Nicequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Jort komt binnen en het topic schiet spontaan op slot
oops.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef MPG het volgende:
1207 ?????
We slaan er weer eens een over.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef MPG het volgende:
1207 ?????
We slaan er weer eens een over.
Maak er dan gewoon kapuchinoo vanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
En die zut heet Latte Macchiato
Kijk mij pimpen met mijn kennis van het Italiaans![]()
haphaphapquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
En die zut heet Latte Macchiato
Kijk mij pimpen met mijn kennis van het Italiaans![]()
kaassoep alleen al klinkt niet echt geweldigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef DR34M3R het volgende:
kaassoep, kibbeling en vifit, wat vinden jullie van die combi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:23 schreef crossover het volgende:
CrossoverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Je wil de roest van de leidingen halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef DR34M3R het volgende:
kaassoep, kibbeling en vifit, wat vinden jullie van die combi?
Andrea Corrsquote:
Dan moet er toch een klodder mosterd bij?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil de roest van de leidingen halen
En een snufje rode peperquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan moet er toch een klodder mosterd bij?
Die plaatjes hoeven iig niet onder een spoiler!quote:
Of juist wel, smaken verschillen zeg maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die plaatjes hoeven iig niet onder een spoiler!
Of met wat citroengras of limoenblaadjesquote:
Als je NSFW plaatjes van haar kan vinden is het een dubbelgangerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of juist wel, smaken verschillen zeg maar
Moah..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die plaatjes hoeven iig niet onder een spoiler!
Gaat ze eindelijk komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken met al het verwachte bezoek.
Marcquote:
Neem voor mij wat meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Marc![]()
![]()
bleg ik moet even naar de apotheek
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze komt ja, en ze ook, zij ook, hij, hij en hij ook....
Wel schrale vingers en piem0l dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als DM een beetje zijn best doet wel.
DM zondag lees ik netquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef DR34M3R het volgende:
Verjaardagsvisite? Wie is er jarig dan?
ik niet, niet dat er uberhaupt visite zou komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef DR34M3R het volgende:
tnx, het was een beetje veel om terug te lezenquote:
Heb ik dus ook niet gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx, het was een beetje veel om terug te lezen
Ik heb lekkere zalfjes voor je of de pil.. jummm hormonenquote:
Ik dacht meer aan epo of steroiden oidquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb lekkere zalfjes voor je of de pil.. jummm hormonen
Dat is je straf voor het spammenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
hmz, wilde net gaan eten (buiten de deur dus) begint het toch nog te regenen
die wou ze me niet geven. ik moest een recept hebben volgens haarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan epo of steroiden oid
Ja en? Je smelt toch nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
hmz, wilde net gaan eten (buiten de deur dus) begint het toch nog te regenen
We gaan langs daar en pakken het gewoon zelf wel danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
[..]
die wou ze me niet geven. ik moest een recept hebben volgens haardom wijf
Lijkt me goed!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan langs daar en pakken het gewoon zelf wel dan
Verklaard een hoop van de posts hierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef DR34M3R het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-op-waanideeen.html
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef DR34M3R het volgende:
Reactie van mijn collega: ik heb alleen maar oploskoffie, ik heb geen gewone ideeën...
Het was maar een paar druppels inmiddels is het droog, dus ik ga zo maar.... niet spammen overigens.quote:
Weet ik, maar ik kon het niet nalaten het even in te wrijvenquote:
wrijfenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kon het niet nalaten het even in te wrijfen
Ik lust niet eens kovviequote:
shit... ik was te laat met mijn editquote:
duidelijk een gebrek aan theequote:
Je zit er wel bovenop vandaag hè?quote:
ssssst.... dadelijk verwacht ie nog dat ik ga halen!quote:
Ik tril ook heel erg, maar Dreamer wil geen koffie en thee halenquote:
nouja als je toch loopt, neem je ook voor mij mee dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ssssst.... dadelijk verwacht ie nog dat ik ga halen!
Ben je echt zo bang van haar jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik tril ook heel erg, maar Dreamer wil geen koffie en thee halen
Jij niet dan?quote:
He wished.quote:
Nee, eigenlijk nietquote:
Nou zeg!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Voor jou wel hoor
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou zeg!!en van mij mocht je nog wel pizza ook nog!!
Je mocht best pizza!! als ik uiteindelijk die toch ging etenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ik mocht geen pizza van jou
Jij kwam ineens bij mij mee eten
Echt niet, want jij was er op gaan zitten, iets met doos weet je nogquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Je mocht best pizza!! als ik uiteindelijk die toch ging eten
Hhahahahahah nou je mocht best hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, want jij was er op gaan zitten, iets met doos weet je nog
Oh ja, en toen was ik niet jaloers op je vriend ook nog eens
Maar een koude doos is toch niet lekker? Daar zal je maar met je lippen of tong aan vast vriezen zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hhahahahahah nou je mocht best hoor![]()
Oja dat niet jaloerse weet ik ook nog ja![]()
Lukt ie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar een koude doos is toch niet lekker? Daar zal je maar met je lippen of tong aan vast vriezen zeg
Nee thxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef DR34M3R het volgende:
ik zal eens naar de automaat lopen. Wie wil er ook?
weeheh hou op johquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar een koude doos is toch niet lekker? Daar zal je maar met je lippen of tong aan vast vriezen zeg
thee graagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef DR34M3R het volgende:
ik zal eens naar de automaat lopen. Wie wil er ook?
He, nou, hoe krijg je dan die pizza naar binnenquote:
gewoon schuivenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, nou, hoe krijg je dan die pizza naar binnen
EN bedankt. Nu heb ik hongerquote:
Jij en ik samen danquote:
quote:
En dan verwacht ie zeker ook nog dat jij met zijn "ken" speeltquote:
Ha-do-ken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan verwacht ie zeker ook nog dat jij met zijn "ken" speelt![]()
waarom ben ik nu zo melig dat ik dat verschrikkelijk vunzig vind klinkenquote:
whehehe... dan heeft ie liever dat jij dat doet denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan verwacht ie zeker ook nog dat jij met zijn "ken" speelt![]()
Omdat het vrijdagmiddag isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom ben ik nu zo melig dat ik dat verschrikkelijk vunzig vind klinken
Huuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... dan heeft ie liever dat jij dat doet denk ik
MPG, speel jij met Ken?quote:
herkenbaarquote:
Ik, zondag!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef DR34M3R het volgende:
Mag ik je nu alvast feliciteren?quote:
Zeg!quote:
Alleen met het feit dat ik zondag jarig ben. Nu al feliciteren met een verjaardag brengt ongeluk!quote:
gefeliciteerd dan met het feit dat je zondag jarig bent en alvast een hele fijne dag gewenst!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen met het feit dat ik zondag jarig ben. Nu al feliciteren met een verjaardag brengt ongeluk!
Dank jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan met het feit dat je zondag jarig bent en alvast een hele fijne dag gewenst!
Neen.quote:
asjequote:
Dat is dan een goed idee, want ik houd niet zo van ouwe taartenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
asjeen ook ik kom nog wel even een keer taart halen
ruilen we dan voor een stuk van mijn taart nog van december
(al zal ik wel ff verse maken tegen die tijd
)
nee daarom , ik hou gewoon rekening met jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dan een goed idee, want ik houd niet zo van ouwe taarten.
braaf, die ene link is goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef MPG het volgende:
Zo. Pagina met links naar oude topics bijgewerkt, en wiki ook.
Ik ook. Heb vanochtend om 7 uur wat gegeten, dus het wordt tijd voor nieuw voedsel.quote:
Heeft SchoonOA je een kantineverbod gegeven dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Heb vanochtend om 7 uur wat gegeten, dus het wordt tijd voor nieuw voedsel.
Sterktequote:
Dan wordt t echt tijd ja. Moest je van schoonOA je uren compenseren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Heb vanochtend om 7 uur wat gegeten, dus het wordt tijd voor nieuw voedsel.
oh jottemquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Californium het volgende:
Fha
maandag presentatie.... daar ook nog maar eens iets voor in elkaar flansen
Fijn weekend Fhaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:26 schreef Fha het volgende:
Ik afsluiten en naar de trein, fijn weekend allemaal!![]()
Denk eraan dat je wel netjes betaalt hequote:
pffff.. die hebben we laten staan, dat weet je best.quote:
*stampvoet*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pffff.. die hebben we laten staan, dat weet je best.
moet jij nu ook al beginnen? Ik heb daar ff genoeg van gehad.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:44 schreef MPG het volgende:
Kom kom meiden, aan het werk!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Harige meid op de kin dan
Alhoewel, als ik zo eens dreamer bestudeer....
Verbod voor welke kantine?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft SchoonOA je een kantineverbod gegeven dan?
Alle ruimtes binnen het bedrijf waar een koffiezetapparaat, senseo of koffieautomaat staanquote:
De keuken dus. Dat hok waar het al druk is als je er alleen bent...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle ruimtes binnen het bedrijf waar een koffiezetapparaat, senseo of koffieautomaat staan.
Uiteraard! Heb alleen ook de winkelwagen meegenomen naar huisquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk eraan dat je wel netjes betaalt he.
En die ga ik nu terugbrengen en daarna sporten, kan ik vanavond nog even een taart makenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard! Heb alleen ook de winkelwagen meegenomen naar huis.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:47 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 15 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 193 Ladylike
27. 114 marcb1974
37. 102 Californium
48. 090 Fha
81. 070 DaMart
Jij bent dan ook de meest constante spammert. En als cali er in staat, sta jij er ook inquote:
Wij zijn het aardig verleertdtdtdtd...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de meest constante spammert. En als cali er in staat, sta jij er ook in
Zal ik er een paar wegtoveren?quote:
quote:
Meneer Bierenstein?quote:
Ik vind dat wel lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:41 schreef Klonk het volgende:
getver, Klonkette heeft net een kopje thee genomen, van die vieze meurende zoete thee, wat is er mis met een gewoon een kopje thee
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef Klonk het volgende:
weet ik veel, thee, ranzig stinkende thee
neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan. [ afbeelding ]
Verder wel een fijne week gehad?quote:
geweldigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Verder wel een fijne week gehad?
Das redelijk op tijd nogquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:18 schreef Pien85 het volgende:
Ik had me verslapen vanmorgenHad om 8 uur moeten beginnen... om tien over 8 belde mn baas me wakker
Vind je? Hij was goed pissig toen ik om half 9 binnen kwam... maar goed, nou is dat pissig zijn niets vreemds voor hemquote:
Ach, managers, het is ook vaak vrij dom volkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vind je? Hij was goed pissig toen ik om half 9 binnen kwam... maar goed, nou is dat pissig zijn niets vreemds voor hem
Vakkenvuller?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vind je? Hij was goed pissig toen ik om half 9 binnen kwam... maar goed, nou is dat pissig zijn niets vreemds voor hem
ja joh, helemaal duidelijk zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Klonk het volgende:
maar dan in de post boven die van jou, snap je :_O-
U, als koninklijke hoogheid van Tofania, bent zeer goed te volgen voor de gemiddelde ksc'erquote:
Hij heeft afgelopen maandag van zijn manager op zn flikker gehad... en dat reageerd ie al de hele week af op de restquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, managers, het is ook vaak vrij dom volk
Dat bedoel ik dus. Is makkelijk omlaag trappen hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen maandag van zijn manager op zn flikker gehad... en dat reageerd ie al de hele week af op de rest
Jep, behoorlijk... moet zeggen dat ik het, met het gezeik van de afgelopen week, echt wel zó verschrikkelijk zat ben daar dat ik steeds harder ga zoeken naar iets andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Is makkelijk omlaag trappen he
Goed planquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, behoorlijk... moet zeggen dat ik het, met het gezeik van de afgelopen week, echt wel zó verschrikkelijk zat ben daar dat ik steeds harder ga zoeken naar iets anders
Gewoon dat tegen hem zeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen maandag van zijn manager op zn flikker gehad... en dat reageerd ie al de hele week af op de rest
ik heb wel eens van vloerbrood gehoort, maar muurtaartquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, de kwarktaart staat in de koelkast. Nu even het taartbeslag van de muur halen!.
Yumquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, de kwarktaart staat in de koelkast. Nu even het taartbeslag van de muur halen!.
Ach, gevalletje van eerst de eerste ingrediënten gemixt hebben, andere dingen erbij gooien en de mixer aanzetten voordat hij in het beslag stond, met eerste deel beslag nog aan de gardesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb wel eens van vloerbrood gehoort, maar muurtaart
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
En hamer en schroevendraaier
Truste Klonk
Een hamer alleen is genoeg hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, blikopener werkte niet, die combi wel.
Beleid? Kan je daar hard mee slaan?quote:
Mits voldoende dik wel jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beleid? Kan je daar hard mee slaan?
Ik heb m vandaag al verteld dat ik m een arrogante klootzak vind, en van de week dat ie zich anaal moet laten nemen door 3 grote negersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon dat tegen hem zeggen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb m vandaag al verteld dat ik m een arrogante klootzak vind, en van de week dat ie zich anaal moet laten nemen door 3 grote negers
Nou, waarom dat? In mijn fijne tijd als vakkenvuller had ik ook een 'manager' die aan die aan die omschrijving voldoet. Naar mijn mening was dat een gegronde post.quote:
Fot'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, gevalletje van eerst de eerste ingrediënten gemixt hebben, andere dingen erbij gooien en de mixer aanzetten voordat hij in het beslag stond, met eerste deel beslag nog aan de gardes.
En ik had trouwens een hamer en schroevendraaier nodig om een blik vruchten open te maken... blikopener was kapot.
Niet in de oven doen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef DaMart het volgende:
Neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beleid? Kan je daar hard mee slaan?
Die zijn er nietquote:
Nee, hij staat ook in de koelkast. Net even gespiekt en volgens mij is hij wel geluktquote:
dankjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:22 schreef BrandX het volgende:Pien en Cali!
En eenvoor Cali
En ik ga nu lekkere verse broodjes halen
Ohio Go.. Goi.. G.. Goizi... Goedemorgen Phenoquote:
Goedemorgen OAquote:
Goedemorgen BXquote:
Hoi Pienquote:
Caliquote:
moet ook veel doen... eerst even wat makenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali![]()
.
Jij bent vroeg aan het werk.
Dat klinkt als een lange dagquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:28 schreef Californium het volgende:
[..]
moet ook veel doen... eerst even wat makendat moet 4,5 uur geknipt worden
dan een transformatie en daarbij moet ik minimaal 2 uur wachten
![]()
maar wat een verschrikkelijke kutdag!!!!had geen slechtere dag kunnen uitkiezen om dit te doen....
niet knutselen neequote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lange dag. En bedoel je met knippen ook knutselen?
.
Kun je tijdens die 2 uur wachten niet even naar huis bellen, zodat je even contact hebt met thuis? Misschien voel je je weer beter als je even met je moeder hebt gesproken.
Maar ook vanaf hier eenom je de dag door te helpen
.
WPzquote:
Wat zei ikquote:
Hand uit die broek!!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:21 schreef Californium het volgende:
ik voel me kut![]()
ik mis thuis![]()
ik heb echt een depressieve dag vandaag
Sinds wanneer heet jij Pien?quote:
Hoe kon ik die over het hoofd zien, dat is zo ongeveer mijn standaardreactie als iemand dat zegtquote:
ik wou hem ook maken maar ik dacht iemand heeft hem vast al gemaakt, en tot mijn verbazing duurde het best lang voordat iemand hem maaktequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kon ik die over het hoofd zien, dat is zo ongeveer mijn standaardreactie als iemand dat zegt.
Je bent natuurlijk toch in een ander land, waar je een stuk minder mensen kent dan hier. Je bent net terug uit Nederland, waar je je toch ook wel weer vermaakt hebt. Dan is het niet zo raar dat je even een soort heimwee krijgt hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:45 schreef Californium het volgende:
[..]
niet knutselen neeDNA knippen
heb de timer op 3 uur gezet... en de andere op 3 en een half uur...
ik denk niet dat ik naar huis ga bellen....heel misschien vanavond.... ik ben namelijk echt in staat om keihard te gaan jankenop werk is dat geen goed idee....
enige wat ik wil is met een waardeloos vrouwenblad, een dekentje en met een kopje thee in het hoekje van mijn bed te kruipen
![]()
ik weet ook niet echt precies waarom ik me zo voel
Ik dacht altijd uniek te zijn met die grap, niet dus...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wou hem ook maken maar ik dacht iemand heeft hem vast al gemaakt, en tot mijn verbazing duurde het best lang voordat iemand hem maakte
Mannenhumorquote:
Pquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij Pien?
die grap is net zo uniek als een grijze Volkswagen Golfquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht altijd uniek te zijn met die grap, niet dus...Toch maar eens mijn repertoire verversen dan
.
Ja, je kunt je depri blijven voelen, dat is een keuze.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:15 schreef Californium het volgende:
whahahaha
Maar goed dat ik hem niet gemaakt heb danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
die grap is net zo uniek als een grijze Volkswagen Golf
Dat betekent niet dat die niet gemaakt hoeft te worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
die grap is net zo uniek als een grijze Volkswagen Golf
alles is een keuze, bijna alles danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je kunt je depri blijven voelen, dat is een keuze.
En je moeder heeft een wasmachinequote:
je bent te scherp voor een zaterdagochtendquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat die niet gemaakt hoeft te worden.
Je zileig voelen of er wat aan doen is een keuze. Been there, done that.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
alles is een keuze, bijna alles dan
me toquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zileig voelen of er wat aan doen is een keuze. Been there, done that.
Ik denk dat ik maar mee ga doen met Uri Geller, ik ben helderziend!quote:
ik ook, ik weet dat ik dadelijk een appeltje ga etenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar mee ga doen met Uri Geller, ik ben helderziend!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:50 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 16 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
22. 128 Pheno
40. 098 indahnesia.com
40. 098 marcb1974
44. 095 Papierversnipperaar
66. 083 Houniet
jah want ik ben ook de meest gedeprimeerde persoon ooit! ik ben altijd maar een beetje zielig aan het doen... ik ben nooit vrolijk...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je kunt je depri blijven voelen, dat is een keuze.
lekker deuntjequote:
Ik hoorde je vanochtend klagenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
jah want ik ben ook de meest gedeprimeerde persoon ooit! ik ben altijd maar een beetje zielig aan het doen... ik ben nooit vrolijk...
![]()
Ik voel me gewoon even kut! daar ga ik morgen wel weer overheen zijn... ik heb vaker slechte dagen....maar heb je mij ooit horen klagen?
Ik ga nu even wie is de mol? kijken want ik heb een computer gevonden waarop dat kan![]()
Mja, ik heb rond kerst en nieuwjaar zo'n periode gehad. Ik was het alleen zijn zat, liep de hele dag na te denken en zielig te doen... heb toen de bron van dat gevoel weggehaald: de kerstboomquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zileig voelen of er wat aan doen is een keuze. Been there, done that.
ik een jaar of twee na een burnout, pas na een goeie zielenknijper en de kans om gewoon te gaan doen waar ik zin heb voel ik me alleen nog kut als ik nah ja enzoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb rond kerst en nieuwjaar zo'n periode gehad. Ik was het alleen zijn zat, liep de hele dag na te denken en zielig te doen... heb toen de bron van dat gevoel weggehaald: de kerstboom.
En ik heb nu een aantal punten opgeschreven die ik dit jaar moet gaan doen om dat negatieve gevoel kwijt te raken. Want het sluimerde al veel en veel te lang. En ik moet zeggen, alleen het maken van die plannen heeft me al een positiever gevoel gegeven.
Als je maar van mijn bestek afblijft danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar mee ga doen met Uri Geller, ik ben helderziend!
Niet vermeldquote:
Gigiquote:
We hebben allemaal wel eens zo'n dag, niets vreemds aan en als je erover wil klagen, gewoon doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
jah want ik ben ook de meest gedeprimeerde persoon ooit! ik ben altijd maar een beetje zielig aan het doen... ik ben nooit vrolijk...
![]()
Ik voel me gewoon even kut! daar ga ik morgen wel weer overheen zijn... ik heb vaker slechte dagen....maar heb je mij ooit horen klagen?
Ik ga nu even wie is de mol? kijken want ik heb een computer gevonden waarop dat kan![]()
Het ging per ongeluk... ik had nog wel een serieuze lange multiquotequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:30 schreef BrandX het volgende:
Stelletje topicverneukende muckers [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging per ongeluk... ik had nog wel een serieuze lange multiquote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |