Zeker op vrijdag, dan is het hier ongeveer uitgestorven en wil ik niet in het donker zitten dan moet ik wel.quote:
Nee, eigenlijk is het niet saai. Ben druk bezig de hele dag om mijn sociale contacten te onderhouden. En vrouwen kunnen nu eenmaal veeeel te bespreken hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Begint dat niet saai te worden, dat bankhangen?
Jij doet thuis echt precies hetzelfde als ik op mn werk doe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het niet saai. Ben druk bezig de hele dag om mijn sociale contacten te onderhouden. En vrouwen kunnen nu eenmaal veeeel te bespreken hebben
Ik zou willen dat ik thuis zat... Dus ik doe precies hetzelfde als jij op je werk nuquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij doet thuis echt precies hetzelfde als ik op mn werk doe.
Oooooh.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik thuis zat... Dus ik doe precies hetzelfde als jij op je werk nu
Ik sleep je vraag ff naar SCquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
Morgen
Q en MNR, hebben jullie dan echt niets te doen op het werk?
Ik zit in de laatste negen werkdagen bij mijn huidige baan, mag geen nieuwe dingen meer oppakken en alle oude zijn af. En daarbij, ik heb toch geen motivatie meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
Morgen
Q en MNR, hebben jullie dan echt niets te doen op het werk?
En ga je dan LOS??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom gebruik ik mijn telefoon ook niet als wekker en zet m op stil
nog 3 uurtjes werken en dan WEEKEND!!!!
Bengeltjeliefquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Heerlijk hoe je het volhoudt.
De meesten zitten er al.
Je doet iets verkeerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
hey als je me niet hoort snurken, dan kun je er wel vanuit gaan dat ik wakker ben. En wakker ben ik wel, dus mijn lieve single duiven en duivinnen. De laatste dag zweten op je kantoor, en vanavond begint weer een weekend vol met drank en losbandige avonturen. Tenzij je net als uw toetsenbordridder der haagse landen het aankomende weekend gaat gebruiken om een prototype te bouwen van een nieuwe website en wederom geen sletjes gaat lokken naar zijn vrijgezelle puinbende genaamd flat.
Wat een kutwijf ben je toch ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vraag een leuke meid mee uit(mij bv en dan zeg ik nee
)
nee ik ga morgen romantisch dineren met een dame in de KFCquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
Tenzij je net als uw toetsenbordridder der haagse landen het aankomende weekend gaat gebruiken om een prototype te bouwen van een nieuwe website en wederom geen sletjes gaat lokken naar zijn vrijgezelle puinbende genaamd flat.
Jij schavuit! Sweeping her of her feet like that!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik ga morgen romantisch dineren met een dame in de KFC
Romantisch en KFC in één zin? Dat meen je nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef rival het volgende:
nee ik ga morgen romantisch dineren met een dame in de KFC
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen
Ik heb de kindjes
Ik bedoelde dat ik niet kan afspreken van t weekend omdat de kindjes thuis zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
oke functioneel gezien heb je niks meer aan een man, maar je pleziertjes?
Ja kwaakvaak, ga eens lekker datenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
hey als je me niet hoort snurken, dan kun je er wel vanuit gaan dat ik wakker ben. En wakker ben ik wel, dus mijn lieve single duiven en duivinnen. De laatste dag zweten op je kantoor, en vanavond begint weer een weekend vol met drank en losbandige avonturen. Tenzij je net als uw toetsenbordridder der haagse landen het aankomende weekend gaat gebruiken om een prototype te bouwen van een nieuwe website en wederom geen sletjes gaat lokken naar zijn vrijgezelle puinbende genaamd flat.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij schavuit! Sweeping her of her feet like that!
Ach ze is al jaren 1 van mijn betere vrienden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Romantisch en KFC in één zin? Dat meen je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |