Even checken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij springt tegenwoordig echt op alles waar 'Geslacht: vrouw' in het profiel staat he?
Ik maak geen vergelijkingen, daar houd ik niet van. Wat ik type zegt niets over hoe gezellig ik jou vindquote:
Ja, dat kan dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar heeft hij die dan niet allang?
Sneue single!quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet 'die homo' noemen alsof het een scheldwoord is, je kent m niet eens.
Dat is ook goed! Dan kan je iets naar eigen keus en smaak kopen en dat vind ik wel zo veilig. Nu heb ik nog geen hele rare dingen gekregen voor mijn huis, maar ik heb dan ook nog geen housewarming gegevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht aan zo'n cadeauding van de Ikea ofzo.
Kom op, je druk maken over iemand op internet. Waar is dat mooie plaatje uit MSX d'r signature?quote:
Air! Wat is er met je aan de hand? Je PI's!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom op, je druk maken over iemand op internet. Waar is dat mooie plaatje uit MSX d'r signature?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef MNR het volgende:
Ik maak geen vergelijkingen, daar houd ik niet van. Wat ik type zegt niets over hoe gezellig ik jou vind
Ik waardeer jou, dat weet je
Vergeten...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef Q. het volgende:
Air! Wat is er met je aan de hand? Je PI's!
Ow! Wierook, oliequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me. Kennen elkaar al heel lang. Maar ik kan niks leuks verzinnen, alleen cadeaubonnen van 't één of ander. Hij is wel van de wierook enzo dus ik wilde eigenlijk zo'n oliebrander voor hem kopen, vind ik wel typisch iets voor hem, maar hij heeft twee katten dus ik weet niet of dat goed gaat
Jij ziet het wel zitten om besprongen te worden door Q? Zal Anna leuk vinden..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
Even checken...
Je begint een beetje op Kluts te lijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zie je haar postst en ALLES wat ze zegt en doet dan ook visueel niet meer?!
Zoniet, dan laat maar
Dat duurt nog een tijdje toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is ook goed! Dan kan je iets naar eigen keus en smaak kopen en dat vind ik wel zo veilig. Nu heb ik nog geen hele rare dingen gekregen voor mijn huis, maar ik heb dan ook nog geen housewarming gegevenDit jaar maar eens doen tegelijk met mijn verjaardag
Toen net zei je nog dat er bij jou in de buurt geen stomerijen warenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is die homo die bij mij in de straat woont. Boven mijn stomerij-turk.
Voor zijn ex-huisgenoot moet hij iets over hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij ziet het wel zitten om besprongen te worden door Q? Zal Anna leuk vinden..
Ik zeg niks...quote:
Jij zou inmiddels wel moeten weten dat ik een meester ben in het tegenspreken van mezelf?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen net zei je nog dat er bij jou in de buurt geen stomerijen waren.
Alles voor de wetenschap. Zolang hij niet naast mij in bed eindigt is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij ziet het wel zitten om besprongen te worden door Q? Zal Anna leuk vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |