Gelukkig is die vraag een stuk interessanter dan jouw persoontje.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:14 schreef jozef444 het volgende:
Hey een vraag wat interessant
Het antwoord van de crew daarentegen kan ik ook weinig mee, hoe kan het nu langer duren neem toch aan dat na de zomer direct is begonnen met bouwenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig is die vraag een stuk interessanter dan jouw persoontje.
Lees tussen de regels zou ik zeggenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Het antwoord van de crew daarentegen kan ik ook weinig mee, hoe kan het nu langer duren neem toch aan dat na de zomer direct is begonnen met bouwen
Jammer dat ondanks alle goede bedoelingen en het vele werk van verschillende mensen dit zo blijft lopen. Succes ermee.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:54 schreef Nuongirl het volgende:
De Formule 1-manager zal dit jaar niet zo vorm gegeven zijn als jullie gewend zijn. Er wordt op dit moment aan de definitieve manager gewerkt, echter het ontwikkelen ervan blijkt meer tijd te kosten dan gepland. Daarom willen we jullie een alternatief bieden. Hoe dat alternatief er uit komt te zien, krijgen jullie op een later tijdstip te horen/zien.
Ik zou niet te veel aannemen als ik jou wasquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Het antwoord van de crew daarentegen kan ik ook weinig mee, hoe kan het nu langer duren neem toch aan dat na de zomer direct is begonnen met bouwen
Ze zouden je juist minder budget moeten geven. Iets met remmende voorsprong en de anderen ook een kans geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Giem het volgende:
Hey krijg ik nu extra budget in de begin fase, omdat ik vorig jaar gewonnen heb.. maar eigenlijk ook helemaal niks..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ze zouden je juist minder budget moeten geven. Iets met remmende voorsprong en de anderen ook een kans geven.
quote:
Is toch juist eerlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:56 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat doen ze in de WTCC, daar krijg je als winnaar straf gewicht.. Formule 1 krijgt Ferrari ook 60Miljoen extra.
Volgens mij zijn er juist devvers voor aangenomen. Waarschijnlijk kost het dus meer tijd om een compleet nieuwe manager te bouwen dan vooraf is ingecalculeerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef 907 het volgende:
Misschien is het dan goed idee om een bericht op de FP te zetten dat jullie dev-ers zoeken? Op die manier zou je toch de F1 manager op tijd af kunnen hebben en hoef je niet te zoeken naar alternatieven.
Is dit omdat er zoals gewoonlijk weer eens een keer niet optijd aan is begonnen ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:54 schreef Nuongirl het volgende:
De Formule 1-manager zal dit jaar niet zo vorm gegeven zijn als jullie gewend zijn. Er wordt op dit moment aan de definitieve manager gewerkt, echter het ontwikkelen ervan blijkt meer tijd te kosten dan gepland. Daarom willen we jullie een alternatief bieden. Hoe dat alternatief er uit komt te zien, krijgen jullie op een later tijdstip te horen/zien.
Ik weet zeker dat er redelijk bij tijds aan is begonnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Is dit omdat er zoals gewoonlijk weer eens een keer niet optijd aan is begonnen ?
Mwah als je in acht neemt dat ruim voor de zomer bekend was dat de huidige manager niet voldeed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er redelijk bij tijds aan is begonnen
Wat is redelijk bijtijds?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er redelijk bij tijds aan is begonnen
Net als andere jaren Light , 2 weken voor de racequote:
dus hoef je ze nu ook de hand niet meer boven het hoofd te houden sanderquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef sanger het volgende:
Exacte data weet ik zo niet meer, en er naar kijken kan ik ook niet meer
Of juist wel omdat ik weet dat er wel degelijk op tijd begonnen isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef Joene het volgende:
[..]
dus hoef je ze nu ook de hand niet meer boven het hoofd te houden sander
Dan zijn de ontwikkelingen wel zeeeeeeeeeer ernstig gestagneerd want als je optijd begint had het makkelijk af kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Of juist wel omdat ik weet dat er wel degelijk op tijd begonnen is
Dat weet ik dus niet. Maar er kunnen tal van verklaringen voor zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan zijn de ontwikkelingen wel zeeeeeeeeeer ernstig gestagneerd want als je optijd begint had het makkelijk af kunnen zijn.
Ik denk dat vooral eerlijkheid ook wel een keer leuk zou zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Maar er kunnen tal van verklaringen voor zijn.
En sorry dat er niet zo veel gecommuniceerd is, Joene en andere FOK! F1-manager-fans. Het was gewoon echt een kwestie van 'handen in het haar'...quote:Het is alleen ihmo (geen vingerwijzing verder, hooguit naar mijzelf) toch iets te lang op de bekende plank blijven liggen nadat we (FOK!sport en co.) het vervelende nieuws te horen kregen dat we na het ongelukje van de ene devver, nu ook de andere devver 'verloren' aan eenzelfde soort ongelukje.
En godzijdank geen fatale ongelukken. Maar wel voldoende om dit project (tijdelijk) lam te leggen.
Oh, waren de devvers een half jaar geleden al bezig? Waren dingen als FO en TO toen uberhaupt al af?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Of juist wel omdat ik weet dat er wel degelijk op tijd begonnen is
Sorry Sally maar er wordt al jaren slecht gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:05 schreef Sally het volgende:
Wat dacht je van de twee (van de eerdere vier) overgebleven devvers die beiden een (klein) auto-ongelukje kregen. Allebei in december, en voor de feestdagen.
Ik quote mijzelf van 'achter de schermen' ->
[..]
En sorry dat er niet zo veel gecommuniceerd is, Joene en andere FOK! F1-manager-fans. Het was gewoon echt een kwestie van 'handen in het haar'...![]()
Spijtig om te horen van de auto ongelukken erg vervelend voor de dever's maar in mijn ogen als er ruim optijd aan was begonnen was dat ding in december meer dan 80% klaar geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:05 schreef Sally het volgende:
Wat dacht je van de twee (van de eerdere vier) overgebleven devvers die beiden een (klein) auto-ongelukje kregen. Allebei in december, en voor de feestdagen.
Ik quote mijzelf van 'achter de schermen' ->
[..]
En sorry dat er niet zo veel gecommuniceerd is, Joene en andere FOK! F1-manager-fans. Het was gewoon echt een kwestie van 'handen in het haar'...![]()
Wie weet heb je een voorspellende gave. Er valt nog niets over te zeggen op dit moment.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:14 schreef M.Melandri het volgende:
Ik denk dat de crew met een ''voorspelling game'' gaat komen.
Ik weet het Joene.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Sorry Sally maar er wordt al jaren slecht gecommuniceerd.Kan jij niet helpen is een algemeen crew probleem.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef jozef444 het volgende:(en oja Nuon kun je niet tekkel alvast wat werk geven, anders blijft ie mij ook maar lastig vallen dat ie niks heeft
)
Mwah er is data genoeg hoor , alle uitslagen van vorig jaar kan je er zo in rammen natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:47 schreef sanger het volgende:
Bekijk het van de positieve kant. Als de manager vlak na het begin van het seizoen online kan zijn heb je bijna een heel seizoen om het uitgebreid te testen met werkelijke data
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah er is data genoeg hoor , alle uitslagen van vorig jaar kan je er zo in rammen natuurlijk.
Maar goed we gaan het allemaal meemaken, ik ga me ff inschrijven bij een andere manager en zie wel weer of ik terugkeer naar de Fokf1 FOK! F1-manager.
Van dat aanbod willen we zeker gebruik maken. Dus wat mij betreft mag je los.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:14 schreef Googolplexian het volgende:
Hebben jullie weer plaatjes nodig? (Coureurs, Motoren, Chassississen, etc.) ?
If so ... let me know ... I'm good to go.
Is goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van dat aanbod willen we zeker gebruik maken. Dus wat mij betreft mag je los.
http://www.f1competitie.nl/quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, jammer van de Fok-F1manager..
Maar mogen er nu wel andere managers besproken worden, of worden die posts weer verwijdert? Ik wil namelijk een manager spelen, maar behalve die van GPupdate ken ik er verder geen...
ik weet het maar het is wel leuk idd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:01 schreef sanger het volgende:
Dat is geen managerspel Joene, das een andersoort (maar wel leuk) spel
Er zijn er echt een heleboel, pak Google er maar eens bij.
Helaas heb ik mijn team laten verslonzen en ben ik gedeletequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het maar het is wel leuk idd.
Ik heb dat ook een paar maanden gespeeld, maar het bleef me niet echt boeien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn team laten verslonzen en ben ik gedelete
Het blijft leuk zolang je kunt ontwikkelen, maar als je eenmaal een gat in het budget hebt (bv. 1x vergeten te kwalificeren) dan is de lol er snel af, dan weet je nooit meer de inhaalslag te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een paar maanden gespeeld, maar het bleef me niet echt boeien.
The Stig bij twee teams. Zijn er toch meerdere klonen van in omloop.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is/was met de Fok-manager ook zo..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Het blijft leuk zolang je kunt ontwikkelen, maar als je eenmaal een gat in het budget hebt (bv. 1x vergeten te kwalificeren) dan is de lol er snel af, dan weet je nooit meer de inhaalslag te maken.
Daar hoef je niet te kwalificeren, hooguit te wisselenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat is/was met de Fok-manager ook zo..
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Welke Manager ? Je hebt niet begrepen dat er geen Manager komt uit bovenstaande communicatie ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe gaat KERS eigenlijk meetellen in de manager? Onderdeel van de motor? If so En ... hoe wordt dat dan gelijkgetrokken met teams die geen KERS gebruiken?
Ja ik heb ook geluiden gehoord van eind juni - begin juli nou dan kan je er weinig mee doen he.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:02 schreef sanger het volgende:
Er komt wel een manager heb ik begrepen, hij zal alleen wsl niet vanaf race 1 werken![]()
En van KERS is een goede vraag Googol
Lolbroekquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:01 schreef sanger het volgende:
Meehelpen met een real live test voor het seizoen daarna
Dat klopt helemaal. Op dit moment wordt er echt hard gewerkt aan een nieuwe manager, maar omdat het nieuwe devvers zijn, hebben zij zich eerst in de materie moeten verdiepen, waardoor de manager voor eind maart niet gereed kan zijn. Ons staat een manager voor die foutloos werkt en daarvoor willen wij liever wat extra tijd nemen. Een datum wil ik dan ook nog niet gaan noemen, maar intern hebben we die wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:02 schreef sanger het volgende:
Er komt wel een manager heb ik begrepen, hij zal alleen wsl niet vanaf race 1 werken![]()
Dat is zeker een goede vraag en daar gaan we ons de komende tijd ook rustig over buigen.quote:En van KERS is een goede vraag Googol
Als je met genoeg geld over de brug komt is dat vast geen probleem.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Kunnen we Bernie niet vragen de F1 uit te stellen tot de manager klaar is?
je kent me hequote:
Misschien dat we hier allemaal een suggestie kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is zeker een goede vraag en daar gaan we ons de komende tijd ook rustig over buigen.
Laat dat maar aan Branson overquote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als je met genoeg geld over de brug komt is dat vast geen probleem.
Kunnen we dan ook niet meteen Honda erbij kopen? Dan heb ik tenminste weer iemand om aan te moedigen...
Dat mag wat mij betreft zeker welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien dat we hier allemaal een suggestie kunnen doen.
Heb je z'n mailadres?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Kunnen we Bernie niet vragen de F1 uit te stellen tot de manager klaar is?
Ow fuck, het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:26 schreef Light het volgende:
[..]
Ik vroeg om die van Bernie Ecclestone, niet die van Max Mosley
zoals ik het lees wel: bij de start geen FOK! F1Manager...quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef Joene het volgende:
Morgen nog 4 weken tot de eerste GPen nog niks duidelijk
Dat duidelijke geen F1manager bij de start klopt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:04 schreef Sally het volgende:
Ik dacht dat er wel wat duidelijk was.
Geen FOK! F1-manager dus bij start van het seizoen.
Wel onduidelijk is nog of er een alternatief spel is, en wat dan precies het alternatief is.
En ook ik weet niet meer hoe de status is, nu ik geen SA meer ben en me niet meer bezighoud met de managers.
Man lul niet, er wordt al jaren geroepen dat het bagger is en dat met de bezetting devvers toendertijd het niet ging lukken. En steeds als excuus wordt de hand in eigen boezem gestoken en daar is de kous dan mee af. Erg makkelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:17 schreef iteejer het volgende:
De reden dat die managers er nu niet zijn ligt voor een groot deel bij ons als admins. We zijn in terugblik tekortgeschoten bij het faciliteren, begeleiden en sturen van het development. Niet door desinteresse, maar vanuit een te makkelijke houding van 'ze zijn er mee bezig, het komt wel goed'. En dat werd weer veroorzaakt door tijdgebrek en vele andere FOK!-issues onzerzijds.
Als alles van een leien dakje gegaan zou zijn, zou dat niet eens een rol gespeeld hebben. Maar op zo ongeveer ieder denkbaar vlak zat er van alles tegen, en dan krijg je dus de situatie dat er teveel van te weinig mensen gevraagd wordt en afhangt. Dan is één enkel gevalletje van overmacht of onvoorziene tegenslag genoeg om een heel project te laten stranden. En dat gebeurde dus ook.
Wij trekken daar zeker lering uit: ruimer plannen (zowel in tijd als in bezetting), en zeker ook als admins meer uit handen geven.
Hoe dat concreet uit gaat pakken is nu intern onderwerp van discussie.
We zijn momenteel bezig om samen met de Sport-SA's goed neer te zetten hoe we en wanneer we dan wél managers kunnen hebben. Waarbij we niet weer tot noodsprongen zullen besluiten zoals vorig jaar, maar gaan voor managers waar we mee voor de dag kunnen komen.
Het spijt ons bijzonder dat we een grote groep gebruikers teleur moeten stellen.
Nu ligt de situatie anders dan in voorafgaande jaren. Het is mogelijk de huidige manager op te lappen, maar simpel gezegd zijn er andere zaken die dat onmogelijk maken. Welke dat dan zijn, daar wil ik in de komende dagen op terug komen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Man lul niet, er wordt al jaren geroepen dat het bagger is en dat met de bezetting devvers toendertijd het niet ging lukken. En steeds als excuus wordt de hand in eigen boezem gestoken en daar is de kous dan mee af. Erg makkelijk.
Excusus dat er over een alternatief voor de huidige manager geen duidelijkheid is, maar dat komt gewoon omdat daar nog druk aan gewerkt wordt. Echt duidelijkheid kan ik op dit moment helaas nog even niet geven, maar zodra alles duidelijk is, zal dit gecommuniceerd worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat duidelijke geen F1manager bij de start klopt.
Het alternatief en wat dat dan zou worden zou echter wel wat meer of over gecommuniceerd kunnen worden danwel gevraagd kunnen worden wat wij als alternatief zien.
Kunnen de onderdelen en coureurs niet van waarde wisselen naar aanleiding van hun (wan)prestatie zoals hier.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat mag wat mij betreft zeker wel
Gelukkig voor sommige coureurs en onderdelen is er wel een boven-, en ondergrens aan gesteld.quote:Voor de aanvang van het spel hebben coureurs en onderdelen een vastgestelde waarde, de beginprijs. Tijdens het spel veranderen de prijzen van coureurs, de chassis' en de motoren echter na elke Grand Prix op basis van de prestaties in de laatst verreden race. Bij de prijs van een coureur die als eerste eindigt wordt bijvoorbeeld 9.000.000 euro opgeteld. De coureur die als twintigste eindigt wordt 9.000.000 euro minder waard. Als je coureur niet rijdt, blijft zijn waarde gelijk.
Zoiets is zeker een leuke toevoeging aan het spel. Dan wordt je beloond voor je goede gokken en kun je makkelijker een gokje wagen dat goed uit kan pakken. Waarde die kan veranderen vanuit de startwaarde moet dan denk ik tussen de 10 en 20 procent liggen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kunnen de onderdelen en coureurs niet van waarde wisselen naar aanleiding van hun (wan)prestatie zoals hier.
[..]
Gelukkig voor sommige coureurs en onderdelen is er wel een boven-, en ondergrens aan gesteld.
Is daar al een Fok! subleague? Dan ga ik me ook aanmeldenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kunnen de onderdelen en coureurs niet van waarde wisselen naar aanleiding van hun (wan)prestatie zoals hier.
Geen idee, maar wel een goed ideequote:Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is daar al een Fok! subleague? Dan ga ik me ook aanmelden
Inmiddels wel, met de verrassende naam Fok!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is daar al een Fok! subleague? Dan ga ik me ook aanmelden
No offence verder ofzo hoor, maar hadden jullie die lering niet al moeten trekken uit het compleet geflopte 2008 seizoen?quote:Wij trekken daar zeker lering uit: ruimer plannen (zowel in tijd als in bezetting), en zeker ook als admins meer uit handen geven.
Deze slaat nergens op Sallyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef Sally het volgende:
Bovendien is het een fiks klusje voor de sportcrew om alle 'onderdelen' die volgens de FIA aan de start staan in het F1-seizoen 2009, in te voeren en een prijskaartje te geven. En dat dus ook 'op tijd' af te hebben, een paar weekjes van tevoren.
Tis ff niet anders.
Ik ben er ook bijquote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Inmiddels wel, met de verrassende naam Fok!![]()
Kom erbij, hoe meer Fokkers, hoe beter.
Zo lees ik het ook niet , maar het prijzen van onderdelen is echt iets wat binnen een paar dagen te doen is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:48 schreef Light het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet lezen als het excuus waarom er dit jaar geen F1-manager is.
Zoiets moet heel precies gebeuren en op dit moment wordt er hard aan de nieuwe manager gedevd. Mocht dat in een eindstadium zijn, dan kunnen we pas beginnen met het invullen van alle prijzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook niet , maar het prijzen van onderdelen is echt iets wat binnen een paar dagen te doen is.
Het vaststellen van de prijzen is meer werk dan het invoeren ervan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoiets moet heel precies gebeuren en op dit moment wordt er hard aan de nieuwe manager gedevd. Mocht dat in een eindstadium zijn, dan kunnen we pas beginnen met het invullen van alle prijzen.
I know, omdat het een heel precies werkje is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:39 schreef Light het volgende:
[..]
Het vaststellen van de prijzen is meer werk dan het invoeren ervan.
Het invoeren van tig onderdelen kost gewoon tijd en moeite. En het is voor de FOK!crew vrijwillig hčquote:
Done! min of meer danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij
Misschien in het F1-nieuws topic ook even een oproepje plaatsen?
En het vaststellen van de prijzen is niet meer dan twee dagen de verwachtingen van verschillende crewleden en ex-crew verzamelen, een avondje de boel doorrekenen en dan nog een paar dagen met de crew daarover discussieren. Het meest fundamentele is dat iemand het gewoon even goed doorrekent, zodat het spel van begin tot eind leuk is voor de meeste deelnemers.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:39 schreef Light het volgende:
[..]
Het vaststellen van de prijzen is meer werk dan het invoeren ervan.
Ik zet er een bak bier op dat het helemaal niet lukt in 2009 om een fatsoenlijk systeem te lanceren.quote:Daarom lukt het gewoon niet om de F1-manager 2009 op tijd voor de users nog bruikbaar te maken
Die quote ik graag zelfsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zet er een bak bier op dat het helemaal niet lukt in 2009 om een fatsoenlijk systeem te lanceren.
En ja, die mag je quoten.
Die drinkt er toch niet zoveel vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:17 schreef vosss het volgende:
De bak bier is voor Sally he, niet voor jou
Dan ben je al met al nog ongeveer een week kwijt. Puur het invoeren van wat getalletjes moet in een avond wel te doen zijn, zeker als je met 2 personen gaat invoeren. Het gaat niet alleen over de prijs, maar ook over hoeveel punten bij welke plaats, en wat voor budget daar dan tegenover moet staan. Dan heb je meer variabelen om door te rekenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:04 schreef mbn het volgende:
[..]
En het vaststellen van de prijzen is niet meer dan twee dagen de verwachtingen van verschillende crewleden en ex-crew verzamelen, een avondje de boel doorrekenen en dan nog een paar dagen met de crew daarover discussieren. Het meest fundamentele is dat iemand het gewoon even goed doorrekent, zodat het spel van begin tot eind leuk is voor de meeste deelnemers.
Zeker aan het eind was ik gewoon iedere race met de F1-manager bezig. Er zit/zat een fout in de strafpuntentelling, en die kreeg ik maar niet gevonden/opgelost (niet dat ik heel fanatiek heb gezocht). Op zich was er wel mee te werken, als je maar weet hoe je om de fouten heen moet werken. En tijd over hebt. Helaas bleek het lastig om daar een vervanger voor te vinden. Dat reken ik de FOK!sport-crew niet aan, het is geen sport-issue. En ik weet van mezelf dat ik tijdig iemand heb geinstrueerd.quote:Overigens valt me wel op dat het collectief geheugen van de crew erg beperkt is (misschien door mensen zoals mij, die redelijk snel weer weg zijn gegaan). Ik lees hier dingen terug alsof ze net ontdekt zijn, terwijl dat constateringen zijn die vier jaar geleden ook werden gedaan. Enige verschil is dat het Light toen nog lukte om met het 'brakke' systeem in een jaar tijd vier managers speelbaar te maken (wieler, F1, tour en voetbal) en het systeem nu zo plat ligt dat start van de laatste manager bijna een jaar geleden is.
Ik moet nog zien of het allemaal op tijd klaar is voor de voetbalmanager van 2009-2010.quote:Ik hoop dat de devvers opschieten met het systeem en dat dan eindelijk naast de vier bekende managers ook de schaats- en tennismanager kunnen worden gerealiseerd en er een wat meer dynamische centrale site wordt gecreëerd. Succes ermee. Zorg ervoor dat het straks allemaal het wachten waard is geweest.
ik heb al een x aantal jaar geholpen aan de f1 manager , en ben om duidelijke redenen gestopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom je meehelpen met het bepalen van de prijzen, Joene?![]()
Dan mag je uiteraard niet meer meedoen om de prijzen, want dan ben je crew![]()
![]()
Doe ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zet er een bak bier op dat het helemaal niet lukt in 2009 om een fatsoenlijk systeem te lanceren.
En ja, die mag je quoten.
Maak er dan Leffe 9, Rochefort 10 of Rochefortoise Brune van.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Maak je er wel een kratje Leffe Dubbel of Triple van? Gewone Hinniken (Peerdezeik) of pilsener vind ik *ahum* niet zo lekker.
Btw: ik deel 'm wel met de FOK!sportcrew hoor, vosssieZij hebben er ook wel recht op om te delen in de winst als het lukt
Dat je meegeholpen had aan de F1-manager, dat wist ik niet Joenequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:21 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb al een x aantal jaar geholpen aan de f1 manager , en ben om duidelijke redenen gestopt.
Onder andere het toen al slechte ontwikkelen van nieuwe managers
Niet overdrijven heh.. Een heul kratje van die dingen met 10+%... dat gaat hardquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maak er dan Leffe 9, Rochefort 10 of Rochefortoise Brune van.![]()
Dat hebben jullie IMHO zeker verdient na het afgelopen seizoen.
Niet zeuren he Sally, dat het hard gaat ben je de volgende morgen weer vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet overdrijven heh.. Een heul kratje van die dingen met 10+%... dat gaat hard
ik heb me ook aangemeldquote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Inmiddels wel, met de verrassende naam Fok!![]()
Kom erbij, hoe meer Fokkers, hoe beter.
Yeehaa, op naar de 50.000, en een eigen omroep.quote:
Wat dacht je van als de puntentelling gewoon goed gaat elke race?quote:En wanneer is voor jou een systeem 'fatsoenlijk' genoeg, vosss?
net als andere jarenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
De Manager van FOK!sport is gratis en blijft gratis. Alleen zullen we iets meer geduld op moeten brengen voordat deze af is, want we willen met een kwalitatief goed product komen.
ja dat denk ik ook wel hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ik begrijp dat je sceptisch bent en dat mag ook. Maar trust me. Het komt allemaal goed.
Mocht FOK! de nieuwe F1-manager nog dit raceseizoen klaar hebben, dan vindt de FOK!sportcrew het erg fijn als je mee helpt om te testen en de kinderziektes eruit te halen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef the_Denman het volgende:
yes, en www.gratisf1manager.com, www.gpupdate.net, www.rtlgp.nl etc hebben ook een manager. Maar waar is er een subleague aangemaakt en wie gaat waar meespelen ?? Is namelijk wel zo leuk om met een zo groot mogelijke groep ergens te spelen, en ik ga niet halverwege het seizoen opeens met een manager beginnen.
Kijk eens bovenaan deze paginaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef the_Denman het volgende:
yes, en www.gratisf1manager.com, www.gpupdate.net, www.rtlgp.nl etc hebben ook een manager. Maar waar is er een subleague aangemaakt en wie gaat waar meespelen ?? Is namelijk wel zo leuk om met een zo groot mogelijke groep ergens te spelen, en ik ga niet halverwege het seizoen opeens met een manager beginnen.
Vandaag of morgen zal dat wel gebeurenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:41 schreef D. het volgende:
Als ik het zo lees is er nog geen 'algemene' vervanger gevonden?
Misschien dat Fok er eentje aan kan wijzen?
Ik gebruik deze, doe nu al 4 jaar mee ofzo en afgelopen seizoen ben ik 15e gewordenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:41 schreef D. het volgende:
Als ik het zo lees is er nog geen 'algemene' vervanger gevonden?
Misschien dat Fok er eentje aan kan wijzen?
Da's dan dus vanavondquote:Op zondag 15 maart 2009 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag of morgen zal dat wel gebeuren
Het zal vanavond idd niets meer worden. Was iets te optimistisch gister, maar later deze week zal er zeker weer een sitenieuws komen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Da's dan dus vanavond
Maar zoals altijd met zaken omtrent de manager zal ik het niet te nauw nemen met de tijd
Dus vorig weekend sprak je gewoon voor je beurt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
Er wordt nog aan gewerkt, dus er is nog geen nieuws helaas, behalve dan dat er übertoffe prijzen zijn geregeld.
Een beetje, maar dat kwam omdat ik enkele details nog niet kende.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
Dus vorig weekend sprak je gewoon voor je beurt.
Nee, zeer zeker niet.quote:Wordt dat alternatief net zo'n drama als de nieuwe manager?
Nou, met nog zes dagen, drie uur en zo'n dertig minuten te gaan voor de eerste vrije training van seizoen 2009 begint, heb ik toch het idee dat alles weer op het laatste moment moet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een beetje, maar dat kwam omdat ik enkele details nog niet kende.
[..]
Nee, zeer zeker niet.
Dat is zeker niet waar. Met die nieuwe manager is op tijd begonnen, maar als beide devvers uitgeschakeld worden door eenzelfde probleem, dan is dat gewoon pure pech. Voordat je de zaak weer aan de gang hebt met nieuwe devvers gaat er veel tijd overheen, omdat zij de materie zich eerst eigen moeten maken en van daar uit pas verder kunnen. Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef Light het volgende:
En dat is ook het probleem met de nieuwe manager. Gewoon te laat begonnen, waardoor een paar hobbels er meteen voor zorgen dat een en ander niet meer tijdig gemaakt kan worden.
Als beide devvers uitvallen, ook nog door eenzelfde probleem, dan is dat inderdaad gewoon pech. Da's niet te voorkomen. Maar ik vraag me toch serieus af wanneer met het bouwen is begonnen. November is rijkelijk laat, in mijn ogen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is zeker niet waar. Met die nieuwe manager is op tijd begonnen, maar als beide devvers uitgeschakeld worden door eenzelfde probleem, dan is dat gewoon pure pech. Voordat je de zaak weer aan de gang hebt met nieuwe devvers gaat er veel tijd overheen, omdat zij de materie zich eerst eigen moeten maken en van daar uit pas verder kunnen. Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.
Er is nu een externe ploeg devvers aan het werk en die laten vooralsnog goede resultaten zijn. Alleen is het wel zo dat we de manager pas willen lanceren op het moment dat alles getest is en door ons goed bevonden is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef Light het volgende:
[..]
Als beide devvers uitvallen, ook nog door eenzelfde probleem, dan is dat inderdaad gewoon pech. Da's niet te voorkomen. Maar ik vraag me toch serieus af wanneer met het bouwen is begonnen. November is rijkelijk laat, in mijn ogen.
Dat is inderdaad pech geweest. Ik weet iig zeker dat er op tijd aan begonnen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is zeker niet waar. Met die nieuwe manager is op tijd begonnen, maar als beide devvers uitgeschakeld worden door eenzelfde probleem, dan is dat gewoon pure pech. Voordat je de zaak weer aan de gang hebt met nieuwe devvers gaat er veel tijd overheen, omdat zij de materie zich eerst eigen moeten maken en van daar uit pas verder kunnen. Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.
Als F1 teams merken dat hun auto grof kut is, laten ze de ontwikkeling ervan voor wat ie is en richten ze zich volledig op de bolide van het jaar erop.quote:Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.
Echt? Wanneer zijn ze begonnen, vorig jaar mei?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is inderdaad pech geweest. Ik weet iig zeker dat er op tijd aan begonnen is.
Exacte data weet ik niet meer en al wist ik die wel zou ik dat niet zeggen. Dat is aan de nu zittende crewquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Echt? Wanneer zijn ze begonnen, vorig jaar mei?
je kunt ook overdrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:24 schreef vosss het volgende:
Iteejer is ook zo een beetje de enige die ik oprecht sorry heb zien zeggen.
Dat zouden gewoon meer mensen moeten doen.
Altijd maar dat verschuilen achter van alles en nog wat.
Feit blijft dat jullie keihard gefaald hebben (om wat voor reden dan ook) en vervolgens te beroerd zijn om sorry te zeggen en maar excuses blijven zoeken
Iteejer, bedankt voor het welgemeende excuus, niet dat ik er iets aan heb, maar toch
That explainsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:00 schreef vosss het volgende:
Ik ben ook een verwend zeurend kind en jullie zijn falers
Zo goed alsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:16 schreef vosss het volgende:
OT: Hey sanger, inmiddels al klaar met de verbouwing?
Oeh, gaat er weer een reis naar een GP worden aangeboden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
Er wordt nog aan gewerkt, dus er is nog geen nieuws helaas, behalve dan dat er übertoffe prijzen zijn geregeld.
Ik maak me er niet druk om. Je zou de PM die Sally mij stuurde voor de grap eens moeten lezen.quote:Jezus, ga je ergens anders druk om maken mensen
Zou je wat respect kunnen opbrengen voor je medemens of is dat te hoog voor je gegrepen?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om. Je zou de PM die Sally mij stuurde voor de grap eens moeten lezen.
Volgens mij ligt dat mens binnen no-time finaal overspannen aan het infuus ergens![]()
Heej doe eens aardig tegen Sallyquote:Op zondag 22 maart 2009 11:18 schreef vosss het volgende:
Als iemand Sally zoekt; die zit op de kast!
Godsklere zeg
OT: jammer dat er geen manager is
Ik leef nog altijd hoor vosssje, en ben volgens mij minder overspannen dan jij dat bent over die hele F1-manager die niet dit jaar niet bij de start van het seizoen komt. Ik heb het namelijk al een poosje losgelaten dat die er niet komt.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om. Je zou de PM die Sally mij stuurde voor de grap eens moeten lezen.
Volgens mij ligt dat mens binnen no-time finaal overspannen aan het infuus ergens![]()
Om wat ik schreef in de PM: houd het even privé. Daarom niet op het forum. En ook omdat ik mensen niet afbrand tot op het bot in een openbaar forum of een openbare site, zoals anderen dat wel doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:26 schreef vosss het volgende:
En waarom doe je dat in een PM en niet gewoon op het forum als ik vragen mag?
Ik heb overigens hartelijk moeten lachen om je PM; bedankt daarvoor
En je kunt het niet laten, hč?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef vosss het volgende:
Mooi. Jij blij. Ik blij. En nog steeds geen manager!
Nog drie dagen en een kleine drie uur voor de start van de eerste vrije training van het nieuwe seizoen. En nog geen alternatief.quote:
omg ik lees dit topicvan begin tot het eind doorquote:
Nu?quote:
Heeeeeee!quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:22 schreef Burnie88 het volgende:
Hee, zat andere managers te vinden op internet. Onder andere Vosss moeten even stoppen met zeiken en blij zijn dat er mensen zijn als Peterselieman en Sally die keihard hun best doen voor foksport. Het is altijd heel gemakkelijk om te roepen dat iets fout gaat zonder te weten hoe het wel beter zou kunnen.
Ik heb me daar inderdaad ook weer ingeschreven. Deed daar vorig jaar ook mee, en ze hebben het nu weer iets aangepast zie ik net. Alleen jammer dat de subleague's het nog niet doen, maar die kon je na race 1 geloof ik aanmaken. Ziet er weer goed uit daar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Xtr3mE het volgende:
Mensen niet wachten maar hier meedoen.
Basis zoals de fok f1 manager maar dan beter uitgebreider.
Ik heb al een tijdje naar een volwaardige gratis manager gezocht en dit is de beste die ik heb kunnen vinden.
Ik doe ook al 2 jaar mee met deze manager en hij werkt geweldig. Dit jaar zijn er een paar dingen veranderd waardoor het hopelijk nog leuker/spannender wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Xtr3mE het volgende:
Mensen niet wachten maar hier meedoen.
Basis zoals de fok f1 manager maar dan beter uitgebreider.
Ik heb al een tijdje naar een volwaardige gratis manager gezocht en dit is de beste die ik heb kunnen vinden.
succes (y)
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
En we zijn los met het alternatief:
FOK! lanceert de F1-voorspeller
Nou Nou ruim op tijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
En we zijn los met het alternatief:
FOK! lanceert de F1-voorspeller
als jij onze salaris betaald werken wij er fulltime aan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:04 schreef Joene het volgende:
Whehehehehehehe het is gewoon de PRONOROTFLOL , en daar doen ze dan weer weken over
![]()
![]()
![]()
Wat is dat nou weer voor een opmerking ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef WEST het volgende:
[..]
als jij onze salaris betaald werken wij er fulltime aan.
over die opmerking van en daar doen ze dan een paar weken over. wij ben ook maar vrijwilligers. verder niks hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking ?
Met dat Nederlands ben je niet zo lang meer vrijwillig Westquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef WEST het volgende:
[..]
over die opmerking van en daar doen ze dan een paar weken over. wij ben ook maar vrijwilligers. verder niks hoor.
Als je werkgever genoeg betaald wil ik dat best doen op freelance basisquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef WEST het volgende:
[..]
als jij onze salaris betaald werken wij er fulltime aan.
Beste Jan Willem , ik weet dat je vrijwillig bent wat overigens niet betekend vrijblijfend in mijn ogen maargoed ..... een alternatief en dat dan nog jatten uit een topic ook is wel heel slechtquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef WEST het volgende:
[..]
over die opmerking van en daar doen ze dan een paar weken over. wij ben ook maar vrijwilligers. verder niks hoor.
Kijk eens onderaan het voorspelling formulier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Beste Jan Willem , ik weet dat je vrijwillig bent wat overigens niet betekend vrijblijfend in mijn ogen maargoed ..... een alternatief en dat dan nog jatten uit een topic ook is wel heel slecht
Vragen in Feedbackquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef NoizEkick het volgende:
Als ik voor Australië (of een andere race) nu alvast mijn voorspelling invul, kan ik die voor de deadline dan nog één of meerdere keren aanpassen, of staat het dan al direct vast?
Je voorspelling kun je tot de sluitingsdatum aanpassenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef NoizEkick het volgende:
Als ik voor Australië (of een andere race) nu alvast mijn voorspelling invul, kan ik die voor de deadline dan nog één of meerdere keren aanpassen, of staat het dan al direct vast?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
We zijn druk bezig alles op te zetten en de launch zal op tijd zijn
heb je het nu over de voorspeller ?quote:
Nee, over de managerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
heb je het nu over de voorspeller ?
Bedankt voor het schopje, ik zocht me de vlektyfus naar dit topic.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef Joene het volgende:
Ik geef hem even een schopje
Hoe staan we ervoor ? of word dit topic weer even achter de schermen besproken zodat we weer met een leuke smoes kunnen komen ?
Mooi!!!quote:
Voorzichtige gok: maart?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef vosss het volgende:
En wanneer komt ie? Over krap een maand begint het seizoen al
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Wij mikken op een dag rond die laatste datum
Laatste datum is 1 maart in dit geval....quote:Op maandag 22 februari 2010 15:15 schreef vosss het volgende:
Lekker dan. Op 12 maart begint het seizoen, dus als je er niet snel genoeg bij bent dan mis je dus al meteen de eerste race, want ik neem aan dat op zaterdag de 13de al niks meer aangepast kan worden ivm kwalificatie.
Laatstgenoemdequote:Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Laatste datum is 1 maart in dit geval....
Er komt zsm een interne test onder de crew, waarbij meerdere ronden per dag worden afgewerkt. Dat zal op een testomgeving zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:09 schreef northernlight81 het volgende:
Zou zonde zijn als nu weer na enkele ronde het niet blijkt te kloppen en hij dicht moet. Draait er nu een test, of moet het programma nog afgemaakt worden?
Het zou ook mooi zijn als we weten welke 13 teams er op 12 maart hun opwachting maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Er komt zsm een interne test onder de crew, waarbij meerdere ronden per dag worden afgewerkt. Dat zal op een testomgeving zijn.
We zijn nu bezig met de puntjes op de i wat betreft waarden van onderdelen en de puntentelling e.d.
En ook welke coureursquote:Op maandag 22 februari 2010 19:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het zou ook mooi zijn als we weten welke 13 teams er op 12 maart hun opwachting maken.
Een goed functionerende manager zou veel mooier zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het zou ook mooi zijn als we weten welke 13 teams er op 12 maart hun opwachting maken.
Sally , je hoeft geen excuses te maken hoor , dit is gewoon volledig volgens normaal verwachtingspatroonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Sally het volgende:
Die verrekte Voetbalmanager slokte veel tijd op... :S
Tuurlijk is ook heel mooi dat die problemen er vast uit zijn, maar geef toe het is weer niet echt ruim optijd klaar he ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:16 schreef Peterselieman het volgende:
Zo erg als je het schetst is het helemaal niet. Dit omdat problemen die bij de voetbalmanager opgelost zijn ook voor de F1-manager opgelost zijn.
Ik denk niet negatief, ik zie een patroonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:33 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom zo negatief denken?
Het loopt nog mooi op schema hoor
Er was iets met beste stuurlui...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk is ook heel mooi dat die problemen er vast uit zijn, maar geef toe het is weer niet echt ruim optijd klaar he ?
en dit jaar geen ongelukken , zieken , etc maar gewoon als altijd slecht plannen.
Er was iets met eigenwijze mensen die een bepaald beleid voerde over suffe nieuwsposts om een bepaalde mening te mogen geven over een manager. Maar goed laten we daar de discussie niet over gaan houden.quote:
Maar een een grotere test heb je toch meer kans om eventueel over het hoofd geziene bugs boven water te krijgen?quote:Er zijn maar enkele kleine dingen die we willen weten nog en dat vereist niet een uitgebreide test.
Terechte vragen allemaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar een een grotere test heb je toch meer kans om eventueel over het hoofd geziene bugs boven water te krijgen?
Jullie testen al sik het goed begrijp nu in de crew heel specifiek op bekende problemen.
Hoe zeker zijn jullie dat er geen verdere problemen kunnen optreden?
Loopt die voetbalmanager al en zoja, loopt dat zonder enkel probleem en als dat zo is, wil dat dan automatisch zeggen dat de F1 manager ook geen problemen gaat geven?
Ik ben nog een beetje sceptisch, maargoed, gezien de in het verleden behaalde resultaten mag dat ook wel vind ik
Anyway, 1 maart it is dus. Ik ben benieuwd
Nouja, ik denk dat als de mogelijkheid er was om als user te testen dat ik de betrokken personen gewoon even toe zou voegen op msn en dat snelle communicatie geen enkel probleem zou zijn.quote:Daarnaast nog een paar kleinere redenen, zoals snel communiceren. Iets wat iig mij zwaar tegenviel bij de test-met-users bij de Voetbalmanager.
Dat is nog niet bekendquote:Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef Tazz het volgende:
Morgen is het 1 maart...
hoe laat gaat ie live??
Het tijdstip natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 07:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De tijd is nog niet bekend,
of de datum??
Toch niet pas om 23:59...quote:
23:59 is veel te laat. Dat ie het doet wil nog niet zeggen dat alles klaar is. Dat komt wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:00 schreef Tazz het volgende:
[..]
Toch niet pas om 23:59...
Hoe doet het toch? Zet maar "live".
Ehm, that will be me.quote:
Ik help wel mee. Van wie of welk team zoeken jullie nog plaatjes?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, that will be me.
Het hangt nog even op de coureurs- en teamplaatjes, maar daar wordt echt heel hard aan gewerkt (waaronder mijzelf)
1hard bn 1 niet week of zacht 2 (van water) kalkrijk 3 (van geld enz.) volwaardig, niet gedevalueerd 4 streng: ~e straffen 5 hevig: een ~e regen 6 hardvochtig, ruw 7 moeilijk: een ~e strijd 8 smartelijk: het is ~ voor mij 9 recht op de man afgaand; meedogenloos: ~e acties; ~e garanties betrouwbaar, nauwkeurig geformuleerd; iets ~ maken bewijzen; de ~e kern ve groep de overtuigde, fanatieke leden ervanquote:Op maandag 1 maart 2010 12:53 schreef Joene het volgende:
Wat is hard ?
Laat ik zeggen dat ik de sluitingssceremonie vannacht als achtergrondmuziek had staan.quote:
Hoop het, en denk het, want het ding kan zonder plaatjes ook wel draaien, maar dan zijn er nu 4 coureurs (op de 2 onbekenden na) niet aanwezigquote:
Plaatjes heb ik. Behalve van Campos en US F1, maar die hebben nog niets. We hebben mediatoegang tot de meeste F1-teamsites. Dus dat is het probleem niet, ik denk dat ik betere pics heb kunnen downen dan jullie op internet kunnen vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik help wel mee. Van wie of welk team zoeken jullie nog plaatjes?
Ehm, ik heb een beetje een lastigheidje op de hals gehaald, maar goed: het resultaat is er dan ook wel naarquote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
Hoezo bewerken is een probleem? Om er een stukje uit te knippen en op dezelfde grootte te maken als de andere foto's of wat?
Dat kan ik ook wel
Zul je wel zienquote:
Ze heeft de hoofden van alle coureurs op naakte mannenlichamen geplakt, alleen voor Schumacher heeft ze moeite een naakt 40 jarig lichaam te vinden...quote:Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef vosss het volgende:
Wat bedoel je?
Patricia Paay is te oud zeker?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ze heeft de hoofden van alle coureurs op naakte mannenlichamen geplakt, alleen voor Schumacher heeft ze moeite een naakt 40 jarig lichaam te vinden...
Zoiets zal het zijn denk ik
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ze heeft de hoofden van alle coureurs op naakte mannenlichamen geplakt, alleen voor Schumacher heeft ze moeite een naakt 40 jarig lichaam te vinden...
OMG maak eens een screenshotje dan, als soort van teaser zegmaar.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef franklop het volgende:
moet wel zeggen dat het er nu al netjes uitziet
Dat moet je helemaal niet zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef franklop het volgende:
moet wel zeggen dat het er nu al netjes uitziet
geheimhoudingsplicht, sorry!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG maak eens een screenshotje dan, als soort van teaser zegmaar.
Ik zit hier helemaal gek te worden
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
quote:
Nou, die strikte geheimhouding van bijna een jaar heeft mooie vruchten afgeworpen, lekker op tijd ookquote:
Het is nog 1 maart.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou, die strikte geheimhouding van bijna een jaar heeft mooie vruchten afgeworpen, lekker op tijd ook
sorry hoor
Dan mag deze dichtquote:Op maandag 1 maart 2010 16:40 schreef Sally het volgende:
Nieuw topic staat al klaar:
De FOK!f1manager 2010 #2
Dat dusquote:Op maandag 1 maart 2010 16:42 schreef sasquatsch het volgende:
HIer wat linkjes:
Virgin Launch pictures: http://www.f1fanatic.co.uk/2010/02/03/virgin-racing-launch-vr-01/
En de coureurs (niet in overall, maar met een Virgin jas): http://www.virginstore.co(...)ssi-and-timo-glock-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |