Wat is niet waar? Het eerste of het laatste wat ik zei? (link doet t trouwens niet)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet waar, maar ik weet er het fijne niet van. Ik kan zo snel alleen dit vinden: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=1507788.
Zo simpel gaat dat bij mij niet helaas. Ik heb er echt paarse littekens aan overgehouden. En die zie je vooral als m'n benen nat zijn. Ik wil nu wel gaan oppassen dat ik er niet nog meer bij krijgquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hehe, als ik de foef niet doe katapulteer ik zo de jaren 70 inIk wil ook niet weten hoe vaak ik terug zal moeten voordat alles weg is. Van epileren krijg ik echt altijd wondjes, dat je na drie weken denkt: Jeetje, zit het er nu nog dat wondje *duw* hee, haar *pluk* en dan geneest het pas.
PF, doe es niet zo gek. Jij hebt helemaal geen rimpels!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
Ik heb sinds ik 4 ben al rimpels in mijn voorhoofd. En ik kan daardoor heel goed boos kijken, misschien moet ik mijn voorhoofd maar plat botoxen ()
Noh, ik ben pas over 40 jaar zo verquote:
Maar die van mij zijn dan ook idioot jong voor mijn leeftijd. M'n moeder was zelf nog bijna een kind! (19!)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noh, ik ben pas over 40 jaar zo ver.
Ik heb best oude ouders, bedenk ik me nu, als die van jou ook al jonger zijn dan de mijne. Ik vind het helemaal niet leuk dat ze al zo oud zijn...
.
Ha, nu weet ik ook hoe oud jij bentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar die van mij zijn dan ook idioot jong voor mijn leeftijd. M'n moeder was zelf nog bijna een kind! (19!)
Dat wist je allang!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, nu weet ik ook hoe oud jij bent.
Dan zie je er nog jong uit joh.
Ja dat doe ik ook! Maar ik moet zelf shirtjes meenemen en ik dacht dat grijs en groen mij 't beste staanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
PF, niet te veel over nadenken denk ik dan, als er een visagiste bij is
Laat het lekker over je heen komen! En bedenk tijdens het opmaken dat het er op een foto heel anders uit ziet als in de spiegel! Ik werd een keer opgemaakt en dacht 'Jezus, doe even normaal, ik lijk wel een hoer' maar omdat het zwartwit foto's werden pakte dat juist super uit en zag je precies de goede schaduwen enzo.
Misschien wat voorbeelden meenemen van wat jij mooie foto's vindt? En verder op hun creativiteit vertrouwen.
Had je ook besteltquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Mijn pizza was wel ok. Niet fucking fabulous though. Wat is dat met mij en bezorgmaaltijden de laatste tijd? Niks staat me meer aan. Had ik nu toch maar gewoon gekookt
.
Nee das m'n liegleeftijd. Misschien moeten we even editten dus!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht 3 jaartjes jonger.
Bij New York Pizzaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:07 schreef neen het volgende:
[..]
Had je ook bestelddie van mij komt er zo aan
Misschien moet jij je niet zo druk maken om je leeftijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee das m'n liegleeftijd. Misschien moeten we even editten dus!!
Dan neem je wat sieraden mee en een hoge kraag en iets zonder kraag (of dat je blote schouders ziet en verder naar boven) en dan kijken jullie ter plekke wat er het leukst staat. Of hij maakt van alle versies wat foto's - je gaat daar heus niet heen voor 4 klikjes - en dan kijk je na afloop wat het beste staat!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook! Maar ik moet zelf shirtjes meenemen en ik dacht dat grijs en groen mij 't beste staan
(daarna zwart en wit.. ) En dan denk ik hoge kraag.. Geen kraag.. Wel/geen sieradenetc..
Nee ik ook niet, maakt me echt niets uit. Maar soms kan ik er moe uitzien, dat vind ik wel jammer, maar geen idee wat je daar nu aan moet doen, behalve veel slapen en ik geloof niet dat dat er inzit!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook wel een paar rimpels. Vooral als ik lach inderdaad. Dat zag je op die onderste foto van de drie uit het vorige topic wel naast mijn oog. Maar daar stoor ik me dan weer totaal niet aan
New York Pizzaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij New York Pizza. Pepperoni en jij?
Ik spreek jou nog wel tegen die tijd. Het is echt wel een nijlpaard hoor!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je niet zo druk maken om je leeftijd.
"Je bent zo jong als je je voelt"
Vrouwen die dat als motto hebben knal ik af
Maar niet meer lachen danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook wel een paar rimpels. Vooral als ik lach inderdaad. Dat zag je op die onderste foto van de drie uit het vorige topic wel naast mijn oog. Maar daar stoor ik me dan weer totaal niet aan
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn ouders waren allebei 20 toen ze mij kregen. Wat een succes.
Ik moet er ook écht niet aan denken al een jaar een kind te hebben gehad.
Ik merk echt héél duidelijk verschil aan mijn oogleden als ik te weinig slaap.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maakt me echt niets uit. Maar soms kan ik er moe uitzien, dat vind ik wel jammer, maar geen idee wat je daar nu aan moet doen, behalve veel slapen en ik geloof niet dat dat er inzit!
Waarom niet? Ze bezorgen vast niet in Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:10 schreef neen het volgende:
Ik dus bij een gewone maar ik zeg niet welke
Mental image van een modebewuste papaquote:en m'n moeder is echt niet met haar uiterlijk bezig terwijl m'n vader altijd iets heeft van: "zit m'n haar goed jongens? Hoe zie ik eruit"
Dan zou ik voor het slapengaan wel even controleren of je pilletje niet is vervangen door een placeboquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik vind mijn mr stiekem een beetje eng, hij heeft een baby fetisj, en baby's zijn engVolgens mij zou hij het niet eens erg vinden om een baby te krijgen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
. Wat weet jij van Greys haar doos?
.
Is delicaat en ander woord voor kleinquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:15 schreef Claudia_x het volgende:
PF: ik was aan het zoeken naar foto's, maar ik kon zo snel niets vinden en moet nu eten.
(Ik vind een V-hals zo mooi bij vrouwen met een delicate voorgevel.Ook ben ik een groot wittebloesjesfan, maar dan absoluut zonder sieraden).
Denk je niet dat de visagiste de make up en haar regelt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeh, 2 februari wordt er zo een foto van mij gemaakt, maar dan mooi! Wat zou je mij adviseren qua make up/haar/kleding/sieraden?!
Ja PM eens naar mij. Of laat Muis het zelf naar mij PM'en, ben nieuwsgierigquote:
Ik herinner me ook een witte bloesjesfoto van jou. Ben jij ook gezegend met een delicate voorgevel dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:15 schreef Claudia_x het volgende:
PF: ik was aan het zoeken naar foto's, maar ik kon zo snel niets vinden en moet nu eten.
(Ik vind een V-hals zo mooi bij vrouwen met een delicate voorgevel.Ook ben ik een groot wittebloesjesfan, maar dan absoluut zonder sieraden).
In de winkelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Muis. Je ziet er echt lief uit!
En Chico, wanneer heb jij besteld bij H&M? Ik de 5e en ik heb 't nog niet binnen.
Ik zei toch, ik ben niet sociaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
"Thanks voor het pm'en van de foto, Viking!"
"Graag gedaan hoor!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |