Hhahahahahah nou je mocht best hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, want jij was er op gaan zitten, iets met doos weet je nog
Oh ja, en toen was ik niet jaloers op je vriend ook nog eens
Maar een koude doos is toch niet lekker? Daar zal je maar met je lippen of tong aan vast vriezen zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hhahahahahah nou je mocht best hoor![]()
Oja dat niet jaloerse weet ik ook nog ja![]()
Lukt ie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar een koude doos is toch niet lekker? Daar zal je maar met je lippen of tong aan vast vriezen zeg
Nee thxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef DR34M3R het volgende:
ik zal eens naar de automaat lopen. Wie wil er ook?
weeheh hou op johquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar een koude doos is toch niet lekker? Daar zal je maar met je lippen of tong aan vast vriezen zeg
thee graagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef DR34M3R het volgende:
ik zal eens naar de automaat lopen. Wie wil er ook?
He, nou, hoe krijg je dan die pizza naar binnenquote:
gewoon schuivenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, nou, hoe krijg je dan die pizza naar binnen
EN bedankt. Nu heb ik hongerquote:
Jij en ik samen danquote:
quote:
En dan verwacht ie zeker ook nog dat jij met zijn "ken" speeltquote:
Ha-do-ken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan verwacht ie zeker ook nog dat jij met zijn "ken" speelt![]()
waarom ben ik nu zo melig dat ik dat verschrikkelijk vunzig vind klinkenquote:
whehehe... dan heeft ie liever dat jij dat doet denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan verwacht ie zeker ook nog dat jij met zijn "ken" speelt![]()
Omdat het vrijdagmiddag isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom ben ik nu zo melig dat ik dat verschrikkelijk vunzig vind klinken
Huuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... dan heeft ie liever dat jij dat doet denk ik
MPG, speel jij met Ken?quote:
herkenbaarquote:
Ik, zondag!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef DR34M3R het volgende:
Verjaardagsvisite? Wie is er jarig dan?
Mag ik je nu alvast feliciteren?quote:
Zeg!quote:
Alleen met het feit dat ik zondag jarig ben. Nu al feliciteren met een verjaardag brengt ongeluk!quote:
gefeliciteerd dan met het feit dat je zondag jarig bent en alvast een hele fijne dag gewenst!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen met het feit dat ik zondag jarig ben. Nu al feliciteren met een verjaardag brengt ongeluk!
Dank jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan met het feit dat je zondag jarig bent en alvast een hele fijne dag gewenst!
Neen.quote:
asjequote:
Dat is dan een goed idee, want ik houd niet zo van ouwe taartenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
asjeen ook ik kom nog wel even een keer taart halen
ruilen we dan voor een stuk van mijn taart nog van december
(al zal ik wel ff verse maken tegen die tijd
)
nee daarom , ik hou gewoon rekening met jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dan een goed idee, want ik houd niet zo van ouwe taarten.
braaf, die ene link is goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef MPG het volgende:
Zo. Pagina met links naar oude topics bijgewerkt, en wiki ook.
Ik ook. Heb vanochtend om 7 uur wat gegeten, dus het wordt tijd voor nieuw voedsel.quote:
Heeft SchoonOA je een kantineverbod gegeven dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Heb vanochtend om 7 uur wat gegeten, dus het wordt tijd voor nieuw voedsel.
Sterktequote:
Dan wordt t echt tijd ja. Moest je van schoonOA je uren compenseren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Heb vanochtend om 7 uur wat gegeten, dus het wordt tijd voor nieuw voedsel.
oh jottemquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Californium het volgende:
Fha
maandag presentatie.... daar ook nog maar eens iets voor in elkaar flansen
Fijn weekend Fhaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:26 schreef Fha het volgende:
Ik afsluiten en naar de trein, fijn weekend allemaal!![]()
Denk eraan dat je wel netjes betaalt hequote:
pffff.. die hebben we laten staan, dat weet je best.quote:
*stampvoet*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pffff.. die hebben we laten staan, dat weet je best.
moet jij nu ook al beginnen? Ik heb daar ff genoeg van gehad.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:44 schreef MPG het volgende:
Kom kom meiden, aan het werk!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Harige meid op de kin dan
Alhoewel, als ik zo eens dreamer bestudeer....
Verbod voor welke kantine?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft SchoonOA je een kantineverbod gegeven dan?
Alle ruimtes binnen het bedrijf waar een koffiezetapparaat, senseo of koffieautomaat staanquote:
De keuken dus. Dat hok waar het al druk is als je er alleen bent...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle ruimtes binnen het bedrijf waar een koffiezetapparaat, senseo of koffieautomaat staan.
Uiteraard! Heb alleen ook de winkelwagen meegenomen naar huisquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk eraan dat je wel netjes betaalt he.
En die ga ik nu terugbrengen en daarna sporten, kan ik vanavond nog even een taart makenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard! Heb alleen ook de winkelwagen meegenomen naar huis.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:47 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 15 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 193 Ladylike
27. 114 marcb1974
37. 102 Californium
48. 090 Fha
81. 070 DaMart
Jij bent dan ook de meest constante spammert. En als cali er in staat, sta jij er ook inquote:
Wij zijn het aardig verleertdtdtdtd...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de meest constante spammert. En als cali er in staat, sta jij er ook in
Zal ik er een paar wegtoveren?quote:
quote:
Meneer Bierenstein?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |