Nee. Juist niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
potentieloze OP?
of hebben we het nu over NEUK lijstjes?
Sorry!quote:
Lijstje:quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
LET OP: OT-vraag!
Wat vindt SHE van hazelnoten?
Ik vind ze lekker. En verder is er ook niet veel mis mee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Nog even uit het vorige topic:
[..]
Lijstje:
O: havermout met yoghurt
L: twee zonnepittenboterhammen met iedere één stikje kibbeling
T: mandarijntje
D: twee tosti's ham / kaas, mandarijntje toe
T: handje nootjes (mix van walnoten, kessjoes, amandelen, hazelnootjes)
S: klein hapje yoghurt met havermout
Ik vind het soms ook een beetje vaag hoor, als er over chakra's en zonnevlechten wordt gesproken. Maar ja, dat is nu eenmaal de beeldtaal die erbij hoort. Het is gewoon heel erg waar en goed, die oefeningen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Aventura, dat klinkt echt fijn!
Ik vind om het woord 'yoga' op de een of andere manier altijd iets mutserigs hangen, maar het tegendeel is waar geloof ik he?Ik zou het ook wel eens willen proberen!
Ik kan slecht tegen vlees, ik kan slecht tegen groente en ik kan slecht tegen aardappels. Minimaal twee keer per week eet ik ook 's avonds gewoon brood. En gisteren kreeg ik ernstige trek in tosti's. Vanwege het vettige en het zoute, want ik had koppijn (als ik migraine heb, wil ik altijd pizza eten, want dat is het enige waar mijn hoofdpijn gedurende enkele uren van overgaat).quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef SHE het volgende:
Ik vind ze lekker. En verder is er ook niet veel mis mee.
Wat doen die tosti's daar?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog één plakje ham; ik gooi 'm wel even op de fax
Doe 'ns slapen gaan jijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
Is goed. Zoek ik even mijn renschoenen. Momentje.
Da's eigenlijk wel een ontzettend goed idee. Tnx, ik ga me morgen inschrijven.quote:
bronquote:Voornamelijk meisjes en jonge vrouwen eten vaak te weinig brood met als gevolg een lichte vorm van krop. () Ook brood van de reformwinkel bevat niet altijd gejodeerd zout, soms is het gebakken met zeezout.
In ons land is brood, naast zeevis, de belangrijkste bron van jodium. 3-4 sneetjes brood per dag zijn nodig om te voorzien in de jodiumbehoefte. Indien iemand nauwelijks brood eet, is het aan te raden minimaal 2 maal per week zeevis te eten. Of de genomen maatregel van het ministerie afdoende zijn om tekorten te voorkomen zal de toekomst moeten uitwijzen. Andere stappen om de jodiumvoorziening in Nederland te verbeteren worden momenteel overwogen, zoals toevoeging van gejodeerd zout aan broodvervangers (knäckebröd, beschuit e.d.) of aan vleeswaren en pasta's. Met die maatregel zal het grootste deel van de bevolking een adequate jodiuminneming (150-300 microgram) bereiken.
Bij mensen met overgewicht is soms sprake van een tekort aan jodium.
Het advies de broodconsumptie te verhogen kan uiteindelijk resulteren in gewichtsdaling. Want jodium is onmisbaar voor de produktie van schildklierhormoon.
Tekorten uiten zich ook in:
* struma/krop
* hypothyreoïdie
Zo. Gevonden. Ben even een uurtje lopen!! Foosh?? Ga je mee?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Is goed. Zoek ik even mijn renschoenen. Momentje.
Ik overwoog nog touwtjespringen deze ochtend maar doe dat toch maar morgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo. Gevonden. Ben even een uurtje lopen!! Foosh?? Ga je mee?
Ben je echt al wakker?? Wow! Ik had alleen maar dorst, ga nu weer verder pitten! rennen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik overwoog nog touwtjespringen deze ochtend maar doe dat toch maar morgen.
Bakje brinta zit er al wel in
Kom op.. een ei, spek en vette worstjes..quote:
naaisquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:11 schreef Twerk het volgende:
Stevig ontbijtje doet wonderen:
[ afbeelding ]
Jij kan dat echt wegkrijgen in de ochtend?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
naais
da's toch altijd wel lekker als ik in de UK ben
maargoed, álleen daar en als ik daar een druk dagschema heb
yup!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij kan dat echt wegkrijgen in de ochtend?
why o why?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:49 schreef sigme het volgende:
Slaap lekker.
Ja, ik ben al wakker. Wekker op 2:15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |