Dunno, hoe m'n haar stond hing af van m'n kleding volgens meneer farfallus, dus ik zou eigenlijk in retro jaren 50 pakjes moeten lopen oid. En dat paste ook weer niet helemaal bij mij. Of zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je persoonlijkheid aanpassen aan je pony?.
Weet er iemand nog wat het goede nr zou moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
fipo
mèn, wat een dyslectische wijven hiero. Kan er nu niet één keer een nummer goed zijn??
Nah!! Je bent een natuur talent!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
SHE, je brief! Whehehe!
Moet nog wel iets aangedikt inderdaad, heb je gelijk in, nog net niet dramatisch genoeg!
Ik denk dat we er nog wat alcoholistische familieleden in moeten werpen! En een achterneef die ze al 32 jaar niet gezien heeft ofzo! Waddayathink?
Da's knap, op je 20e je achterneef al 32 jaar niet hebben gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
SHE, je brief! Whehehe!
Moet nog wel iets aangedikt inderdaad, heb je gelijk in, nog net niet dramatisch genoeg!
Ik denk dat we er nog wat alcoholistische familieleden in moeten werpen! En een achterneef die ze al 32 jaar niet gezien heeft ofzo! Waddayathink?
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
fipo
mèn, wat een dyslectische wijven hiero. Kan er nu niet één keer een nummer goed zijn??
fixed!![]()
Dan is het NOG dramatischer en erger!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's knap, op je 20e je achterneef al 32 jaar niet hebben gezien!
Ze heeft het al gniepig goedgefuzzellevozelt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
I feel the love![]()
But srsly! Wat is nou het goede nummer?
Whehehe, die was onder de gordel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef P.F het volgende:
Co weet vast het goede nummer, die is namelijk goed met getallen
Laseren? Why?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef SHE het volgende:
Ik ben trouwens niet gelasered vandaag( oh ja, thnx for asking bitches, of is het niet tumorig genoeg ofzo????
)
Ik was te bruin!
Waaaaaat?
Ja! Te fucking bruin! En dan doet die lasert niks. De 30e mag ik terugkomen. Zo naar!
Mwehehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef SHE het volgende:
Ik ben trouwens niet gelasered vandaag( oh ja, thnx for asking bitches, of is het niet tumorig genoeg ofzo????
)
Ik was te bruin!
Waaaaaat?
Ja! Te fucking bruin! En dan doet die lasert niks. De 30e mag ik terugkomen. Zo naar!
Gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan sta je raar te kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb wel een stiekeme wens je ooit goed pissig te zien
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef SHE het volgende:
)
Ik was te bruin!
Waaaaaat?
Ik dacht dat er al de hele tijd 479 stond.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze heeft het al gniepig goedgefuzzellevozelt.
Wat leuk! Ik wil ook heel graag zo een taart maken maar ik wist niet waar ik mee moest beginnen en met welk recept en met welke spullen en welk ontwerpquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar m'n bestelling van deleukstetaartenshop.nl is binnen. Dus ik ga lekker aan de knutsel dit weekend..
Maak eerst maar eens een goudbruine, luchtige boerencake die mooi rijst, dan praten we wel verder!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil ook heel graag zo een taart maken maar ik wist niet waar ik mee moest beginnen en met welk recept en met welke spullen en welk ontwerp
Ik ben raar met lijstjes. Ze moeten kloppen. Daarom was ik ook zo pissed, dat ik dus blijkbaar alles fout had gedaan. Niks voor mij. Vind het al moeilijk genoeg die boekhoudeing. En nu moet het ook nog creatief.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat er al de hele tijd 479 stond.
Could'nt care less about tha number![]()
Da's nog best moeilijk ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maak eerst maar eens een goudbruine, luchtige boerencake die mooi rijst, dan praten we wel verder!
Nee joh, ik had een heel menu samengesteld:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Laseren? Why?
Onder de zonnebank?
Je tanden bleken?
Ik niet snap?
Je ogen? Je ogen zijn te bruin?
Ik ga als kapsel een moskovische taart maken (ik denk namelijk dat ik dat wel kanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil ook heel graag zo een taart maken maar ik wist niet waar ik mee moest beginnen en met welk recept en met welke spullen en welk ontwerp
Tof!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maar m'n bestelling van deleukstetaartenshop.nl is binnen. Dus ik ga lekker aan de knutsel dit weekend..
Zie de post boven je.quote:
Die heb ik al te vaak gemaaktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maak eerst maar eens een goudbruine, luchtige boerencake die mooi rijst, dan praten we wel verder!
Permanent ontharen lijkt mij heerlijk! Maar te bruinquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee joh, ik had een heel menu samengesteld:
- permanent ontharen oksels
- weghalen pigment vlekje jukbeen
- micro dermabrasie voor een nieuwe jeugdige blik
- spidertje weghalen borst
- permanent ontharen foefje
Hij heeft wel een paar pulsen gedaan om te testen, maar hij zei meteen dat ik te bruin was.
Dus ik heel verontwaardigd ' Is it because I'm black??'
Nou en dat was het dus. Ik moet schijnbaar in 2 weken witter worden
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee joh, ik had een heel menu samengesteld:
- permanent ontharen oksels
- weghalen pigment vlekje jukbeen
- micro dermabrasie voor een nieuwe jeugdige blik
- spidertje weghalen borst
- permanent ontharen foefje
Hij heeft wel een paar pulsen gedaan om te testen, maar hij zei meteen dat ik te bruin was.
Dus ik heel verontwaardigd ' Is it because I'm black??'
Nou en dat was het dus. Ik moet schijnbaar in 2 weken witter worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |