Uiteraardquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
JVolgens mij bedoelde Nexie een ander scheppend vermogen van ieder mens.
Mag ik vragen wat jouw wereldje is dan? Ik ga er even vanuit dat je niet het wereldje in je hoofd bedoelt met "mijn eigen wereldje"quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben creatief en in mijn eigen wereldje best bekend, dus kom maar op. Opstellen in rijen van twee graag, voor koffie en broodjes kan worden gezorgd.
Ook dat betwijfel ik. Ik ken mensen waar echt werkelijk helemaal niets vanuit gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
JVolgens mij bedoelde Nexie een ander scheppend vermogen van ieder mens.
Ik ook bijna, voor diegene die het aangaatquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb vandaag een singel gekochtmag ik dan ook hier posten
quote:Niet singles zijn ook welkom
Als je een oproepje plaatst is het te verwachtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik ben vannacht wakker gebeld en geSMSt, kennelijk heeft mijn oproepje de mensen nog bereikt ook
Goeiemorgen
daarom gebruik ik mijn telefoon ook niet als wekker en zet m op stilquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik ben vannacht wakker gebeld en geSMSt, kennelijk heeft mijn oproepje de mensen nog bereikt ook
Goeiemorgen
En ik heb niet eens iets gedaan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Het is eigenlijk hetzelfde als jouw werk. De hele dag FOK!ken, maar dan thuis!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef Q. het volgende:
Begint dat niet saai te worden, dat bankhangen?
I get your point. Alhoewel ik hier af en toe nog een rondje moet lopen om te zorgen dat de lichten hier niet uit gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is eigenlijk hetzelfde als jouw werk. De hele dag FOK!ken, maar dan thuis!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:00 schreef Q. het volgende:
I get your point. Alhoewel ik hier af en toe nog een rondje moet lopen om te zorgen dat de lichten hier niet uit gaan.
daarna wel lekker geslapen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Zeker op vrijdag, dan is het hier ongeveer uitgestorven en wil ik niet in het donker zitten dan moet ik wel.quote:
Nee, eigenlijk is het niet saai. Ben druk bezig de hele dag om mijn sociale contacten te onderhouden. En vrouwen kunnen nu eenmaal veeeel te bespreken hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Begint dat niet saai te worden, dat bankhangen?
Jij doet thuis echt precies hetzelfde als ik op mn werk doe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het niet saai. Ben druk bezig de hele dag om mijn sociale contacten te onderhouden. En vrouwen kunnen nu eenmaal veeeel te bespreken hebben
Ik zou willen dat ik thuis zat... Dus ik doe precies hetzelfde als jij op je werk nuquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij doet thuis echt precies hetzelfde als ik op mn werk doe.
Oooooh.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik thuis zat... Dus ik doe precies hetzelfde als jij op je werk nu
Ik sleep je vraag ff naar SCquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
Morgen
Q en MNR, hebben jullie dan echt niets te doen op het werk?
Ik zit in de laatste negen werkdagen bij mijn huidige baan, mag geen nieuwe dingen meer oppakken en alle oude zijn af. En daarbij, ik heb toch geen motivatie meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
Morgen
Q en MNR, hebben jullie dan echt niets te doen op het werk?
En ga je dan LOS??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom gebruik ik mijn telefoon ook niet als wekker en zet m op stil
nog 3 uurtjes werken en dan WEEKEND!!!!
Bengeltjeliefquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Heerlijk hoe je het volhoudt.
De meesten zitten er al.
Je doet iets verkeerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
hey als je me niet hoort snurken, dan kun je er wel vanuit gaan dat ik wakker ben. En wakker ben ik wel, dus mijn lieve single duiven en duivinnen. De laatste dag zweten op je kantoor, en vanavond begint weer een weekend vol met drank en losbandige avonturen. Tenzij je net als uw toetsenbordridder der haagse landen het aankomende weekend gaat gebruiken om een prototype te bouwen van een nieuwe website en wederom geen sletjes gaat lokken naar zijn vrijgezelle puinbende genaamd flat.
Wat een kutwijf ben je toch ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vraag een leuke meid mee uit(mij bv en dan zeg ik nee
)
nee ik ga morgen romantisch dineren met een dame in de KFCquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
Tenzij je net als uw toetsenbordridder der haagse landen het aankomende weekend gaat gebruiken om een prototype te bouwen van een nieuwe website en wederom geen sletjes gaat lokken naar zijn vrijgezelle puinbende genaamd flat.
Jij schavuit! Sweeping her of her feet like that!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik ga morgen romantisch dineren met een dame in de KFC
Romantisch en KFC in één zin? Dat meen je nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef rival het volgende:
nee ik ga morgen romantisch dineren met een dame in de KFC
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen
Ik heb de kindjes
Ik bedoelde dat ik niet kan afspreken van t weekend omdat de kindjes thuis zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
oke functioneel gezien heb je niks meer aan een man, maar je pleziertjes?
Ja kwaakvaak, ga eens lekker datenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
hey als je me niet hoort snurken, dan kun je er wel vanuit gaan dat ik wakker ben. En wakker ben ik wel, dus mijn lieve single duiven en duivinnen. De laatste dag zweten op je kantoor, en vanavond begint weer een weekend vol met drank en losbandige avonturen. Tenzij je net als uw toetsenbordridder der haagse landen het aankomende weekend gaat gebruiken om een prototype te bouwen van een nieuwe website en wederom geen sletjes gaat lokken naar zijn vrijgezelle puinbende genaamd flat.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij schavuit! Sweeping her of her feet like that!
Ach ze is al jaren 1 van mijn betere vrienden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Romantisch en KFC in één zin? Dat meen je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt ook welquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ach ze is al jaren 1 van mijn betere vrienden.
we hoeven elkaar niet te imponeren![]()
en toevallig houden we beide van de zingers!![]()
maar maak je niet druk, savonds zullen we gerust met een rosétje ergens in een hippe tent zitten
Morgen pokeren. En dan ook echt pokeren, compleet met sigaren, whisky, etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hadden we nou nog maar een paar van die cigarettegirls rondlopen
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
ik was weer snel met mijn conslusiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet kan afspreken van t weekend omdat de kindjes thuis zijn
Bouw je veel websites kwaak?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
ik kan haar vragen. ze loopt ook de vip tafels bij K1gala's enzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen pokeren. En dan ook echt pokeren, compleet met sigaren, whisky, etchadden we nou nog maar een paar van die cigarettegirls rondlopen
Hihiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Heerlijk hoe je het volhoudt.
De meesten zitten er al.
Concept is geen verkeerde mode en als je er idd nog geen zin in hebt, hoef je het niet te doen. It's that simplequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef kwaakvaak het volgende:
komt ook welalleen niet aankomend weekend!
En JB en Jij hebben een punt hoor!, zeker wel hoor, alleen niet aankomend weekende. Ken mezelf, als ik in concept mode zit ben ik meer een soort sociaal gestoorde zombie, en dat is nu niet echt iets wat ik de andere kant van de tafel tijdens een date niet aan wil doen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
goeiemorgen deze morgen... wie weet vandaag voor deze single zorgen die zich ziekjes voelt dus automatisch zielig is?
Beterschap!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
goeiemorgen deze morgen... wie weet vandaag voor deze single zorgen die zich ziekjes voelt dus automatisch zielig is?
hangt van de definite van veel afquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja, wat zijn de plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Hallo, gaat het hier nog ergens over?
weet moest wil zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
goeiemorgen!
en nu in het nederlands?
ow zeg dat danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet moest wil zijnmoet ook niet blindtypen en tv kijken dat werkt blijkbaar niet samen
Ik kom mijn bank niet af vandaag! (alleen voor de allerdaagse dingen als plassen enzo haha)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
ow zeg dat dan![]()
ik wil best een lekker bakkie thee voor je zetten. maar die moet je dan wel komen halen
De tofheid van het single zijn!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Hallo, gaat het hier nog ergens over?
dan moet je nog even geduld hebben, ik werk tot 1quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik kom mijn bank niet af vandaag! (alleen voor de allerdaagse dingen als plassen enzo haha)
conceptmode is soms heerlijk, alleen ik ben dan soms wel erg in mezelf gekeerd en wandel als een soort zombie door de appie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Concept is geen verkeerde mode en als je er idd nog geen zin in hebt, hoef je het niet te doen. It's that simple
I wish you luck en gooi af en toe nog maar eens een balletje op hier
Beterschap. Maar verzorgen gaat t/m 18:00 sowieso niet lukken, vanwege werk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
goeiemorgen deze morgen... wie wil vandaag voor deze single zorgen die zich ziekjes voelt dus automatisch zielig is?
tja... sociaal gezien misschien wel, maar voor ons mannelijke single is er niet veel winst te behalen bij je gezien je explicite voorkeur voor knuffelen met vrouwenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
niemand houdt van me! mja dat heb je als je single bent haha
ik denk dat iedereen meer van zijn inkomsten houdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:niemand houdt van me! mja dat heb je als je single bent haha
Neen neen heb je niet goed gelezen.. 70%les en 30% heteroquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja... sociaal gezien misschien wel, maar voor ons mannelijke single is er niet veel winst te behalen bij je gezien je explicite voorkeur voor knuffelen met vrouwen
bi met een lichte voorkeur voor vrouwen dus in normaal nederlands!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen neen heb je niet goed gelezen.. 70%les en 30% hetero
dat begrepen we!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar dat betekend niet dat ik nooit meer iets doe met een man haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat begrepen we!
Mja niet iedereen is zooo slim als jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
dat is het liefste dat er vandaag tegen me gezegt isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mja niet iedereen is zooo slim als jij!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef Knuffelzacht het volgende:niemand houdt van me! mja dat heb je als je single bent haha
Je hebt mn nummer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar dat betekend niet dat ik nooit meer iets doe met een man haha
Hoe jij met scharrels omgaat?quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoe jij met scharrels omgaat?neen dank je wel
een hoop genegeer door de weekquote:
Daar zijn scharrels toch voor?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een hoop genegeer door de week
Ik geloof dat de toepasselijke populaire kreet hier "you go girl" zou zijn. Niet dat je die ooit van mij zou horen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet? waarom nie tdan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik geloof dat de toepasselijke populaire kreet hier "you go girl" zou zijn. Niet dat je die ooit van mij zou horen natuurlijk.
Precies! Gaat super worden morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan haar vragen. ze loopt ook de vip tafels bij K1gala's enzo![]()
pokeren met vrienden is echt tof! lekker zuipen allemaal en lol hebben en dan zelf de bob zijn en iedereen zijn geld aftroggelen!
Ik hoop dat het alleen vandaag is dat ik me bwuh voel en dat ik morgen weer frips en fruitig aan het werk kanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
Goede midddag. Ik voel mij ziekjes. Knuffel misschien kunnen wij samen ziek zijn.
Ik hoop dat ik mij voor maandag beter voel omdat ik maandag een sollicitatiegesprek heb en in die week nog een paar dagen ga werken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik hoop dat het alleen vandaag is dat ik me bwuh voel en dat ik morgen weer frips en fruitig aan het werk kan
jij ook beterschapjesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik mij voor maandag beter voel omdat ik maandag een sollicitatiegesprek heb en in die week nog een paar dagen ga werken.
Beterschap.
Dankje,quote:
Nee, als ze ziek is dan heeft ze daar echt geen behoefte aan. Uiteraard verzorg ik haar wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jij, je partner vertroetelen als hij/zij ziek is?
Als het gewaardeerd wordt ja. Als hij liever met rust gelaten wil worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje,
Nieuwe stelling:
Ik zou wel lief zijn en dingen voor haar halen maar vertroetelen dat gaat mij toch te ver.
edit
Vind jij ook dat mannen zich aanstellen als ze ziek zijn of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het gewaardeerd wordt ja. Als hij liever met rust gelaten wil worden.
Dan dus niet. Wel wat drinken brengen of wat dan ook als dat gevraagd wordt.
Nee, niet vertroetelen, ik hou het dan wel bij behulpzaam zijn. Wil ze even een dikke knuffel om zich beter te voelen is dat uiteraard ook geen probleem. Maar alsjeblieft niet de hele dag 'boehoe, ik ben zo zielig' idee, dat werkt vaak nogal averechts. Daar doe ik dan ook niet aan mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje,
Nieuwe stelling:
Ik zou wel lief zijn en dingen voor haar halen maar vertroetelen dat gaat mij toch te ver.
edit
Er zitten ertussen die zich niet aanstellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind jij ook dat mannen zich aanstellen als ze ziek zijn of valt dat wel mee?
Je bent de scharrel van Q?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die er van houden om zich aan te stellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zitten ertussen die zich niet aanstellen.De meeste kunnen wel flink overdrijven ja.
He wishes!quote:
ligt eraan of hij/zij dat wilt... maar ipv dan alleen in woonkamer tv te kijken ga ik gewoon lekker bij mijn lievie in bed liggen en tv kijken zodat hij/zij zich niet alleen voelt.. tenzij die persoon liever alleen blijft dan verzorg ik hem/haar wel goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe stelling:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het gewaardeerd wordt ja. Als hij liever met rust gelaten wil worden.
Dan dus niet. Wel wat drinken brengen of wat dan ook als dat gevraagd wordt.
Goede middag. Adoquote:
Is ie nu al, kom net uit bed rollen en zit aan de koffiequote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is ie nu al, kom net uit bed rollen en zit aan de koffie
Vertroetelen heeft die gene toch weinig vaak dan aan maar zeker wel verzorgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje,
Nieuwe stelling:
edit
Pas je op dat je niet weg vliegt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:24 schreef Q. het volgende:
Ik zit aan de Red Bull om niet om te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet weg vliegt.
Ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha.For great justice!
Vrije dag? Lekker hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is ie nu al, kom net uit bed rollen en zit aan de koffie
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet weg vliegt.
niet te grappig hoor, straks pis ik in mijn broek van het lachen en val ik ook nog van de stoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
En dan breek je je nek en dan ben je dood. Dat lijkt me kut. Alhoewel de grap wel zo goed is dat hij het waard is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet te grappig hoor, straks pis ik in mijn broek van het lachen en val ik ook nog van de stoel!
Maak jij dan een betere grap.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet te grappig hoor, straks pis ik in mijn broek van het lachen en val ik ook nog van de stoel!
Jouw humor trekt volle zalen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan breek je je nek en dan ben je dood. Dat lijkt me kut. Alhoewel de grap wel zo goed is dat hij het waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |