abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65107809
Hierbij het grote topic over de fok! f1manager 2009.

Doordat het vorig jaar al vroeg in het seizoen misging met de huidige f1manager is fok! uiteraard vroeg begonnen dit jaar met de nieuwe manager.

Gezien over 2 maanden het f1 seizoen weer in volle glorie gaat beginnen zal de nieuwe manager bijna klaar zijn , tenminste dat lijkt me.

Mijn vraag hoe staat het dus met de ontwikkelingen betreffende de Manager 2009 ?

Groet,
Jeroen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 januari 2009 @ 13:57:40 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65107851
Interessant topic
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65108855
Goede vraag!
pi_65113829
Geen Crewlid met antwoord ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_65125860
Moeilijke vraag ?
pi_65134835
Waarom is er een post verdwenen tussen 16:29 en 22:01 ?
  Voormalig Sport Koningin zaterdag 17 januari 2009 @ 09:54:38 #7
35237 Nuongirl
pi_65135030
De Formule 1-manager zal dit jaar niet zo vorm gegeven zijn als jullie gewend zijn. Er wordt op dit moment aan de definitieve manager gewerkt, echter het ontwikkelen ervan blijkt meer tijd te kosten dan gepland. Daarom willen we jullie een alternatief bieden. Hoe dat alternatief er uit komt te zien, krijgen jullie op een later tijdstip te horen/zien.
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:14:33 #8
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_65142453
Hey een vraag wat interessant
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 17 januari 2009 @ 16:43:53 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65145032
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:14 schreef jozef444 het volgende:
Hey een vraag wat interessant
Gelukkig is die vraag een stuk interessanter dan jouw persoontje.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65145221
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Gelukkig is die vraag een stuk interessanter dan jouw persoontje.
Het antwoord van de crew daarentegen kan ik ook weinig mee, hoe kan het nu langer duren neem toch aan dat na de zomer direct is begonnen met bouwen
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:05:10 #11
43311 jozef444
pi_65147320
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Het antwoord van de crew daarentegen kan ik ook weinig mee, hoe kan het nu langer duren neem toch aan dat na de zomer direct is begonnen met bouwen
Lees tussen de regels zou ik zeggen
pi_65164512
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 09:54 schreef Nuongirl het volgende:
De Formule 1-manager zal dit jaar niet zo vorm gegeven zijn als jullie gewend zijn. Er wordt op dit moment aan de definitieve manager gewerkt, echter het ontwikkelen ervan blijkt meer tijd te kosten dan gepland. Daarom willen we jullie een alternatief bieden. Hoe dat alternatief er uit komt te zien, krijgen jullie op een later tijdstip te horen/zien.
Jammer dat ondanks alle goede bedoelingen en het vele werk van verschillende mensen dit zo blijft lopen. Succes ermee.
pi_65164519
tvp
<>
  zondag 18 januari 2009 @ 14:50:42 #14
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_65171319
Oud-SA-topic.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_65191891
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik zou niet te veel aannemen als ik jou was
  maandag 19 januari 2009 @ 17:20:40 #17
43311 jozef444
pi_65214813
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oud-SA-topic.
Zoefzoefzoef snurkende knakker
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:46:02 #18
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_65268064
tvp
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_65268528
Hey krijg ik nu extra budget in de begin fase, omdat ik vorig jaar gewonnen heb.. maar eigenlijk ook helemaal niks..
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:33:09 #20
45532 ziggyziggyziggy
pi_65269133
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Giem het volgende:
Hey krijg ik nu extra budget in de begin fase, omdat ik vorig jaar gewonnen heb.. maar eigenlijk ook helemaal niks..
Ze zouden je juist minder budget moeten geven. Iets met remmende voorsprong en de anderen ook een kans geven.
pi_65273423
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ze zouden je juist minder budget moeten geven. Iets met remmende voorsprong en de anderen ook een kans geven.

Dat doen ze in de WTCC, daar krijg je als winnaar straf gewicht.. Formule 1 krijgt Ferrari ook 60Miljoen extra.
pi_65321707
Misschien is het dan goed idee om een bericht op de FP te zetten dat jullie dev-ers zoeken? Op die manier zou je toch de F1 manager op tijd af kunnen hebben en hoef je niet te zoeken naar alternatieven.

Who is it?
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:51:36 #23
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_65322303
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oud-SA-topic.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:51:36 #24
65960 sanger
pi_65322305
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:56 schreef Giem het volgende:

[..]

Dat doen ze in de WTCC, daar krijg je als winnaar straf gewicht.. Formule 1 krijgt Ferrari ook 60Miljoen extra.
Is toch juist eerlijk
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:53:22 #25
65960 sanger
pi_65322371
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef 907 het volgende:
Misschien is het dan goed idee om een bericht op de FP te zetten dat jullie dev-ers zoeken? Op die manier zou je toch de F1 manager op tijd af kunnen hebben en hoef je niet te zoeken naar alternatieven.

Volgens mij zijn er juist devvers voor aangenomen. Waarschijnlijk kost het dus meer tijd om een compleet nieuwe manager te bouwen dan vooraf is ingecalculeerd

Ben benieuwd naar het alternatief
pi_65338941
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 09:54 schreef Nuongirl het volgende:
Is dit omdat er zoals gewoonlijk weer eens een keer niet optijd aan is begonnen ?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:05:59 #27
65960 sanger
pi_65339931
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:42 schreef Joene het volgende:

[..]

Is dit omdat er zoals gewoonlijk weer eens een keer niet optijd aan is begonnen ?
Ik weet zeker dat er redelijk bij tijds aan is begonnen
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 23 januari 2009 @ 12:17:06 #28
35237 Nuongirl
pi_65340418
heeft idd niets te maken met het feit dat er niet op tijd is aan begonnen.
pi_65342158
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Mwah als je in acht neemt dat ruim voor de zomer bekend was dat de huidige manager niet voldeed.

Dan had in december de nieuwe manager al klaar kunnen zijn op de teams en rijders na.
pi_65342657
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat is redelijk bijtijds?
pi_65342834
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef Light het volgende:

[..]

Wat is redelijk bijtijds?
Net als andere jaren Light , 2 weken voor de race
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:30:33 #32
65960 sanger
pi_65345053
Exacte data weet ik zo niet meer, en er naar kijken kan ik ook niet meer
pi_65345118
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef sanger het volgende:
Exacte data weet ik zo niet meer, en er naar kijken kan ik ook niet meer
dus hoef je ze nu ook de hand niet meer boven het hoofd te houden sander
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:37:17 #34
65960 sanger
pi_65345293
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef Joene het volgende:

[..]

dus hoef je ze nu ook de hand niet meer boven het hoofd te houden sander
Of juist wel omdat ik weet dat er wel degelijk op tijd begonnen is
pi_65345383
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Dan zijn de ontwikkelingen wel zeeeeeeeeeer ernstig gestagneerd want als je optijd begint had het makkelijk af kunnen zijn.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:00:35 #36
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65346096
Hmm interessant topic
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:39:08 #37
65960 sanger
pi_65347269
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:40 schreef Joene het volgende:

[..]

Dan zijn de ontwikkelingen wel zeeeeeeeeeer ernstig gestagneerd want als je optijd begint had het makkelijk af kunnen zijn.
Dat weet ik dus niet. Maar er kunnen tal van verklaringen voor zijn.
pi_65350030
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet. Maar er kunnen tal van verklaringen voor zijn.
Ik denk dat vooral eerlijkheid ook wel een keer leuk zou zijn.
pi_65351098
Wat dacht je van de twee (van de eerdere vier) overgebleven devvers die beiden een (klein) auto-ongelukje kregen. Allebei in december, en voor de feestdagen.

Ik quote mijzelf van 'achter de schermen' ->
quote:
Het is alleen ihmo (geen vingerwijzing verder, hooguit naar mijzelf) toch iets te lang op de bekende plank blijven liggen nadat we (FOK!sport en co.) het vervelende nieuws te horen kregen dat we na het ongelukje van de ene devver, nu ook de andere devver 'verloren' aan eenzelfde soort ongelukje.

En godzijdank geen fatale ongelukken. Maar wel voldoende om dit project (tijdelijk) lam te leggen.
En sorry dat er niet zo veel gecommuniceerd is, Joene en andere FOK! F1-manager-fans. Het was gewoon echt een kwestie van 'handen in het haar'...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 23-01-2009 18:07:06 (typo's...) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_65353259
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Oh, waren de devvers een half jaar geleden al bezig? Waren dingen als FO en TO toen uberhaupt al af?
pi_65353996
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:05 schreef Sally het volgende:
Wat dacht je van de twee (van de eerdere vier) overgebleven devvers die beiden een (klein) auto-ongelukje kregen. Allebei in december, en voor de feestdagen.

[..]

En sorry dat er niet zo veel gecommuniceerd is, Joene en andere FOK! F1-manager-fans. Het was gewoon echt een kwestie van 'handen in het haar'...

Sorry Sally maar er wordt al jaren slecht gecommuniceerd. Kan jij niet helpen is een algemeen crew probleem.
pi_65354094
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:05 schreef Sally het volgende:

[..]

Spijtig om te horen van de auto ongelukken erg vervelend voor de dever's maar in mijn ogen als er ruim optijd aan was begonnen was dat ding in december meer dan 80% klaar geweest.

En zou het moeten wachten op wat info van Teams en Rijders.
pi_65357153
Ik denk dat de crew met een ''voorspelling game'' gaat komen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 januari 2009 @ 22:00:10 #44
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65358992
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:14 schreef M.Melandri het volgende:
Ik denk dat de crew met een ''voorspelling game'' gaat komen.
Wie weet heb je een voorspellende gave. Er valt nog niets over te zeggen op dit moment.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65361277
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef Joene het volgende:

[..]

Sorry Sally maar er wordt al jaren slecht gecommuniceerd. Kan jij niet helpen is een algemeen crew probleem.
Ik weet het Joene.
En ik zat dan ook niet te panieken toen van de enthousiaste groep van 4 devvers die zich hadden aangemeld, de één na de ander afviel (om hele uiteenlopende redenen, daar wil ik niet op ingaan verder); maar vond het vreselijk dat het opnieuw dit seizoen 2009 in de soep zou lopen.

Ik heb tijdens het werken met de vorige F1-manager soms jankend op de bank gezeten. Ik zag het gewoon niet meer zitten. En toch... Elke keer was er een moment dat er weer hoop was, een puntje licht, ergens.

Ik heb me laten vertellen dat at de code door de migratie/upgrades van (vergeef me als ik het mis heb, ik ben niet zo thuis in het programmeren en geven van verklaringen als er 'ergens een cijfertje in een programmeercode verkeerd stond') het ene systeem naar het andere systeem en dan nog een ander onderdeel ineens van weer een ander systeem naar nog weer een ander systeem in de soep liep, en dat er dingen niet klopten.

Het ging om de overgang van MySQL 4 naar MySQL 5, en dan was er ook nog een programmeertaalupgrade van PHP 4 naar PHP 5.
De 'oude' code werkte al jaren maar 'net op het randje', en nu kreeg ik er afgelopen seizoen voor het eerst mee te maken. Oeps?! Wat gaat daar nou mis? En wat lijkt er dan nu weer aan de hand te zijn?

Er zijn - nog nooit eerder gebeurd (naar mijn weten) in de hele FOK! F1-manger - rondes stil gelegd, er zijn rondes niet meegeteld, en wat al niet meer zij.

Ik heb me ellendig gevoeld, wanhopig, ik snapte het niet, behalve dat als ik die uitslag zus deed en dan het knopje doorvoeren zo, dat er dan twee dingen uitrolden:
  • Punten, en
  • Budget voor die punten.

Dat was alles wat ik wist. Oh ja, gezond verstand, dat had ik ook nog wel

Maar ook had ik al begrepen, dat er elke ronde weer (in eerdere jaren en de eerste 3, 4 races van 2008) eerst gekeken werd of alles klopte, en dat er de laatste tijd ALTIJD een devver *iets* moest aanpassen.
    En dat de devver die het al-tijd deed, al riep dat er NIET met de waardeloze code doorgegaan moest worden.

Maar dat het TOCH gedaan werd, in 2008. De motivatie was ver te zoeken...

Wat ik probeerde, en wat ik nog steeds probeer, is de schouders eronder zetten en het zo goed als mogelijk - al is het nog zo'n brak systeem - er iets van te maken.

En dat heb ik gedaan. Zo goed en zo kwaad als dat ging. Met de hulp van zowat alles en iedereen die me kon en wilde helpen. Daaraan merk ik hoe hecht de FOK!sportcrew is, maar ik heb ook de bijzondere manier van de community die FOK! is, ervaren. Ik stond niet alleen, het was het team dat het deed.

En ik was spreekbuis in veel gevallen. Maar ook ik had steken laten vallen; in die zin, dat ik het misschien beter over had kunnen dragen.

Mea culpa. Mea maxima culpa.
    Het is mijn schuld, mijn grote schuld.

Echter, ook nu wil ik niet alles op mijn schouders laden, en ik wil ook geen medelijden.

Sorry, is wat ik kan zeggen: sorry dat er geen werkende F1-manager is. In ieder geval niet bij de start van het nieuwe Formule 1-seizoen 2009. Ik denk dat ik voor de hele, maar dan ook de hele FOK!crew spreek.
  • Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
      zaterdag 24 januari 2009 @ 21:50:17 #46
    43311 jozef444
    pi_65368820
    Gevalletje overmacht en het is al heel wat dat er dalijk een nieuwe f1 manager is. Het zou leuk zijn geweest aan het begin maar hey, het is wel duidelijk dat daar niemand de schuld van heeft dat dat niet gaat lukken.

Ik weet nog dat ik (oh god lang diep grijs verleden) ook vaak heb lopen stoeien, eerst met nuon daarna met zig derbij, om eens iets te gaan doen met de f1 manager. De beruchte code is idd zoals je dat zelf al zo mooi zei, al jaren op het randje.

Anywho gewoon lekker doorgaan met een goeie manager bouwen, niet teveel aantrekken van gezeur van mensen die het niet leuk vinden (nee het is niet tof, maar lees goed en je snapt de reden en je houdt je argumenten voor je). En voor iedereen die dan nog steeds denkt dat hij/zij commentaar moet geven zou ik zeggen: ga een half jaartje in zo'n donkerblauw kleurtje op sport rondlopen (ik zou het namelijk niet meer kunnen op dit moment).

Dus dames en heer, ga zo door en wens de devvers succes van me.

(en oja Nuon kun je niet tekkel alvast wat werk geven, anders blijft ie mij ook maar lastig vallen dat ie niks heeft )
    pi_65369724
    quote:
    Op zaterdag 24 januari 2009 21:50 schreef jozef444 het volgende:(en oja Nuon kun je niet tekkel alvast wat werk geven, anders blijft ie mij ook maar lastig vallen dat ie niks heeft )
    .
    pi_65370114
    Jammer dat hij er aan het begin van het seizoen nog niet is. Maar beter dat ze nu gelijk een goede bouwen waar we de volgende seizoenen ook goed mee vooruit kunnen.
    Succes ermee!
    pi_65409901
    Sally , bedankt voor je uitgebreide reactie.

Zoals ik al aangaf ik neem niet een enkel persoon iets kwalijk, maar vind het wel uitermate triest dat elk jaar weer blijkt dat de manager(s) een ondergeschoven kindje is.
      maandag 26 januari 2009 @ 08:47:31 #50
    65960 sanger
    pi_65410164
    Bekijk het van de positieve kant. Als de manager vlak na het begin van het seizoen online kan zijn heb je bijna een heel seizoen om het uitgebreid te testen met werkelijke data
    pi_65410190
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 08:47 schreef sanger het volgende:
    Bekijk het van de positieve kant. Als de manager vlak na het begin van het seizoen online kan zijn heb je bijna een heel seizoen om het uitgebreid te testen met werkelijke data
    Mwah er is data genoeg hoor , alle uitslagen van vorig jaar kan je er zo in rammen natuurlijk.

Maar goed we gaan het allemaal meemaken, ik ga me ff inschrijven bij een andere manager en zie wel weer of ik terugkeer naar de Fokf1manager.
    pi_65411879
    De reden dat die managers er nu niet zijn ligt voor een groot deel bij ons als admins. We zijn in terugblik tekortgeschoten bij het faciliteren, begeleiden en sturen van het development. Niet door desinteresse, maar vanuit een te makkelijke houding van 'ze zijn er mee bezig, het komt wel goed'. En dat werd weer veroorzaakt door tijdgebrek en vele andere FOK!-issues onzerzijds.
    Als alles van een leien dakje gegaan zou zijn, zou dat niet eens een rol gespeeld hebben. Maar op zo ongeveer ieder denkbaar vlak zat er van alles tegen, en dan krijg je dus de situatie dat er teveel van te weinig mensen gevraagd wordt en afhangt. Dan is één enkel gevalletje van overmacht of onvoorziene tegenslag genoeg om een heel project te laten stranden. En dat gebeurde dus ook.
    Wij trekken daar zeker lering uit: ruimer plannen (zowel in tijd als in bezetting), en zeker ook als admins meer uit handen geven.

Hoe dat concreet uit gaat pakken is nu intern onderwerp van discussie.

We zijn momenteel bezig om samen met de Sport-SA's goed neer te zetten hoe we en wanneer we dan wél managers kunnen hebben. Waarbij we niet weer tot noodsprongen zullen besluiten zoals vorig jaar, maar gaan voor managers waar we mee voor de dag kunnen komen.

Het spijt ons bijzonder dat we een grote groep gebruikers teleur moeten stellen.
    pi_65423632
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 08:49 schreef Joene het volgende:

[..]

Mwah er is data genoeg hoor , alle uitslagen van vorig jaar kan je er zo in rammen natuurlijk.

Maar goed we gaan het allemaal meemaken, ik ga me ff inschrijven bij een andere manager en zie wel weer of ik terugkeer naar de Fokf1 FOK! F1-manager.

Alvast welcome back, dan maar
    pi_65521524
    Hebben jullie weer plaatjes nodig? (Coureurs, Motoren, Chassississen, etc.) ?

If so ... let me know ... I'm good to go.
    Calm down, please!
      donderdag 29 januari 2009 @ 12:25:27 #55
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_65524169
    Hmm, jammer van de Fok-F1manager..

Maar mogen er nu wel andere managers besproken worden, of worden die posts weer verwijdert? Ik wil namelijk een manager spelen, maar behalve die van GPupdate ken ik er verder geen...
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 januari 2009 @ 12:31:19 #56
    Maffe Fries
    pi_65524405
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 11:14 schreef Googolplexian het volgende:
    Hebben jullie weer plaatjes nodig? (Coureurs, Motoren, Chassississen, etc.) ?

If so ... let me know ... I'm good to go.
    Van dat aanbod willen we zeker gebruik maken. Dus wat mij betreft mag je los.
    pi_65527275
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Van dat aanbod willen we zeker gebruik maken. Dus wat mij betreft mag je los.
    Is goed

Is er al iets bekend over de te gebruiken formaten (hoeveel bij hoeveel pixels) en/of de te gebruiken kleuren of mag het net als vorig jaar?
    Calm down, please!
    pi_65527714
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
    Hmm, jammer van de Fok-F1manager..

Maar mogen er nu wel andere managers besproken worden, of worden die posts weer verwijdert? Ik wil namelijk een manager spelen, maar behalve die van GPupdate ken ik er verder geen...
    http://www.f1competitie.nl/
      donderdag 29 januari 2009 @ 14:01:27 #59
    65960 sanger
    pi_65527858
    Dat is geen managerspel Joene, das een andersoort (maar wel leuk) spel

Er zijn er echt een heleboel, pak Google er maar eens bij.
    pi_65528391
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 14:01 schreef sanger het volgende:
    Dat is geen managerspel Joene, das een andersoort (maar wel leuk) spel

Er zijn er echt een heleboel, pak Google er maar eens bij.
    ik weet het maar het is wel leuk idd.
      donderdag 29 januari 2009 @ 15:18:03 #61
    65960 sanger
    pi_65531018
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Joene het volgende:

[..]

ik weet het maar het is wel leuk idd.
    Helaas heb ik mijn team laten verslonzen en ben ik gedelete
    pi_65545999
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 15:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Helaas heb ik mijn team laten verslonzen en ben ik gedelete
    Ik heb dat ook een paar maanden gespeeld, maar het bleef me niet echt boeien.
    .
      vrijdag 30 januari 2009 @ 09:58:15 #63
    65960 sanger
    pi_65557383
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een paar maanden gespeeld, maar het bleef me niet echt boeien.
    Het blijft leuk zolang je kunt ontwikkelen, maar als je eenmaal een gat in het budget hebt (bv. 1x vergeten te kwalificeren) dan is de lol er snel af, dan weet je nooit meer de inhaalslag te maken.
    pi_65569883

Calm down, please!
    pi_65570504
    quote:
    The Stig bij twee teams. Zijn er toch meerdere klonen van in omloop.
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
      vrijdag 30 januari 2009 @ 16:36:24 #66
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_65571455
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 09:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Het blijft leuk zolang je kunt ontwikkelen, maar als je eenmaal een gat in het budget hebt (bv. 1x vergeten te kwalificeren) dan is de lol er snel af, dan weet je nooit meer de inhaalslag te maken.
    Dat is/was met de Fok-manager ook zo..
      vrijdag 30 januari 2009 @ 17:04:56 #67
    65960 sanger
    pi_65572485
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat is/was met de Fok-manager ook zo..
    Daar hoef je niet te kwalificeren, hooguit te wisselen
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 januari 2009 @ 19:42:50 #68
    Maffe Fries
    pi_65576983
    quote:
    Ziet er mooi uit
      zaterdag 14 februari 2009 @ 18:38:13 #69
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_66060875
    tvp, en succes devvers en alle anderen!
    Old moderators never die, they just smell that way!
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
    En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
    Bullie is thuis X-Rated Epic fail
    pi_66207094
    Zo nog ruim 5 bijna 6 weken voor de start van het nieuwe seizoen , update ?
    pi_66222056
    Hoe gaat KERS eigenlijk meetellen in de manager? Onderdeel van de motor? If so En ... hoe wordt dat dan gelijkgetrokken met teams die geen KERS gebruiken?
    Calm down, please!
    pi_66224363
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef Googolplexian het volgende:
    Hoe gaat KERS eigenlijk meetellen in de manager? Onderdeel van de motor? If so En ... hoe wordt dat dan gelijkgetrokken met teams die geen KERS gebruiken?
    Welke Manager ? Je hebt niet begrepen dat er geen Manager komt uit bovenstaande communicatie ?
      donderdag 19 februari 2009 @ 08:02:55 #73
    65960 sanger
    pi_66224631
    Er komt wel een manager heb ik begrepen, hij zal alleen wsl niet vanaf race 1 werken

En van KERS is een goede vraag Googol
    pi_66224879
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 08:02 schreef sanger het volgende:
    Er komt wel een manager heb ik begrepen, hij zal alleen wsl niet vanaf race 1 werken

Ja ik heb ook geluiden gehoord van eind juni - begin juli nou dan kan je er weinig mee doen he.
      donderdag 19 februari 2009 @ 09:01:05 #75
    65960 sanger
    pi_66225423
    Meehelpen met een real live test voor het seizoen daarna
    pi_66225440
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 09:01 schreef sanger het volgende:
    Meehelpen met een real live test voor het seizoen daarna
    Lolbroek
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 februari 2009 @ 21:00:19 #77
    Maffe Fries
    pi_66292223
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 08:02 schreef sanger het volgende:
    Dat klopt helemaal. Op dit moment wordt er echt hard gewerkt aan een nieuwe manager, maar omdat het nieuwe devvers zijn, hebben zij zich eerst in de materie moeten verdiepen, waardoor de manager voor eind maart niet gereed kan zijn. Ons staat een manager voor die foutloos werkt en daarvoor willen wij liever wat extra tijd nemen. Een datum wil ik dan ook nog niet gaan noemen, maar intern hebben we die wel.

Voor dit seizoen werken we nog aan een alternatief, maar daarover kan ik in dit stadium nog niets zeggen.
    quote:
    Dat is zeker een goede vraag en daar gaan we ons de komende tijd ook rustig over buigen.
    pi_66292646
    Kunnen we Bernie niet vragen de F1 uit te stellen tot de manager klaar is?
      zaterdag 21 februari 2009 @ 09:34:07 #79
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_66306916
    quote:
    Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef TJDoornbos het volgende:
    Als je met genoeg geld over de brug komt is dat vast geen probleem.
    Kunnen we dan ook niet meteen Honda erbij kopen? Dan heb ik tenminste weer iemand om aan te moedigen...
      zaterdag 21 februari 2009 @ 15:24:55 #80
    65960 sanger
    pi_66315312
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 09:01 schreef Joene het volgende:

[..]

Lolbroek
    je kent me he
      zaterdag 21 februari 2009 @ 15:25:19 #81
    65960 sanger
    pi_66315326
    quote:
    Op vrijdag 20 februari 2009 21:00 schreef Peterselieman het volgende:

Dat is zeker een goede vraag en daar gaan we ons de komende tijd ook rustig over buigen.
    Misschien dat we hier allemaal een suggestie kunnen doen.
      zaterdag 21 februari 2009 @ 15:25:55 #82
    65960 sanger
    pi_66315345
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 09:34 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Als je met genoeg geld over de brug komt is dat vast geen probleem.
    Kunnen we dan ook niet meteen Honda erbij kopen? Dan heb ik tenminste weer iemand om aan te moedigen...
    Laat dat maar aan Branson over
      Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 februari 2009 @ 17:00:55 #83
    Maffe Fries
    pi_66317769
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Misschien dat we hier allemaal een suggestie kunnen doen.
    Dat mag wat mij betreft zeker wel
    pi_66318776
    quote:
    Op vrijdag 20 februari 2009 21:07 schreef TJDoornbos het volgende:
    Heb je z'n mailadres?
      zaterdag 21 februari 2009 @ 21:22:22 #85
    65960 sanger
    pi_66325021
    nazi-sm-fan@fia.com
    pi_66325143
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:22 schreef sanger het volgende:
    nazi-sm-fan@fia.com
    Ik vroeg om die van Bernie Ecclestone, niet die van Max Mosley
      maandag 23 februari 2009 @ 08:19:13 #87
    65960 sanger
    pi_66363891
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:26 schreef Light het volgende:

[..]

Ik vroeg om die van Bernie Ecclestone, niet die van Max Mosley
    Ow fuck, het was ook te mooi om waar te zijn
    pi_66382588
    Ach geen haast jongens, als je naar de A1 GP kijkt dit jaar doet team Duitsland ook pas mee na 4/5 races in het seizoen.

teeveepee
    It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
    pi_66473810
    toch maar een tvp
    pi_66473895
    tvp
    pi_66478599
    Morgen nog 4 weken tot de eerste GP en nog niks duidelijk
    pi_66478949
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef Joene het volgende:
    Morgen nog 4 weken tot de eerste GP en nog niks duidelijk
    zoals ik het lees wel: bij de start geen FOK! F1Manager...

Fok man!
    Welcome to DerOllie's Car Channel!
    http://www.youtube.com/DerOllie
    pi_66479454
    Ik dacht dat er wel wat duidelijk was.
    Geen FOK! F1-manager dus bij start van het seizoen.

Wel onduidelijk is nog of er een alternatief spel is, en wat dan precies het alternatief is.
    En ook ik weet niet meer hoe de status is, nu ik geen SA meer ben en me niet meer bezighoud met de managers.
    pi_66479783
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 14:04 schreef Sally het volgende:
    Ik dacht dat er wel wat duidelijk was.
    Geen FOK! F1-manager dus bij start van het seizoen.

Wel onduidelijk is nog of er een alternatief spel is, en wat dan precies het alternatief is.
    En ook ik weet niet meer hoe de status is, nu ik geen SA meer ben en me niet meer bezighoud met de managers.
    Dat duidelijke geen F1manager bij de start klopt.

Het alternatief en wat dat dan zou worden zou echter wel wat meer of over gecommuniceerd kunnen worden danwel gevraagd kunnen worden wat wij als alternatief zien.
    pi_66481598
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 10:17 schreef iteejer het volgende:
    De reden dat die managers er nu niet zijn ligt voor een groot deel bij ons als admins. We zijn in terugblik tekortgeschoten bij het faciliteren, begeleiden en sturen van het development. Niet door desinteresse, maar vanuit een te makkelijke houding van 'ze zijn er mee bezig, het komt wel goed'. En dat werd weer veroorzaakt door tijdgebrek en vele andere FOK!-issues onzerzijds.
    Als alles van een leien dakje gegaan zou zijn, zou dat niet eens een rol gespeeld hebben. Maar op zo ongeveer ieder denkbaar vlak zat er van alles tegen, en dan krijg je dus de situatie dat er teveel van te weinig mensen gevraagd wordt en afhangt. Dan is één enkel gevalletje van overmacht of onvoorziene tegenslag genoeg om een heel project te laten stranden. En dat gebeurde dus ook.
    Wij trekken daar zeker lering uit: ruimer plannen (zowel in tijd als in bezetting), en zeker ook als admins meer uit handen geven.

Hoe dat concreet uit gaat pakken is nu intern onderwerp van discussie.

We zijn momenteel bezig om samen met de Sport-SA's goed neer te zetten hoe we en wanneer we dan wél managers kunnen hebben. Waarbij we niet weer tot noodsprongen zullen besluiten zoals vorig jaar, maar gaan voor managers waar we mee voor de dag kunnen komen.

Het spijt ons bijzonder dat we een grote groep gebruikers teleur moeten stellen.
    Man lul niet, er wordt al jaren geroepen dat het bagger is en dat met de bezetting devvers toendertijd het niet ging lukken. En steeds als excuus wordt de hand in eigen boezem gestoken en daar is de kous dan mee af. Erg makkelijk.
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 februari 2009 @ 15:59:04 #96
    Maffe Fries
    pi_66483899
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 15:00 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Man lul niet, er wordt al jaren geroepen dat het bagger is en dat met de bezetting devvers toendertijd het niet ging lukken. En steeds als excuus wordt de hand in eigen boezem gestoken en daar is de kous dan mee af. Erg makkelijk.
    Nu ligt de situatie anders dan in voorafgaande jaren. Het is mogelijk de huidige manager op te lappen, maar simpel gezegd zijn er andere zaken die dat onmogelijk maken. Welke dat dan zijn, daar wil ik in de komende dagen op terug komen.
      Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 februari 2009 @ 16:01:37 #97
    Maffe Fries
    pi_66484004
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat duidelijke geen F1manager bij de start klopt.

Het alternatief en wat dat dan zou worden zou echter wel wat meer of over gecommuniceerd kunnen worden danwel gevraagd kunnen worden wat wij als alternatief zien.
    Excusus dat er over een alternatief voor de huidige manager geen duidelijkheid is, maar dat komt gewoon omdat daar nog druk aan gewerkt wordt. Echt duidelijkheid kan ik op dit moment helaas nog even niet geven, maar zodra alles duidelijk is, zal dit gecommuniceerd worden.
      donderdag 26 februari 2009 @ 16:15:00 #98
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_66484582
    Tvp voor het mogelijk starten van een alternatief dan. Of misschien een leuk alternatief elders tegen te kunnen komen
    The truth was in here.
      zondag 1 maart 2009 @ 16:04:41 #99
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_66584241
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 17:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat mag wat mij betreft zeker wel
    Kunnen de onderdelen en coureurs niet van waarde wisselen naar aanleiding van hun (wan)prestatie zoals hier.
    quote:
    Voor de aanvang van het spel hebben coureurs en onderdelen een vastgestelde waarde, de beginprijs. Tijdens het spel veranderen de prijzen van coureurs, de chassis' en de motoren echter na elke Grand Prix op basis van de prestaties in de laatst verreden race. Bij de prijs van een coureur die als eerste eindigt wordt bijvoorbeeld 9.000.000 euro opgeteld. De coureur die als twintigste eindigt wordt 9.000.000 euro minder waard. Als je coureur niet rijdt, blijft zijn waarde gelijk.
    Gelukkig voor sommige coureurs en onderdelen is er wel een boven-, en ondergrens aan gesteld.
      Redactie Frontpage / Sport zondag 1 maart 2009 @ 19:47:02 #100
    Maffe Fries
    pi_66591974
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 16:04 schreef Pagan het volgende:

[..]

Kunnen de onderdelen en coureurs niet van waarde wisselen naar aanleiding van hun (wan)prestatie zoals hier.
    [..]

Gelukkig voor sommige coureurs en onderdelen is er wel een boven-, en ondergrens aan gesteld.
    Zoiets is zeker een leuke toevoeging aan het spel. Dan wordt je beloond voor je goede gokken en kun je makkelijker een gokje wagen dat goed uit kan pakken. Waarde die kan veranderen vanuit de startwaarde moet dan denk ik tussen de 10 en 20 procent liggen.
      maandag 2 maart 2009 @ 07:59:14 #101
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_66605798
      maandag 2 maart 2009 @ 10:46:00 #102
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_66609253
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 16:04 schreef Pagan het volgende:

[..]

Is daar al een Fok! subleague? Dan ga ik me ook aanmelden
      maandag 2 maart 2009 @ 14:12:24 #103
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_66616135
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Geen idee, maar wel een goed idee . Ik moet me zelf ook nog aanmelden
      maandag 2 maart 2009 @ 14:26:00 #104
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_66616634
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 10:46 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Inmiddels wel, met de verrassende naam Fok!

Kom erbij, hoe meer Fokkers, hoe beter.
    pi_66625150
    quote:
    No offence verder ofzo hoor, maar hadden jullie die lering niet al moeten trekken uit het compleet geflopte 2008 seizoen?

De manager was toen compleet verpest voor iedereen door alle problemen en toen al werd gezegd om niet meer voor te borduren op de oude software maar direct aan compleet nieuwe te beginnen. En als ik het me goed herrinner is er toen ook al gezegd dat jullie al bezig waren aan nieuwe software.

Nou ben ik geen developer of iets, maar mij lijkt toch wel dat je in een half jaar tijd met iets werkends op de proppen kan komen?

Ik ben iig zeer teleurgesteld dat er nu geen manager is
    En dan ook nog zeggen dat jullie er nu lering uit gaan trekken. Komop zeg, dat hadden jullie vorig jaar moeten doen !
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_66639211
    vosss, er hadden zich 4 devvers aangemeld; al tijdens de perikelen van de vorige manager
    Maar door privéomstandigheden hadden zich al twee van hen teruggetrokken na een paar weken.

De twee overgebleven devvers - die vol goede moed aan de slag gingen met het Functioneel Ontwerp (FO) van de FOK! F1-manager (opgesteld door de crew) - kregen beide in december een week na elkaar een klein auto-ongeluk. Daardoor moesten zij op medisch advies hun beeldschermwerk beperken - iets wat voor hen ook hun normale werk was nota bene. Daar kon de crew ook niet veel aan doen: overmacht.

Er was op korte termijn geen mankracht te vinden die alles over kon nemen; de vrijwillige php/mysql-devvers zijn niet zo dik gezaaid.

Wat er nu geprobeerd wordt, is zorgen voor een duurzame FOK!-manager die vele jaren mee kan gaan (en niet alleen voor de F1). Alleen het kost meer tijd voor die af is (inclusief grondig testen van alle stappen). Daarom lukt het gewoon niet om de F1-manager 2009 op tijd voor de users nog bruikbaar te maken: je moet immers wel even de tijd hebben om je team samen te stellen en eventueel nog te kunnen wisselen.

Bovendien is het een fiks klusje voor de sportcrew om alle 'onderdelen' die volgens de FIA aan de start staan in het F1-seizoen 2009, in te voeren en een prijskaartje te geven. En dat dus ook 'op tijd' af te hebben, een paar weekjes van tevoren.

Tis ff niet anders.
    pi_66641191
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef Sally het volgende:

Bovendien is het een fiks klusje voor de sportcrew om alle 'onderdelen' die volgens de FIA aan de start staan in het F1-seizoen 2009, in te voeren en een prijskaartje te geven. En dat dus ook 'op tijd' af te hebben, een paar weekjes van tevoren.

Tis ff niet anders.
    Deze slaat nergens op Sally
      dinsdag 3 maart 2009 @ 08:58:22 #108
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_66642281
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef Pagan het volgende:

[..]

Ik ben er ook bij
    Misschien in het F1-nieuws topic ook even een oproepje plaatsen?
    pi_66643530
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 07:21 schreef Joene het volgende:

[..]

Je moet dat ook niet lezen als het excuus waarom er dit jaar geen F1-manager is.
    pi_66643684
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 09:48 schreef Light het volgende:

[..]

Je moet dat ook niet lezen als het excuus waarom er dit jaar geen F1-manager is.
    Zo lees ik het ook niet , maar het prijzen van onderdelen is echt iets wat binnen een paar dagen te doen is.
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 maart 2009 @ 11:03:28 #111
    Maffe Fries
    pi_66645634
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef Joene het volgende:

[..]

Zo lees ik het ook niet , maar het prijzen van onderdelen is echt iets wat binnen een paar dagen te doen is.
    Zoiets moet heel precies gebeuren en op dit moment wordt er hard aan de nieuwe manager gedevd. Mocht dat in een eindstadium zijn, dan kunnen we pas beginnen met het invullen van alle prijzen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Peterselieman op 03-03-2009 11:34:44 ]
    pi_66646789
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 11:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zoiets moet heel precies gebeuren en op dit moment wordt er hard aan de nieuwe manager gedevd. Mocht dat in een eindstadium zijn, dan kunnen we pas beginnen met het invullen van alle prijzen.
    Het vaststellen van de prijzen is meer werk dan het invoeren ervan.
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 maart 2009 @ 11:47:00 #113
    Maffe Fries
    pi_66647027
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 11:39 schreef Light het volgende:

[..]

I know, omdat het een heel precies werkje is.
    pi_66647272
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 07:21 schreef Joene het volgende:

[..]

Het invoeren van tig onderdelen kost gewoon tijd en moeite. En het is voor de FOK!crew vrijwillig hč

10 teams ->
    20 coureurs, 10 soorten motoren, 10 soorten chassis' -> ik tel al snel 40 onderdelen die de users zouden kunnen kiezen. KERS werd hier genoemd: daar moet dan ook nog wat voor bedacht worden. Dan worden het tegen de 45 onderdelen waarvoor bepaald moet worden: 1) de prijs; 2) punten die men krijgt voor de plek waar onderdeel finisht; 3) wat kan aan het onderdeel kapot? -> hoeveel strafpunten krijgt men voor welk defect?

De prijzen van die onderdelen, daar wordt goed over nagedacht. Die wordt bepaald op basis van onder andere: resultaten vorige seizoen(en); verwachtingen voor 2009; verschillen in prijzen tussen onderdelen zodat de user voor het ene onderdeel moet sparen, en het andere onderdeel kan men al meteen kopen, maar dat is dan een goedkope gok. Ofzo.

Kom je meehelpen met het bepalen van de prijzen, Joene?
    Dan mag je uiteraard niet meer meedoen om de prijzen, want dan ben je crew
      dinsdag 3 maart 2009 @ 12:35:13 #115
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_66648365
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 08:58 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik ben er ook bij
    Misschien in het F1-nieuws topic ook even een oproepje plaatsen?
    Done! min of meer dan
    pi_66649227
    teeveepee, en uh.. suc6 met het devven van de definitieve en tijdelijke manager
    pi_66660101
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 11:39 schreef Light het volgende:

[..]

En het vaststellen van de prijzen is niet meer dan twee dagen de verwachtingen van verschillende crewleden en ex-crew verzamelen, een avondje de boel doorrekenen en dan nog een paar dagen met de crew daarover discussieren. Het meest fundamentele is dat iemand het gewoon even goed doorrekent, zodat het spel van begin tot eind leuk is voor de meeste deelnemers.

Overigens valt me wel op dat het collectief geheugen van de crew erg beperkt is (misschien door mensen zoals mij, die redelijk snel weer weg zijn gegaan). Ik lees hier dingen terug alsof ze net ontdekt zijn, terwijl dat constateringen zijn die vier jaar geleden ook werden gedaan. Enige verschil is dat het Light toen nog lukte om met het 'brakke' systeem in een jaar tijd vier managers speelbaar te maken (wieler, F1, tour en voetbal) en het systeem nu zo plat ligt dat start van de laatste manager bijna een jaar geleden is.

Ik hoop dat de devvers opschieten met het systeem en dat dan eindelijk naast de vier bekende managers ook de schaats- en tennismanager kunnen worden gerealiseerd en er een wat meer dynamische centrale site wordt gecreëerd. Succes ermee. Zorg ervoor dat het straks allemaal het wachten waard is geweest.
    pi_66660369
    quote:
    Daarom lukt het gewoon niet om de F1-manager 2009 op tijd voor de users nog bruikbaar te maken
    Ik zet er een bak bier op dat het helemaal niet lukt in 2009 om een fatsoenlijk systeem te lanceren.

En ja, die mag je quoten.
    vosss is de naam,
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 maart 2009 @ 18:16:32 #119
    Maffe Fries
    pi_66660483
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 18:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zet er een bak bier op dat het helemaal niet lukt in 2009 om een fatsoenlijk systeem te lanceren.

Die quote ik graag zelfs
    pi_66660515
    De bak bier is voor Sally he, niet voor jou
    vosss is de naam,
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 maart 2009 @ 18:19:19 #121
    Maffe Fries
    pi_66660581
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 18:17 schreef vosss het volgende:
    De bak bier is voor Sally he, niet voor jou
    Die drinkt er toch niet zoveel van
    pi_66662936
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 18:04 schreef mbn het volgende:

[..]

En het vaststellen van de prijzen is niet meer dan twee dagen de verwachtingen van verschillende crewleden en ex-crew verzamelen, een avondje de boel doorrekenen en dan nog een paar dagen met de crew daarover discussieren. Het meest fundamentele is dat iemand het gewoon even goed doorrekent, zodat het spel van begin tot eind leuk is voor de meeste deelnemers.
    Dan ben je al met al nog ongeveer een week kwijt. Puur het invoeren van wat getalletjes moet in een avond wel te doen zijn, zeker als je met 2 personen gaat invoeren. Het gaat niet alleen over de prijs, maar ook over hoeveel punten bij welke plaats, en wat voor budget daar dan tegenover moet staan. Dan heb je meer variabelen om door te rekenen.
    quote:
    Overigens valt me wel op dat het collectief geheugen van de crew erg beperkt is (misschien door mensen zoals mij, die redelijk snel weer weg zijn gegaan). Ik lees hier dingen terug alsof ze net ontdekt zijn, terwijl dat constateringen zijn die vier jaar geleden ook werden gedaan. Enige verschil is dat het Light toen nog lukte om met het 'brakke' systeem in een jaar tijd vier managers speelbaar te maken (wieler, F1, tour en voetbal) en het systeem nu zo plat ligt dat start van de laatste manager bijna een jaar geleden is.
    Zeker aan het eind was ik gewoon iedere race met de F1-manager bezig. Er zit/zat een fout in de strafpuntentelling, en die kreeg ik maar niet gevonden/opgelost (niet dat ik heel fanatiek heb gezocht). Op zich was er wel mee te werken, als je maar weet hoe je om de fouten heen moet werken. En tijd over hebt. Helaas bleek het lastig om daar een vervanger voor te vinden. Dat reken ik de FOK!sport-crew niet aan, het is geen sport-issue. En ik weet van mezelf dat ik tijdig iemand heb geinstrueerd.
    quote:
    Ik hoop dat de devvers opschieten met het systeem en dat dan eindelijk naast de vier bekende managers ook de schaats- en tennismanager kunnen worden gerealiseerd en er een wat meer dynamische centrale site wordt gecreëerd. Succes ermee. Zorg ervoor dat het straks allemaal het wachten waard is geweest.
    Ik moet nog zien of het allemaal op tijd klaar is voor de voetbalmanager van 2009-2010.
    pi_66663057
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 11:55 schreef Sally het volgende:

[..]

Kom je meehelpen met het bepalen van de prijzen, Joene?
    Dan mag je uiteraard niet meer meedoen om de prijzen, want dan ben je crew
    ik heb al een x aantal jaar geholpen aan de f1 manager , en ben om duidelijke redenen gestopt.

Onder andere het toen al slechte ontwikkelen van nieuwe managers
    pi_66664532
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 18:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Doe ik Check m'n sig
    En ik houd je eraan ^^

Maak je er wel een kratje Leffe Dubbel of Triple van? Gewone Hinniken (Peerdezeik) of pilsener vind ik *ahum* niet zo lekker.

En wanneer is voor jou een systeem 'fatsoenlijk' genoeg, vosss?

Btw: ik deel 'm wel met de FOK!sportcrew hoor, vosssie Zij hebben er ook wel recht op om te delen in de winst als het lukt

[ Bericht 10% gewijzigd door Sally op 03-03-2009 20:04:12 (de btw :P) ]
      dinsdag 3 maart 2009 @ 20:14:54 #125
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_66665305
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef Sally het volgende:

[..]

Maak je er wel een kratje Leffe Dubbel of Triple van? Gewone Hinniken (Peerdezeik) of pilsener vind ik *ahum* niet zo lekker.

Btw: ik deel 'm wel met de FOK!sportcrew hoor, vosssie Zij hebben er ook wel recht op om te delen in de winst als het lukt

Maak er dan Leffe 9, Rochefort 10 of Rochefortoise Brune van.

Dat hebben jullie IMHO zeker verdient na het afgelopen seizoen.
    pi_66665329
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 19:21 schreef Joene het volgende:

[..]

ik heb al een x aantal jaar geholpen aan de f1 manager , en ben om duidelijke redenen gestopt.

Onder andere het toen al slechte ontwikkelen van nieuwe managers
    Dat je meegeholpen had aan de F1-manager, dat wist ik niet Joene Ik ben er zelf ook maar per ongeluk ingerold, als ik eerlijk ben.

En toch heb ik er wel vertrouwen in dat het wel lukt dit kalenderjaar met 'de managers'.
    Want: als alle hoop verloren is, is alles verloren
    pi_66666354
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef Pagan het volgende:

[..]

Maak er dan Leffe 9, Rochefort 10 of Rochefortoise Brune van.

Dat hebben jullie IMHO zeker verdient na het afgelopen seizoen.
    Niet overdrijven heh.. Een heul kratje van die dingen met 10+%... dat gaat hard
      woensdag 4 maart 2009 @ 09:02:42 #128
    65960 sanger
    pi_66679663
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 20:35 schreef Sally het volgende:

[..]

Niet overdrijven heh.. Een heul kratje van die dingen met 10+%... dat gaat hard
    Niet zeuren he Sally, dat het hard gaat ben je de volgende morgen weer vergeten

Ik heb er overigens vertrouwen in dat het jullie allemaal gaat lukken Ik weet ook hoeveel werk er al verzet was voordat het echte bouwen kon beginnen en hoe sommige er mee bezig zijn (geweest).
      woensdag 4 maart 2009 @ 19:00:54 #129
    178923 Schunckelstar
    schunckelstar
    pi_66700838
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef Pagan het volgende:

[..]

ik heb me ook aangemeld
    blablablablablablablablablablablablablabla
      woensdag 4 maart 2009 @ 20:22:07 #130
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_66704214
    quote:
    Op woensdag 4 maart 2009 19:00 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik heb me ook aangemeld
    Yeehaa, op naar de 50.000, en een eigen omroep.

Access granted!
    pi_66713151
    quote:
    En wanneer is voor jou een systeem 'fatsoenlijk' genoeg, vosss?
    Wat dacht je van als de puntentelling gewoon goed gaat elke race?

ps: ik koop hem wel hoor, mocht het onverhoopt toch lukken ( ), ik zuip alleen wel zelf ook mee
    vosss is de naam,
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 maart 2009 @ 21:43:16 #132
    Maffe Fries
    pi_66782074
    Een belangrijke mededeling voor iedereen hier:

Voorlopig geen Formule 1-manager
    pi_66864760
    edit

[ Bericht 95% gewijzigd door Ambrosius op 10-03-2009 18:44:52 ]
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 maart 2009 @ 13:47:38 #134
    Maffe Fries
    pi_66894835
    De Manager van FOK!sport is gratis en blijft gratis. Alleen zullen we iets meer geduld op moeten brengen voordat deze af is, want we willen met een kwalitatief goed product komen.
    pi_66895063
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
    De Manager van FOK!sport is gratis en blijft gratis. Alleen zullen we iets meer geduld op moeten brengen voordat deze af is, want we willen met een kwalitatief goed product komen.
    net als andere jaren
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 maart 2009 @ 13:58:29 #136
    Maffe Fries
    pi_66895231
    Ik begrijp dat je sceptisch bent en dat mag ook. Maar trust me. Het komt allemaal goed.
    pi_66895384
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
    Ik begrijp dat je sceptisch bent en dat mag ook. Maar trust me. Het komt allemaal goed.
    ja dat denk ik ook wel hoor.
      woensdag 11 maart 2009 @ 07:26:58 #138
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_66923364
    op tvgids.nl is er ook een manager
    pi_67000565
    yes, en www.gratisf1manager.com, www.gpupdate.net, www.rtlgp.nl etc hebben ook een manager. Maar waar is er een subleague aangemaakt en wie gaat waar meespelen ?? Is namelijk wel zo leuk om met een zo groot mogelijke groep ergens te spelen, en ik ga niet halverwege het seizoen opeens met een manager beginnen.
    pi_67001990
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef the_Denman het volgende:
    yes, en www.gratisf1manager.com, www.gpupdate.net, www.rtlgp.nl etc hebben ook een manager. Maar waar is er een subleague aangemaakt en wie gaat waar meespelen ?? Is namelijk wel zo leuk om met een zo groot mogelijke groep ergens te spelen, en ik ga niet halverwege het seizoen opeens met een manager beginnen.
    Mocht FOK! de nieuwe F1-manager nog dit raceseizoen klaar hebben, dan vindt de FOK!sportcrew het erg fijn als je mee helpt om te testen en de kinderziektes eruit te halen.

Waar FOK!sport wel heel hard mee bezig is, is een alternatief te bieden voor de echt F1-manager. En dat is al en een vergevorderd stadium, dus houdt dit topic en de FOK!sport F1-site in de gaten!

Dit topic is niet bedoeld om te praten over alternatieven voor een manager bij andere sites, maar kijk voor je vragen eens rond in de rest van het FOK! autosport en motorsport-forum
      vrijdag 13 maart 2009 @ 12:02:01 #141
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_67003644
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef the_Denman het volgende:
    Kijk eens bovenaan deze pagina
    pi_67005125
    Sorry, zie nu pas de (hier) staan als link in die post, zag wel dat er subleague aangemaakt was, maar niet voor welke site. Nu dus wel. Maar heb even de regels en punten opties gelezen, maar kies toch zelf voor de eerste uit mijn post, daar kan je ook nog met snelste pitstop etc. scoren, en zelfs met de vrije trainingen extra punten halen. Maar bedankt iig.
      Moderator zondag 15 maart 2009 @ 15:41:57 #143
    18653 crew  D.
    pi_67071893
    Als ik het zo lees is er nog geen 'algemene' vervanger gevonden?

Misschien dat Fok er eentje aan kan wijzen?
      Redactie Frontpage / Sport zondag 15 maart 2009 @ 15:53:13 #144
    Maffe Fries
    pi_67072258
    quote:
    Op zondag 15 maart 2009 15:41 schreef D. het volgende:

Vandaag of morgen zal dat wel gebeuren
    pi_67075608
    quote:
    Op zondag 15 maart 2009 15:41 schreef D. het volgende:

Ik gebruik deze, doe nu al 4 jaar mee ofzo en afgelopen seizoen ben ik 15e geworden Ze sluiten de database na elke wedstrijd voor een paar dagen zodat mochten er nog bezwaren van teams worden ingedient deze nog kunnen worden verwerkt.

Iemand daar toevallig een sub league opgezet?
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      Moderator maandag 16 maart 2009 @ 19:57:43 #146
    18653 crew  D.
    pi_67112860
    quote:
    Op zondag 15 maart 2009 15:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vandaag of morgen zal dat wel gebeuren
    Da's dan dus vanavond

Maar zoals altijd met zaken omtrent de manager zal ik het niet te nauw nemen met de tijd
      Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2009 @ 19:59:35 #147
    Maffe Fries
    pi_67112940
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 19:57 schreef D. het volgende:

[..]

Da's dan dus vanavond

Maar zoals altijd met zaken omtrent de manager zal ik het niet te nauw nemen met de tijd
    Het zal vanavond idd niets meer worden. Was iets te optimistisch gister, maar later deze week zal er zeker weer een sitenieuws komen.
      Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 22:23:12 #148
    18653 crew  D.
    pi_67255219
    en?
    pi_67255313
    in de woorden van Harrie Jekkers: "later is allang begonnen..."
    (maar, eerlijk is eerlijk, nog niet voorbij)

stilte is helaas wel oorverdovend
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 maart 2009 @ 22:28:40 #150
    Maffe Fries
    pi_67255424
    Er wordt nog aan gewerkt, dus er is nog geen nieuws helaas, behalve dan dat er übertoffe prijzen zijn geregeld.
    pi_67255729
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
    Er wordt nog aan gewerkt, dus er is nog geen nieuws helaas, behalve dan dat er übertoffe prijzen zijn geregeld.
    Dus vorig weekend sprak je gewoon voor je beurt.
    Wordt dat alternatief net zo'n drama als de nieuwe manager?
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 maart 2009 @ 22:43:18 #152
    Maffe Fries
    pi_67255979
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef Light het volgende:

[..]

Dus vorig weekend sprak je gewoon voor je beurt.
    Een beetje, maar dat kwam omdat ik enkele details nog niet kende.
    quote:
    Wordt dat alternatief net zo'n drama als de nieuwe manager?
    Nee, zeer zeker niet.
    pi_67256012
    Tsja, de prijzen zijn volgens mij het probleem nooit echt geweest, al is het wel tof natuurlijk.

De indruk die ik van anderen (en mezelf) heb gekregen is dat het spel hier belangrijker wordt gevonden dan de knikkers.
    pi_67256455
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Een beetje, maar dat kwam omdat ik enkele details nog niet kende.
    [..]

Nee, zeer zeker niet.
    Nou, met nog zes dagen, drie uur en zo'n dertig minuten te gaan voor de eerste vrije training van seizoen 2009 begint, heb ik toch het idee dat alles weer op het laatste moment moet.
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 maart 2009 @ 22:59:53 #155
    Maffe Fries
    pi_67256597
    Helaas wel ja
    pi_67257232
    En dat is ook het probleem met de nieuwe manager. Gewoon te laat begonnen, waardoor een paar hobbels er meteen voor zorgen dat een en ander niet meer tijdig gemaakt kan worden.
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 maart 2009 @ 23:26:37 #157
    Maffe Fries
    pi_67257745
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef Light het volgende:
    En dat is ook het probleem met de nieuwe manager. Gewoon te laat begonnen, waardoor een paar hobbels er meteen voor zorgen dat een en ander niet meer tijdig gemaakt kan worden.
    Dat is zeker niet waar. Met die nieuwe manager is op tijd begonnen, maar als beide devvers uitgeschakeld worden door eenzelfde probleem, dan is dat gewoon pure pech. Voordat je de zaak weer aan de gang hebt met nieuwe devvers gaat er veel tijd overheen, omdat zij de materie zich eerst eigen moeten maken en van daar uit pas verder kunnen. Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.
    pi_67258187
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat is zeker niet waar. Met die nieuwe manager is op tijd begonnen, maar als beide devvers uitgeschakeld worden door eenzelfde probleem, dan is dat gewoon pure pech. Voordat je de zaak weer aan de gang hebt met nieuwe devvers gaat er veel tijd overheen, omdat zij de materie zich eerst eigen moeten maken en van daar uit pas verder kunnen. Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.
    Als beide devvers uitvallen, ook nog door eenzelfde probleem, dan is dat inderdaad gewoon pech. Da's niet te voorkomen. Maar ik vraag me toch serieus af wanneer met het bouwen is begonnen. November is rijkelijk laat, in mijn ogen.
      Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 maart 2009 @ 00:31:52 #159
    Maffe Fries
    pi_67259446
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef Light het volgende:

[..]

Als beide devvers uitvallen, ook nog door eenzelfde probleem, dan is dat inderdaad gewoon pech. Da's niet te voorkomen. Maar ik vraag me toch serieus af wanneer met het bouwen is begonnen. November is rijkelijk laat, in mijn ogen.
    Er is nu een externe ploeg devvers aan het werk en die laten vooralsnog goede resultaten zijn. Alleen is het wel zo dat we de manager pas willen lanceren op het moment dat alles getest is en door ons goed bevonden is.
    pi_67262154
    Weet je zelfs het alternatief wordt nu weer in de laatste paar dagen aangeboden.

Het probleem van fok!sport is gewoon dat alles draait om die geile frontpage en de rest prio 0 heeft.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 10:24:46 #161
    65960 sanger
    pi_67263591
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat is inderdaad pech geweest. Ik weet iig zeker dat er op tijd aan begonnen is.
    pi_67264160
    quote:
    Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.
    Als F1 teams merken dat hun auto grof kut is, laten ze de ontwikkeling ervan voor wat ie is en richten ze zich volledig op de bolide van het jaar erop.

Jullie hadden vorig jaar juni al moeten beginnen met een nieuwe manager, want toen was al duidelijk dat het gewoon een grote doffe ellende was die nooit meer goed kwam.

Dat dom gelul over 2 devvers die een ongeluk hebben gehad is allemaal hartstikke leuk enzo, maar geen enkel excuus om je achter te verschuilen.

Geef verdomme gewoon eens toe dat jullie veel en veel te laat begonnen zijn met de nieuwe manager.

Hoe dan ook; ik heb me aangemeld bij een andere manager en heb besloten om nooit maar dan ook nooit meer mee te doen met een eventuele toekomstige manager op Fok.

vosss is de naam,
    pi_67264163
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 10:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat is inderdaad pech geweest. Ik weet iig zeker dat er op tijd aan begonnen is.
    Echt? Wanneer zijn ze begonnen, vorig jaar mei?
    vosss is de naam,
      zaterdag 21 maart 2009 @ 11:41:54 #164
    65960 sanger
    pi_67264967
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 10:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Echt? Wanneer zijn ze begonnen, vorig jaar mei?
    Exacte data weet ik niet meer en al wist ik die wel zou ik dat niet zeggen. Dat is aan de nu zittende crew

Geloof me dat er echt een hoop werk is verzet en dat als de devvers "gewoon" aan het werk hadden gekund de manager op tijd af was geweest. Het is pech, een ongelukkige samenloop van omstandigheden etc. Misschien geen goed excuus, maar wel realiteit.
      Voormalig Sport Koningin zaterdag 21 maart 2009 @ 11:51:31 #165
    35237 Nuongirl
    pi_67265173
    vosss, toegeven dat we te laat zijn begonnen, doen we niet. Dat zou namelijk een leugen zijn
    pi_67265357
    Nou laat horen, wanner zijn jullie begonnen?

Godsklere, hoe moeilijk is het nou om gewoon toe te geven dat jullie gefaald hebben

Falen is helemaal niet erg, maar wees dan ook gewoon mans genoeg om het open en bloot toe te geven en hou eens op met dat verschuilen achter dat lulverhaal van 2 devvers die een ongeluk kregen.

Wat voor ongelukken waren dat, dat ze beide meer dan een half jaar compleet uit de roulatie zijn? :|

Hou toch op zeg
    vosss is de naam,
      Voormalig Sport Koningin zaterdag 21 maart 2009 @ 12:14:59 #167
    35237 Nuongirl
    pi_67265630
    Precies wanneer weet ik niet, aangezien ik me niet bezig houdt met de F1-kant van FOK!sport.

Er waren twee devvers die aan de hand van het functioneel ontwerp (FO) aan de slag gingen. Voor een project als de managers , binnen FOK! een niet al te groot iets, zou dat genoeg moeten zijn. Dat deze twee devvers wegens persoonlijke omstandigheden (je snapt toch wel dat ik hier niets ga zeggen over hoe ernstig hun ongelukken waren) moesten afhaken was echt klote om het zachtjes uit te drukken. Vooral omdat FOK! nu niet echt veel devvers heeft.

Mede daarom is niet lang nadat bekend werd dat onze twee devvers wegvielen besloten om met een externe partij in zee te gaan om voor volgend jaar wel managers te hebben. Dit jaar dan wel geen manager zoals we die kennen, maar wel een vervanging daarvoor zoals PSM al zei. Deze is gelukkig niet zo ingewikkeld om te bouwen als de F1 manager, dus ik neem aan ( ook al ben ik behalve het regelen van de prijzen er niet bij betrokken) dit binnen een paar dagen 'open' zal gaan.

Overigens zie ook de uitleg van Iteejer hier De Fok!f1manager 2009.
    pi_67265804
    Iteejer is ook zo een beetje de enige die ik oprecht sorry heb zien zeggen.

Dat zouden gewoon meer mensen moeten doen.
    Altijd maar dat verschuilen achter van alles en nog wat.

Feit blijft dat jullie keihard gefaald hebben (om wat voor reden dan ook) en vervolgens te beroerd zijn om sorry te zeggen en maar excuses blijven zoeken

Iteejer, bedankt voor het welgemeende excuus, niet dat ik er iets aan heb, maar toch
    vosss is de naam,
    pi_67265860
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 12:24 schreef vosss het volgende:
    Iteejer is ook zo een beetje de enige die ik oprecht sorry heb zien zeggen.

Dat zouden gewoon meer mensen moeten doen.
    Altijd maar dat verschuilen achter van alles en nog wat.

Feit blijft dat jullie keihard gefaald hebben (om wat voor reden dan ook) en vervolgens te beroerd zijn om sorry te zeggen en maar excuses blijven zoeken

Iteejer, bedankt voor het welgemeende excuus, niet dat ik er iets aan heb, maar toch
    je kunt ook overdrijven natuurlijk
    ik ben het met je eens dat de fok!manager een aanfluiting is, maar om nou excuses te willen zien van vrijwilligers die gratis een dienst op willen zetten gaat wat ver...
    pi_67265935
    vosss, hoe vaak moet ik sorry zeggen? Lees mijn posts nog eens door vóór die van iteejer. En dan sprak ik alleen voor mijzelf, niet eens voor de rest van de FOK!crew...

Ik ben open geweest over veel dingen, maar (wat Olga (Nuongirl) zegt) zoiets persoonlijks als vertellen wat de twee devvers aan hun ongelukken hebben overgehouden, daar kunnen we gewoon niet aan beginnen. En verder is de rest van de openheid aan de huidige crew die zich met de managers van FOK! bezig houden.

En dat je nu zo koppig vasthoudt aan je gedachten over het falen van FOK!, komt op mij over als een verwend, zeurend kind.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 21-03-2009 12:45:39 (Olga=Nuongirl, voor het geval men 't niet wist) ]
    pi_67266495
    Ik ben ook een verwend zeurend kind en jullie zijn falers
    vosss is de naam,
      zaterdag 21 maart 2009 @ 13:44:36 #172
    65960 sanger
    pi_67267422
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 13:00 schreef vosss het volgende:
    Ik ben ook een verwend zeurend kind en jullie zijn falers
    That explains
    pi_67271945

OT: Hey sanger, inmiddels al klaar met de verbouwing?
    vosss is de naam,
      zaterdag 21 maart 2009 @ 17:23:18 #174
    65960 sanger
    pi_67272118
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 17:16 schreef vosss het volgende:

OT: Hey sanger, inmiddels al klaar met de verbouwing?
    Zo goed als
    pi_67288012
    Als iemand Sally zoekt; die zit op de kast !

Godsklere zeg

OT: jammer dat er geen manager is
    vosss is de naam,
    pi_67291474
    We bieden een dienst aan, en een jaar besluiten we die dienst niet meer te leveren (ongeacht de reden daarachter)

We willen gewoon een goed functionerend systeem neerzetten. Dit jaar lukt dat niet, volgend jaar wel weer. De managers zijn leuk, maar het is maar een gratis, leuk bedoeld spelletje. Jezus, ga je ergens anders druk om maken mensen

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2009 13:47:02 ]
    pi_67291910
    dubbel, sorry

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2009 13:46:50 ]
    pi_67292773
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
    Oeh, gaat er weer een reis naar een GP worden aangeboden?
    pi_67293502
    quote:
    Jezus, ga je ergens anders druk om maken mensen
    Ik maak me er niet druk om. Je zou de PM die Sally mij stuurde voor de grap eens moeten lezen.
    Volgens mij ligt dat mens binnen no-time finaal overspannen aan het infuus ergens
    vosss is de naam,
    pi_67293916
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 14:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik maak me er niet druk om. Je zou de PM die Sally mij stuurde voor de grap eens moeten lezen.
    Volgens mij ligt dat mens binnen no-time finaal overspannen aan het infuus ergens
    Zou je wat respect kunnen opbrengen voor je medemens of is dat te hoog voor je gegrepen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2009 14:53:00 ]
      zondag 22 maart 2009 @ 15:10:32 #181
    65960 sanger
    pi_67294741
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 11:18 schreef vosss het volgende:
    Als iemand Sally zoekt; die zit op de kast !

Godsklere zeg

OT: jammer dat er geen manager is
    Heej doe eens aardig tegen Sally
    pi_67295116
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 14:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik leef nog altijd hoor vosssje, en ben volgens mij minder overspannen dan jij dat bent over die hele F1-manager die niet dit jaar niet bij de start van het seizoen komt. Ik heb het namelijk al een poosje losgelaten dat die er niet komt.

Maar waar ik onderhand zat van was, was al het gekanker op de FOK!crew. En dat heb ik je duidelijk proberen te maken in een PM. Het was namelijk vooral jouw gezeur waar ik effetjes niet meer tegen kon.

Blame me for caring.

En die bak bier: ik houd je eraan hoor!
    pi_67295213
    En waarom doe je dat in een PM en niet gewoon op het forum als ik vragen mag?

Ik heb overigens hartelijk moeten lachen om je PM; bedankt daarvoor
    vosss is de naam,
    pi_67295613
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 15:26 schreef vosss het volgende:
    En waarom doe je dat in een PM en niet gewoon op het forum als ik vragen mag?

Ik heb overigens hartelijk moeten lachen om je PM; bedankt daarvoor
    Om wat ik schreef in de PM: houd het even privé. Daarom niet op het forum. En ook omdat ik mensen niet afbrand tot op het bot in een openbaar forum of een openbare site, zoals anderen dat wel doen.

* Sally mompelt iets over respect voor elkaar.

Leuk dat je erom moest lachen. Ik vond het gezeik hier niet om te lachen. Heb echter wel ff heerlijk gevloekt in de PM: dat luchtte pas op
    pi_67295799
    Mooi. Jij blij. Ik blij. En nog steeds geen manager !
    vosss is de naam,
    pi_67295896
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef vosss het volgende:
    Mooi. Jij blij. Ik blij. En nog steeds geen manager !
    En je kunt het niet laten, hč?
    pi_67298088
    Nee, sorry

vosss is de naam,
    pi_67343423
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
    Helaas wel ja
    Nog drie dagen en een kleine drie uur voor de start van de eerste vrije training van het nieuwe seizoen. En nog geen alternatief.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 18:29:17 #189
    65960 sanger
    pi_67365448
    Is er al iets bekend?
    pi_67365995
    Whehehee dit is weer te beschamend voor woorden
      dinsdag 24 maart 2009 @ 19:02:18 #191
    76511 Xtr3mE
    X to the Z
    pi_67366452
    Mensen niet wachten maar hier meedoen.
    Basis zoals de fok f1 manager maar dan beter uitgebreider.

Ik heb al een tijdje naar een volwaardige gratis manager gezocht en dit is de beste die ik heb kunnen vinden.

succes (y)
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 maart 2009 @ 19:04:04 #192
    Maffe Fries
    pi_67366514
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:29 schreef sanger het volgende:
    Is er al iets bekend?
    Sneller dan dat jij denkt
    pi_67366683
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Das nie zo heel moeilijk
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
    pi_67366887
    quote:

[..]

omg ik lees dit topicvan begin tot het eind door
    en de crew zegt de hee tijd.
    het komt snel het komt snel het komt snel.

maar er komt uiteinelijk helemaal niks .
      dinsdag 24 maart 2009 @ 19:19:04 #195
    65960 sanger
    pi_67367020
    quote:

[..]

Nu?

Ik ben de rest van de week niet online
    pi_67367034
    quote:

[..]

Oh, voor 1 november dit jaar?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 19:20:31 #197
    65960 sanger
    pi_67367063
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:08 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Das nie zo heel moeilijk
    Heeeeeee!

rustig he
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 maart 2009 @ 19:22:04 #198
    Maffe Fries
    pi_67367118
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:19 schreef Light het volgende:

[..]

Oh, voor 1 november dit jaar?
    Absoluut
    pi_67367286
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Absoluut
    Ah, volgende week woensdag zeker.
    pi_67371539
    Hee, zat andere managers te vinden op internet. Onder andere Vosss moeten even stoppen met zeiken en blij zijn dat er mensen zijn als Peterselieman en Sally die keihard hun best doen voor foksport. Het is altijd heel gemakkelijk om te roepen dat iets fout gaat zonder te weten hoe het wel beter zou kunnen.
    's Avonds een man, overdags rustig an
    pi_67374695
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:22 schreef Burnie88 het volgende:
    Hee, zat andere managers te vinden op internet. Onder andere Vosss moeten even stoppen met zeiken en blij zijn dat er mensen zijn als Peterselieman en Sally die keihard hun best doen voor foksport. Het is altijd heel gemakkelijk om te roepen dat iets fout gaat zonder te weten hoe het wel beter zou kunnen.
    pi_67382600
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Xtr3mE het volgende:

Ik heb al een tijdje naar een volwaardige gratis manager gezocht en dit is de beste die ik heb kunnen vinden.
    Ik heb me daar inderdaad ook weer ingeschreven. Deed daar vorig jaar ook mee, en ze hebben het nu weer iets aangepast zie ik net. Alleen jammer dat de subleague's het nog niet doen, maar die kon je na race 1 geloof ik aanmaken. Ziet er weer goed uit daar.
    pi_67383659
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Xtr3mE het volgende:

succes (y)
    Ik doe ook al 2 jaar mee met deze manager en hij werkt geweldig. Dit jaar zijn er een paar dingen veranderd waardoor het hopelijk nog leuker/spannender wordt.
    pi_67384289
    Vond het al zo raar dat Kimi gewoon gratis was.

Jammer hoor, wou dit jaar toch F1 weer gaan volgen en fanatiek meespelen

Ik hou dit topic wel in de gaten
    Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
      Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 maart 2009 @ 10:44:49 #205
    Maffe Fries
    pi_67385244
    En we zijn los met het alternatief:

FOK! lanceert de F1-voorspeller
    pi_67385392
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef Peterselieman het volgende:

pi_67385896
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef Peterselieman het volgende:

Nou Nou ruim op tijd
    pi_67385925
    Whehehehehehehe het is gewoon de PRONO ROTFLOL , en daar doen ze dan weer weken over
      Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 maart 2009 @ 11:05:27 #209
    Maffe Fries
    pi_67385965
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 11:03 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou Nou ruim op tijd
    Dank je
      woensdag 25 maart 2009 @ 11:07:16 #210
    134184 WEST
    AFC AJAX 4 EVER
    pi_67386019
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 11:04 schreef Joene het volgende:
    Whehehehehehehe het is gewoon de PRONO ROTFLOL , en daar doen ze dan weer weken over
    als jij onze salaris betaald werken wij er fulltime aan.
    pi_67386517
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef WEST het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een opmerking ?
      woensdag 25 maart 2009 @ 11:37:33 #212
    134184 WEST
    AFC AJAX 4 EVER
    pi_67387007
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een opmerking ?
    over die opmerking van en daar doen ze dan een paar weken over. wij ben ook maar vrijwilligers. verder niks hoor.
    pi_67387356
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef WEST het volgende:

[..]

over die opmerking van en daar doen ze dan een paar weken over. wij ben ook maar vrijwilligers. verder niks hoor.
    Met dat Nederlands ben je niet zo lang meer vrijwillig West
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      woensdag 25 maart 2009 @ 11:59:52 #214
    65960 sanger
    pi_67387785
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef WEST het volgende:

[..]

Als je werkgever genoeg betaald wil ik dat best doen op freelance basis
    pi_67387822
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef WEST het volgende:

[..]

Beste Jan Willem , ik weet dat je vrijwillig bent wat overigens niet betekend vrijblijfend in mijn ogen maargoed ..... een alternatief en dat dan nog jatten uit een topic ook is wel heel slecht
    pi_67387878
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef Joene het volgende:

[..]

Beste Jan Willem , ik weet dat je vrijwillig bent wat overigens niet betekend vrijblijfend in mijn ogen maargoed ..... een alternatief en dat dan nog jatten uit een topic ook is wel heel slecht
    Kijk eens onderaan het voorspelling formulier.
    pi_67387916
    je naam wat doe je
      woensdag 25 maart 2009 @ 12:22:11 #218
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_67388512
    Als ik voor Australië (of een andere race) nu alvast mijn voorspelling invul, kan ik die voor de deadline dan nog één of meerdere keren aanpassen, of staat het dan al direct vast?

-edit: laat maar, al gevonden. Het kan dus.

[ Bericht 7% gewijzigd door NoizEkick op 25-03-2009 12:30:05 ]
    pi_67388768
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef NoizEkick het volgende:
    Als ik voor Australië (of een andere race) nu alvast mijn voorspelling invul, kan ik die voor de deadline dan nog één of meerdere keren aanpassen, of staat het dan al direct vast?
    Vragen in Feedback
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 maart 2009 @ 12:30:08 #220
    Maffe Fries
    pi_67388770
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef NoizEkick het volgende:
    Je voorspelling kun je tot de sluitingsdatum aanpassen
      woensdag 25 maart 2009 @ 12:31:27 #221
    100696 NoizEkick
    of iets dergelijks
    pi_67388807
    Ja, ik zag het inderdaad net staan bij de reacties onder het bericht op Sport.fok.

Toch bedankt.
      woensdag 25 maart 2009 @ 13:33:48 #222
    1394 Tazz
    Vakmanschap is... *hips*
    pi_67390754
    Mooi alternatief, hoop wel dat we volgend jaar weer een goede manager hebben.
    Komt er binnenkort een beta online?
    "ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
    pi_67394660
    Ik wil ColtZ40 heel erg bedanken dat hij het goed vond dat FOK!sport zijn concept mocht gebruiken als een alternatief voor de heel erg gemiste FOK! F1-manager. Echt een applausje waard!

Uiteraard vergeet ik dennistd niet die het programmeerwerk heeft gedaan, en donroyco die het design heeft verzorgd: ook echt hartstikke tof dat jullie je kostbare tijd erin hebben gestoken. Bedankt!

En dan is er nog PSM die de morrende meute in bedwang moest houden: mijn complimenten

Last but not least: een woord van dank aan de devver die het spel online moest zetten: Breuls!
    pi_67425360
    Dank u Graag gedaan natuurlijk.
      donderdag 26 maart 2009 @ 12:30:42 #225
    97042 Sj0rSz
    Erkend Oppersoftie
    pi_67425635
    * Sj0rSz sluit zich aan bij de woorden van Sally
    Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
    We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
      vrijdag 27 maart 2009 @ 10:25:00 #226
    8164 azaroth
    Ajax wordt weer kampioen!
    pi_67456112
    kun je de gegevens die je bij australie hebt ingevuld nog terugkijken?
    '
    Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
    '
    '
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 maart 2009 @ 10:46:52 #227
    Maffe Fries
    pi_67456556
    In het topic voor de F1-voorspeller zal ik deze vraag gaan beantwoorden: FOK! F1-voorspeller
      zondag 29 maart 2009 @ 04:30:19 #228
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_67511932
    Hilarisch topic.
    Will read again

Je mot wat voor de start GO Rubens
    Feyenoord!!! * Barįa
    pi_78175955
    Ik geef hem even een schopje

Hoe staan we ervoor ? of word dit topic weer even achter de schermen besproken zodat we weer met een leuke smoes kunnen komen ?
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 februari 2010 @ 11:04:24 #230
    Maffe Fries
    pi_78176118
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
    We zijn druk bezig alles op te zetten en de launch zal op tijd zijn
    pi_78208146
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 11:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

heb je het nu over de voorspeller ?
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 februari 2010 @ 23:29:25 #232
    Maffe Fries
    pi_78208188
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

heb je het nu over de voorspeller ?
    Nee, over de manager
      maandag 22 februari 2010 @ 11:47:36 #233
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_78297589
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef Joene het volgende:
    Ik geef hem even een schopje

Hoe staan we ervoor ? of word dit topic weer even achter de schermen besproken zodat we weer met een leuke smoes kunnen komen ?
    Bedankt voor het schopje, ik zocht me de vlektyfus naar dit topic.
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Nee, over de manager
    Mooi!!!
    pi_78300189
    En wanneer komt ie? Over krap een maand begint het seizoen al
    vosss is de naam,
      maandag 22 februari 2010 @ 13:06:05 #235
    45532 ziggyziggyziggy
    pi_78300343
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef vosss het volgende:
    En wanneer komt ie? Over krap een maand begint het seizoen al
    Voorzichtige gok: maart?
      maandag 22 februari 2010 @ 13:28:25 #236
    1394 Tazz
    Vakmanschap is... *hips*
    pi_78301259
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef Joene het volgende:
    Wat is op tijd 12 maart ?

of 1 maart ?
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
    Wij mikken op een dag rond die laatste datum
    pi_78305601
    Lekker dan. Op 12 maart begint het seizoen, dus als je er niet snel genoeg bij bent dan mis je dus al meteen de eerste race, want ik neem aan dat op zaterdag de 13de al niks meer aangepast kan worden ivm kwalificatie.

vosss is de naam,
    pi_78305663
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 15:15 schreef vosss het volgende:
    Lekker dan. Op 12 maart begint het seizoen, dus als je er niet snel genoeg bij bent dan mis je dus al meteen de eerste race, want ik neem aan dat op zaterdag de 13de al niks meer aangepast kan worden ivm kwalificatie.

Laatste datum is 1 maart in dit geval....
    pi_78305692
    Ow okay. Dan heb ik niks gezegd
    vosss is de naam,
      Moderator maandag 22 februari 2010 @ 15:37:51 #240
    18653 crew  D.
    pi_78306484
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Laatste datum is 1 maart in dit geval....
    Laatstgenoemde , niet de laatste
      Moderator maandag 22 februari 2010 @ 15:39:48 #241
    18653 crew  D.
    pi_78306553
    Ik hoop trouwens niet dat het feit dat het nu toch kennelijk weer allemaal op het laatste moment moet gebeuren een slecht voorteken is.
    pi_78307728
    Zou zonde zijn als nu weer na enkele ronde het niet blijkt te kloppen en hij dicht moet. Draait er nu een test, of moet het programma nog afgemaakt worden?
    pi_78309402
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 16:09 schreef northernlight81 het volgende:
    Zou zonde zijn als nu weer na enkele ronde het niet blijkt te kloppen en hij dicht moet. Draait er nu een test, of moet het programma nog afgemaakt worden?
    Er komt zsm een interne test onder de crew, waarbij meerdere ronden per dag worden afgewerkt. Dat zal op een testomgeving zijn.

We zijn nu bezig met de puntjes op de i wat betreft waarden van onderdelen en de puntentelling e.d.
      maandag 22 februari 2010 @ 19:26:23 #244
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_78314753
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef Sally het volgende:

[..]

Er komt zsm een interne test onder de crew, waarbij meerdere ronden per dag worden afgewerkt. Dat zal op een testomgeving zijn.

We zijn nu bezig met de puntjes op de i wat betreft waarden van onderdelen en de puntentelling e.d.
    Het zou ook mooi zijn als we weten welke 13 teams er op 12 maart hun opwachting maken.
      Redactie Frontpage / Sport maandag 22 februari 2010 @ 19:29:14 #245
    Maffe Fries
    pi_78314883
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 19:26 schreef Pagan het volgende:

[..]

Het zou ook mooi zijn als we weten welke 13 teams er op 12 maart hun opwachting maken.
    En ook welke coureurs
    pi_78326750
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 19:26 schreef Pagan het volgende:

[..]

Een goed functionerende manager zou veel mooier zijn.
    Ik snap eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom er nu, 3 weken voor de start nog puntjes op een i gezet moeten worden.

Maargoed, als ie er op tijd is doe ik mee.
    vosss is de naam,
    pi_78328134
    Die verrekte Voetbalmanager slokte veel tijd op... :S
    pi_78332753
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Sally het volgende:
    Die verrekte Voetbalmanager slokte veel tijd op... :S
    Sally , je hoeft geen excuses te maken hoor , dit is gewoon volledig volgens normaal verwachtingspatroon

een f1manager opleveren die niet of te kort getest word met midden in het seizoen 300 bugs en dan stoppen we gewoon weer he ?

Liefs,
    J.
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 februari 2010 @ 10:16:17 #249
    Maffe Fries
    pi_78334498
    Zo erg als je het schetst is het helemaal niet. Dit omdat problemen die bij de voetbalmanager opgelost zijn ook voor de F1-manager opgelost zijn.
    pi_78334954
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 10:16 schreef Peterselieman het volgende:
    Zo erg als je het schetst is het helemaal niet. Dit omdat problemen die bij de voetbalmanager opgelost zijn ook voor de F1-manager opgelost zijn.
    Tuurlijk is ook heel mooi dat die problemen er vast uit zijn, maar geef toe het is weer niet echt ruim optijd klaar he ?

en dit jaar geen ongelukken , zieken , etc maar gewoon als altijd slecht plannen.
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 februari 2010 @ 10:33:47 #251
    Maffe Fries
    pi_78335021
    Waarom zo negatief denken?

Het loopt nog mooi op schema hoor
    pi_78335059
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 10:33 schreef Peterselieman het volgende:
    Waarom zo negatief denken?

Het loopt nog mooi op schema hoor
    Ik denk niet negatief, ik zie een patroon

Geeft verder niets , en als 1 maart die manager er netjes is met 2 weken nog te gaan prima

Alleen waarom niet doortesten met users ? zoals beloofd begin vorig jaar ? waarom alleen testen onder crew ?
    pi_78335162
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Joene het volgende:

[..]

Tuurlijk is ook heel mooi dat die problemen er vast uit zijn, maar geef toe het is weer niet echt ruim optijd klaar he ?

en dit jaar geen ongelukken , zieken , etc maar gewoon als altijd slecht plannen.
    Er was iets met beste stuurlui...
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 februari 2010 @ 10:40:45 #254
    Maffe Fries
    pi_78335248
    Het testen was vorig najaar idd het plan, maar toen dook er een storende bug op die inmiddels verholpen is. We hebben daarna met een voetbalmanager getest om zeker te weten dat alles verholpen was. Dat we nu testen onder de crew heeft een praktische reden. Er zijn maar enkele kleine dingen die we willen weten nog en dat vereist niet een uitgebreide test.
    pi_78335356
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 10:37 schreef Light het volgende:

[..]

Er was iets met beste stuurlui...
    Er was iets met eigenwijze mensen die een bepaald beleid voerde over suffe nieuwsposts om een bepaalde mening te mogen geven over een manager. Maar goed laten we daar de discussie niet over gaan houden.

We gaan voor 1 maart.
    pi_78336220
    quote:
    Er zijn maar enkele kleine dingen die we willen weten nog en dat vereist niet een uitgebreide test.
    Maar een een grotere test heb je toch meer kans om eventueel over het hoofd geziene bugs boven water te krijgen?

Jullie testen al sik het goed begrijp nu in de crew heel specifiek op bekende problemen.
    Hoe zeker zijn jullie dat er geen verdere problemen kunnen optreden?

Loopt die voetbalmanager al en zoja, loopt dat zonder enkel probleem en als dat zo is, wil dat dan automatisch zeggen dat de F1 manager ook geen problemen gaat geven?

Ik ben nog een beetje sceptisch, maargoed, gezien de in het verleden behaalde resultaten mag dat ook wel vind ik

Anyway, 1 maart it is dus. Ik ben benieuwd
    vosss is de naam,
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 februari 2010 @ 11:26:20 #257
    Maffe Fries
    pi_78336644
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 11:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Maar een een grotere test heb je toch meer kans om eventueel over het hoofd geziene bugs boven water te krijgen?

Jullie testen al sik het goed begrijp nu in de crew heel specifiek op bekende problemen.
    Hoe zeker zijn jullie dat er geen verdere problemen kunnen optreden?

Loopt die voetbalmanager al en zoja, loopt dat zonder enkel probleem en als dat zo is, wil dat dan automatisch zeggen dat de F1 manager ook geen problemen gaat geven?

Ik ben nog een beetje sceptisch, maargoed, gezien de in het verleden behaalde resultaten mag dat ook wel vind ik

Anyway, 1 maart it is dus. Ik ben benieuwd
    Terechte vragen allemaal.

Het is niet zozeer een probleem waar we op testen, maar op finetuning.
    Helemaal bugvrij is de manager gewoon nog niet, maar de bugs die er zijn zitten het spel niet in de weg.

De voetbalmanager loopt alweer en voor zover ik heb na kunnen gaan zijn er geen vreemde dingen geweest.
    pi_78338165
    Er is een puur praktische reden waarom we alleen met crew testen, zoiets heeft PSM ook al aangegeven
    En die reden is dat er gewerkt wordt op een dev-omgeving en we niet alle users daar toegang toe willen geven.

Daarnaast nog een paar kleinere redenen, zoals snel communiceren.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sally op 24-02-2010 01:47:37 ]
    pi_78341321
    quote:
    Daarnaast nog een paar kleinere redenen, zoals snel communiceren. Iets wat iig mij zwaar tegenviel bij de test-met-users bij de Voetbalmanager.
    Nouja, ik denk dat als de mogelijkheid er was om als user te testen dat ik de betrokken personen gewoon even toe zou voegen op msn en dat snelle communicatie geen enkel probleem zou zijn.

Maargoed, ik wacht geduldig af
    vosss is de naam,
      dinsdag 23 februari 2010 @ 18:19:55 #260
    45532 ziggyziggyziggy
    pi_78353105
    "It's not a bug, it's a feature."
      zondag 28 februari 2010 @ 22:19:04 #261
    1394 Tazz
    Vakmanschap is... *hips*
    pi_78571205
    Morgen is het 1 maart...
    hoe laat gaat ie live??
      Redactie Frontpage / Sport zondag 28 februari 2010 @ 22:22:00 #262
    Maffe Fries
    pi_78571370
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef Tazz het volgende:
    Morgen is het 1 maart...
    hoe laat gaat ie live??
    Dat is nog niet bekend
      maandag 1 maart 2010 @ 07:45:09 #263
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_78579677
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat is nog niet bekend
    De tijd is nog niet bekend,
    of de datum??
    pi_78579722
    Strakjes de f1manager
      Redactie Frontpage / Sport maandag 1 maart 2010 @ 10:35:21 #265
    Maffe Fries
    pi_78582292
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 07:45 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

De tijd is nog niet bekend,
    of de datum??
    Het tijdstip natuurlijk
      maandag 1 maart 2010 @ 11:00:34 #266
    1394 Tazz
    Vakmanschap is... *hips*
    pi_78582904
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 10:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het tijdstip natuurlijk
    Toch niet pas om 23:59...
    Hoe doet het toch? Zet maar "live".
      Redactie Frontpage / Sport maandag 1 maart 2010 @ 11:05:13 #267
    Maffe Fries
    pi_78583036
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 11:00 schreef Tazz het volgende:

[..]

Toch niet pas om 23:59...
    Hoe doet het toch? Zet maar "live".
    23:59 is veel te laat. Dat ie het doet wil nog niet zeggen dat alles klaar is. Dat komt wel.
    pi_78583893
    20 uur zeker he ?
    pi_78586400
    Peterselieman, gooi dat ding online gek!!!
    vosss is de naam,
    pi_78586594
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef vosss het volgende:
    Peterselieman, gooi dat ding online gek!!!
    Ehm, that will be me.

Het hangt nog even op de coureurs- en teamplaatjes, maar daar wordt echt heel hard aan gewerkt (waaronder mijzelf )
    pi_78586642
    Wat is hard ?
    pi_78586701
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef Sally het volgende:

[..]

Ehm, that will be me.

Het hangt nog even op de coureurs- en teamplaatjes, maar daar wordt echt heel hard aan gewerkt (waaronder mijzelf )
    Ik help wel mee. Van wie of welk team zoeken jullie nog plaatjes?
    vosss is de naam,
    pi_78586726
    Gaat het wel vandaag nog lukken Sally?
    vosss is de naam,
      Moderator maandag 1 maart 2010 @ 12:57:53 #274
    18653 crew  D.
    pi_78586788
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 12:53 schreef Joene het volgende:
    Wat is hard ?
    1hard bn 1 niet week of zacht 2 (van water) kalkrijk 3 (van geld enz.) volwaardig, niet gedevalueerd 4 streng: ~e straffen 5 hevig: een ~e regen 6 hardvochtig, ruw 7 moeilijk: een ~e strijd 8 smartelijk: het is ~ voor mij 9 recht op de man afgaand; meedogenloos: ~e acties; ~e garanties betrouwbaar, nauwkeurig geformuleerd; iets ~ maken bewijzen; de ~e kern ve groep de overtuigde, fanatieke leden ervan
    2hard bw 1 op onzachte manier: ~ slaan 2 op krachtige wijze 3 zeer, erg: ~ nodig 4 luid: ~ schreeuwen 5 snel
     har·den hardde, h, i gehard 1 hard maken 2 hard worden 3 uithouden, volhouden: het niet kunnen ~ vd kou

maandag 1 maart 2010 @ 13:03:28 #275
    1394 Tazz
    Vakmanschap is... *hips*
    pi_78586974
    plaatjes?? Nu nog?
    Maar goed, als dat alles is...
    pi_78587428
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 12:53 schreef Joene het volgende:
    Wat is hard ?
    Laat ik zeggen dat ik de sluitingssceremonie vannacht als achtergrondmuziek had staan.
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef vosss het volgende:
    Gaat het wel vandaag nog lukken Sally?
    Hoop het, en denk het, want het ding kan zonder plaatjes ook wel draaien, maar dan zijn er nu 4 coureurs (op de 2 onbekenden na) niet aanwezig
    pi_78587494
    En welke zijn dat?
    vosss is de naam,
    pi_78587506
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 12:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik help wel mee. Van wie of welk team zoeken jullie nog plaatjes?
    Plaatjes heb ik. Behalve van Campos en US F1, maar die hebben nog niets. We hebben mediatoegang tot de meeste F1-teamsites. Dus dat is het probleem niet, ik denk dat ik betere pics heb kunnen downen dan jullie op internet kunnen vinden

Het bewerken, dat is het probleem
    pi_78587580
    Hoezo bewerken is een probleem? Om er een stukje uit te knippen en op dezelfde grootte te maken als de andere foto's of wat?

Dat kan ik ook wel
    vosss is de naam,
    pi_78587863
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
    Hoezo bewerken is een probleem? Om er een stukje uit te knippen en op dezelfde grootte te maken als de andere foto's of wat?

Dat kan ik ook wel
    Ehm, ik heb een beetje een lastigheidje op de hals gehaald, maar goed: het resultaat is er dan ook wel naar

* Sally houdt niet van half werk

Maar als ik aan het begin bij de eerste pic niet die keuze had gemaakt, was het veel sneller gegaan
    pi_78587991
    Wat bedoel je?
    vosss is de naam,
    pi_78589441
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef vosss het volgende:
    Wat bedoel je?
    Zul je wel zien

* Sally gaat snel weer verder
      maandag 1 maart 2010 @ 14:45:05 #283
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_78591426
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef vosss het volgende:
    Wat bedoel je?
    Ze heeft de hoofden van alle coureurs op naakte mannenlichamen geplakt, alleen voor Schumacher heeft ze moeite een naakt 40 jarig lichaam te vinden...

Zoiets zal het zijn denk ik
      Moderator maandag 1 maart 2010 @ 14:46:26 #284
    18653 crew  D.
    pi_78591490
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ze heeft de hoofden van alle coureurs op naakte mannenlichamen geplakt, alleen voor Schumacher heeft ze moeite een naakt 40 jarig lichaam te vinden...

Patricia Paay is te oud zeker?
    pi_78591728
    quote:

[..]

vosss is de naam,
    pi_78591748
    Dan pakt ze toch gewoon dezelfde als van Rubens, dat scheelt maar 3 jaar
    vosss is de naam,
      maandag 1 maart 2010 @ 15:23:06 #287
    194695 franklop
    Fran knock
    pi_78593043
    moet wel zeggen dat het er nu al netjes uitziet
    Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
    FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
    pi_78593078
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef franklop het volgende:
    OMG maak eens een screenshotje dan, als soort van teaser zegmaar.

Ik zit hier helemaal gek te worden
    vosss is de naam,
      Moderator maandag 1 maart 2010 @ 15:29:57 #289
    18653 crew  D.
    pi_78593298
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef franklop het volgende:
    Dat moet je helemaal niet zeggen
      maandag 1 maart 2010 @ 15:45:28 #290
    194695 franklop
    Fran knock
    pi_78593901
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef vosss het volgende:

[..]

OMG maak eens een screenshotje dan, als soort van teaser zegmaar.

Ik zit hier helemaal gek te worden
    geheimhoudingsplicht, sorry!
    Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
    FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
    pi_78593936
    Godverdomme !!
    vosss is de naam,
    pi_78594734
    quote:

[..]

Zoiets, A_R

Vooruit dan, jullie krijgen het toch snel genoeg te zien, een sneak peak:

Mercedes Grand Prix, coureurs:

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 01-03-2010 16:22:38 ]
    pi_78594882
    Oh vosss? Je had het over meehelpen zoeken? Wil je wat voor me opzoeken? Nu ik een sneak peak heb gegeven

Was 1 team vergeten: want van Virgin Racing helemaal geen geschikte pics van de coureurs vinden, zijn die wel op internet ergens te vinden?

Graag portretfoto's en dan het liefst studiopics. Helemaal of een hoofd, dat maakt me niks uit. Als maar te herkennen is wie het is, dus liefst wel in de camera kijken (en een fatsoenlijk formaat met downloaden).

Linkjes is voldoende Anderen mogen ook meezoeken

En www.virginracing.com heb ik al bezocht

Edit: en ook van Stefan GP heb ik niets kunnen vinden (voor het geval ze toch mee gaan doen )

[ Bericht 11% gewijzigd door Sally op 01-03-2010 16:17:36 ]
      maandag 1 maart 2010 @ 16:17:23 #294
    61946 Googolplexian
    Think Harder!
    pi_78595165
    Calm down, please!
    pi_78595290
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:17 schreef Googolplexian het volgende:
      maandag 1 maart 2010 @ 16:32:18 #296
    61946 Googolplexian
    Think Harder!
    pi_78595844
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Sally het volgende:

[..]

Nou, die strikte geheimhouding van bijna een jaar heeft mooie vruchten afgeworpen, lekker op tijd ook

sorry hoor
    Calm down, please!
    pi_78596027
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nou, die strikte geheimhouding van bijna een jaar heeft mooie vruchten afgeworpen, lekker op tijd ook

sorry hoor
    Het is nog 1 maart.

En de geheimhouding was er niet voor niets. Maar daar kan ik niets meer over zeggen.

En ik meen dat eerder in dit topic al meer dan genoeg over vorig jaar staat aan uitleg over wat er aan de hand was. Dit topic is het oude van vorig jaar, met een nieuwe naam.
    pi_78596205
    Nieuw topic staat al klaar:

De FOK!f1manager 2010 #2
    pi_78596296
    HIer wat linkjes:

Virgin Launch pictures: http://www.f1fanatic.co.uk/2010/02/03/virgin-racing-launch-vr-01/

En de coureurs (niet in overall, maar met een Virgin jas): http://www.virginstore.co(...)ssi-and-timo-glock-1
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
      Moderator maandag 1 maart 2010 @ 16:44:42 #300
    18653 crew  D.
    pi_78596360
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:40 schreef Sally het volgende:
    Nieuw topic staat al klaar:

De FOK!f1manager 2010 #2
    Dan mag deze dicht
    pi_78596361
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 16:42 schreef sasquatsch het volgende:
    HIer wat linkjes:

Virgin Launch pictures: http://www.f1fanatic.co.uk/2010/02/03/virgin-racing-launch-vr-01/

En de coureurs (niet in overall, maar met een Virgin jas): http://www.virginstore.co(...)ssi-and-timo-glock-1
    Dat dus
    vosss is de naam,
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')