Een kat op marktplaatsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee
Naar MP of naar het asiel?
Ook dat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed
Anders kun je het ws ook niet vinden
Heb je al een naam voor de kat bedachtquote:
Waarom niet? Alleen maar om het schattigheidsgehalte? Da's er snel af...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou nooit een honf of een kat van een paar jar oud uit een asiel halen.
Dank je. Nu niet veel tijd, zit op werk. Maar ik zal straks zelf ook even kijken. Voorkeur gaat uit naar kortharige Brit, of een Blauwe Rus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een kat op marktplaats.
Kijk anders even in F&F, er zijn daar altijd wel een stel klojoos die van hun kat af willen, bovendien zorgt het voor extra karmapunten én een leuk reltopic. Ik zoek even mee!
Plaatje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je al een naam voor de kat bedacht?
Bels!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
Wat is het vorige topic hard gegaan! Wat een aantal poesjes al niet kunnen doen.
Ook, jonge hondjes zijn gewoon leuk, maar dat is niet het belangrijkste. Een hond wil ik graag zelf opvoeden en dat lukt op latere leeftijd niet meer. Bij katten zal dat vermoedelijk net zo zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen maar om het schattigheidsgehalte? Da's er snel af...
Ik heb Bo via Stichtingkatimoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Een jong katje natuurlijk. Geen volwassen beest. Jong zijn ze veel toffer.
Russen staan er inderdaad om bekend dat ze zich vaak blauw zuipenquote:
dawg uiteraardquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je al een naam voor de kat bedacht?
Droog.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Russen staan er inderdaad om bekend dat ze zich vaak blauw zuipen.
Vruchtje!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Russen staan er inderdaad om bekend dat ze zich vaak blauw zuipen.
O ik heb geen ras, huiskat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:58 schreef dawg het volgende:
bird, nee, geen probleemkat inderdaad.
Bengeltje, wat voor ras is je kat?
In het asiel hebben ze ook vaak pupsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook, jonge hondjes zijn gewoon leuk, maar dat is niet het belangrijkste. Een hond wil ik graag zelf opvoeden en dat lukt op latere leeftijd niet meer. Bij katten zal dat vermoedelijk net zo zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Als ik het zo lees, nee, zijn al te oud.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef Burdie het volgende:
Dokje, misschien kan je deze mensen helpen bij hun dilemma: Vreselijk dilemma: welke poes moet het veld ruimen?
Ik ken graag hun stamboomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
In het asiel hebben ze ook vaak pups.
Ja? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde eigenlijk?quote:
Dat is toch niet oud man. net 5 en 9 jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, nee, zijn al te oud.
Je weet bijvoorbeeld welke erfelijke ziektes er in de 'familie' voorkomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde eigenlijk?
Zwolle is wel ver weg voor een kat.quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch niet oud man. net 5 en 9 jaar.
Okee, daar heb je gelijk in. bij een kennel zijn ze meestal ook HD-vrij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet bijvoorbeeld welke erfelijke ziektes er in de 'familie' voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |