Als je een oproepje plaatst is het te verwachtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik ben vannacht wakker gebeld en geSMSt, kennelijk heeft mijn oproepje de mensen nog bereikt ook
Goeiemorgen
daarom gebruik ik mijn telefoon ook niet als wekker en zet m op stilquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik ben vannacht wakker gebeld en geSMSt, kennelijk heeft mijn oproepje de mensen nog bereikt ook
Goeiemorgen
En ik heb niet eens iets gedaan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Het is eigenlijk hetzelfde als jouw werk. De hele dag FOK!ken, maar dan thuis!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef Q. het volgende:
Begint dat niet saai te worden, dat bankhangen?
I get your point. Alhoewel ik hier af en toe nog een rondje moet lopen om te zorgen dat de lichten hier niet uit gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is eigenlijk hetzelfde als jouw werk. De hele dag FOK!ken, maar dan thuis!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:00 schreef Q. het volgende:
I get your point. Alhoewel ik hier af en toe nog een rondje moet lopen om te zorgen dat de lichten hier niet uit gaan.
daarna wel lekker geslapen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |