Laat ik zeggen dat ik de sluitingssceremonie vannacht als achtergrondmuziek had staan.quote:
Hoop het, en denk het, want het ding kan zonder plaatjes ook wel draaien, maar dan zijn er nu 4 coureurs (op de 2 onbekenden na) niet aanwezigquote:
Plaatjes heb ik. Behalve van Campos en US F1, maar die hebben nog niets. We hebben mediatoegang tot de meeste F1-teamsites. Dus dat is het probleem niet, ik denk dat ik betere pics heb kunnen downen dan jullie op internet kunnen vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik help wel mee. Van wie of welk team zoeken jullie nog plaatjes?
Ehm, ik heb een beetje een lastigheidje op de hals gehaald, maar goed: het resultaat is er dan ook wel naarquote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
Hoezo bewerken is een probleem? Om er een stukje uit te knippen en op dezelfde grootte te maken als de andere foto's of wat?
Dat kan ik ook wel
Zul je wel zienquote:
Ze heeft de hoofden van alle coureurs op naakte mannenlichamen geplakt, alleen voor Schumacher heeft ze moeite een naakt 40 jarig lichaam te vinden...quote:Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef vosss het volgende:
Wat bedoel je?
Patricia Paay is te oud zeker?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ze heeft de hoofden van alle coureurs op naakte mannenlichamen geplakt, alleen voor Schumacher heeft ze moeite een naakt 40 jarig lichaam te vinden...
Zoiets zal het zijn denk ik
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ze heeft de hoofden van alle coureurs op naakte mannenlichamen geplakt, alleen voor Schumacher heeft ze moeite een naakt 40 jarig lichaam te vinden...
OMG maak eens een screenshotje dan, als soort van teaser zegmaar.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef franklop het volgende:
moet wel zeggen dat het er nu al netjes uitziet
Dat moet je helemaal niet zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef franklop het volgende:
moet wel zeggen dat het er nu al netjes uitziet
geheimhoudingsplicht, sorry!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG maak eens een screenshotje dan, als soort van teaser zegmaar.
Ik zit hier helemaal gek te worden
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]

quote:
Nou, die strikte geheimhouding van bijna een jaar heeft mooie vruchten afgeworpen, lekker op tijd ookquote:
Het is nog 1 maart.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou, die strikte geheimhouding van bijna een jaar heeft mooie vruchten afgeworpen, lekker op tijd ook
sorry hoor
Dan mag deze dichtquote:Op maandag 1 maart 2010 16:40 schreef Sally het volgende:
Nieuw topic staat al klaar:
De FOK!f1manager 2010 #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |