Nou, met nog zes dagen, drie uur en zo'n dertig minuten te gaan voor de eerste vrije training van seizoen 2009 begint, heb ik toch het idee dat alles weer op het laatste moment moet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een beetje, maar dat kwam omdat ik enkele details nog niet kende.
[..]
Nee, zeer zeker niet.
Dat is zeker niet waar. Met die nieuwe manager is op tijd begonnen, maar als beide devvers uitgeschakeld worden door eenzelfde probleem, dan is dat gewoon pure pech. Voordat je de zaak weer aan de gang hebt met nieuwe devvers gaat er veel tijd overheen, omdat zij de materie zich eerst eigen moeten maken en van daar uit pas verder kunnen. Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef Light het volgende:
En dat is ook het probleem met de nieuwe manager. Gewoon te laat begonnen, waardoor een paar hobbels er meteen voor zorgen dat een en ander niet meer tijdig gemaakt kan worden.
Als beide devvers uitvallen, ook nog door eenzelfde probleem, dan is dat inderdaad gewoon pech. Da's niet te voorkomen. Maar ik vraag me toch serieus af wanneer met het bouwen is begonnen. November is rijkelijk laat, in mijn ogen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is zeker niet waar. Met die nieuwe manager is op tijd begonnen, maar als beide devvers uitgeschakeld worden door eenzelfde probleem, dan is dat gewoon pure pech. Voordat je de zaak weer aan de gang hebt met nieuwe devvers gaat er veel tijd overheen, omdat zij de materie zich eerst eigen moeten maken en van daar uit pas verder kunnen. Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.
Er is nu een externe ploeg devvers aan het werk en die laten vooralsnog goede resultaten zijn. Alleen is het wel zo dat we de manager pas willen lanceren op het moment dat alles getest is en door ons goed bevonden is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef Light het volgende:
[..]
Als beide devvers uitvallen, ook nog door eenzelfde probleem, dan is dat inderdaad gewoon pech. Da's niet te voorkomen. Maar ik vraag me toch serieus af wanneer met het bouwen is begonnen. November is rijkelijk laat, in mijn ogen.
Dat is inderdaad pech geweest. Ik weet iig zeker dat er op tijd aan begonnen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is zeker niet waar. Met die nieuwe manager is op tijd begonnen, maar als beide devvers uitgeschakeld worden door eenzelfde probleem, dan is dat gewoon pure pech. Voordat je de zaak weer aan de gang hebt met nieuwe devvers gaat er veel tijd overheen, omdat zij de materie zich eerst eigen moeten maken en van daar uit pas verder kunnen. Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.
Als F1 teams merken dat hun auto grof kut is, laten ze de ontwikkeling ervan voor wat ie is en richten ze zich volledig op de bolide van het jaar erop.quote:Dus het is zeker geen onwil geweest dat het niet af is.
Echt? Wanneer zijn ze begonnen, vorig jaar mei?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is inderdaad pech geweest. Ik weet iig zeker dat er op tijd aan begonnen is.
Exacte data weet ik niet meer en al wist ik die wel zou ik dat niet zeggen. Dat is aan de nu zittende crewquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Echt? Wanneer zijn ze begonnen, vorig jaar mei?
je kunt ook overdrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:24 schreef vosss het volgende:
Iteejer is ook zo een beetje de enige die ik oprecht sorry heb zien zeggen.
Dat zouden gewoon meer mensen moeten doen.
Altijd maar dat verschuilen achter van alles en nog wat.
Feit blijft dat jullie keihard gefaald hebben (om wat voor reden dan ook) en vervolgens te beroerd zijn om sorry te zeggen en maar excuses blijven zoeken
Iteejer, bedankt voor het welgemeende excuus, niet dat ik er iets aan heb, maar toch
That explainsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:00 schreef vosss het volgende:
Ik ben ook een verwend zeurend kind en jullie zijn falers
Zo goed alsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:16 schreef vosss het volgende:
OT: Hey sanger, inmiddels al klaar met de verbouwing?
Oeh, gaat er weer een reis naar een GP worden aangeboden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
Er wordt nog aan gewerkt, dus er is nog geen nieuws helaas, behalve dan dat er übertoffe prijzen zijn geregeld.
Ik maak me er niet druk om. Je zou de PM die Sally mij stuurde voor de grap eens moeten lezen.quote:Jezus, ga je ergens anders druk om maken mensen
Zou je wat respect kunnen opbrengen voor je medemens of is dat te hoog voor je gegrepen?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om. Je zou de PM die Sally mij stuurde voor de grap eens moeten lezen.
Volgens mij ligt dat mens binnen no-time finaal overspannen aan het infuus ergens![]()
Heej doe eens aardig tegen Sallyquote:Op zondag 22 maart 2009 11:18 schreef vosss het volgende:
Als iemand Sally zoekt; die zit op de kast!
Godsklere zeg
OT: jammer dat er geen manager is
Ik leef nog altijd hoor vosssje, en ben volgens mij minder overspannen dan jij dat bent over die hele F1-manager die niet dit jaar niet bij de start van het seizoen komt. Ik heb het namelijk al een poosje losgelaten dat die er niet komt.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om. Je zou de PM die Sally mij stuurde voor de grap eens moeten lezen.
Volgens mij ligt dat mens binnen no-time finaal overspannen aan het infuus ergens![]()
Om wat ik schreef in de PM: houd het even privé. Daarom niet op het forum. En ook omdat ik mensen niet afbrand tot op het bot in een openbaar forum of een openbare site, zoals anderen dat wel doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:26 schreef vosss het volgende:
En waarom doe je dat in een PM en niet gewoon op het forum als ik vragen mag?
Ik heb overigens hartelijk moeten lachen om je PM; bedankt daarvoor
En je kunt het niet laten, hè?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef vosss het volgende:
Mooi. Jij blij. Ik blij. En nog steeds geen manager!
Nog drie dagen en een kleine drie uur voor de start van de eerste vrije training van het nieuwe seizoen. En nog geen alternatief.quote:
omg ik lees dit topicvan begin tot het eind doorquote:
Nu?quote:
Heeeeeee!quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:22 schreef Burnie88 het volgende:
Hee, zat andere managers te vinden op internet. Onder andere Vosss moeten even stoppen met zeiken en blij zijn dat er mensen zijn als Peterselieman en Sally die keihard hun best doen voor foksport. Het is altijd heel gemakkelijk om te roepen dat iets fout gaat zonder te weten hoe het wel beter zou kunnen.
Ik heb me daar inderdaad ook weer ingeschreven. Deed daar vorig jaar ook mee, en ze hebben het nu weer iets aangepast zie ik net. Alleen jammer dat de subleague's het nog niet doen, maar die kon je na race 1 geloof ik aanmaken. Ziet er weer goed uit daar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Xtr3mE het volgende:
Mensen niet wachten maar hier meedoen.
Basis zoals de fok f1 manager maar dan beter uitgebreider.
Ik heb al een tijdje naar een volwaardige gratis manager gezocht en dit is de beste die ik heb kunnen vinden.
Ik doe ook al 2 jaar mee met deze manager en hij werkt geweldig. Dit jaar zijn er een paar dingen veranderd waardoor het hopelijk nog leuker/spannender wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Xtr3mE het volgende:
Mensen niet wachten maar hier meedoen.
Basis zoals de fok f1 manager maar dan beter uitgebreider.
Ik heb al een tijdje naar een volwaardige gratis manager gezocht en dit is de beste die ik heb kunnen vinden.
succes (y)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |