Hij altijd toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
Wist niet dat Lit op poezenjacht was.
Hij noemt de exacte plaats bewust niet.quote:
Jij doet een kat weg?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He jammer, misschien wou je mijn oudje wel.Maar dan blijft ze maar hier.
Zal dadelijk eens kijken, ben over een kwartier toch afgewerkt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk gewoon hier: http://www.dierenasiels.com/
Helmond. Geen probleem hoor. Maar zoeken in omgeving Eindhoven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij noemt de exacte plaats bewust niet.
De schavuiten.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Plaatje.
@MSX-meisje, ik zal straks eens kijken of ik een goede foto kan maken met mijn webcam, van mijn bonsai.
Daar heeft hij jou al voor...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
Das niet erg, maar zwolle is dan niet echt in de buurtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel hoor, dawg niet geloof ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, bij een hond kan ik me daar wel wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook, jonge hondjes zijn gewoon leuk, maar dat is niet het belangrijkste. Een hond wil ik graag zelf opvoeden en dat lukt op latere leeftijd niet meer. Bij katten zal dat vermoedelijk net zo zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Echt niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij doet een kat weg?Staat de duivel op schaatsen tegenwoordig?
Of je probeert het gewoon, en dan eindig je met zo'n labiel, onzeker en contactgestoord ding als wij nu hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef MissMSX het volgende:
Katten kun je meestal een stuk minder leren
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
Weet ik niet.Geloof wel dat hij eentje goed kan laten spinnen.
Ik dacht al. Zo ken ik Bengeltje helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt niet.Deze sterft bij mij in de armen (hoop ik). Mijn bijna 18jarige lieverd.
Kijk mij niet verbaasd zijn.quote:
quote:
Ligt er aan, geef eens wat meer informatie over de betreffende persoon?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand een idee voor een cadeau voor een housewarmingfeestje?
Koop en abo en zet haar op ignore.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik weg, ik zie dat dat Burdie geval er ook is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |