Je weet toch dat ik zoiets niet over mijn hart kan krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al. Zo ken ik Bengeltje helemaal niet.
Adol.quote:
Hey, hey, nu niet zo de credits voor jezelf nemen. We zitten hier alleen maar om het Single topic, nou ja ik danquote:
Een huis.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand een idee voor een cadeau voor een housewarmingfeestje?
Het Burdie-effect! Hoe tof!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik weg, ik zie dat dat Burdie geval er ook is
Het was een inkopper. Die had iedereen kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, hey, nu niet zo de credits voor jezelf nemen. We zitten hier alleen maar om het Single topic, nou ja ik dan, om het Singles topic toch nog een beetje bestaansrecht te geven.
MNR strijdt nog steeds
Hangt van je relatie met de desbetreffende persoon afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Don't be such a baby Ado. Maar als je wilt gaan, dan ga je. Ik zou het gezellig vinden als je zou blijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik weg, ik zie dat dat Burdie geval er ook is![]()
Jij maakt vrienden zo!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
Hey, hey, nu niet zo de credits voor jezelf nemen. We zitten hier alleen maar om het Single topic, nou ja ik dan, om het Singles topic toch nog een beetje bestaansrecht te geven.
MNR strijdt nog steeds
Nee, maar als je zo'n woonwinkel binnengaat, kom je vast op een ideequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Je kan hem geven en dan zegt ie 'oh, dat heb ik al' en dan zeg jij 'okee dan hou ik hem zelf wel'quote:
man of vrouw?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt van je relatie met de desbetreffende persoon af.
Waarom las ik 'woonwagen' ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar als je zo'n woonwinkel binnengaat, kom je vast op een idee
Jij springt tegenwoordig echt op alles waar 'Geslacht: vrouw' in het profiel staat he?quote:
Zie je haar postst en ALLES wat ze zegt en doet dan ook visueel niet meer?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Koop en abo en zet haar op ignore.
Het is die homo die bij mij in de straat woont. Boven mijn stomerij-turk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt van je relatie met de desbetreffende persoon af.
I know dearquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was een inkopper. Die had iedereen kunnen maken.
Overjarige puber.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik weg, ik zie dat dat Burdie geval er ook is
Maar heeft hij die dan niet allang?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me. Kennen elkaar al heel lang. Maar ik kan niks leuks verzinnen, alleen cadeaubonnen van 't één of ander. Hij is wel van de wierook enzo dus ik wilde eigenlijk zo'n oliebrander voor hem kopen, vind ik wel typisch iets voor hem, maar hij heeft twee katten dus ik weet niet of dat goed gaat
Ik dacht aan zo'n cadeauding van de Ikea ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
man of vrouw?
Ik zou zelf blij zijn met een bon van de Hema / Dille & Kamille oid. De meest mensen hebben alles voor in huis eigenlijk al of je slaat de plank volledig mis met iets dat wel functioneel is maar te lelijk om aan te pakken.
Ik geloof dat je inderdaad alles visueel niet meer ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zie je haar postst en ALLES wat ze zegt en doet dan ook visueel niet meer?!
Zoniet, dan laat maar
Niet 'die homo' noemen alsof het een scheldwoord is, je kent m niet eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is die homo die bij mij in de straat woont. Boven mijn stomerij-turk.
oi! Het zit heel diep he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Adolecens het volgende:
Zie je haar postst en ALLES wat ze zegt en doet dan ook visueel niet meer?!
Zoniet, dan laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |