Je bonsai onder stroom zetten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:23 schreef dawg het volgende:
Maar goed, ik denk dus dat mijn bonsai een dankbaar klimobject zal zijn voor een jonge kat. Hoe pak je dat aan? Iemand?
A) Bonsai in een kamer zetten waar poes niet mag komen als je er zelf niet bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:23 schreef dawg het volgende:
Maar goed, ik denk dus dat mijn bonsai een dankbaar klimobject zal zijn voor een jonge kat. Hoe pak je dat aan? Iemand?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
A) Bonsai in een kamer zetten waar poes niet mag komen als je er zelf niet bent.
B) Geen kat nemen
C) Bonsai de deur uit
D) Plantenspuit
E) Kattengras neerzetten
F) Een combinatie van bovenstaande opties
Optie G)quote:
Of accepteren dat je bonsai het doelwit kan worden van een evil kittten..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef MissMSX het volgende:
A) Bonsai in een kamer zetten waar poes niet mag komen als je er zelf niet bent.
B) Geen kat nemen
C) Bonsai de deur uit
D) Plantenspuit
E) Kattengras neerzetten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef MissMSX het volgende:
B) Geen kat nemen
C) Bonsai de deur uit
D) Plantenspuit
E) Kattengras neerzetten
Een plant waarvan een kat wel mag eten en dat hopelijk dient als alternatief voor je andere planten.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:29 schreef dawg het volgende:
Ik zal eens kijken of ik er iets op kan verzinnen. Andere kamer gaat niet, heb maar 1 kamer. Bonsai de deur uit ook niet, plantenspuit kan, maar ik ben alleen 's middag en 's avonds thuis eigenlijk. Wat is kattengras precies?
En Plato, het is de bedoeling dat de kat dan blijft leven.
Een licht schokje kan genoeg zijn, ik zei niet dat je het beestje direct moest elektrocuteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:29 schreef dawg het volgende:
Ik zal eens kijken of ik er iets op kan verzinnen. Andere kamer gaat niet, heb maar 1 kamer. Bonsai de deur uit ook niet, plantenspuit kan, maar ik ben alleen 's middag en 's avonds thuis eigenlijk. Wat is kattengras precies?
En Plato, het is de bedoeling dat de kat dan blijft leven.
De Tales serie is een cartoony RPG. Nou ja, een beetje RPG, niet echt super ingewikkeld. Maar om de een of andere reden speel ik toch alrtijd wel een nieuwe episode.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Patapon vond ik niet heel geweldig. Wat is dat 'Tales ...' voor iets?
Ik heb nog geen kat meegemaakt die er niet dol op is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
Oh zo, thanks.
Trappen ze daar makkelijk in, dat gras?
Hier wel. Ik denk dat ze het gewoon het lekkerst vinden. het zal wel niet voor niets kattengras hetenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
Oh zo, thanks.
Trappen ze daar makkelijk in, dat gras?
briljant! Net Langhorst uit Plukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is misschien iets, kunnen niet zo goed klimmen om de een of andere reden.
O, en hoog springen gaat ook niet lukken
Ow, es ff zoeken dan. RPG blijft mijn favoriete soort spel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:32 schreef Pheno het volgende:
De Tales serie is een cartoony RPG. Nou ja, een beetje RPG, niet echt super ingewikkeld. Maar om de een of andere reden speel ik toch alrtijd wel een nieuwe episode.
Handelt de MP in raskatten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
MP
Ik denk het neitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
briljant! Net Langhorst uit PlukZouden ze dan op latere leeftijd ook een wieltje nodig hebben?
Volgens mij een Ficus, maar ik weet het niet zeker. Maar hij is best groot, ongeveer een meter hoog, en hij staat op een klein tafeltje bij het raam omdat ie veel licht nodig heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier wel. Ik denk dat ze het gewoon het lekkerst vinden. het zal wel niet voor niets kattengras heten
Wat voor bonsai heb je eigenlijk? (Kattengrasbonsai?)
Weet je wat. Help me maar uitzoeken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en dawg, je kan ook op MP kijken, kun je soms ook goedkoop aan raskatten komen en Dee was echt een schatje
Die is inderdaad tof, maar die heb ik al uitgespeeld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:35 schreef Pheno het volgende:
God of War schijnt leuk te zijn (en nu in prijs verlaagd). Ik heb het zelf nog niet gehaald, ik ben niet zo van de vechtspellen.
Zeg, jij vindt mijn munchkins niks?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij een Ficus, maar ik weet het niet zeker. Maar hij is best groot, ongeveer een meter hoog, en hij staat op een klein tafeltje bij het raam omdat ie veel licht nodig heeft.
Ik denk niet dat een kat ervan zou eten, maar meer erin wil klimmen, volgens mij ziet die stam er wel uitnodigend uit. En dat zou zonde zijn, ik vind het echt een supermooie boom.
Moet ja nagaan hoe weinig hij verdient als hij bijbaantjes nodig heeft om rond te komen.quote:
wtfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is misschien iets, kunnen niet zo goed klimmen om de een of andere reden.
O, en hoog springen gaat ook niet lukken
Zoiets?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij een Ficus, maar ik weet het niet zeker. Maar hij is best groot, ongeveer een meter hoog, en hij staat op een klein tafeltje bij het raam omdat ie veel licht nodig heeft.
Ik denk niet dat een kat ervan zou eten, maar meer erin wil klimmen, volgens mij ziet die stam er wel uitnodigend uit. En dat zou zonde zijn, ik vind het echt een supermooie boom.
Als de kat overdag zijn gang kan gaan, zal je het lastiger kunnen afleren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voorstander van kattengrasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:35 schreef MissMSX het volgende:
http://www.zwerfkattendor(...)tten/Kattengras.shtm
Ik zou overigens niet voor die tip gaan. In dat gras kan vanalles zitten en straks heeft je beest wormen en ben je verder van huis dan een afgeknaagde bonsai
Als ik een kat was zou ik volgens mij direct in zo'n boompje klimmen, dus er is inderdaad enig gevaarquote:
dat zou nog erger zijn ook, een kat van een kilo of 80 s best funest voor zo'n dingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik een kat was zou ik volgens mij direct in zo'n boompje klimmen, dus er is inderdaad enig gevaar.
Dat is juist het grappige van kattengras. Als je dat neerzet blijven ze van de rest af.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voorstander van kattengras. Door kattengras neer te zetten, leer je je kat dat het oké is om van plantjes te eten. Weet dat beest veel of hij z'n tanden nou in een sprietje kattengras zet, of in jouw peperdure design orchidee!!!
Katten leer je sowieso erg weinig. Als ze zin hebben vergeten ze even hun opvoeding als het hun uitkomtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is juist het grappige van kattengras. Als je dat neerzet blijven ze van de rest af.
En katten leer je niet dat het OK is om van planten te eten, dat is instinct van ze, omdat ze van die haarballen afmoeten
Eerder zoiets:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Ik wil ook een bonsai, maar dan zelf maken
75 en geen kilo meerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou nog erger zijn ook, een kat van een kilo of 80 s best funest voor zo'n ding
Een jong katje natuurlijk. Geen volwassen beest. Jong zijn ze veel toffer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als de kat overdag zijn gang kan gaan, zal je het lastiger kunnen afleren.![]()
Wil je graag een kitten of al een volwassen kat.
Dat maakt ze juist zo leuk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
Katten leer je sowieso erg weinig. Als ze zin hebben vergeten ze even hun opvoeding als het hun uitkomt.
Nicequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Eerder zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan ongeveer 6 a 7 keer zo groot.
Heb ook een kleintje gehad, maar die was echt moeilijk, en ook na 4 maanden dood. Die grote is niet zo moelijk, gewoon de grond goed in de gaten houden, en zorgen dat ie genoeg licht krijgt. Heel af en toe snoei ik een beetje, maar niet vaak.
Nou en, ga toch maar gewoon mee dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga voor een exotic, maar die wil jij niet
Preciesquote:
1m82.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe groot je bent, dus ik moest zomaar wat roepen
Inderdaad, ik zou nooit een honf of een kat van een paar jar oud uit een asiel halen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Een jong katje natuurlijk. Geen volwassen beest. Jong zijn ze veel toffer.
Dank u, dan zou ik ws nog iets van 80 kilo hebben gezegdquote:
Op zich niks, maar het is een grotere uitdaging als ie niet zoveel licht krijgt, en ik had niet echt een geschikte 2e plek bij het raam, vandaar. Ook vond het doseren van de hoeveelheid water die hij wil moeilijk, bij die grote zie je dat gewoon heel goed bij de stam/wortels, en de grond.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nice
Wat is er moeilijk aan een kleintje in leven te houden?
Asiel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee
Naar MP of naar het asiel?
Een kat op marktplaatsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee
Naar MP of naar het asiel?
Ook dat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed
Anders kun je het ws ook niet vinden
Heb je al een naam voor de kat bedachtquote:
Waarom niet? Alleen maar om het schattigheidsgehalte? Da's er snel af...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou nooit een honf of een kat van een paar jar oud uit een asiel halen.
Dank je. Nu niet veel tijd, zit op werk. Maar ik zal straks zelf ook even kijken. Voorkeur gaat uit naar kortharige Brit, of een Blauwe Rus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een kat op marktplaats.
Kijk anders even in F&F, er zijn daar altijd wel een stel klojoos die van hun kat af willen, bovendien zorgt het voor extra karmapunten én een leuk reltopic. Ik zoek even mee!
Plaatje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je al een naam voor de kat bedacht?
Bels!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
Wat is het vorige topic hard gegaan! Wat een aantal poesjes al niet kunnen doen.
Ook, jonge hondjes zijn gewoon leuk, maar dat is niet het belangrijkste. Een hond wil ik graag zelf opvoeden en dat lukt op latere leeftijd niet meer. Bij katten zal dat vermoedelijk net zo zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen maar om het schattigheidsgehalte? Da's er snel af...
Ik heb Bo via Stichtingkatimoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Een jong katje natuurlijk. Geen volwassen beest. Jong zijn ze veel toffer.
Russen staan er inderdaad om bekend dat ze zich vaak blauw zuipenquote:
dawg uiteraardquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je al een naam voor de kat bedacht?
Droog.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Russen staan er inderdaad om bekend dat ze zich vaak blauw zuipen.
Vruchtje!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Russen staan er inderdaad om bekend dat ze zich vaak blauw zuipen.
O ik heb geen ras, huiskat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:58 schreef dawg het volgende:
bird, nee, geen probleemkat inderdaad.
Bengeltje, wat voor ras is je kat?
In het asiel hebben ze ook vaak pupsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook, jonge hondjes zijn gewoon leuk, maar dat is niet het belangrijkste. Een hond wil ik graag zelf opvoeden en dat lukt op latere leeftijd niet meer. Bij katten zal dat vermoedelijk net zo zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Als ik het zo lees, nee, zijn al te oud.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef Burdie het volgende:
Dokje, misschien kan je deze mensen helpen bij hun dilemma: Vreselijk dilemma: welke poes moet het veld ruimen?
Ik ken graag hun stamboomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
In het asiel hebben ze ook vaak pups.
Ja? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde eigenlijk?quote:
Dat is toch niet oud man. net 5 en 9 jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, nee, zijn al te oud.
Je weet bijvoorbeeld welke erfelijke ziektes er in de 'familie' voorkomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde eigenlijk?
Zwolle is wel ver weg voor een kat.quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch niet oud man. net 5 en 9 jaar.
Okee, daar heb je gelijk in. bij een kennel zijn ze meestal ook HD-vrij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet bijvoorbeeld welke erfelijke ziektes er in de 'familie' voorkomen.
Het zijn niet bepaald kittens meer en hij wil graag een kitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch niet oud man. net 5 en 9 jaar.
Ik heb ergens even gemist waar jij zitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Zwolle is wel ver weg voor een kat.
[..]
Jawel.
Max 1,5 jaar. Ofzo.
Zou hij vatbaar zijn voor het 'tweede jeugd' argument?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Het zijn niet bepaald kittens meer en hij wil graag een kitten.
He jammer, misschien wou je mijn oudje wel.quote:
Het zijn idd geen kittens meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het zijn niet bepaald kittens meer en hij wil graag een kitten.
Omgeving Eindhoven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb ergens even gemist waar jij zitDus ben gaan zoeken waar ik het ken
![]()
Of dat katten altijd een beetje kitten blijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij vatbaar zijn voor het 'tweede jeugd' argument?
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij vatbaar zijn voor het 'tweede jeugd' argument?
Dat sowieso...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Of dat katten altijd een beetje kitten blijven.
Wist niet dat Lit op poezenjacht was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Bengeltje, nee, sorry. Wil Lit hem niet anders?
Hij altijd toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
Wist niet dat Lit op poezenjacht was.
Hij noemt de exacte plaats bewust niet.quote:
Jij doet een kat weg?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He jammer, misschien wou je mijn oudje wel.Maar dan blijft ze maar hier.
Zal dadelijk eens kijken, ben over een kwartier toch afgewerkt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk gewoon hier: http://www.dierenasiels.com/
Helmond. Geen probleem hoor. Maar zoeken in omgeving Eindhoven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij noemt de exacte plaats bewust niet.
De schavuiten.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Plaatje.
@MSX-meisje, ik zal straks eens kijken of ik een goede foto kan maken met mijn webcam, van mijn bonsai.
Daar heeft hij jou al voor...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
Das niet erg, maar zwolle is dan niet echt in de buurtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel hoor, dawg niet geloof ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, bij een hond kan ik me daar wel wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook, jonge hondjes zijn gewoon leuk, maar dat is niet het belangrijkste. Een hond wil ik graag zelf opvoeden en dat lukt op latere leeftijd niet meer. Bij katten zal dat vermoedelijk net zo zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Echt niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij doet een kat weg?Staat de duivel op schaatsen tegenwoordig?
Of je probeert het gewoon, en dan eindig je met zo'n labiel, onzeker en contactgestoord ding als wij nu hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef MissMSX het volgende:
Katten kun je meestal een stuk minder leren
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
Weet ik niet.Geloof wel dat hij eentje goed kan laten spinnen.
Ik dacht al. Zo ken ik Bengeltje helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt niet.Deze sterft bij mij in de armen (hoop ik). Mijn bijna 18jarige lieverd.
Kijk mij niet verbaasd zijn.quote:
quote:
Ligt er aan, geef eens wat meer informatie over de betreffende persoon?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand een idee voor een cadeau voor een housewarmingfeestje?
Koop en abo en zet haar op ignore.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik weg, ik zie dat dat Burdie geval er ook is
Je weet toch dat ik zoiets niet over mijn hart kan krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al. Zo ken ik Bengeltje helemaal niet.
Adol.quote:
Hey, hey, nu niet zo de credits voor jezelf nemen. We zitten hier alleen maar om het Single topic, nou ja ik danquote:
Een huis.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Het Burdie-effect! Hoe tof!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het was een inkopper. Die had iedereen kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, hey, nu niet zo de credits voor jezelf nemen. We zitten hier alleen maar om het Single topic, nou ja ik dan, om het Singles topic toch nog een beetje bestaansrecht te geven.
MNR strijdt nog steeds
Hangt van je relatie met de desbetreffende persoon afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Don't be such a baby Ado. Maar als je wilt gaan, dan ga je. Ik zou het gezellig vinden als je zou blijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik weg, ik zie dat dat Burdie geval er ook is![]()
Jij maakt vrienden zo!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
Hey, hey, nu niet zo de credits voor jezelf nemen. We zitten hier alleen maar om het Single topic, nou ja ik dan, om het Singles topic toch nog een beetje bestaansrecht te geven.
MNR strijdt nog steeds
Nee, maar als je zo'n woonwinkel binnengaat, kom je vast op een ideequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Je kan hem geven en dan zegt ie 'oh, dat heb ik al' en dan zeg jij 'okee dan hou ik hem zelf wel'quote:
man of vrouw?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt van je relatie met de desbetreffende persoon af.
Waarom las ik 'woonwagen' ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar als je zo'n woonwinkel binnengaat, kom je vast op een idee
Jij springt tegenwoordig echt op alles waar 'Geslacht: vrouw' in het profiel staat he?quote:
Zie je haar postst en ALLES wat ze zegt en doet dan ook visueel niet meer?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Koop en abo en zet haar op ignore.
Het is die homo die bij mij in de straat woont. Boven mijn stomerij-turk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt van je relatie met de desbetreffende persoon af.
I know dearquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was een inkopper. Die had iedereen kunnen maken.
Overjarige puber.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar heeft hij die dan niet allang?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me. Kennen elkaar al heel lang. Maar ik kan niks leuks verzinnen, alleen cadeaubonnen van 't één of ander. Hij is wel van de wierook enzo dus ik wilde eigenlijk zo'n oliebrander voor hem kopen, vind ik wel typisch iets voor hem, maar hij heeft twee katten dus ik weet niet of dat goed gaat
Ik dacht aan zo'n cadeauding van de Ikea ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
man of vrouw?
Ik zou zelf blij zijn met een bon van de Hema / Dille & Kamille oid. De meest mensen hebben alles voor in huis eigenlijk al of je slaat de plank volledig mis met iets dat wel functioneel is maar te lelijk om aan te pakken.
Ik geloof dat je inderdaad alles visueel niet meer ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zie je haar postst en ALLES wat ze zegt en doet dan ook visueel niet meer?!
Zoniet, dan laat maar
Niet 'die homo' noemen alsof het een scheldwoord is, je kent m niet eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is die homo die bij mij in de straat woont. Boven mijn stomerij-turk.
oi! Het zit heel diep he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Adolecens het volgende:
Zoniet, dan laat maar
Even checken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij springt tegenwoordig echt op alles waar 'Geslacht: vrouw' in het profiel staat he?
Ik maak geen vergelijkingen, daar houd ik niet van. Wat ik type zegt niets over hoe gezellig ik jou vindquote:
Ja, dat kan dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar heeft hij die dan niet allang?
Sneue single!quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet 'die homo' noemen alsof het een scheldwoord is, je kent m niet eens.
Dat is ook goed! Dan kan je iets naar eigen keus en smaak kopen en dat vind ik wel zo veilig. Nu heb ik nog geen hele rare dingen gekregen voor mijn huis, maar ik heb dan ook nog geen housewarming gegevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht aan zo'n cadeauding van de Ikea ofzo.
Kom op, je druk maken over iemand op internet. Waar is dat mooie plaatje uit MSX d'r signature?quote:
Air! Wat is er met je aan de hand? Je PI's!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom op, je druk maken over iemand op internet. Waar is dat mooie plaatje uit MSX d'r signature?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef MNR het volgende:
Ik maak geen vergelijkingen, daar houd ik niet van. Wat ik type zegt niets over hoe gezellig ik jou vind
Ik waardeer jou, dat weet je
Vergeten...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef Q. het volgende:
Air! Wat is er met je aan de hand? Je PI's!
Ow! Wierook, oliequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me. Kennen elkaar al heel lang. Maar ik kan niks leuks verzinnen, alleen cadeaubonnen van 't één of ander. Hij is wel van de wierook enzo dus ik wilde eigenlijk zo'n oliebrander voor hem kopen, vind ik wel typisch iets voor hem, maar hij heeft twee katten dus ik weet niet of dat goed gaat
Jij ziet het wel zitten om besprongen te worden door Q? Zal Anna leuk vinden..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
Even checken...
Je begint een beetje op Kluts te lijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoniet, dan laat maar
Dat duurt nog een tijdje toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is ook goed! Dan kan je iets naar eigen keus en smaak kopen en dat vind ik wel zo veilig. Nu heb ik nog geen hele rare dingen gekregen voor mijn huis, maar ik heb dan ook nog geen housewarming gegevenDit jaar maar eens doen tegelijk met mijn verjaardag
Toen net zei je nog dat er bij jou in de buurt geen stomerijen warenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is die homo die bij mij in de straat woont. Boven mijn stomerij-turk.
Voor zijn ex-huisgenoot moet hij iets over hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij ziet het wel zitten om besprongen te worden door Q? Zal Anna leuk vinden..
Ik zeg niks...quote:
Jij zou inmiddels wel moeten weten dat ik een meester ben in het tegenspreken van mezelf?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen net zei je nog dat er bij jou in de buurt geen stomerijen waren.
Alles voor de wetenschap. Zolang hij niet naast mij in bed eindigt is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij ziet het wel zitten om besprongen te worden door Q? Zal Anna leuk vinden..
Ik wil ook wel heerlijk tegen jou in gaan hoor. Kom maar opquote:
Jij mag op de logeerkamer, ik ga wel naast Anna.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles voor de wetenschap. Zolang hij niet naast mij in bed eindigt is er niets aan de hand.
Ja maar ik kan jou heul niet aan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil ook wel heerlijk tegen jou in gaan hoor. Kom maar op
Ah, jij bent zo'n type dat zich beperkt tot het bed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
Alles voor de wetenschap. Zolang hij niet naast mij in bed eindigt is er niets aan de hand.
Ik wel, het is geen pleonasme, want het is geen waarneembaar feit.quote:
Hey, die naam heb ik bedacht, je bent me dus copyright verschuldigdquote:
Beetje koud voor buitensex op dit moment, niet waar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n type dat zich beperkt tot het bed.
Hoi, wat is er aan de hand? Wie wil je negeren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
Ik lees nergens dat je gebruikers kan ignoren en al helemaal niet visueel
Cursus selectief lezen iets voor je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
Well stop trying.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:36 schreef Q. het volgende:
Ja maar ik kan jou heul niet aan!
nee, want dan moet ik nog waakzaam zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Cursus selectief lezen iets voor je?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:39 schreef MNR het volgende:
Well stop trying.
Waakzaam zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:39 schreef Adolecens het volgende:
nee, want dan moet ik nog waakzaam zijn
Dat kan dan ook alleen maar in dequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
Wat zijn naam dan ook eer aan doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan dan ook alleen maar in de. baggerlayout
.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
volgens mij gebruik ik die ook, da's toch gewoon de standaard layout?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
.
Baggerlayout.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
.
Lit! Gij spinnende-poesjesheld!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
.
Ja, maar je moet een abo hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
volgens mij gebruik ik die ook, da's toch gewoon de standaard layout?
Ik heb me later overhalen om het monster te gebruiken, L. Het spijt me. Het spijt me.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
.
Ik ken alleen maar ODOL. Wat is een ADOL?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar je moet een abo hebben.Geen adol, maar abo.
Ik ken alleen COBOL.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar ODOL. Wat is een ADOL?
Nee. De standaardlayout is geel en blauw. Dat er sinds 2002 andere opties bijgekomen zijn maakt ze niet standaard.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
volgens mij gebruik ik die ook, da's toch gewoon de standaard layout?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar ODOL. Wat is een ADOL?
Weet ik veel hoe jullie elkaar noemenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zucht. Mannen.
Hoef niet te zeggen dat het een afkorting van zijn naam is he.
Ik kan er ook niets aan doen dat jij scrollen leuk vindt.quote:
Jouw noemen ze toch ook wel eens An, denk dan na.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe jullie elkaar noemen.
Ik ga wel eens graag wat omlaag ja, heeft me nog slechte ervaringen bezorgd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jij scrollen leuk vindt.
Nee, ze noemen mij Annie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jouw noemen ze toch ook wel eens An, denk dan na.
Kun je goed geld mee verdienen.quote:
Zo tof!quote:
Valt wel mee. Dat helaasquote:
Als je het gedaan hebt dan zie je toch hoe het werktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo tof!
Gedaan. En hoe werkt zoiets nou?
Nee, juist niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het gedaan hebt dan zie je toch hoe het werkt
Jawel, je ziet dat je iemand negeert. Dat is Danny logica. Zoiets als plaatjes in text-only layout tonen.quote:
Ergens bij opties moet je een usernummer invullen bij foes/friends.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo tof!
Ik snap je punt. Ik wilde mij er gewoon uit proberen te praten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sjips, dacht ik eens goed te gokken.
Ja, alleen usernummers. Geen namen. Ook zo'n programmeer juweeltje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens bij opties moet je een usernummer invullen bij foes/friends.
Echt waar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo tof!
Makes sense toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, je ziet dat je iemand negeert. Dat is Danny logica. Zoiets als plaatjes in text-only layout tonen.
Pretty names zijn zo windowsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, alleen usernummers. Geen namen. Ook zo'n programmeer juweeltje.
Zodat hij toch de posts openklapt omdat hij wat te zeiken wilt hebbenquote:
Tof! het werktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
O wel. brrrr.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij wilde niet als Ado bekend staan. Gek genoeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik wilde mij er gewoon uit proberen te praten.
Maar nee, ik zag Adol niet echt als zijn afkorting. Ik ken hem dan ook niet.
Programmeren is toch vooral om het leuk te maken voor jezelf? Dat anderen er gebruik van maken is maar van zijdelings belang.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
Look closerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
Hij heeft toch helemaal geen abonnementttttttttttttttt...............
Dat heeft hij snel genomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal geen abonnementttttttttttttttt...............
Geen risico's nemen, de full-options gelijk danquote:
Wat heeft ze je aangedaan? Linkje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof! het werkt
Wel jammer dat je nog steeds ziet dat er iets verborgen is en de naam van dat geval vermeld staat
Hehe, die onthoud ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou burdie hier nou provisie voor krijgen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
Tof! het werkt
Wel jammer dat je nog steeds ziet dat er iets verborgen is en de naam van dat geval vermeld staat
Nu kun je 2000 foto's in je fobo proppen, whoopteedee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen risico's nemen, de full-options gelijk dan
Idd, ben heel goed in negeren en opeens lijken ze ook echt weg te zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hoef niet te betalen om mensen te negeren, das ook wel fijn
We weten gelijk dat jij de inspiratie bron was voor het bekende stripje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof! het werkt
Zijn visvijver met vrijgezelle vrouwen bijna de nek omgedraaid.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
We weten gelijk dat jij de inspiratie bron was voor het bekende stripje.![]()
[ afbeelding ]
R&P FB!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heeft ze je aangedaan? Linkje?
Klinkt uit jouw mond heel logischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen risico's nemen, de full-options gelijk dan
In jouw mond vind ik ook heel logisch!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt uit jouw mond heel logisch
QFT!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn visvijver met vrijgezelle vrouwen bijna de nek omgedraaid.
Eindelijk foto's van Adol in pak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu kun je 2000 foto's in je fobo proppen, whoopteedee.
Oh noes! Drama!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
R&P FB!
Burdie wilde singles ontopic hebben.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ben heel goed in negeren en opeens lijken ze ook echt weg te zijn.
Ik neem aan dat ze ook gewoon niet meer tegen je praat zonder dat je die modus gebruikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
Tof! het werkt
Stel je voor. Ze zouden met stellingen kunnen beginnen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
R&P FB!
Burdie wilde singles ontopic hebben.
Ja, dank jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In jouw mond vind ik ook heel logisch!![]()
"Is een Kano een relatie killer?"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je voor. Ze zouden met stellingen kunnen beginnen!
Dan quote ik het gewoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ook gewoon niet meer tegen je praat zonder dat je die modus gebruikt.
Welk een geweldig idee!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je voor. Ze zouden met stellingen kunnen beginnen!
Het werkt wel, die zou Freddie Heineken zelf bedacht kunnen hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
En dat allemaal om 1 user te negeren. Misschien moeten ze daar maar eens mee gaan adverteren op Fok!
"Neem nu een abonnement op Fok! en krijg gratis een ignore op Burdie cadeau!"
"Is een allergie voor wortels een grote no-no of juist een groot voordeel?"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Is een Kano een relatie killer?"
Hadden wij niet een kano verbod hier?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Is een Kano een relatie killer?"
Ik zag dat je meerde users op ignore kan zettenquote:
Hoest meiske?quote:
"Hoe groot is de kans op een ontplofte mol bij jou eerste date?"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Is een allergie voor wortels een grote no-no of juist een groot voordeel?"
Dat kan echt nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Is een allergie voor wortels een grote no-no of juist een groot voordeel?"
Wedden?quote:
Sinds wanneer ben jij een dame trouwens?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Hoe groot is de kans op een ontplofte mol bij jou eerste date?"
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hadden wij niet een kano verbod hier?
er staan al foto's van mannen in pak daarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eindelijk foto's van Adol in pak.
Sinds 13:30 vanmiddag. Gaat snel he, die medische techniek?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een dame trouwens?![]()
Let ik al jaren niet op?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hadden wij niet een kano verbod hier?
Niet van jou in pakquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
er staan al foto's van mannen in pak daar
wel een smerig trucje van Danny trouwens, als je een abbo neemt gelijk je adresgegevens erbij vragen
Gewoon het adres invullen van de BCC in Zwolle!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
wel een smerig trucje van Danny trouwens, als je een abbo neemt gelijk je adresgegevens erbij vragen
Doe datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zag dat je meerde users op ignore kan zetten
Best knap!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds 13:30 vanmiddag. Gaat snel he, die medische techniek?
Ook wel een soort van ok ja!quote:
Jij houdt wel van wortels?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga niet met iemand daten met een wortel allergie bedoel ik
mijn pakken liggen bij de stomerij, dus helaasquote:
ik heb niks ingevuld, dan doet ie het ook gewoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon het adres invullen van de BCC in Zwolle!
Wat begrijp je niet aan Adol in pak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
er staan al foto's van mannen in pak daar
Over programmeerjuweeltjes gesproken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:02 schreef Adolecens het volgende:
ik heb niks ingevuld, dan doet ie het ook gewoon.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan Adol in pak.Of je moet even die andere nick geven, staan daar foto's?
Het is inderdaad een wonder die verplichte en de niet verplichte velden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over programmeerjuweeltjes gesproken!
En hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
Het scheelt dat haar mol niet ontploft is.
Waarom zou je er om vragen, als het toch niet verplicht is? Nutteloze informatievergaring...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef Godtje het volgende:
Het is inderdaad een wonder die verplichte en de niet verplichte velden.
Ik heb een keer een fictief nieuwsbericht gepost over de Postbank, met een fake linkje naar de postbank site, alszijnde de zogenaamde bron en dan kwam je op Youtube uit, bij rickrolledquote:
even citeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef Burdie het volgende:
Omg wat een heisa om een huilie die het niet kan hebben dat iemand *op internet nota bene* een andere mening is toegedaan dan hij. Wat een episch topic!
Ik quote 'm even foor Adol!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef Burdie het volgende:
Omg wat een heisa om een huilie die het niet kan hebben dat iemand *op internet nota bene* een andere mening is toegedaan dan hij. Wat een episch topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |