Neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beleid? Kan je daar hard mee slaan?
Die zijn er nietquote:
Nee, hij staat ook in de koelkast. Net even gespiekt en volgens mij is hij wel geluktquote:
dankjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:22 schreef BrandX het volgende:Pien en Cali!
En eenvoor Cali
En ik ga nu lekkere verse broodjes halen
Ohio Go.. Goi.. G.. Goizi... Goedemorgen Phenoquote:
Goedemorgen OAquote:
Goedemorgen BXquote:
Hoi Pienquote:
Caliquote:
moet ook veel doen... eerst even wat makenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali![]()
.
Jij bent vroeg aan het werk.
Dat klinkt als een lange dagquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:28 schreef Californium het volgende:
[..]
moet ook veel doen... eerst even wat makendat moet 4,5 uur geknipt worden
dan een transformatie en daarbij moet ik minimaal 2 uur wachten
![]()
maar wat een verschrikkelijke kutdag!!!!had geen slechtere dag kunnen uitkiezen om dit te doen....
niet knutselen neequote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lange dag. En bedoel je met knippen ook knutselen?
.
Kun je tijdens die 2 uur wachten niet even naar huis bellen, zodat je even contact hebt met thuis? Misschien voel je je weer beter als je even met je moeder hebt gesproken.
Maar ook vanaf hier eenom je de dag door te helpen
.
WPzquote:
Wat zei ikquote:
Hand uit die broek!!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:21 schreef Californium het volgende:
ik voel me kut![]()
ik mis thuis![]()
ik heb echt een depressieve dag vandaag
Sinds wanneer heet jij Pien?quote:
Hoe kon ik die over het hoofd zien, dat is zo ongeveer mijn standaardreactie als iemand dat zegtquote:
ik wou hem ook maken maar ik dacht iemand heeft hem vast al gemaakt, en tot mijn verbazing duurde het best lang voordat iemand hem maaktequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kon ik die over het hoofd zien, dat is zo ongeveer mijn standaardreactie als iemand dat zegt.
Je bent natuurlijk toch in een ander land, waar je een stuk minder mensen kent dan hier. Je bent net terug uit Nederland, waar je je toch ook wel weer vermaakt hebt. Dan is het niet zo raar dat je even een soort heimwee krijgt hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:45 schreef Californium het volgende:
[..]
niet knutselen neeDNA knippen
heb de timer op 3 uur gezet... en de andere op 3 en een half uur...
ik denk niet dat ik naar huis ga bellen....heel misschien vanavond.... ik ben namelijk echt in staat om keihard te gaan jankenop werk is dat geen goed idee....
enige wat ik wil is met een waardeloos vrouwenblad, een dekentje en met een kopje thee in het hoekje van mijn bed te kruipen
![]()
ik weet ook niet echt precies waarom ik me zo voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |