ik een jaar of twee na een burnout, pas na een goeie zielenknijper en de kans om gewoon te gaan doen waar ik zin heb voel ik me alleen nog kut als ik nah ja enzoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb rond kerst en nieuwjaar zo'n periode gehad. Ik was het alleen zijn zat, liep de hele dag na te denken en zielig te doen... heb toen de bron van dat gevoel weggehaald: de kerstboom.
En ik heb nu een aantal punten opgeschreven die ik dit jaar moet gaan doen om dat negatieve gevoel kwijt te raken. Want het sluimerde al veel en veel te lang. En ik moet zeggen, alleen het maken van die plannen heeft me al een positiever gevoel gegeven.
Als je maar van mijn bestek afblijft danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar mee ga doen met Uri Geller, ik ben helderziend!
Niet vermeldquote:
Gigiquote:
We hebben allemaal wel eens zo'n dag, niets vreemds aan en als je erover wil klagen, gewoon doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
jah want ik ben ook de meest gedeprimeerde persoon ooit! ik ben altijd maar een beetje zielig aan het doen... ik ben nooit vrolijk...
![]()
Ik voel me gewoon even kut! daar ga ik morgen wel weer overheen zijn... ik heb vaker slechte dagen....maar heb je mij ooit horen klagen?
Ik ga nu even wie is de mol? kijken want ik heb een computer gevonden waarop dat kan![]()
Het ging per ongeluk... ik had nog wel een serieuze lange multiquotequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:30 schreef BrandX het volgende:
Stelletje topicverneukende muckers [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging per ongeluk... ik had nog wel een serieuze lange multiquote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |