Uiteraardquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
JVolgens mij bedoelde Nexie een ander scheppend vermogen van ieder mens.
Mag ik vragen wat jouw wereldje is dan? Ik ga er even vanuit dat je niet het wereldje in je hoofd bedoelt met "mijn eigen wereldje"quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben creatief en in mijn eigen wereldje best bekend, dus kom maar op. Opstellen in rijen van twee graag, voor koffie en broodjes kan worden gezorgd.
Ook dat betwijfel ik. Ik ken mensen waar echt werkelijk helemaal niets vanuit gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
JVolgens mij bedoelde Nexie een ander scheppend vermogen van ieder mens.
Ik ook bijna, voor diegene die het aangaatquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb vandaag een singel gekochtmag ik dan ook hier posten
quote:Niet singles zijn ook welkom
Als je een oproepje plaatst is het te verwachtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik ben vannacht wakker gebeld en geSMSt, kennelijk heeft mijn oproepje de mensen nog bereikt ook
Goeiemorgen
daarom gebruik ik mijn telefoon ook niet als wekker en zet m op stilquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik ben vannacht wakker gebeld en geSMSt, kennelijk heeft mijn oproepje de mensen nog bereikt ook
Goeiemorgen
En ik heb niet eens iets gedaan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Het is eigenlijk hetzelfde als jouw werk. De hele dag FOK!ken, maar dan thuis!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef Q. het volgende:
Begint dat niet saai te worden, dat bankhangen?
I get your point. Alhoewel ik hier af en toe nog een rondje moet lopen om te zorgen dat de lichten hier niet uit gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is eigenlijk hetzelfde als jouw werk. De hele dag FOK!ken, maar dan thuis!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:00 schreef Q. het volgende:
I get your point. Alhoewel ik hier af en toe nog een rondje moet lopen om te zorgen dat de lichten hier niet uit gaan.
daarna wel lekker geslapen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Zeker op vrijdag, dan is het hier ongeveer uitgestorven en wil ik niet in het donker zitten dan moet ik wel.quote:
Nee, eigenlijk is het niet saai. Ben druk bezig de hele dag om mijn sociale contacten te onderhouden. En vrouwen kunnen nu eenmaal veeeel te bespreken hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Begint dat niet saai te worden, dat bankhangen?
Jij doet thuis echt precies hetzelfde als ik op mn werk doe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het niet saai. Ben druk bezig de hele dag om mijn sociale contacten te onderhouden. En vrouwen kunnen nu eenmaal veeeel te bespreken hebben
Ik zou willen dat ik thuis zat... Dus ik doe precies hetzelfde als jij op je werk nuquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij doet thuis echt precies hetzelfde als ik op mn werk doe.
Oooooh.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik thuis zat... Dus ik doe precies hetzelfde als jij op je werk nu
Ik sleep je vraag ff naar SCquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
Morgen
Q en MNR, hebben jullie dan echt niets te doen op het werk?
Ik zit in de laatste negen werkdagen bij mijn huidige baan, mag geen nieuwe dingen meer oppakken en alle oude zijn af. En daarbij, ik heb toch geen motivatie meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
Morgen
Q en MNR, hebben jullie dan echt niets te doen op het werk?
En ga je dan LOS??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom gebruik ik mijn telefoon ook niet als wekker en zet m op stil
nog 3 uurtjes werken en dan WEEKEND!!!!
Bengeltjeliefquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Heerlijk hoe je het volhoudt.
De meesten zitten er al.
Je doet iets verkeerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
hey als je me niet hoort snurken, dan kun je er wel vanuit gaan dat ik wakker ben. En wakker ben ik wel, dus mijn lieve single duiven en duivinnen. De laatste dag zweten op je kantoor, en vanavond begint weer een weekend vol met drank en losbandige avonturen. Tenzij je net als uw toetsenbordridder der haagse landen het aankomende weekend gaat gebruiken om een prototype te bouwen van een nieuwe website en wederom geen sletjes gaat lokken naar zijn vrijgezelle puinbende genaamd flat.
Wat een kutwijf ben je toch ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vraag een leuke meid mee uit(mij bv en dan zeg ik nee
)
nee ik ga morgen romantisch dineren met een dame in de KFCquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
Tenzij je net als uw toetsenbordridder der haagse landen het aankomende weekend gaat gebruiken om een prototype te bouwen van een nieuwe website en wederom geen sletjes gaat lokken naar zijn vrijgezelle puinbende genaamd flat.
Jij schavuit! Sweeping her of her feet like that!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik ga morgen romantisch dineren met een dame in de KFC
Romantisch en KFC in één zin? Dat meen je nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef rival het volgende:
nee ik ga morgen romantisch dineren met een dame in de KFC
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen
Ik heb de kindjes
Ik bedoelde dat ik niet kan afspreken van t weekend omdat de kindjes thuis zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
oke functioneel gezien heb je niks meer aan een man, maar je pleziertjes?
Ja kwaakvaak, ga eens lekker datenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
hey als je me niet hoort snurken, dan kun je er wel vanuit gaan dat ik wakker ben. En wakker ben ik wel, dus mijn lieve single duiven en duivinnen. De laatste dag zweten op je kantoor, en vanavond begint weer een weekend vol met drank en losbandige avonturen. Tenzij je net als uw toetsenbordridder der haagse landen het aankomende weekend gaat gebruiken om een prototype te bouwen van een nieuwe website en wederom geen sletjes gaat lokken naar zijn vrijgezelle puinbende genaamd flat.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij schavuit! Sweeping her of her feet like that!
Ach ze is al jaren 1 van mijn betere vrienden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Romantisch en KFC in één zin? Dat meen je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt ook welquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ach ze is al jaren 1 van mijn betere vrienden.
we hoeven elkaar niet te imponeren![]()
en toevallig houden we beide van de zingers!![]()
maar maak je niet druk, savonds zullen we gerust met een rosétje ergens in een hippe tent zitten
Morgen pokeren. En dan ook echt pokeren, compleet met sigaren, whisky, etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hadden we nou nog maar een paar van die cigarettegirls rondlopen
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
ik was weer snel met mijn conslusiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet kan afspreken van t weekend omdat de kindjes thuis zijn
Bouw je veel websites kwaak?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
ik kan haar vragen. ze loopt ook de vip tafels bij K1gala's enzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen pokeren. En dan ook echt pokeren, compleet met sigaren, whisky, etchadden we nou nog maar een paar van die cigarettegirls rondlopen
Hihiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Heerlijk hoe je het volhoudt.
De meesten zitten er al.
Concept is geen verkeerde mode en als je er idd nog geen zin in hebt, hoef je het niet te doen. It's that simplequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef kwaakvaak het volgende:
komt ook welalleen niet aankomend weekend!
En JB en Jij hebben een punt hoor!, zeker wel hoor, alleen niet aankomend weekende. Ken mezelf, als ik in concept mode zit ben ik meer een soort sociaal gestoorde zombie, en dat is nu niet echt iets wat ik de andere kant van de tafel tijdens een date niet aan wil doen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
goeiemorgen deze morgen... wie weet vandaag voor deze single zorgen die zich ziekjes voelt dus automatisch zielig is?
Beterschap!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
goeiemorgen deze morgen... wie weet vandaag voor deze single zorgen die zich ziekjes voelt dus automatisch zielig is?
hangt van de definite van veel afquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja, wat zijn de plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Hallo, gaat het hier nog ergens over?
weet moest wil zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
goeiemorgen!
en nu in het nederlands?
ow zeg dat danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet moest wil zijnmoet ook niet blindtypen en tv kijken dat werkt blijkbaar niet samen
Ik kom mijn bank niet af vandaag! (alleen voor de allerdaagse dingen als plassen enzo haha)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
ow zeg dat dan![]()
ik wil best een lekker bakkie thee voor je zetten. maar die moet je dan wel komen halen
De tofheid van het single zijn!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Hallo, gaat het hier nog ergens over?
dan moet je nog even geduld hebben, ik werk tot 1quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik kom mijn bank niet af vandaag! (alleen voor de allerdaagse dingen als plassen enzo haha)
conceptmode is soms heerlijk, alleen ik ben dan soms wel erg in mezelf gekeerd en wandel als een soort zombie door de appie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Concept is geen verkeerde mode en als je er idd nog geen zin in hebt, hoef je het niet te doen. It's that simple
I wish you luck en gooi af en toe nog maar eens een balletje op hier
Beterschap. Maar verzorgen gaat t/m 18:00 sowieso niet lukken, vanwege werk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
goeiemorgen deze morgen... wie wil vandaag voor deze single zorgen die zich ziekjes voelt dus automatisch zielig is?
tja... sociaal gezien misschien wel, maar voor ons mannelijke single is er niet veel winst te behalen bij je gezien je explicite voorkeur voor knuffelen met vrouwenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
niemand houdt van me! mja dat heb je als je single bent haha
ik denk dat iedereen meer van zijn inkomsten houdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:niemand houdt van me! mja dat heb je als je single bent haha
Neen neen heb je niet goed gelezen.. 70%les en 30% heteroquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja... sociaal gezien misschien wel, maar voor ons mannelijke single is er niet veel winst te behalen bij je gezien je explicite voorkeur voor knuffelen met vrouwen
bi met een lichte voorkeur voor vrouwen dus in normaal nederlands!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen neen heb je niet goed gelezen.. 70%les en 30% hetero
dat begrepen we!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar dat betekend niet dat ik nooit meer iets doe met een man haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat begrepen we!
Mja niet iedereen is zooo slim als jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
dat is het liefste dat er vandaag tegen me gezegt isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mja niet iedereen is zooo slim als jij!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:niemand houdt van me! mja dat heb je als je single bent haha
Je hebt mn nummer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar dat betekend niet dat ik nooit meer iets doe met een man haha
Hoe jij met scharrels omgaat?quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoe jij met scharrels omgaat?neen dank je wel
een hoop genegeer door de weekquote:
Daar zijn scharrels toch voor?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een hoop genegeer door de week
Ik geloof dat de toepasselijke populaire kreet hier "you go girl" zou zijn. Niet dat je die ooit van mij zou horen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet? waarom nie tdan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik geloof dat de toepasselijke populaire kreet hier "you go girl" zou zijn. Niet dat je die ooit van mij zou horen natuurlijk.
Precies! Gaat super worden morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan haar vragen. ze loopt ook de vip tafels bij K1gala's enzo![]()
pokeren met vrienden is echt tof! lekker zuipen allemaal en lol hebben en dan zelf de bob zijn en iedereen zijn geld aftroggelen!
Ik hoop dat het alleen vandaag is dat ik me bwuh voel en dat ik morgen weer frips en fruitig aan het werk kanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
Goede midddag. Ik voel mij ziekjes. Knuffel misschien kunnen wij samen ziek zijn.
Ik hoop dat ik mij voor maandag beter voel omdat ik maandag een sollicitatiegesprek heb en in die week nog een paar dagen ga werken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hoop dat het alleen vandaag is dat ik me bwuh voel en dat ik morgen weer frips en fruitig aan het werk kan
jij ook beterschapjesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik mij voor maandag beter voel omdat ik maandag een sollicitatiegesprek heb en in die week nog een paar dagen ga werken.
Beterschap.
Dankje,quote:
Nee, als ze ziek is dan heeft ze daar echt geen behoefte aan. Uiteraard verzorg ik haar wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jij, je partner vertroetelen als hij/zij ziek is?
Als het gewaardeerd wordt ja. Als hij liever met rust gelaten wil worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje,
Nieuwe stelling:
Ik zou wel lief zijn en dingen voor haar halen maar vertroetelen dat gaat mij toch te ver.
edit
Vind jij ook dat mannen zich aanstellen als ze ziek zijn of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het gewaardeerd wordt ja. Als hij liever met rust gelaten wil worden.
Dan dus niet. Wel wat drinken brengen of wat dan ook als dat gevraagd wordt.
Nee, niet vertroetelen, ik hou het dan wel bij behulpzaam zijn. Wil ze even een dikke knuffel om zich beter te voelen is dat uiteraard ook geen probleem. Maar alsjeblieft niet de hele dag 'boehoe, ik ben zo zielig' idee, dat werkt vaak nogal averechts. Daar doe ik dan ook niet aan mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje,
Nieuwe stelling:
Ik zou wel lief zijn en dingen voor haar halen maar vertroetelen dat gaat mij toch te ver.
edit
Er zitten ertussen die zich niet aanstellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind jij ook dat mannen zich aanstellen als ze ziek zijn of valt dat wel mee?
Je bent de scharrel van Q?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die er van houden om zich aan te stellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zitten ertussen die zich niet aanstellen.De meeste kunnen wel flink overdrijven ja.
He wishes!quote:
ligt eraan of hij/zij dat wilt... maar ipv dan alleen in woonkamer tv te kijken ga ik gewoon lekker bij mijn lievie in bed liggen en tv kijken zodat hij/zij zich niet alleen voelt.. tenzij die persoon liever alleen blijft dan verzorg ik hem/haar wel goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het gewaardeerd wordt ja. Als hij liever met rust gelaten wil worden.
Dan dus niet. Wel wat drinken brengen of wat dan ook als dat gevraagd wordt.
Goede middag. Adoquote:
Is ie nu al, kom net uit bed rollen en zit aan de koffiequote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is ie nu al, kom net uit bed rollen en zit aan de koffie
Vertroetelen heeft die gene toch weinig vaak dan aan maar zeker wel verzorgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje,
Nieuwe stelling:
edit
Pas je op dat je niet weg vliegt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:24 schreef Q. het volgende:
Ik zit aan de Red Bull om niet om te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet weg vliegt.
Ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha.For great justice!
Vrije dag? Lekker hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is ie nu al, kom net uit bed rollen en zit aan de koffie
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet weg vliegt.
niet te grappig hoor, straks pis ik in mijn broek van het lachen en val ik ook nog van de stoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
En dan breek je je nek en dan ben je dood. Dat lijkt me kut. Alhoewel de grap wel zo goed is dat hij het waard is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet te grappig hoor, straks pis ik in mijn broek van het lachen en val ik ook nog van de stoel!
Maak jij dan een betere grap.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet te grappig hoor, straks pis ik in mijn broek van het lachen en val ik ook nog van de stoel!
Jouw humor trekt volle zalen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan breek je je nek en dan ben je dood. Dat lijkt me kut. Alhoewel de grap wel zo goed is dat hij het waard is.
Watquote:
Je zoekt eerst een topic mét Burdie op om te testen, lijkt mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Adolecens het volgende:
Zo en hoe werkt zoiets nu??
verkeerde topicquote:
Ja, dat krijg je ervan als je in twee topics moet zittenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zoekt eerst een topic mét Burdie op om te testen, lijkt me.
Hoiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aangezien niet singles ook wel kom zijn
Je moet niets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
verkeerde topic![]()
[..]
Ja, dat krijg je ervan als je in twee topics moet zitten
Ik heb graag 24 euro over voor een duidelijk statementquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet niets.Wat een driftkikkertje ben jij zeg.
Hoi KD.![]()
Wat kun je er nou verder mee, behalve heul veul foto's in je fobo gooien en burdie negeren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb graag 24 euro over voor een duidelijk statement
Ehm.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat kun je er nou verder mee, behalve heul veul foto's in je fobo gooien en burdie negeren?
geen idee, boeit me ook weinig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat kun je er nou verder mee, behalve heul veul foto's in je fobo gooien en burdie negeren?
En je eigen headers maken. Ik heb een hele mooie grijze zodat FOK! minder opvalt op mn werk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
ow, ik kan users die ik WEL wil zien, ook een andere achtergrond kleur geven, zodat ze beter opvallen
En geloof dat je je berichten langer kan editten.
oew, da's wel hendigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
En je eigen headers maken. Ik heb een hele mooie grijze zodat FOK! minder opvalt op mn werk.
Je moet hem even in context zien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel erg Jan des Bouvrie, kunstig.
Laat maar eens zien hoe dat er uit ziet bij jouw dan. Maak maar even een printscreen.quote:
tnx!quote:
Zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat maar eens zien hoe dat er uit ziet bij jouw dan. Maak maar even een printscreen.
Mogen we een eigenkleurtje kiezen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
ow, ik kan users die ik WEL wil zien, ook een andere achtergrond kleur geven, zodat ze beter opvallen
En geloof dat je je berichten langer kan editten.
Jij wel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mogen we een eigenkleurtje kiezen?
Ziet er mooi uit.quote:
Ja, ik ben vol overgave naar de R&P SC gegaan en betaal nu zelfs voor jouw bemoeienissenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:38 schreef Re het volgende:
houden we de OP nog een beetje in de gaten enzo?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat maar eens zien hoe dat er uit ziet bij jouw dan.
Je wilt het verschil tussen jou en jouw niet eens leren, of wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat maar eens zien hoe dat er uit ziet bij jouw dan. Maak maar even een printscreen.
Niet die quote uit zijn verband rukken he.quote:
Ik ben erg hardleers inderdaad. Voortaan maar beter opletten dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt het verschil tussen jou en jouw niet eens leren, of wel?
Dus een mooie man met veel geld daar zeg jij geen nee tegen.quote:
Het zou leuk zijn als hij nog een beetje aardig wasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een mooie man met veel geld daar zeg jij geen nee tegen.
Ik vraag me af hoe gelukkig word je met zo'n partner?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Christine het volgende:
Wat vinden jullie van uithuwelijking?
Geluk is een state of mind. Als je denkt dat je gelukkig bent dan ben je het oog.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe gelukkig word je met zo'n partner?
Nee, maar alle singles zijn aan het werk of elders.quote:
Is het niet zo dat je verliefd wordt door intimiteit?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel noten op je zang he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als hij nog een beetje aardig was.
Burdie in disguisequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Christine het volgende:
Wat vinden jullie van uithuwelijking?
Geen idee. Maar mij lijkt het niks. Ik zoek liever mijn eigen partner uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je verliefd wordt door intimiteit?
De kracht van herhaling. Misschien blijft het deze keer wel hangen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel! Dat kan ik wel 300+ posts zeggen, maar daar word niemand gelukkig van.
Ik ben ook single! Wat een toeval! Daten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel! Dat kan ik wel 300+ posts zeggen, maar daar word niemand gelukkig van.
Jij single?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook single! Wat een toeval! Daten?.
Not imho. Als ik verliefd zou worden op iedereen met wie ik intiem ben. Weet niet wat verliefdheid dan wel is, een chemische reactie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je verliefd wordt door intimiteit?
Uithuwelijking.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:54 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het onderwerp / de stelling?
Nouja, puur biologisch gezien is het volgens mij zo dat een orgasme zorgt dat er een bepaald hormoon vrij komt, die ervoor zorgt dat je je emotioneel gaat binden aan degene met wie je op dat moment bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Not imho. Als ik verliefd zou worden op iedereen met wie ik intiem ben. Weet niet wat verliefdheid dan wel is, een chemische reactie?
ik heb daar dus eens een gesprek over gehad met iemand uit shrilankaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dus voor een orgasme is het niet mogelijk die chemische reactie te hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, puur biologisch gezien is het volgens mij zo dat een orgasme zorgt dat er een bepaald hormoon vrij komt, die ervoor zorgt dat je je emotioneel gaat binden aan degene met wie je op dat moment bent.
Ex Lama Kristel had over uithuwelijken nog een goede grap. Als je wordt uitgehuwelijkt en het huwelijk werkt niet dan kan je altijd nog je vader de schuld geven omdat hij een verkeerde partner heeft uitgezocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Burdie in disguise![]()
Het is natuurlijk maar net met wie je dan opgescheept wordt, scheelt wel heen hoop gedoeen een hoop geluk, hoewel sommige ook hebben laten zien dan geluk ook geen garantie is al ze het zelf mogen uitzoeken
Oh jawel, daarvoor kan het ook... maar met een orgasme wordt het dus 'steviger' of voor het eerst aangemaakt. Hmm beetje vreemde woordkeuze, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus voor een orgasme is het niet mogelijk die chemische reactie te hebben?
voor zover ik heb begrepen is het wel chemisch maar staat het los van een orgasme, de zogenaamde aantrekkingskracht, onbewust zou het te maken hebben met reuk enzo?
Maar weet t fijne er niet van.
Daar kan je best wel eens gelijk in hebben. Misschien een idee voor ons singles. Dat familie/vrienden een nieuwe partner zoeken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb daar dus eens een gesprek over gehad met iemand uit shrilanka
daar worden ze ook uitgehuwelijkt. Niet aan een neef of nicht van de familie ofzo zoals je vaker hoort bij moslim mensen.
nee de ouders gaan op zoek naar een juiste partner. Ze praten met familie van de ander, over het karakter en wat ze leuk vinden etc. En zoeken op die manier een partner.
Dan mogen de twee elkaar ontmoeten en na een aantal ontmoetingen geven ze aan of ze hem/ haar ook geschikt vinden, zo ja dan vind er een huwelijk plaats.
Die man vertelde dat hij niet meteen verliefd was, maar dat hij nu onzettend veel van haar houd en ze gelukkig zijn.
Hij vertelde ook dat er in shri lanka ook zogenaamde 'liefdes'huwelijken plaats vonden.
En dat het verschil in scheidingspercentage tussen gearangeerde huwelijken en liefdeshuwelijken enorm verschilden.
Gearangeerde huwelijken houden meer stand, het percentage scheidingen onder de liefdeshuwelijken is vergelijkbaar met het percentage scheidingen in westerse landen.
Ik kon me hier best iets bij voorstellen. En eigenlijk is het zo gek nog niet.
Het is wat anders dan dat een meisje en jongen op een dag te horen krijgen, met die MOET je trouwen.
Dat vind ik dan weer veel te ver gaan, vaak omdat het ook een familie en geld aangelegenheid is en er niet aan de personen zelf gedacht wordt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ex Lama Kristel had over uithuwelijken nog een goede grap. Als je wordt uitgehuwelijkt en het huwelijk werkt niet dan kan je altijd nog je vader de schuld geven omdat hij een verkeerde partner heeft uitgezocht.
Is dat zo ja? Die theorie heb ik nog niet eerder gehoord. Het zou voor mij wel een heleboel verklarenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Christine het volgende:
Nouja, puur biologisch gezien is het volgens mij zo dat een orgasme zorgt dat er een bepaald hormoon vrij komt, die ervoor zorgt dat je je emotioneel gaat binden aan degene met wie je op dat moment bent.
Gaan nu niet weg het was zo gezellig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb mn bijdrage weer gedaan
ik ga er weer vandoor
LOL!! Idd vreemde woordkeuze, maar ik begrijp wel wat je wilt zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh jawel, daarvoor kan het ook... maar met een orgasme wordt het dus 'steviger' of voor het eerst aangemaakt. Hmm beetje vreemde woordkeuze, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Ik moet gewoon niet meer alle vrouwen laten klaarkomen dus...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord en/of gelezen, terwijl ik hormonen etc. net behandeld hebquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet te vroegen juichen. In de Intermediair van deze week staat een stuk over dat aanraking al voldoende is om je te hechten aan iets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:03 schreef Adolecens het volgende:
Ik moet gewoon niet meer alle vrouwen laten klaarkomen dus...
je bedoelt verkapt te zeggen dat je jezelf net een orgasme hebt gegeven?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord en/of gelezen, terwijl ik hormonen etc. net behandeld heb
Nee, ik bedoelde dat ik net een heel blok heb gehad over hormonen en wat dat voor invloed dit heeft op je limbisch systeem (dus emoties) en op je hersenenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je bedoelt verkapt te zeggen dat je jezelf net een orgasme hebt gegeven?
Doeiquote:
Doe er anders zelf onderzoek naarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik net een heel blok heb gehad over hormonen en wat dat voor invloed dit heeft op je limbisch systeem (dus emoties) en op je hersenen
Maaár in dit blok krijg ik het weer, dus zal extra opletten of ik er een onderzoekje over zie
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet te vroegen juichen. In de Intermediair van deze week staat een stuk over dat aanraking al voldoende is om je te hechten aan iets.
Oja, dat kan ik volgend jaar wel eens doen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe er anders zelf onderzoek naar.
Duw je scharrels na de seks een enquêteformulier in handen.
hoezo, dit jaar geen scharrels voor je??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, dat kan ik volgend jaar wel eens doen...![]()
Ik hoef dit jaar voor de uni nog geen onderzoekje te doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoezo, dit jaar geen scharrels voor je??
We wachten in spanning af op jouw Enquête,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, dat kan ik volgend jaar wel eens doen...![]()
owquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef dit jaar voor de uni nog geen onderzoekje te doen.
En hallo; ik doe niet aan scharrels!![]()
![]()
Ik vind haar niet grappig denkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ex Lama Kristel had over uithuwelijken nog een goede grap. Als je wordt uitgehuwelijkt en het huwelijk werkt niet dan kan je altijd nog je vader de schuld geven omdat hij een verkeerde partner heeft uitgezocht.
Are your powers failing you adol?quote:
Zo grappig was ze nu ook weer niet. Ik vond het leuk om een keer gezien te hebben verder niet. Ze had wel een paar leuke dingen maar verder niet.quote:
nee, maar niet alles hoeft openbaar tochquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Are your powers failing you adol?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Are your powers failing you adol?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, maar niet alles hoeft openbaar toch
quote:
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, maar niet alles hoeft openbaar toch
bij mij komt er wat familie langs, wat vrienden en gewoon een lekker weekendjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar.
Iemand nog leuke plannen voor in het weekend?
Ik was van plan om weinig te gaan. Zeker nu ik mij toch niet lekker voel.
Morgen naar Amsterdam op de motor. Daar een beetje rondkijken. En 's avonds stappen of iets dergelijks. En vanavond naar de kroeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar.
Iemand nog leuke plannen voor in het weekend?
Ik was van plan om weinig te gaan. Zeker nu ik mij toch niet lekker voel.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga vanavond naar het theater en er zou bezoek komen, maar die pipo krijgt bezoek voor zijn verjaardag
hey babe!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef Red_Cat het volgende:
Nieuwe onzin meet!!!
Goed plan van tijnbrein
Ik organiseer een meet en wie weet zijn hier singles die ook willen komen?
Jaa al een tijdjequote:
was om 13:00 uur uit bedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jaa al een tijdjeLekker film gekeken nog enzo
Hoe ist?
Same here dus eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
was om 13:00 uur uit bed![]()
nog geen fuck gedaan en heerlijk genieten van vrije dag
Helaas zit ik dan in het buitenlandquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef Red_Cat het volgende:
Nieuwe onzin meet!!!
Goed plan van tijnbrein
Jij ook ziek.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef mrbox het volgende:
Ziek zijn is echt een downside als je single bent
Das wel jammer Belsezar, maar wel voor leuke doeleinden?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helaas zit ik dan in het buitenland
mja, ik zei net al dat ik iemand wil klaarmaken ipv eten straks klaarmakenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Same here dus eigenlijk
Vanavond lekker feestenGa jij nou nog wat leuks doen?
welke singles zou je willen dat er komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef Red_Cat het volgende:
Nieuwe onzin meet!!!
Goed plan van tijnbrein
Kom je ook?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
welke singles zou je willen dat er komen?
Word vast erg gezelligquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mja, ik zei net al dat ik iemand wil klaarmaken ipv eten straks klaarmaken![]()
Dus, ik ga ook maar eens socializen vanavondEn verder komen er vrienden en familie langs voor m'n verjaardag nog
dat zou wel grote ONZ zijn danquote:
Past perfect dusquote:
Wasquote:
Maar heb jij dan je singles pet op, of je ONZ pet op?quote:
Echt wel, mijn moeder komt er vandaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Das wel jammer Belsezar, maar wel voor leuke doeleinden?
Doe maar niet. Ik hoop dat ik maandag in ieder geval weer beter ben. Want dan heb ik een sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wasmaar nu nog ff aan het aansterken
Hoop dat jij niet heel veel zieker wordt iig dan maar
Een beetje van beide, hangt er helemaal vanaf hoeveel singles er komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar heb jij dan je singles pet op, of je ONZ pet op?
Oooh! Leuk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt wel, mijn moeder komt er vandaan
Familiebezoek in BrazilieEn ook mijn vrienden daar natuurlijk. En lekker carnaval vieren daar. Lekker warm. Wordt super
Hey mede-apeldoorner.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wasmaar nu nog ff aan het aansterken
Hoop dat jij niet heel veel zieker wordt iig dan maar
En dan niet meer als single terug komen zeker.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt wel, mijn moeder komt er vandaan
Familiebezoek in BrazilieEn ook mijn vrienden daar natuurlijk. En lekker carnaval vieren daar. Lekker warm. Wordt super
Hey heb jij nu iets van een huis in a'doorn danquote:
Gaat helemaal goedkomen! Jij ook op je meet natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Oooh! Leuk!Heel veel plezier dan maar
Nou zegquote:
Dank je !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen! Jij ook op je meet natuurlijk!
Nou ik ben pas 1 keer echt verliefd geweest voor mijn gevoel. Dus dat zal wel los lopenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan niet meer als single terug komen zeker.
Jup. Ben weer back in town.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey heb jij nu iets van een huis in a'doorn dan
Pas maar op dan want voor je het weet neem je ongewild een souvenier mee uit Brazilië.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ik ben pas 1 keer echt verliefd geweest voor mijn gevoel. Dus dat zal wel los lopenDat er gescharreld zal worden kan natuurlijk wel
Iedereen happy! Wij zijn goed bezig!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dank je !Ook dat gaat vast helemaal goed komen
Laat ze lekker zeuren.quote:
Dat gaat me niet gebeuren. Hier condooms kopen en altijd eentje op zak hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op dan want voor je het weet neem je ongewild een souvenier mee uit Brazilië.
Goede instelling.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat me niet gebeuren. Hier condooms kopen en altijd eentje op zak hebben
Eerder soa's.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede instelling.Of je hebt opeens een kind in Brazilië.
Of een huisquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede instelling.Of je hebt opeens een kind in Brazilië.
Of ik die nog heb als ik terug ben is de vraag. Ik ga hem of verhuren of verkopenquote:
Als je als buitenlander een kind bij een Braziliaan verwerkt mag je daar toch blijven als vader?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
Sommige vrouwen een kind van een buitenlander in de hoop dat hij hen meeneemt. Er zijn verhalen zat over naalden en condooms enzo. Dus altijd mijn eigen condooms
Klopt, als je samen gaat wonenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je als buitenlander een kind bij een Braziliaan verwerkt mag je daar toch blijven als vader?
Ik zou daar gaan wonen veel beter weer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, als je samen gaat wonenNiet dat dat voor mij nodig is. Ik heb 2 paspoorten
Dat is altijd mijn doel geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou daar gaan wonen veel beter weer.
Kijk echt leuke Brazaliaanse dames met van die pracht achterwerken mag je natuurlijk altijd mee nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of ik die nog heb als ik terug ben is de vraag. Ik ga hem of verhuren of verkopen
Ik had niet anders verwacht Box. Ik zal kijken wat er rondloopt op Copacabana enzo. Kijken of ik er eentje voor je kan meenemenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk echt leuke Brazaliaanse dames met van die pracht achterwerken mag je natuurlijk altijd mee nemen
Veel plezier als je daar gaat wonen. Het weer is daar in ieder geval beter dan hier. Zou je Nederland missen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is altijd mijn doel geweestIk heb er al een huis. Die heb ik toen laten bouwen omdat ik daar ook een vriendin had. Die belazerde mij terwijl ik hier centjes aan het verdienen was.
Dus ik heb al een huis maar ik moet eerst alles stabiel hebben voor ik een dergelijke stap maak.
Daar zal vast wel geld aan te verdienen zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht Box. Ik zal kijken wat er rondloopt op Copacabana enzo. Kijken of ik er eentje voor je kan meenemen
Ach zoals het nu gaat is het voorlopig ook wel goed hoor. Een keer per jaar naar Brazilie is geen strafquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier als je daar gaat wonen. Het weer is daar in ieder geval beter dan hier. Zou je Nederland missen?
Je kan ook in Brazilië gaan wonen en dan een keer per jaar naar Nederland komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach zoals het nu gaat is het voorlopig ook wel goed hoor. Een keer per jaar naar Brazilie is geen straf
Natuurlijk. Ik van mijn 28 jaar toch wel de helft hier gezeten. De rest over de hele wereld. Dus hier ben ik opgegroeid
Kan ook, maar waar denk je dat het meeste geld valt te verdienenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook in Brazilië gaan wonen en dan een keer per jaar naar Nederland komen.
Kan je betere niet een rijke Braziliaanse schaken ? 2 vliegen 1 klap ketsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ook, maar waar denk je dat het meeste geld valt te verdienenIk ga later wel naar Brazilie als ik alles op orde heb
Das nog eens een goed idee Box!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je betere niet een rijke Braziliaanse schaken ? 2 vliegen 1 klap kets
Dat is een beter plan inderdaad. Ik zou later misschien in Suriname willen wonen als ik oud ben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ook, maar waar denk je dat het meeste geld valt te verdienenIk ga later wel naar Brazilie als ik alles op orde heb
Misschien een leuke man voor een van de vrouwen hier in dit topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das nog eens een goed idee Box!
Jij ook eentje? Ga je mee, leer ik je de taal en tegen carnaval ben je onder de pannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |