Je moet je beurt afwachtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:58 schreef Chicolate het volgende:
Mag ik dan uit de categorie "het dierenrijk": Blaatschaap?
Ik wil ook meedoen
PF moet mij eerst antwoord gevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:58 schreef neen het volgende:
Mag ik in de categorie lekkere wijven: slank dames
Ik was eerst hoor, anders kap ik er wel mee als het zo moetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF moet mij eerst antwoord geven.
Nouhou, ik wil nu! *stampvoet als een kleuter*quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Ik zoek in de categorie Charming Cyborgs nog een Vik!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:03 schreef Vivi het volgende:
Wat is nu weer een Peggy schema, was ik net gewend aan die Evy komt er weer zo'n doos voorbij.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:03 schreef Vivi het volgende:
Wat is nu weer een Peggy schema, was ik net gewend aan die Evy komt er weer zo'n doos voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Sugar op 16-01-2009 19:16:50 ]Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Schoonmaken volgens een schema, dat lijkt me dus echt niets. Ik maak schoon als ik vind dat het smerig is. Ik ruim op als er dingen kapot gaan of ik er onrustig van word. Of eigenlijk maak ik bijna nooit schoon, behalve tijdens de vakantieschoonmaak die ik elk jaar hou. Rest van het jaar doen met mijn moeder + huishoudelijk hulp het.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Die wil je eigenlijk niet krijgen. Ik werd er erg depressief van, want werd hevig met mijn neus op de feiten gedrukt. De helft van dat schema doe ik gewoon nooit......
Da's mijn eigen schema om je huis op orde te houden op een beetje georganiseerde manierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:03 schreef Vivi het volgende:
Nee hoor, hier alle begrip!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is het heel erg als m'n vriend en ik er over na zitten te denken een schoonmaakster in dienst te nemen?.
En ik studeer nog..
Beetje duur misschien, maar als je er het geld voor hebt, waarom niet? Bedenk wel of je wil dat een vreemde tussen je spullen wroet. Of zoek een bekende die het wil doen. Ik word nog iedere keer pissig omdat spullen op een andere plaats liggen (of een mok, kadootje van mn vriend, die écht niet in de vaatwasser mag van mij, opeens beneden in de la staat en is afgewassen ... dat was dus geen vuile afwas die mee naar beneden mag)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is het heel erg als m'n vriend en ik er over na zitten te denken een schoonmaakster in dienst te nemen?.
En ik studeer nog..
Heb ik niet!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF moet mij eerst antwoord geven.
'huishoudelijke hulp'. Klinkt stuk minder ergquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
We zijn niet zo'n fan van schoonmaken namelijk. En als je iemand 2 uurtjes per week ofzo langs kunt laten komen voor de essentiele dingen (stofzuigen, dweilen, afstoffen) dan hebben we daar wel geld voor over
.
Maar het klinkt zo.. fout.
Ik ken geen schoonmaaksters die katten in de droger stoppenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
De reden dat ik hier geen schoonmaakster wil is mijn dieren. Ik laat geen mensen alleen met Bink en Boor waarvan ik niet zeker weet dat ze er goed voor zijn en voorzichtig mee zijn. Straks laat ze een deur open ofzo per ongeluk, of een raam. Of zit de kat ineens in de droger
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ken geen schoonmaaksters die katten in de droger stoppen
Schroefjes maar even aandraaien dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
1. Mijn kamer is niet geluiddicht, hoorde ik net
2.![]()
Nou ik was in de veronderstelling dat mijn kamer geluiddicht was (want op zolder, massief houten deur/betonnen+houten muur, dubbel dus..)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bijna niets is dat, PF. Ik woon in een appartement en daar kunnen we ook meegenieten als de buren eens muziek opzetten. Ofzo.
Hij doelde niet op schroefjesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schroefjes maar even aandraaien dus.
Wij horen elke zondagochtend de wekker bij de buren, gevolgd door gegiechel, en vervolgens luid gekreun.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bijna niets is dat, PF. Ik woon in een appartement en daar kunnen we ook meegenieten als de buren eens muziek opzetten. Ofzo.
ik werd laatst op een bonte avond-act waar ze een kwartet deden met echte mensen ingedeeld in de categorie:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige pagina? In dit topic?
Of in het vorige?
*zoeken gaat*
*proest*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij horen elke zondagochtend de wekker bij de buren, gevolgd door gegiechel, en vervolgens luid gekreun.
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, ik dacht dat je je nieuwe kamer bedoelde.
Hihi.
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Who. Ik was op zoek naar een oude foto, via 'zoeken' op de pc, en nu kom ik toch nog wat oude S&G foto's van mezelf tegen..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef Sugar het volgende:
In de categorie 'Raadjeplaatje' --- Wat zit er in Wie is de doos?:Dat truitje heb ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij zit ie alleen anders..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Post eens?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Who. Ik was op zoek naar een oude foto, via 'zoeken' op de pc, en nu kom ik toch nog wat oude S&G foto's van mezelf tegen..
Echt heel vervelend is dat zeg. Sjonge jonge, je zult je maar in moeten houden vanwege de burenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
*proest*
Wij hebben toen we net samenwoonden een keer een briefje in de bus gekregen van onze buren of we 's nachts rond 3 uur misschien iets zachter konden zijn.. Ze konden er niet van slapen..![]()
![]()
.
En wij hoorden hen maar nooit.
Briefje in de bus krijgen is anders niet zo leuk, lijkt mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, ja daar hoor je ook alles![]()
![]()
Maar dat is geen familie dus, /care
Definieer: van alles?!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Post eens?![]()
@PF: oh fijn is dat ja. Ik word nu al gek van de opmerkingen bij vriendlief thuis. Maar hij laat dan ook vanalles slingeren.
Ah. Dat had ik kunnen weten natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's mijn eigen schema om je huis op orde te houden op een beetje georganiseerde manier
Je hoeft niet hoor, je mag wel!
Er werd om een schema gevraagd in het topic en voor ik het wist had ik er 48 gemaild
Peggy naar Peggy Bundy, de ultieme huishoudster, overigens!
Hoeft niet, uiteindelijk verhuizen ze welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt heel vervelend is dat zeg. Sjonge jonge, je zult je maar in moeten houden vanwege de buren.
Laat ik dat maar onder een linkje zetten. *Bloos*.quote:
Heulemaal niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:25 schreef Sugar het volgende:
Hoe anders dan, Vivi? Ga je me een tietencomplex aanpraten?![]()
Gebruik je fantasie maar lekkerquote:
O ja, die kan ik me nog herinneren iddquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat ik dat maar onder een linkje zetten. *Bloos*.
http://i20.photobucket.co(...)ddust/benenklein.jpg
Ik vroeg mij af, zijn ze altijd al groot geweest of pas na je zwangerschap?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heulemaal niet!
Bij jou zit ie veel mooier, mijn boobs mogen best wat maatjes kleiner vind ik zelf!
Het hemdje scheen door/was nat? En kwam een halve tiet bovenuit glippen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb er geloof ik ooit 1 gepost, maar die was van m'n hoofd en ik had gewoon een hemdje aan
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef Sugar het volgende:
In de categorie 'Raadjeplaatje' --- Wat zit er in Wie is de doos?:sugar, ben je dat zelf? wat zie je er prachtig uit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben dól op dat soort kleding en die kleuren...en je figuur is echt geweldig!Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Altijd al..alleen ze zijn nu iets minder geneigd de potloodtest te doostaan. Volgens mij blijft er nog een kleurdoos onder hangenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af, zijn ze altijd al groot geweest of pas na je zwangerschap?
1. neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het hemdje scheen door/was nat? En kwam een halve tiet bovenuit glippen?
Ik ga wel voor jouquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo de borrel overleefd maar als dit elke vrijdagmiddag zo gaat overleeft mijn gewicht het niet lang
Bij mij blijft er niets onder hangen, maar goed, ik streep zwanger worden van m'n lijstjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Altijd al..alleen ze zijn nu iets minder geneigd de potloodtest te doostaan. Volgens mij blijft er nog een kleurdoos onder hangen.
Dat is uiteraard overdreven om grappig te doen, dat snappen jullie wel heh! .
Bij mij toen ik 21 was ook nog niet mop, toen zaten ze onder mijn kin.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Bij mij blijft er niets onder hangen, maar goed, ik streep zwanger worden van m'n lijstje
Kan ja. Maar vang daar niet te vaak klappen op, je kan het weefsel beschadigen (en later geen melk meer aan de baby's die mr PF zo graag wil geven). Of je koop alleen borstbeschermer, werkt nog beter dan een sportbh.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
Dat er niets onder blijft hangen bij mij komt door het volume, niet door de zwaartekracht
Even een praktische vraag: Als ik met kickboksen stoten opvang dan schudden m'n borsten heen en weer in m'n hemdje, helpt een sportBH hier tegen? Met touwtjespringen of rennen heb ik nergens last van..
Nee als ik (met m'n handen) klappen opvang, dan gaan m'n borsten schudden! Ik vang geen klappen met die dingen op gekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan ja. Maar vang daar niet te vaak klappen op, je kan het weefsel beschadigen (en later geen melk meer aan de baby's die mr PF zo graag wil geven). Of je koop alleen borstbeschermer, werkt nog beter dan een sportbh.
Zeker van jou vind ik dat een groot compliment. Dank!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:30 schreef SHE het volgende:
Schitterend lijf DaD. Purrfect.
En Sug...kijk nou eens naar jezelf, ik ken weinig vrouwen die er zo snazzy uit zien nadat ze 2 kids eruit gewurmd heeft.
hell, ik ken ze ook amper die er zo uit zien na 1 kind
Leuk setje heb je aan trouwens, die broek valt fab en truitje is erg leuk!
Ooooohquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee als ik (met m'n handen) klappen opvang, dan gaan m'n borsten schudden! Ik vang geen klappen met die dingen op gek
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als ik het hier zo hoor heeft iedereen trouwens grote borsten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als ik het hier zo hoor heeft iedereen trouwens grote borsten. Ik heb maar een B (soms C) cupje
. Had best iets meer mogen zijn...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende: DML staat garant voor het sluiten van topics
Mijn voorgevel is niet bepaald delicaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik herinner me ook een witte bloesjesfoto van jou. Ben jij ook gezegend met een delicate voorgevel dan?.
Hier staat ie, kan je het downloadenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah. Dat had ik kunnen weten natuurlijk.
Mail es.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |