehe nu zou ik flauwe grapjes kunnen maken over je zus maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou gerust met m'n jongste zus (38) naar de meet komen. Zij was de bèta-versie, ik de finale versie.
*kuch* arrogant *kuch*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou gerust met m'n jongste zus (38) naar de meet komen. Zij was de bèta-versie, ik de finale versie.
Iets met: "Nóg mislukter dan jij? Dat kan toch bijna niet?" + 1 voorspelbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ehehe nu zou ik flauwe grapjes kunnen maken over je zus maar ik doe het niet
Je voelt je nu net Viking en haar nieuwed bed zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:51 schreef P.F het volgende:
Nog even spammen hoorP.Fje gaat op kamers!
Er zijn nog niet van die grote veranderingen maarr.. I'M SO EXCITED
Heb jij voor mij in de categorie dierenrijk voor mij "De muis"?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Vik heb jij die foto van muisje voor me?
Ik voel me nu net viking met drie nieuwe beddenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je voelt je nu net Viking en haar nieuwed bed zeker?.
Hier staan die van moi Slank #478: boeken, hardlopen en skinny/flary jeans.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:50 schreef Sugar het volgende:
Ik zie geen foto's van Greys ook? En wil iemand mij ook Muis laten zien? Danku!
Ja hoi, heb jij dat compliment van Soylent nog gelezen op de vorige pagina?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier staan die van moi Slank #478: boeken, hardlopen en skinny/flary jeans.
In de spoiler
Nope heb ik niet, whehe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:55 schreef P.F het volgende:
Mag ik in de categorie "het dierenrijk" "mspoez"?? Vik??
Vorige pagina? In dit topic?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, heb jij dat compliment van Soylent nog gelezen op de vorige pagina?.
Slank de lente in #479 fuck me, I'm fabulousquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige pagina? In dit topic?
Of in het vorige?
*zoeken gaat*
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
De foto's van Greys vallen ook in de smaak bij eleusis formerly known as Soylent: "Wat een geil wijf is het".
Je moet je beurt afwachtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:58 schreef Chicolate het volgende:
Mag ik dan uit de categorie "het dierenrijk": Blaatschaap?
Ik wil ook meedoen
PF moet mij eerst antwoord gevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:58 schreef neen het volgende:
Mag ik in de categorie lekkere wijven: slank dames
Ik was eerst hoor, anders kap ik er wel mee als het zo moetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF moet mij eerst antwoord geven.
Nouhou, ik wil nu! *stampvoet als een kleuter*quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Ik zoek in de categorie Charming Cyborgs nog een Vik!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:03 schreef Vivi het volgende:
Wat is nu weer een Peggy schema, was ik net gewend aan die Evy komt er weer zo'n doos voorbij.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:03 schreef Vivi het volgende:
Wat is nu weer een Peggy schema, was ik net gewend aan die Evy komt er weer zo'n doos voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Sugar op 16-01-2009 19:16:50 ]Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Schoonmaken volgens een schema, dat lijkt me dus echt niets. Ik maak schoon als ik vind dat het smerig is. Ik ruim op als er dingen kapot gaan of ik er onrustig van word. Of eigenlijk maak ik bijna nooit schoon, behalve tijdens de vakantieschoonmaak die ik elk jaar hou. Rest van het jaar doen met mijn moeder + huishoudelijk hulp het.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Die wil je eigenlijk niet krijgen. Ik werd er erg depressief van, want werd hevig met mijn neus op de feiten gedrukt. De helft van dat schema doe ik gewoon nooit......
Da's mijn eigen schema om je huis op orde te houden op een beetje georganiseerde manierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:03 schreef Vivi het volgende:
Nee hoor, hier alle begrip!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is het heel erg als m'n vriend en ik er over na zitten te denken een schoonmaakster in dienst te nemen?.
En ik studeer nog..
Beetje duur misschien, maar als je er het geld voor hebt, waarom niet? Bedenk wel of je wil dat een vreemde tussen je spullen wroet. Of zoek een bekende die het wil doen. Ik word nog iedere keer pissig omdat spullen op een andere plaats liggen (of een mok, kadootje van mn vriend, die écht niet in de vaatwasser mag van mij, opeens beneden in de la staat en is afgewassen ... dat was dus geen vuile afwas die mee naar beneden mag)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is het heel erg als m'n vriend en ik er over na zitten te denken een schoonmaakster in dienst te nemen?.
En ik studeer nog..
Heb ik niet!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF moet mij eerst antwoord geven.
'huishoudelijke hulp'. Klinkt stuk minder ergquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
We zijn niet zo'n fan van schoonmaken namelijk. En als je iemand 2 uurtjes per week ofzo langs kunt laten komen voor de essentiele dingen (stofzuigen, dweilen, afstoffen) dan hebben we daar wel geld voor over
.
Maar het klinkt zo.. fout.
Ik ken geen schoonmaaksters die katten in de droger stoppenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
De reden dat ik hier geen schoonmaakster wil is mijn dieren. Ik laat geen mensen alleen met Bink en Boor waarvan ik niet zeker weet dat ze er goed voor zijn en voorzichtig mee zijn. Straks laat ze een deur open ofzo per ongeluk, of een raam. Of zit de kat ineens in de droger
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ken geen schoonmaaksters die katten in de droger stoppen
Schroefjes maar even aandraaien dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
1. Mijn kamer is niet geluiddicht, hoorde ik net
2.![]()
Nou ik was in de veronderstelling dat mijn kamer geluiddicht was (want op zolder, massief houten deur/betonnen+houten muur, dubbel dus..)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bijna niets is dat, PF. Ik woon in een appartement en daar kunnen we ook meegenieten als de buren eens muziek opzetten. Ofzo.
Hij doelde niet op schroefjesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schroefjes maar even aandraaien dus.
Wij horen elke zondagochtend de wekker bij de buren, gevolgd door gegiechel, en vervolgens luid gekreun.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bijna niets is dat, PF. Ik woon in een appartement en daar kunnen we ook meegenieten als de buren eens muziek opzetten. Ofzo.
ik werd laatst op een bonte avond-act waar ze een kwartet deden met echte mensen ingedeeld in de categorie:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige pagina? In dit topic?
Of in het vorige?
*zoeken gaat*
*proest*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij horen elke zondagochtend de wekker bij de buren, gevolgd door gegiechel, en vervolgens luid gekreun.
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, ik dacht dat je je nieuwe kamer bedoelde.
Hihi.
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Who. Ik was op zoek naar een oude foto, via 'zoeken' op de pc, en nu kom ik toch nog wat oude S&G foto's van mezelf tegen..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef Sugar het volgende:
In de categorie 'Raadjeplaatje' --- Wat zit er in Wie is de doos?:Dat truitje heb ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij zit ie alleen anders..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Post eens?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Who. Ik was op zoek naar een oude foto, via 'zoeken' op de pc, en nu kom ik toch nog wat oude S&G foto's van mezelf tegen..
Echt heel vervelend is dat zeg. Sjonge jonge, je zult je maar in moeten houden vanwege de burenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
*proest*
Wij hebben toen we net samenwoonden een keer een briefje in de bus gekregen van onze buren of we 's nachts rond 3 uur misschien iets zachter konden zijn.. Ze konden er niet van slapen..![]()
![]()
.
En wij hoorden hen maar nooit.
Briefje in de bus krijgen is anders niet zo leuk, lijkt mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, ja daar hoor je ook alles![]()
![]()
Maar dat is geen familie dus, /care
Definieer: van alles?!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Post eens?![]()
@PF: oh fijn is dat ja. Ik word nu al gek van de opmerkingen bij vriendlief thuis. Maar hij laat dan ook vanalles slingeren.
Ah. Dat had ik kunnen weten natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's mijn eigen schema om je huis op orde te houden op een beetje georganiseerde manier
Je hoeft niet hoor, je mag wel!
Er werd om een schema gevraagd in het topic en voor ik het wist had ik er 48 gemaild
Peggy naar Peggy Bundy, de ultieme huishoudster, overigens!
Hoeft niet, uiteindelijk verhuizen ze welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt heel vervelend is dat zeg. Sjonge jonge, je zult je maar in moeten houden vanwege de buren.
Laat ik dat maar onder een linkje zetten. *Bloos*.quote:
Heulemaal niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:25 schreef Sugar het volgende:
Hoe anders dan, Vivi? Ga je me een tietencomplex aanpraten?![]()
Gebruik je fantasie maar lekkerquote:
O ja, die kan ik me nog herinneren iddquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat ik dat maar onder een linkje zetten. *Bloos*.
http://i20.photobucket.co(...)ddust/benenklein.jpg
Ik vroeg mij af, zijn ze altijd al groot geweest of pas na je zwangerschap?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heulemaal niet!
Bij jou zit ie veel mooier, mijn boobs mogen best wat maatjes kleiner vind ik zelf!
Het hemdje scheen door/was nat? En kwam een halve tiet bovenuit glippen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb er geloof ik ooit 1 gepost, maar die was van m'n hoofd en ik had gewoon een hemdje aan
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef Sugar het volgende:
In de categorie 'Raadjeplaatje' --- Wat zit er in Wie is de doos?:sugar, ben je dat zelf? wat zie je er prachtig uit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben dól op dat soort kleding en die kleuren...en je figuur is echt geweldig!Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Altijd al..alleen ze zijn nu iets minder geneigd de potloodtest te doostaan. Volgens mij blijft er nog een kleurdoos onder hangenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af, zijn ze altijd al groot geweest of pas na je zwangerschap?
1. neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het hemdje scheen door/was nat? En kwam een halve tiet bovenuit glippen?
Ik ga wel voor jouquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo de borrel overleefd maar als dit elke vrijdagmiddag zo gaat overleeft mijn gewicht het niet lang
Bij mij blijft er niets onder hangen, maar goed, ik streep zwanger worden van m'n lijstjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Altijd al..alleen ze zijn nu iets minder geneigd de potloodtest te doostaan. Volgens mij blijft er nog een kleurdoos onder hangen.
Dat is uiteraard overdreven om grappig te doen, dat snappen jullie wel heh! .
Bij mij toen ik 21 was ook nog niet mop, toen zaten ze onder mijn kin.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Bij mij blijft er niets onder hangen, maar goed, ik streep zwanger worden van m'n lijstje
Kan ja. Maar vang daar niet te vaak klappen op, je kan het weefsel beschadigen (en later geen melk meer aan de baby's die mr PF zo graag wil geven). Of je koop alleen borstbeschermer, werkt nog beter dan een sportbh.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
Dat er niets onder blijft hangen bij mij komt door het volume, niet door de zwaartekracht
Even een praktische vraag: Als ik met kickboksen stoten opvang dan schudden m'n borsten heen en weer in m'n hemdje, helpt een sportBH hier tegen? Met touwtjespringen of rennen heb ik nergens last van..
Nee als ik (met m'n handen) klappen opvang, dan gaan m'n borsten schudden! Ik vang geen klappen met die dingen op gekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan ja. Maar vang daar niet te vaak klappen op, je kan het weefsel beschadigen (en later geen melk meer aan de baby's die mr PF zo graag wil geven). Of je koop alleen borstbeschermer, werkt nog beter dan een sportbh.
Zeker van jou vind ik dat een groot compliment. Dank!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:30 schreef SHE het volgende:
Schitterend lijf DaD. Purrfect.
En Sug...kijk nou eens naar jezelf, ik ken weinig vrouwen die er zo snazzy uit zien nadat ze 2 kids eruit gewurmd heeft.
hell, ik ken ze ook amper die er zo uit zien na 1 kind
Leuk setje heb je aan trouwens, die broek valt fab en truitje is erg leuk!
Ooooohquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee als ik (met m'n handen) klappen opvang, dan gaan m'n borsten schudden! Ik vang geen klappen met die dingen op gek
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als ik het hier zo hoor heeft iedereen trouwens grote borsten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als ik het hier zo hoor heeft iedereen trouwens grote borsten. Ik heb maar een B (soms C) cupje
. Had best iets meer mogen zijn...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende: DML staat garant voor het sluiten van topics
Mijn voorgevel is niet bepaald delicaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik herinner me ook een witte bloesjesfoto van jou. Ben jij ook gezegend met een delicate voorgevel dan?.
Hier staat ie, kan je het downloadenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah. Dat had ik kunnen weten natuurlijk.
Mail es.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |