quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
En we zijn los met het alternatief:
FOK! lanceert de F1-voorspeller
Nou Nou ruim op tijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
En we zijn los met het alternatief:
FOK! lanceert de F1-voorspeller
als jij onze salaris betaald werken wij er fulltime aan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:04 schreef Joene het volgende:
Whehehehehehehe het is gewoon de PRONOROTFLOL , en daar doen ze dan weer weken over
![]()
![]()
![]()
Wat is dat nou weer voor een opmerking ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef WEST het volgende:
[..]
als jij onze salaris betaald werken wij er fulltime aan.
over die opmerking van en daar doen ze dan een paar weken over. wij ben ook maar vrijwilligers. verder niks hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking ?
Met dat Nederlands ben je niet zo lang meer vrijwillig Westquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef WEST het volgende:
[..]
over die opmerking van en daar doen ze dan een paar weken over. wij ben ook maar vrijwilligers. verder niks hoor.
Als je werkgever genoeg betaald wil ik dat best doen op freelance basisquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef WEST het volgende:
[..]
als jij onze salaris betaald werken wij er fulltime aan.
Beste Jan Willem , ik weet dat je vrijwillig bent wat overigens niet betekend vrijblijfend in mijn ogen maargoed ..... een alternatief en dat dan nog jatten uit een topic ook is wel heel slechtquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef WEST het volgende:
[..]
over die opmerking van en daar doen ze dan een paar weken over. wij ben ook maar vrijwilligers. verder niks hoor.
Kijk eens onderaan het voorspelling formulier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Beste Jan Willem , ik weet dat je vrijwillig bent wat overigens niet betekend vrijblijfend in mijn ogen maargoed ..... een alternatief en dat dan nog jatten uit een topic ook is wel heel slecht
Vragen in Feedbackquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef NoizEkick het volgende:
Als ik voor Australië (of een andere race) nu alvast mijn voorspelling invul, kan ik die voor de deadline dan nog één of meerdere keren aanpassen, of staat het dan al direct vast?
Je voorspelling kun je tot de sluitingsdatum aanpassenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef NoizEkick het volgende:
Als ik voor Australië (of een andere race) nu alvast mijn voorspelling invul, kan ik die voor de deadline dan nog één of meerdere keren aanpassen, of staat het dan al direct vast?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
We zijn druk bezig alles op te zetten en de launch zal op tijd zijn
heb je het nu over de voorspeller ?quote:
Nee, over de managerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
heb je het nu over de voorspeller ?
Bedankt voor het schopje, ik zocht me de vlektyfus naar dit topic.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef Joene het volgende:
Ik geef hem even een schopje
Hoe staan we ervoor ? of word dit topic weer even achter de schermen besproken zodat we weer met een leuke smoes kunnen komen ?
Mooi!!!quote:
Voorzichtige gok: maart?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef vosss het volgende:
En wanneer komt ie? Over krap een maand begint het seizoen al
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Wij mikken op een dag rond die laatste datum
Laatste datum is 1 maart in dit geval....quote:Op maandag 22 februari 2010 15:15 schreef vosss het volgende:
Lekker dan. Op 12 maart begint het seizoen, dus als je er niet snel genoeg bij bent dan mis je dus al meteen de eerste race, want ik neem aan dat op zaterdag de 13de al niks meer aangepast kan worden ivm kwalificatie.
Laatstgenoemdequote:Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Laatste datum is 1 maart in dit geval....
Er komt zsm een interne test onder de crew, waarbij meerdere ronden per dag worden afgewerkt. Dat zal op een testomgeving zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:09 schreef northernlight81 het volgende:
Zou zonde zijn als nu weer na enkele ronde het niet blijkt te kloppen en hij dicht moet. Draait er nu een test, of moet het programma nog afgemaakt worden?
Het zou ook mooi zijn als we weten welke 13 teams er op 12 maart hun opwachting maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Er komt zsm een interne test onder de crew, waarbij meerdere ronden per dag worden afgewerkt. Dat zal op een testomgeving zijn.
We zijn nu bezig met de puntjes op de i wat betreft waarden van onderdelen en de puntentelling e.d.
En ook welke coureursquote:Op maandag 22 februari 2010 19:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het zou ook mooi zijn als we weten welke 13 teams er op 12 maart hun opwachting maken.
Een goed functionerende manager zou veel mooier zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het zou ook mooi zijn als we weten welke 13 teams er op 12 maart hun opwachting maken.
Sally , je hoeft geen excuses te maken hoor , dit is gewoon volledig volgens normaal verwachtingspatroonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Sally het volgende:
Die verrekte Voetbalmanager slokte veel tijd op... :S
Tuurlijk is ook heel mooi dat die problemen er vast uit zijn, maar geef toe het is weer niet echt ruim optijd klaar he ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:16 schreef Peterselieman het volgende:
Zo erg als je het schetst is het helemaal niet. Dit omdat problemen die bij de voetbalmanager opgelost zijn ook voor de F1-manager opgelost zijn.
Ik denk niet negatief, ik zie een patroonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:33 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom zo negatief denken?
Het loopt nog mooi op schema hoor
Er was iets met beste stuurlui...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk is ook heel mooi dat die problemen er vast uit zijn, maar geef toe het is weer niet echt ruim optijd klaar he ?
en dit jaar geen ongelukken , zieken , etc maar gewoon als altijd slecht plannen.
Er was iets met eigenwijze mensen die een bepaald beleid voerde over suffe nieuwsposts om een bepaalde mening te mogen geven over een manager. Maar goed laten we daar de discussie niet over gaan houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |